hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op maandag 27 december 2004 19:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en als je NL geen democratie noemt wat is dan wel een democratie volgens jouw![]()
leer rekenenquote:Op maandag 27 december 2004 19:39 schreef Pumatje het volgende:
[..]
hoe oud ben je als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Ik ben geen broekschijter, ik ken de mentaliteit van die mensen. Uit de eerste hand. Ze achten zich superieur aan niet-moslims. Als wij rijk zijn en zij arm, dan zullen ze onze rijkdom komen halen. Want daar hebben ze recht op, vinden ze. Want wij hebben ze zogenaamd uitgebuit. Het dringt niet in hun botte koppen door, dat de nog veel zwaarder uitgebuite landen Taiwan, Japan en Korea nu steenrijk zijn, maar goed.quote:Op maandag 27 december 2004 15:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]jij bent echt een broekschijter. Je bent echt bang voor alles wat maar gamala gamala kan zeggen.
Slaap jij eigenlijk nog wel goed? Je klinkt namelijk als een bezetene. Als een fundamentalist bijna.
Overigens: je lost de problemen in het Midden-Oosten niet op door een middelvinger naar ze op te steken en te zeggen "fuck off, blijf uit de buurt". Dan komen ze juist deze kant op, met wat al niet voor een attributen.
Maar goed, je blijft lachen met je.
1. Ik vrees dat je de mentaliteit daar niet kent. Volkomen verziekt en paranoïde. http://www.memri.org geeft je denk ik een goede indruk. Wat dichter bij huis: http://www.marokko.nl/quote:Op maandag 27 december 2004 15:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
1. Zie je het voor je? Alle zielen van het Midden-Oosten als een immens Einsatzgruppe? Iedereen, maar dan ook iedereen begerig om de kufar de keel door te snijden?
[..]
2. Dit zijn termen uit een tijdperk waar ik liever niet aan terugdenk.
[..]
3. Ik zie niet in wat Russische militairen hier te zoeken hebben en ik zou me schamen Europeaan te zijn als het ooit nog zover komt dat zulke troepen hierheen komen om ''zuiveringen'' uit te voeren.
Soms is krijsen terecht. Zoals nu.quote:Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De Hunnen komen! De Hunnen komen! Krijs!
Die handvol teringlijers op marokko.nl of maroc.nl maakt bij mij echt de zeik niet lauw. Desktop commando, noemen ze zo'n type in Amerika. Zelfs daar zitten er hooguit vijf leden van het goorste van het goorste, die ook nog wel weerwoord krijgen. Zie bijvoorbeeld hoe Bashir hier op schitterende wijze een van de grootste kotsmongolen op zijn nummer zet:quote:Op maandag 27 december 2004 23:06 schreef Ultravolt het volgende:
[..]
1. Ik vrees dat je de mentaliteit daar niet kent. Volkomen verziekt en paranoïde. http://www.memri.org geeft je denk ik een goede indruk. Wat dichter bij huis: http://www.marokko.nl/
Ik meen wel zoveel van de Geschiedenis te hebben geleerd dat ik termen als ''horden'' niet op hele volkeren toegepast wens te zien. Het Ijzeren Gordijn is bovendien een symbool van verraad, onmondigheid en slavenarbeid.quote:2. Als je niet bereid bent te leren van de geschiedenis, zal deze zich herhalen.
Laten we eerst maar wat staatsrechtelijk advies bieden aan het regime.quote:De samenwerking zal meer economisch en technologisch zijn met beperkte militaire uitwisseling. En uiteraard een hermetisch afgegrendelde zuidgrens van Gibraltar tot Wladiwostok.
1. Mohammed Bouyeri was ook zo'n type en erg actief op marokko.nl. We hebben gezien wat voor een "desktop commando" dat was. Wakker worden, het is vijf voor twaalf.quote:Op maandag 27 december 2004 23:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
1. Die handvol teringlijers op marokko.nl of maroc.nl maakt bij mij echt de zeik niet lauw. Desktop commando, noemen ze zo'n type in Amerika. Zelfs daar zitten er hooguit vijf leden van het goorste van het goorste, die ook nog wel weerwoord krijgen. Ik heb er ook wel bij op school gezeten. Klapvee van ''2pac'' en Bin Laden, nauwelijks in staat tot het vormen van gearticuleerde klanken en zo dom dat je er nauwelijks varkensdrijvers van kunt maken.
Maar dat er ooit 300 miljoen van zullen zijn, wil er bij mij echt niet in.
[..]
2. Ik meen wel zoveel van de Geschiedenis te hebben geleerd dat ik termen als ''horden'' niet op hele volkeren toegepast wens te zien. Het Ijzeren Gordijn is bovendien een symbool van verraad, onmondigheid en slavenarbeid.
[..]
3. Laten we eerst maar wat staatsrechtelijk advies bieden aan het regime.
Heb ik gezegd dat die lui niet bestaan? Die hele Hofstadgroep mag wat mij betreft in de Lubyanka geflikkerd worden. Maar om nou te stellen dat ze met miljoenen staan te dringen om hierheen te komen...ten eerste is dat onwaarschijnlijk en ten tweede zijn ze daarvoor veel te verdeeld.quote:Op maandag 27 december 2004 23:53 schreef Ultravolt het volgende:
[..]
1. Mohammed Bouyeri was ook zo'n type en erg actief op marokko.nl. We hebben gezien wat voor een "desktop commando" dat was. Wakker worden, het is vijf voor twaalf.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:58 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Als het aan mij ligt zal Rusland het laatste geografisch in Europa gelegen land zijn dat tot de E.U. toetreedt.
quote:Op maandag 27 december 2004 19:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
leer rekenen
maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
toegegeven het is een indirecte democratie maar tochnoemen vrienden van je je toevallig KoenaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
hoe kun jij nou zeggen dat het leger niets voorsteld, Poetin gisteren aan de telefoon gehad ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:12 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
[afbeelding]
Europa gaat tot het Oeral gebergte. Dan is het Aziatische deel toch aanzienlijk groter. Nu is het ineens geen probleem meer dat een land niet helemaal in Europa ligt?
Militair stelt Rusland ook niks meer voor en het is één grote corrupte bende...
Lekker is dat...
nopequote:Op dinsdag 28 december 2004 00:26 schreef Pumatje het volgende:
[..]
noemen vrienden van je je toevallig Koenaap?
Dus in feite zou je het liefst Spanje, Portugal en Ierland (landen die flink profijt hebben gehad) niet toegelaten hebben? En Turkije is helemaal niet zo arm. Met het binnenhalen van Israel haal je pas echt problemen op de hals. Partijdigheid bijvoorbeeld, waar veel landen in het Midden-Oosten not amused over zouden zijn. Israel kun je pas toelaten als het Midden-Oosten vrijgewaard is van streng islamitische overtuigingen. Dan geef ik Wit Rusland en Oekraine nog eerder een kans.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:07 schreef Timmehhh het volgende:
Haal Israel erbij! Waarom moeten we altijd arme en verpauperde landen toelaten?
Inderdaad, uitstekend plan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:07 schreef Timmehhh het volgende:
precies, waaromzouden we moeite steken in andere naties en mensen te helpen een menswaardig en sociaal bestaan te laten leiden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:07 schreef Timmehhh het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:02 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Blijkbaar is de kennis over Turkije nog erg minimaal. Turkije kent een modern islamitisch democratie, als enige islamitisch land. Neoconservatieven snappen dat natuurlijk niet. Maar goed, dat is hun perobleem.
Wat is het probleem met Rusland?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:02 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Toch hoeft Turkije er niet bij wat mij betreft, Rusland ook niet.
Israël moet de Palestijnen gedwongen steriliseren, zoals nu ook gebeurt met geestelijk gehandicapten. Het is onverantwoord kinderen door dat gestoorde volk op te laten voeden, zoals we nu zien in de vorm van ouders die knderen op zelfmoordmissie sturen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:02 schreef HugoBoss1982 het volgende:
En Israel helemaal niet, laat ze eerst maar eens stoppen met het doden van Palestijnse kindertjes. Er zijn daar al genoeg problemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |