abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24217373
quote:
Op zondag 26 december 2004 13:07 schreef Pumatje het volgende:

[..]

wat eeen enorm gelul zeg, iets meer je laten informeren in het vervolg voordat je post, godverdefuck.. de nieuwe t-90 , de nieuwe kern bom die ze aan het ontwikkelen zijn, ze hebben state of the art ruimte en luchtvaart technologie... zout tochop man.
Owkee, ze ontwikkelen een paar wapens om die vervolgens aan derde-wereld landen te verkopen (doen ze ook met al die vliegtuigen). Neemt niet weg dat het Russische leger vrij weinig kan, vooral als je het gaat vergelijken met andere, potentieel Europese landen. Feit blijft, een hoop zooi ligt daar gewoon weg te roesten. Dat ze ook bezig zijn om nieuwe zooi te maken verandert daar niks aan.
The uproar of one hand clapping.
pi_24217517
quote:
Op zondag 26 december 2004 13:55 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nu hebben de VS het weer gedaan? Het gebrek aan orde en gezag, wat de ruimte schiep die de mafiosi ingenomen hebben, is de schuld van Washington?
Uiteraard, wie anders?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 26 december 2004 @ 14:29:23 #53
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24217630
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:21 schreef du_ke het volgende:
Uiteraard, wie anders?
Jeltsin misschien?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24218761
quote:

[..]

wat eeen enorm gelul zeg, iets meer je laten informeren in het vervolg voordat je post, godverdefuck.. de nieuwe t-90 , de nieuwe kern bom die ze aan het ontwikkelen zijn, ze hebben state of the art ruimte en luchtvaart technologie... zout tochop man.
state of the art ruimte en luchtvaart techniek laat me niet lachen ze hebben een nieuw vliegtuigje (wat ze zelf niet kunnen betalen) wat heel mischien in staat is een westers vliegtiugje neer kan schieten.

en een nieuwe kernbom is verboden door verdragen als ze daar mee bezig zijn dan knalt de vs er ook gelijk op.

en verder is het turkse leger een heel stuk moderner dan het russische.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 26 december 2004 @ 17:35:44 #55
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24220347
de vs is oorzaak van die hele paniek overal, brutale honden.
vallen elk land binnen, lappen de regels van de verenigde naties aan hun laars, bah.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zondag 26 december 2004 @ 19:04:53 #56
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24221501
quote:
Op zondag 26 december 2004 17:35 schreef Pumatje het volgende:
de vs is oorzaak van die hele paniek overal, brutale honden.
vallen elk land binnen, lappen de regels van de verenigde naties aan hun laars, bah.
Erg vervelend allemaal. Een aanslagje meer of minder op een ambassade of vloot, een aanslagje in het thuisland op een wereldshandelscentrum en gjizeling van amerikaanse burgers op vakantie moeten de VS zich maar gewoon laten passeren..

Ik ben benieuwd naar het werkelijkheidsbeeld van de politieke situatie in de wereld dat jij er op na houdt. Wellicht lukt het me dan wat beter om me in jouw schoenen te kunnen verplaatsen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zondag 26 december 2004 @ 19:51:24 #57
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_24222166
quote:
lappen de regels van de verenigde naties aan hun laars, bah.
Wauw zeg, je zegt dat alsof het iets laakbaars is .

Ik wist trouwens niet dat Puma populair was bij Amerika-hatend links.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_24222937
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:32 schreef Pumatje het volgende:

[..]

precies, net zo'n democratie als wij in nederland hebben 8)
En dat meen jij? Geen wonder dat je zo makkelijk in Cubaanse propaganda tuint.
pi_24223011
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 12:42 schreef Ultravolt het volgende:
Een bondgenoot waarvan de geopolitieke belangen overeenstemmen met de onze
Integendeel, die zijn diametraal tegenovergesteld.
quote:
dat evenals West-Europa een chriostelijke achtergrond heeft
De Russisch-Orthodoxe Kerk is een volledig in sneuheid en burenhaat verstard onding dat aan de negatieve kant van de beschaving staat.
quote:
en die duidelijk bij Europa hoort.
Rusland heeft nauwelijks deel gehad aan de Verlichting (dat schijnt voor sommigen een belangrijk argument te zijn), is lange tijd bestierd door moorddadige regimes en is ook heden ten dage verre van een rechtsstaat.
quote:
Ook krijgen we zo ruimte om voorgoed af te rekenen met de radicale islam.
Ik geloof dat dit Rusland niet zo goed afgaat op het ogenblik.
  zondag 26 december 2004 @ 21:48:04 #60
26173 NathraX
Generaal Bajonet
pi_24223834
quote:

[..]

Ze hebben technologie ja. Maar geld om die troep te maken hebben ze niet. Ze hebben misschien de technologie om een nieuwe kernbom te maken, maar geld om de oude te onderhouden hebben ze niet. Trouwens, die nieuwe kernbommen ontwikkelen is ook tegen allerlei verdragen enz. Dus zout zelf tochop man.
Qui deciderat pacem preaparet bellum
  zondag 26 december 2004 @ 22:01:44 #61
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24224021
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:50 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Integendeel, die zijn diametraal tegenovergesteld.
[..]

De Russisch-Orthodoxe Kerk is een volledig in sneuheid en burenhaat verstard onding dat aan de negatieve kant van de beschaving staat.
Evenals islam kan het een gedeeld normen en waardenpatroon uitdragen waarop mensen zich laten aanspreken. In andere woorden, je hebt goede en slechte russisch Orthodoxen.
quote:
Rusland heeft nauwelijks deel gehad aan de Verlichting (dat schijnt voor sommigen een belangrijk argument te zijn), is lange tijd bestierd door moorddadige regimes en is ook heden ten dage verre van een rechtsstaat.
Rusland herbergde schrijvers als Leon Tolsoj en Flodor Dostojevski. Het herbergde filosofen als Lev Sjestov, George Ivanovitch Gurdjeff en Peter Ouspensky. Zo slecht verlicht is het land dus niet geweest.

Wel hebben ze wat op te pakken na een jarenlange communistische knoet die kritisch zelf denken ernstig bemoeilijkte maar evenals voor het land Turkije zie ik hierin ook voor Rusland mogelijkheden om op termijn aan te haken.
quote:
Ik geloof dat dit Rusland niet zo goed afgaat op het ogenblik.
Een kennismaking met een alternatief voor lokale impulsiviteit kan hen hierin nog van dienst zijn.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_24224297
quote:
Op zondag 26 december 2004 22:01 schreef sjun het volgende:

[..]

Evenals islam kan het een gedeeld normen en waardenpatroon uitdragen waarop mensen zich laten aanspreken. In andere woorden, je hebt goede en slechte russisch Orthodoxen.
Ik had het niet over de Orthodoxen of de Russen als volk, maar over het instituut. Dat deugt van geen kant.
quote:
Rusland herbergde schrijvers als Leon Tolsoj en Flodor Dostojevski.
Hoe groot Tolstoj en Dostojevski ook waren - en dat waren ze -, verlicht zou ik ze niet bepaald noemen.
quote:
Het herbergde filosofen als Lev Sjestov,
Die was niet werkelijk thuis in Rusland, als ik mij niet vergis.
quote:
George Ivanovitch Gurdjeff

en Peter Ouspensky.

Zo slecht verlicht is het land dus niet geweest.
Wel als je bedenkt dat dit halve magiers waren.
  FOK!fotograaf zondag 26 december 2004 @ 22:55:22 #63
73911 ultra_ivo
pi_24225237
Tolstoj niet verlicht? Heb je ooit wel eens een van zijn filosofische werken gelezen? Hij was een van de grote inspiratoren van Mahatma Gandhi.
Overigens heeft Tolstoj ook nog zijn invloed op een aantal Nederlandse politieke bewegingen gehad. Met het eind van de PSP is aan die invloed een einde gekomen.
pi_24225438
quote:
Op zondag 26 december 2004 22:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Tolstoj niet verlicht? Heb je ooit wel eens een van zijn filosofische werken gelezen? Hij was een van de grote inspiratoren van Mahatma Gandhi.
Ik bedoelde Verlicht in de zin van de Europese Verlichting, die ik overigens niet bij voorbaat verkies boven het werk van Tolstoj.
  zondag 26 december 2004 @ 23:06:46 #65
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24225500
Er is natuurlijk wel een rode draad tussen aisha en Lolita, al deed de een het vrijwillig, en weten we van de ander niet zo veel.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 26 december 2004 @ 23:52:06 #66
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24226531
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:45 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

En dat meen jij? Geen wonder dat je zo makkelijk in Cubaanse propaganda tuint.
Dat was sarcastisch bedoelt slimmerd.... Ik vind waar wij nu in leven GEEN democratie.
  zondag 26 december 2004 @ 23:53:02 #67
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24226551
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:12 schreef Morkje het volgende:

[..]

Owkee, ze ontwikkelen een paar wapens om die vervolgens aan derde-wereld landen te verkopen (doen ze ook met al die vliegtuigen). Neemt niet weg dat het Russische leger vrij weinig kan, vooral als je het gaat vergelijken met andere, potentieel Europese landen. Feit blijft, een hoop zooi ligt daar gewoon weg te roesten. Dat ze ook bezig zijn om nieuwe zooi te maken verandert daar niks aan.
Hahah, tuurlijk, die nieuwe mig zie ik liever in mijn achtertuin staan hoor, dan de f-16 of elk ander HUIDIG gangbaar toestel, mayb zelfs liever dan de nieuwe JSF

sukhoi
  zondag 26 december 2004 @ 23:54:46 #68
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24226599
quote:
Op zondag 26 december 2004 15:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

state of the art ruimte en luchtvaart techniek laat me niet lachen ze hebben een nieuw vliegtuigje (wat ze zelf niet kunnen betalen) wat heel mischien in staat is een westers vliegtiugje neer kan schieten.

en een nieuwe kernbom is verboden door verdragen als ze daar mee bezig zijn dan knalt de vs er ook gelijk op.

en verder is het turkse leger een heel stuk moderner dan het russische.
Dude, ze walsen jou samen met je grote mond plat.
pi_24231804
quote:
Op zondag 26 december 2004 23:52 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Dat was sarcastisch bedoeltd slimmerd
Zulke staaltje van ironie zie je nog maar zelden.
quote:
Ik vind waar wij nu in leven GEEN democratie.
Ik vind dit geen Nederlands. Wat bedoel je precies?
  maandag 27 december 2004 @ 14:53:28 #70
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_24235627
Ik denk dat het sommigen hier niet helemaal duidleijk is wat op dit moment het meest dringende probleem is.
Door een ongeremde bevolkingsexplosie in het midden-oosten zitten we over een jaar op twintig opgescheept met zo ongeveer 300 miljoen fanatieke soennieten en shi'ieten aan onze zuidgrens die graag de vervloekte ongelovigen op willen ruimen. We hebben een nieuw IJzeren Gordijn nodig om Europa af te grendelen van deze hordes.
We zullen alle bondgenoten die we kunnen krijgen moeten hebben om af te rekenen met deze dreiging en ook de steeds grotere dreiging in eigen land.
Koran 9:5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. ...
pi_24235740
quote:
Op maandag 27 december 2004 14:53 schreef Ultravolt het volgende:
Ik denk dat het sommigen hier niet helemaal duidleijk is wat op dit moment het meest dringende probleem is.
Door een ongeremde bevolkingsexplosie in het midden-oosten zitten we over een jaar op twintig opgescheept met zo ongeveer 300 miljoen fanatieke soennieten en shi'ieten aan onze zuidgrens die graag de vervloekte ongelovigen op willen ruimen.
Zie je het voor je? Alle zielen van het Midden-Oosten als een immens Einsatzgruppe? Iedereen, maar dan ook iedereen begerig om de kufar de keel door te snijden?
quote:
We hebben een nieuw IJzeren Gordijn nodig om Europa af te grendelen van deze hordes.
Dit zijn termen uit een tijdperk waar ik liever niet aan terugdenk.
quote:
We zullen alle bondgenoten die we kunnen krijgen moeten hebben om af te rekenen met deze dreiging en ook de steeds grotere dreiging in eigen land.
Ik zie niet in wat Russische militairen hier te zoeken hebben en ik zou me schamen Europeaan te zijn als het ooit nog zover komt dat zulke troepen hierheen komen om ''zuiveringen'' uit te voeren.
pi_24235765
quote:
Door een ongeremde bevolkingsexplosie in het midden-oosten zitten we over een jaar op twintig opgescheept met zo ongeveer 300 miljoen fanatieke soennieten en shi'ieten aan onze zuidgrens die graag de vervloekte ongelovigen op willen ruimen. We hebben een nieuw IJzeren Gordijn nodig om Europa af te grendelen van deze hordes.
jij bent echt een broekschijter. Je bent echt bang voor alles wat maar gamala gamala kan zeggen. Slaap jij eigenlijk nog wel goed? Je klinkt namelijk als een bezetene. Als een fundamentalist bijna.

Overigens: je lost de problemen in het Midden-Oosten niet op door een middelvinger naar ze op te steken en te zeggen "fuck off, blijf uit de buurt". Dan komen ze juist deze kant op, met wat al niet voor een attributen.

Maar goed, je blijft lachen met je.
pi_24235834
quote:
De Hunnen komen! De Hunnen komen! Krijs!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24240418
quote:
Op zondag 26 december 2004 23:54 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Dude, ze walsen jou samen met je grote mond plat.
mij wel maar het EU leger niet om het nog maar niet te hebben over de navo.

ik zeg niet dat al het russische wapenmaterieel slecht is het meeste is echter inferieur aan westers materieel met als 1 pluspunt dat het goedkoper is.

die nieuwe mig waar jij het overhebt is te duur voor rusland (ze hebben er daarom ook maar iets van 30 van) wat niet eens genoeg is om de NL luchtmacht uit te schakelen.
ten 2de wordt hij 1 tegen 9 uitgeschakeld tegen de jsf en 1 tegen 18 tegen de f22 raptor.

de navo geeft 2/3 van het hele werelddefensiebudget uit en jij denkt dan dat rusland veruit superieur is en de navo kansloos

en als je NL geen democratie noemt wat is dan wel een democratie volgens jouw
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_24240479
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

ja daar lijkt het wel op de EU heeft daar rusland helemaal niet voor nodig we schoppen die islamieten als het moet zelf wel terug die zandbak in
  maandag 27 december 2004 @ 19:39:31 #76
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24240616
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

en als je NL geen democratie noemt wat is dan wel een democratie volgens jouw
hoe oud ben je als ik vragen mag?
pi_24240720
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:39 schreef Pumatje het volgende:

[..]

hoe oud ben je als ik vragen mag?
leer rekenen
maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

toegegeven het is een indirecte democratie maar toch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 december 2004 @ 23:01:33 #78
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_24244724
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

jij bent echt een broekschijter. Je bent echt bang voor alles wat maar gamala gamala kan zeggen. Slaap jij eigenlijk nog wel goed? Je klinkt namelijk als een bezetene. Als een fundamentalist bijna.

Overigens: je lost de problemen in het Midden-Oosten niet op door een middelvinger naar ze op te steken en te zeggen "fuck off, blijf uit de buurt". Dan komen ze juist deze kant op, met wat al niet voor een attributen.

Maar goed, je blijft lachen met je.
Ik ben geen broekschijter, ik ken de mentaliteit van die mensen. Uit de eerste hand. Ze achten zich superieur aan niet-moslims. Als wij rijk zijn en zij arm, dan zullen ze onze rijkdom komen halen. Want daar hebben ze recht op, vinden ze. Want wij hebben ze zogenaamd uitgebuit. Het dringt niet in hun botte koppen door, dat de nog veel zwaarder uitgebuite landen Taiwan, Japan en Korea nu steenrijk zijn, maar goed.

De problemen in het Midden Oosten zijn niet door ons op te lossen omdat die mensen het uitvechten van allerlei vetes belangrijker vinden dan een civil society op te bouwen en alle problemen aan de zionisten, de ongelovige honden of de wil van Allah wijten in plaats van aan zichzelf.
Dus moeten we de enige logische conclusie trekken. Het gebioed met rust laten en ons terugtrekken achter een soort ijzeren gordijn en tegelijkertijd de contacten met de rest van de wereld intensiveren. Zoals ik al zei: Rusland is hierbij onze natuurlijke bondgenoot met een goed opgeleide bevolking, verwante godsdienst en geopolitieke belangen en vele natuurlijke grondstoffen.
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. ...
  maandag 27 december 2004 @ 23:06:05 #79
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_24244826
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:00 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

1. Zie je het voor je? Alle zielen van het Midden-Oosten als een immens Einsatzgruppe? Iedereen, maar dan ook iedereen begerig om de kufar de keel door te snijden?
[..]

2. Dit zijn termen uit een tijdperk waar ik liever niet aan terugdenk.
[..]

3. Ik zie niet in wat Russische militairen hier te zoeken hebben en ik zou me schamen Europeaan te zijn als het ooit nog zover komt dat zulke troepen hierheen komen om ''zuiveringen'' uit te voeren.
1. Ik vrees dat je de mentaliteit daar niet kent. Volkomen verziekt en paranoïde. http://www.memri.org geeft je denk ik een goede indruk. Wat dichter bij huis: http://www.marokko.nl/
2. Als je niet bereid bent te leren van de geschiedenis, zal deze zich herhalen.
3. De samenwerking zal meer economisch en technologisch zijn met beperkte militaire uitwisseling. En uiteraard een hermetisch afgegrendelde zuidgrens van Gibraltar tot Wladiwostok.
  maandag 27 december 2004 @ 23:07:26 #80
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_24244856
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Soms is krijsen terecht. Zoals nu.
pi_24245337
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:06 schreef Ultravolt het volgende:

[..]

1. Ik vrees dat je de mentaliteit daar niet kent. Volkomen verziekt en paranoïde. http://www.memri.org geeft je denk ik een goede indruk. Wat dichter bij huis: http://www.marokko.nl/
Die handvol teringlijers op marokko.nl of maroc.nl maakt bij mij echt de zeik niet lauw. Desktop commando, noemen ze zo'n type in Amerika. Zelfs daar zitten er hooguit vijf leden van het goorste van het goorste, die ook nog wel weerwoord krijgen. Zie bijvoorbeeld hoe Bashir hier op schitterende wijze een van de grootste kotsmongolen op zijn nummer zet:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=448756&page=4&pp=15

Ik heb er ook wel bij op school gezeten. Klapvee van ''2pac'' en Bin Laden, nauwelijks in staat tot het vormen van gearticuleerde klanken en zo dom dat je er nauwelijks varkensdrijvers van kunt maken. Persoonlijk zou ik ze het liefste een maand stro laten vreten in Dachau, dan begrijpen ze hopelijk eens wat begrippen als ''Holocaust'' (die ze ontkennen, bagatelliseren of verheerlijken omdat ''wai Israel haten'') of ''dood'' (waar die hondsvotten allemaal ''gereed'' voor schijnen te staan) nu werkelijk betekenen.
Maar dat er ooit 300 miljoen van zullen zijn, wil er bij mij echt niet in.
quote:
2. Als je niet bereid bent te leren van de geschiedenis, zal deze zich herhalen.
Ik meen wel zoveel van de Geschiedenis te hebben geleerd dat ik termen als ''horden'' niet op hele volkeren toegepast wens te zien. Het Ijzeren Gordijn is bovendien een symbool van verraad, onmondigheid en slavenarbeid.
quote:
De samenwerking zal meer economisch en technologisch zijn met beperkte militaire uitwisseling. En uiteraard een hermetisch afgegrendelde zuidgrens van Gibraltar tot Wladiwostok.
Laten we eerst maar wat staatsrechtelijk advies bieden aan het regime.

[ Bericht 7% gewijzigd door Johan_de_With op 27-12-2004 23:47:07 ]
  maandag 27 december 2004 @ 23:53:46 #82
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_24245979
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:28 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

1. Die handvol teringlijers op marokko.nl of maroc.nl maakt bij mij echt de zeik niet lauw. Desktop commando, noemen ze zo'n type in Amerika. Zelfs daar zitten er hooguit vijf leden van het goorste van het goorste, die ook nog wel weerwoord krijgen. Ik heb er ook wel bij op school gezeten. Klapvee van ''2pac'' en Bin Laden, nauwelijks in staat tot het vormen van gearticuleerde klanken en zo dom dat je er nauwelijks varkensdrijvers van kunt maken.
Maar dat er ooit 300 miljoen van zullen zijn, wil er bij mij echt niet in.
[..]

2. Ik meen wel zoveel van de Geschiedenis te hebben geleerd dat ik termen als ''horden'' niet op hele volkeren toegepast wens te zien. Het Ijzeren Gordijn is bovendien een symbool van verraad, onmondigheid en slavenarbeid.
[..]

3. Laten we eerst maar wat staatsrechtelijk advies bieden aan het regime.
1. Mohammed Bouyeri was ook zo'n type en erg actief op marokko.nl. We hebben gezien wat voor een "desktop commando" dat was. Wakker worden, het is vijf voor twaalf.
2. Dit gordijn is een kwestie van zelfverdediging, dus inderdaad is bijv. Chinese Muur dan een beter begrip dan IJzeren Gordijn. Wij moeten geen mensen binnenhouden, maar buitenhouden.
3. Laten we eerst maar eens ophouden met ons arrogante wijzende vingertje, hooguit vriendelijk meer glasnost aanraden (Poetin is niet dom en heeft uitstekend door waarom het communistische regime geplofd is) en op basis van gelijkwaardigheid met deze oude cultuur omgaan.
pi_24246114
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:53 schreef Ultravolt het volgende:

[..]

1. Mohammed Bouyeri was ook zo'n type en erg actief op marokko.nl. We hebben gezien wat voor een "desktop commando" dat was. Wakker worden, het is vijf voor twaalf.
Heb ik gezegd dat die lui niet bestaan? Die hele Hofstadgroep mag wat mij betreft in de Lubyanka geflikkerd worden. Maar om nou te stellen dat ze met miljoenen staan te dringen om hierheen te komen...ten eerste is dat onwaarschijnlijk en ten tweede zijn ze daarvoor veel te verdeeld.
pi_24246498
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:58 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Als het aan mij ligt zal Rusland het laatste geografisch in Europa gelegen land zijn dat tot de E.U. toetreedt.

Europa gaat tot het Oeral gebergte. Dan is het Aziatische deel toch aanzienlijk groter. Nu is het ineens geen probleem meer dat een land niet helemaal in Europa ligt?

Militair stelt Rusland ook niks meer voor en het is één grote corrupte bende...

Lekker is dat...
  dinsdag 28 december 2004 @ 00:26:23 #85
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24246904
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

leer rekenen
maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

toegegeven het is een indirecte democratie maar toch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
noemen vrienden van je je toevallig Koenaap ?
  dinsdag 28 december 2004 @ 00:27:27 #86
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24246930
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 00:12 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

[afbeelding]

Europa gaat tot het Oeral gebergte. Dan is het Aziatische deel toch aanzienlijk groter. Nu is het ineens geen probleem meer dat een land niet helemaal in Europa ligt?

Militair stelt Rusland ook niks meer voor en het is één grote corrupte bende...

Lekker is dat...
hoe kun jij nou zeggen dat het leger niets voorsteld, Poetin gisteren aan de telefoon gehad ofzo

tering, man je weet er geen zak vanaf, net als ik niet precies weet of ze nu wel sterk zijn.
Sbs6 kijker die je bent.
  dinsdag 28 december 2004 @ 11:23:29 #87
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_24252355
Voor mij is Europa meer een cultureel begrip dan een geografisch begrip. En het is duidelijk dat hierom Rusland een Europees land is, meer dan bijvoorbeeld Turkije. En als Europa en Rusland samenwerken kan een hoogwaardige defensie-industrie en leger op worden gezet.
pi_24253160
Haal Israel erbij! Waarom moeten we altijd arme en verpauperde landen toelaten?
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_24254494
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 00:26 schreef Pumatje het volgende:

[..]

noemen vrienden van je je toevallig Koenaap ?
nope
pi_24254597
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:07 schreef Timmehhh het volgende:
Dus in feite zou je het liefst Spanje, Portugal en Ierland (landen die flink profijt hebben gehad) niet toegelaten hebben? En Turkije is helemaal niet zo arm. Met het binnenhalen van Israel haal je pas echt problemen op de hals. Partijdigheid bijvoorbeeld, waar veel landen in het Midden-Oosten not amused over zouden zijn. Israel kun je pas toelaten als het Midden-Oosten vrijgewaard is van streng islamitische overtuigingen. Dan geef ik Wit Rusland en Oekraine nog eerder een kans.
  dinsdag 28 december 2004 @ 13:35:23 #91
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_24254962
quote:
Inderdaad, uitstekend plan.
pi_24290106
Israel, lekker man, kunnen de palestijnen ook hier aanslagen komen plegen, en zitten we gelijk tot onze nek vast in het midden-oosten (hetzelfde met die russen btw, alleen dan met tsjetjenen en naast het MO ook nog eens China).
pi_24290968
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 13:35 schreef Ultravolt het volgende:

[..]

Inderdaad, uitstekend plan.
Inderdaad, we hebben hun kennis nodig met betrekking tot terrorismebestrijding.
pi_24309632
Haha, die Israelis terrorismebestrijding, en dat wij er iets van kunnen leren.
We hadden idd beter een raket op dat huis met die handgranaat kunnen gooien.
We kunnen idd beter alle autochtonen terugtrekken uit bepaalde buurten en het afstaan aan marokko.
We kunnen idd beter gewoon een muur halverwege elke slechte buurt zetten.
We kunnen idd beter elke 2 jaar een andere policy gebruiken ipv gewoon altijd die terro's in de gevangenis gooien.
Goeie kennis man. En waarvoor? De enige aanslag in Israel die ook maar een beetje lijkt op de enige Nederlandse aanslag was op Rabin. Door een Jood nog wel.
pi_24309736
Ik wil Rusland noch Turkije in de E.U. De Europese Unie is sowieso al te ver doorgeschoten met het benoemen van lidstaten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 31 december 2004 @ 14:58:34 #96
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24320604
quote:
precies, waaromzouden we moeite steken in andere naties en mensen te helpen een menswaardig en sociaal bestaan te laten leiden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pumatje op 31-12-2004 15:36:38 ]
  zaterdag 1 januari 2005 @ 10:39:38 #97
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_24334105
We moeten alleen hen helpen die geholpen willen worden en met ons willen samenwerken. Willen ze liever de hele dag Allah aanbidden en voorbereidingen treffen om de vervloekte ongelovigen en zionisten uit te roeien, dan doen ze dat maar zonder onze hulp. Het beste is deze landen volkomen te laten verpauperen en afgrendelen totdat het inzicht doorbreekt.
pi_25730208
Blijkbaar is de kennis over Turkije nog erg minimaal. Turkije kent een modern islamitisch democratie, als enige islamitisch land. Neoconservatieven snappen dat natuurlijk niet. Maar goed, dat is hun perobleem.

Toch hoeft Turkije er niet bij wat mij betreft, Rusland ook niet. En Israel helemaal niet, laat ze eerst maar eens stoppen met het doden van Palestijnse kindertjes. Er zijn daar al genoeg problemen.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 18:36:40 #99
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_25738101
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:02 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Blijkbaar is de kennis over Turkije nog erg minimaal. Turkije kent een modern islamitisch democratie, als enige islamitisch land. Neoconservatieven snappen dat natuurlijk niet. Maar goed, dat is hun perobleem.
quote:
Toch hoeft Turkije er niet bij wat mij betreft, Rusland ook niet.
Wat is het probleem met Rusland?
quote:
En Israel helemaal niet, laat ze eerst maar eens stoppen met het doden van Palestijnse kindertjes. Er zijn daar al genoeg problemen.
Israël moet de Palestijnen gedwongen steriliseren, zoals nu ook gebeurt met geestelijk gehandicapten. Het is onverantwoord kinderen door dat gestoorde volk op te laten voeden, zoals we nu zien in de vorm van ouders die knderen op zelfmoordmissie sturen.
En binnen 30 jaar is het probleem afgelopen.
pi_25744388
Als je jezelf ook maar een beetje verdiept in de europese politiek, dan zou je moeten weten dat Rusland nooit bij de EU komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')