Mot je een trap tussen je noten?quote:
Ik loop er één of twee voor, we doen het goed dus.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:36 schreef keeper het volgende:
Zo, het was weer tijd voor mijn halfjaarlijkse topic.
mods die uitstapjes naar vbl makenquote:
yeah rightquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:53 schreef superjoden het volgende:
Met kunst en cultuur verwacht Zandvliet dat op te lossen.
Arie is iddquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zie de foto's van de presentatie van Charisteas en meteen valt mijn blik weer op die irritante Van der Eijden. Worden jullie als ajacieden nu ook niet gek van die zelfvoldane grijns van mr. Ikpakallemachtbijajaxenniemandheefthetdoor?
Ik vind het zo'n zelfingenomen kerel, eigenlijk Ajax onwaardig. Kan daar nu niet een beter, capabeler persoon zitten?
Zolang hij het niet hoort gaat het goed.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat is toch wel een regelrechte belediging aan het adres van Harry de Beuker lijkt me...
net als de rest van het bestuurquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het zo'n zelfingenomen kerel, eigenlijk Ajax onwaardig.
Zo ziet ie er altijd uitquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:35 schreef OreO het volgende:
die griek lijkt net of die niet uit bed komt..
Harry is zijn bijnaamquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Harry=Angelos?
Dat zegt wel weer genoeg over het niveau zo onder de boeren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Briljante photoshop!
Welk niveau is me nog een raadsel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zegt wel weer genoeg over het niveau zo onder de boeren..
ik vond hem wel grappigquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De tering, jij hebt echt geen greintje humor whatsoever he?.
!
Ik zie inderdaad die S ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef PyTh het volgende:
Staat er nou echt Charistea ipv Charisteas?![]()
Als ie maar scoortquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef PyTh het volgende:
Staat er nou echt Charistea ipv Charisteas?![]()
Heet hij nu echt Harryquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:01 schreef jimjim1983 het volgende:
hij heeft zijn naam veranderd. was net op AT5.
nee, dat is een nichtennaamquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:13 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik vind Garry eigenlijk ook een betere naam
Stil protest van de NOS tegen John de Molquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom staat er niks van Charisteas op teletekst van de NOS?
Ze waren gister ook niet bij de presentatie
Heeft er gisteren wel degelijk opgestaan...quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Gister rond 22:00 heb ik niks gezienquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heeft er gisteren wel degelijk opgestaan...
Fan van PAOK?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Keeper, je avatar.
STERF! Hard en pijnlijk.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Keeper, je avatar.
STERF! Hard en pijnlijk.
Ze lieten bij het sportjournaal om 22.45 de beelden van TV NH zien met een interviewtje.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
ik hoop het....quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
....en hij dacht dat hij er dit seizoen nog wel 10 zou maken
Het begint met ambitiequote:Op vrijdag 24 december 2004 17:08 schreef ASSpirine het volgende:
Charisteas legt de lat Hoog
wat een grap
En het eindigt in mineurquote:
Zou wel leuk zijn, wanneer de ambities van Ajax in Eindhoven zouden eindigenquote:
daar zijn we al geweest dit seizoen, dus dat zal geen probleem (meerquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, wanneer de ambities van Ajax in Eindhoven zouden eindigen
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:22 schreef PJORourke het volgende:
Maar goed, uit het PSV-topic hoef ik niet weg te blijven. da's al duidelijk.
Zoals die van Philips nu in Amsterdam terecht zijn gekomen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, wanneer de ambities van Ajax in Eindhoven zouden eindigen
De enige dingen die van Philips in Amsterdam terecht zijn gekomen, zijn die mooie grote schermen in de Arenaquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zoals die van Philips nu in Amsterdam terecht zijn gekomen..
En het hoofdkantoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
De enige dingen die van Philips in Amsterdam terecht zijn gekomen, zijn die mooie grote schermen in de Arena
quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Waarop ze straks alle Aggelos-goals kunnen herhalen!
Inclusief de nu al legendarische hattrick tegen een onbeduidend bedrijfsclubje uit het zuiden des lands.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
die gast heet toch angelos?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
10 goals in een half seizoen bij een nieuwe club, da's niet verkeerd.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:34 schreef ASSpirine het volgende:
komop zeg, 10 goals...
das best "weinig" voor een spits die toch wel rond de 4 milj kost (wist exacte prijs niet)
rekent hij daar dan ook goals van de bekerwedstrijden mee?
Zo spreek je het ook uit.quote:Op zaterdag 25 december 2004 06:08 schreef twi het volgende:
Wat een platte rot-taal danGeef mij "Angelos" maar
Ik moet er zelf ook nog ff aan wennen..quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:23 schreef VoreG het volgende:
Daggla zwart staat je niet....
Een goede linkerverdediger zou meer welkom zijn. Het nut van een extra middenvelder zie ik eigenlijk niet zo snel.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:40 schreef JeroenV het volgende:
Even iets anders; Verwachten jullie nog aankopen? Een Gonzalez, misschien zelfs nog een spits (ik blijf het raar vinden dat Chari nog geen nummer heeft), of iemand anders?
Ik denk dat ze het wel voor gezien houden, al zou een middenvelder als Gonzalez wel welkom zijn.
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:38 schreef RobinhoX het volgende:
was deze al hier gepost?
[afbeelding]
ziet er strak uit
wauw, vooral die bovenste ziet er prachtig uit. gaan die blauwe stoeltjes ook nog weg? moeten witte stoeltjes komen vind ik.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:38 schreef RobinhoX het volgende:
was deze al hier gepost?
[afbeelding]
ziet er strak uit
Nou, daar houden we hem aan.quote:Voor de camera´s van RTV NoordHolland liet Angelos Charisteas blijken in ieder geval wat van de Amsterdamse bluf in zich te hebben. Gevraagd naar zijn doelstellingen liet hij weten in de tweede seizoenshelft toch wel 10 doelpunten te willen maken voor Ajax. Dat aantal heeft hij in zijn carriere nog nooit op het hoogste niveau in een seizoen bereikt.
het is echtquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:33 schreef JeroenV het volgende:
Maar komt dat logo er echt of is het gefotosoept?
Helaas niet. Hoewel hij weinig basisplaatsen heeft gehad natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:Hij heeft er toch nog wel eens 30 ofzo bij Werder in geschoten?
Oh met de Arena is niets mis hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ziet er cool uit.
Het gaat nog wel eens ECHT iets worden met de ArenA.
En dat terwijl hij echt nog geen 1 minuut heeft kunnen imponeren dit seizoenquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:36 schreef methodmich het volgende:
De huidige top-10:
1 Mauro Rosales 43,0
2 Rafael van der Vaart 41,0
3 Wesley Sneijder 30,0
4 Maxwell 27,0
5 Hatem Trabelsi 26,0
6 Ryan Babel 22,0
7 Niemand 17,0
7 Julien Escudé 17,0
7 Steven Pienaar 17,0
10 Nigel de Jong 16,0
Dan heb je denk ik een stadion met 2 miljoen plaatsen nodigquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze hadden ook gewoon het oude logo moeten doen
hij speelt wel gewoon goed, op een paar wedstrijden na dan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
En dat terwijl hij echt nog geen 1 minuut heeft kunnen imponeren dit seizoen.
Nou dan vind ik niet, hij is echt geen schim meer van vorig seizoen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij speelt wel gewoon goed, op een paar wedstrijden na dan.
Ja Maxwell is echt kapotgeprezen, als dat kan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:03 schreef S-Two het volgende:
En dat terwijl hij echt nog geen 1 minuut heeft kunnen imponeren dit seizoen.
Ben jij er zo eentje?quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:03 schreef cultheld het volgende:
Oh met de Arena is niets mis hoorDie ga ik dit jaar vast wel weer bezoeken als ik naar Sensation ga
Hij was dan ook super vorig seizoen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja Maxwell is echt kapotgeprezen, als dat kan.
Hoe bedoel je? Iemand die van uitgaan houdt bedoel je? Jazeker, morgen naar dj Zanyquote:
Nee, iemand die in een wit pakkie naar de CD van Tiesto gaat staan luisterenquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:26 schreef cultheld het volgende:
Hoe bedoel je? Iemand die van uitgaan houdt bedoel je? Jazeker, morgen naar dj Zany
black editionquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, iemand die in een wit pakkie naar de CD van Tiesto gaat staan luisteren
Nog dommerquote:
Hoezo dommer?quote:
Zoals hij dit jaar speelt is hij best vervangbaar.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:55 schreef tong80 het volgende:
Dat van Maxwel wisten we eigenlijk wel. Is niet te behouden.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zoals hij dit jaar speelt is hij best vervangbaar.
Ach iedereen heeft wel een mindere periodequote:Op zaterdag 25 december 2004 19:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zoals hij dit jaar speelt is hij best vervangbaar.
Dat ligt eraan wie de opvolger gaat aankopen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inderdaad.
Maar qua 'flair' zal je wel wat in moeten boeten, denk ik.
Ervan uitgaande dat Koeman dat doet.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie de opvolger gaat aankopen.
Nachtmerriescenario. Denk Bob Peters *ril*.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ervan uitgaande dat Koeman dat doet..
Landskampioen 1955quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:32 schreef tong80 het volgende:
Mijn god de na Real grootste club van europa gaat in de uitverkoop.
Ajax als sateliet van Chelsea wat heeft Chelsea ooit gewonnen ?
Dat ie er überhaupt over durft te beginnen
Ja geweldig wat een historie.quote:
Lijkt ADO welquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:38 schreef tong80 het volgende:
Ja geweldig wat een historie.
Money is what counts these days.
Nou de grasmat nogquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat nog wel eens ECHT iets worden met de ArenA.
Hoeveel jaar loop jij achter ?quote:
Dat heb ik dus met Barcelona. Die plukken ons iedere keer kaal.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:49 schreef JeroenV het volgende:
Chelsea? Wat dacht je van Milan? Als er 1 club is waar ik als Ajax een grote takke ***** hekel aan heb ik het wel Milan. Als ze daar iets mee beginnen ben ik supporter af.
quote:Koemans blik op 2004 10:17 min
Ontslag Van Gaal, de aanvoerderskwestie, kampioenschap, Wesley 'Fuck you' Sneijder, Ibrahimovic. Ronald Koeman kijkt terug op een enerverend jaar.
Volgens mij zijn alleen de Boertjes voor zo'n 40 miljoen naar Barcelona vertrokken, voor de rest zijn alle ex-Ajacieden daar via Milan of Arsenal gekomen...quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Barcelona. Die plukken ons iedere keer kaal.
Reiziger ook dacht ik, maar daar blijft het wel bij geloof ik.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:43 schreef twi het volgende:
Volgens mij zijn alleen de Boertjes voor zo'n 40 miljoen naar Barcelona vertrokken, voor de rest zijn alle ex-Ajacieden daar via Milan of Arsenal gekomen...
Kut.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:53 schreef twi het volgende:
Reiziger ook via MilanNet als Kluivert, Bogarde en Davids.
Wat is daar mis mee? Ben altijd al Ajax-fan geweest hoor. En als je even gedegen onderzoek had ontplooit had je gezien dat ik wel degelijk mee-post, zelfs in het pre-VBL tijdperk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 05:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
mods die uitstapjes naar vbl maken
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op zondag 26 december 2004 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ben altijd al Ajax-fan geweest hoor. En als je even gedegen onderzoek had ontplooit had je gezien dat ik wel degelijk mee-post, zelfs in het pre-VBL tijdperk.
Moet jij niet naar een hippe party, mannetje? Iets met CD'tjes in het Gelredome of zo?quote:
Ohw, ok.quote:
Nee op eerste kerstdag kom ik niet weg, dat vinden m'n ouders wat asociaalquote:Op zondag 26 december 2004 00:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moet jij niet naar een hippe party, mannetje? Iets met CD'tjes in het Gelredome of zo?
De shirts met Sonck erop zullen geen potten breken, denk ik zo...quote:Op zondag 26 december 2004 00:32 schreef Radegast het volgende:
Komt Freek weer op de nieuwjaarsreceptie? Ik hoop van wel.....
Gattusso is vroeger verhuurd geweest aan een Schotse middenmoter. Ik zou als Ajax zijnde geen nee tegen een Gattusso zeggen hoor?quote:Op zondag 26 december 2004 03:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Satelliet van nota bene AC Milan...
Ik wilde eigenlijk lékker gaan slapen...
quote:Op zondag 26 december 2004 02:25 schreef Nashje het volgende:
Samenwerkingsverband
Laat dat bestuur eens héél gauw opsodepleuren.
Behalve dat je Glasgow Rangers een Schotse middenmoter noemt, was dat zo'n acht jaar geleden, en wanneer is Gattuso nou eigenlijk helemaal doorgebroken? Overigens pas na z'n uitstapje bij Salernitana.quote:Op zondag 26 december 2004 04:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gattusso is vroeger verhuurd geweest aan een Schotse middenmoter. Ik zou als Ajax zijnde geen nee tegen een Gattusso zeggen hoor?
Richard Witschge, Danny Muller, Johan Cruijff, Johan Neeskens.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:43 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen de Boertjes voor zo'n 40 miljoen naar Barcelona vertrokken, voor de rest zijn alle ex-Ajacieden daar via Milan of Arsenal gekomen...
Mee eens.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:12 schreef twi het volgende:
Ten eerste is het logisch dat Mawell na dit jaar vertrekt. Z'n contract loopt immers in de zomer van 2006 af. Er is een flippo op voetbalzone die zegt dat je er 50 miljoen voor moet vangen. Ik denk dat we met 15 miljoen erg, erg blij mogen zijn, maar schat 't op rond de 8-10 miljoen.
Daarnaast vond ik Felipe toch redelijk met wat flair in dezelfde stijl spelen. Weliswaar tegen de jeugd van Barcelona (alhoewel Deco er ook in de buurt speelde), maar volgens mij heeft Felipe het toch wel in zich om een prima opvolge te worden.
Lachwekkend dit...quote:Op zondag 26 december 2004 04:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gattusso is vroeger verhuurd geweest aan een Schotse middenmoter. Ik zou als Ajax zijnde geen nee tegen een Gattusso zeggen hoor?
Als dat ooit nog eens mag gebeuren...quote:Op zondag 26 december 2004 15:26 schreef PJORourke het volgende:
Doe maar Davids dan.
Dan heb je met die Griek eindelijk de gemiddelde lengte van de spelers een beetje omhoog gehaald, en dan haal je met Edgar alsnog de gemiddelde lengte van Koemans 11 dwergen dubbel zo hard omlaagquote:Op zondag 26 december 2004 15:26 schreef PJORourke het volgende:
Doe maar Davids dan.
Die 11 dwergen maken ons aller Ajax toch alweer kampioen.quote:Op zondag 26 december 2004 17:37 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dan heb je met die Griek eindelijk de gemiddelde lengte van de spelers een beetje omhoog gehaald, en dan haal je met Edgar alsnog de gemiddelde lengte van Koemans 11 dwergen dubbel zo hard omlaag
Maar verdubbel je de vechtlust ruimschoots. En dat is ook wat waard.quote:Op zondag 26 december 2004 17:37 schreef jerryx het volgende:
Dan heb je met die Griek eindelijk de gemiddelde lengte van de spelers een beetje omhoog gehaald, en dan haal je met Edgar alsnog de gemiddelde lengte van Koemans 11 dwergen dubbel zo hard omlaag
Tja, sexy voetbal he...quote:Op zondag 26 december 2004 17:42 schreef Nashje het volgende:
Die 11 dwergen maken ons aller Ajax toch alweer kampioen.
Daar waar ze in 010 alleen hun mondjes gebruiken en hopen op één kampioenschap in 10 jaar.
quote:Op zondag 26 december 2004 17:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar verdubbel je de vechtlust ruimschoots. En dat is ook wat waard.![]()
Maar die transfer kan je op je buik laten tatoeeren.quote:Op zondag 26 december 2004 17:44 schreef jerryx het volgende:Davids is een van de weinige (ex)-Ajacieden die bij Feyenoord zou passen
Denk ook niet dat ie in Rotterdam geaccepteerd zou wordenquote:Op zondag 26 december 2004 17:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar die transfer kan je op je buik laten tatoeeren.
Tuurlijk niet, hij is een technische voetballerquote:Op zondag 26 december 2004 17:46 schreef jerryx het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ie in Rotterdam geaccepteerd zou worden
quote:Op zondag 26 december 2004 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij is een technische voetballer
Ik kijk naar wat voorn dreiging hij gaat veroorzaken waardoor hij of andere spelers kunnen scoren. En hij legt er zelf natuurlijk 10 in.quote:Op zondag 26 december 2004 18:18 schreef cultheld het volgende:
Wat zijn de verwachtingen eigenlijk omtrent Charisteas, 5 doelpunten? 10? Of kijken jullie meer naar 't aantal assists?
Ja dus wat dan nog?quote:Op zondag 26 december 2004 18:46 schreef cultheld het volgende:
Ik denk zelf dat ie er ook wel 10 maakt, maar die doelpunten zullen geflatteerd zijn, 0-2's tegen clubs als Den Bosch en Twente etc.
Ja vooral die schitterende lob in de kruising.quote:Op zondag 26 december 2004 19:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dus wat dan nog?
Kezman zijn specialiteit waren ook intikkers
Vergeleken met Chelsea of Milan zijn jullie idd een satelliet-clubje.quote:
Mijn god wat ben jij DOM!quote:Op zondag 26 december 2004 21:03 schreef jerryx het volgende:
[..]
Vergeleken met Chelsea of Milan zijn jullie idd een satelliet-clubje.
Maar dat geldt voor alle Nederlandse clubs. (Voordat ik weer iedereen over me heen krijg hier)
Euh ff denken:quote:Op zondag 26 december 2004 21:15 schreef jerryx het volgende:
[..]
Achtervolg jij me ofzo? Rot op kneus.
quote:Op zondag 26 december 2004 21:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Euh ff denken:
Ik ben Ajacied. Dus kijk wel eens in het Ajax topic en zie toevallig jouw een domme opmerking maken dan mag ik daarop reageren.
Maar om ff op die opmerking van je terug te komen, Ajax is geen stateliet club van welke club dan ook. Ajax behoort ondanks de mindere jaren nog steeds top de top clubs in Europa,
Dat klopt wel idd.quote:Ajax maakt ook geen gebruik van andere clubs om verder te komen.
Dat kan best, maar ik bedoel dat als een grote Engelse of Italiaanse club het echt wil, ze zo Ajax opkopen.quote:En heeft al helemaal geen samenwerkings contract met een grotere club.
Als je Ajax naast Chelsea zet, is het verschil bijna net zo groot als tussen Feyenoord en Excelsior.quote:Excelsior is bijvoorbeeld wel een satelietclub van Feyenoord.
quote:Op zondag 26 december 2004 22:30 schreef jerryx het volgende:
Als je Ajax naast Chelsea zet, is het verschil bijna net zo groot als tussen Feyenoord en Excelsior.
Scheelt niet zo veel dus.quote:Op zondag 26 december 2004 22:30 schreef jerryx het volgende:
Als je Ajax naast Chelsea zet, is het verschil bijna net zo groot als tussen Feyenoord en Excelsior.
Dat kan best, maar ik bedoel dat als een grote Engelse of Italiaanse club het echt wil, ze zo Ajax opkopen.
Door de structuur van Ajax kan Ajax niet verkocht worden.quote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jij denkt serieus dat bijv Man Utd ff Ajax opkoopt, misschien willen ze wel, en wil het Ajax bestuur wel. Maar helaas de supporters niet en zou zoiets dus ook never nooit gebeuren want het is niet nodig. Daarnaast duurt het nog een paar jaar en de bom klapt definitief in Italië want de Europeese unie kan z'n ogen niet dicht blijven houden. Dus een Italiaanse club heeft geen eens het geld om Ajax te kopen. (ze zeggen van wel maar de hele fucking wereld weet wel beter)
En Chelsea vind ik geen vergelijking waard en ik zou me dood schamen als supporter als mijn club op die manier prijzen moet gaan winnen (dus doordat een of andere Rus een leuk speeltje zoekt en je club opkoopt)
quote:26/12/2004 - Google jaaroverzicht 2004: Zoekwoord Ajax op 2 na voetbal
(Van onze verslaggever RvN)
Google heeft met kerstmis haar jaaroverzicht van 2004 bekendgemaakt van in Google meest gezochte zoektermen. In een veelbewogen jaar van Ajax blijkt er in Google slechts op een woord vaker gezocht te zijn dan op het zoekwoord 'Ajax'. Meest gezocht werd op Google.nl naar het algemene trefwoord 'voetbal'. In de top 10 verder o.a. Beyonce, Georgina Verbaan, Feyenoord, Andre Hazes en Theo van Gogh.
1. voetbal
2. ajax
3. beyonce
4. georgina verbaan
5. evisu
6. feyenoord
7. andre hazes
8. theo van gogh
9. olympische
10. ali b
Wesley Sneijder was op Google.nl in 2004de vierde meest gezochte sporter. Cristiano Ronaldo, Beckham en Van Nistelrooy gingen hem nog voor.
precies. Andere partijen kunnen nooit de meerderheid kopen want de vereniging Ajax (of weet ik veel hoe ze het tegenwoordig noemen) heeft de meerderheid in handen.quote:Op zondag 26 december 2004 23:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Door de structuur van Ajax kan Ajax niet verkocht worden.
Kapitaalvernietiging.quote:Op zondag 26 december 2004 17:36 schreef Nashje het volgende:
Inter had geloof ik ook interesse in Maxwell he.
Maxwell --> Milaan
Davids --> Amsterdam
Een leuke ruil.
Na de ajax-koffie alweer een hoogtepunt in Amsterdamquote:Op maandag 27 december 2004 00:53 schreef JaWi het volgende:
Frustrerend he, dat je cluppie nooit kampioen zal worden van de eredivisie.
Was het maar waar.quote:Op maandag 27 december 2004 10:22 schreef Chadi het volgende:
komt davids transfer vrij naar ajax?
Ze hebben wel goede koeken voor bij de koffiequote:Op maandag 27 december 2004 09:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Na de ajax-koffie alweer een hoogtepunt in Amsterdam![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 10:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Ze hebben wel goede koeken voor bij de koffie![]()
bron: www.vi.nlquote:Volgens de lokale krant Levante zou ook Ajax geïnteresseerd zijn om Aimar in te lijven. Gezien zijn salaris - naar verluidt 2,5 miljoen per jaar - en de concurrentie van vermogende clubs als Liverpool, lijkt een overgang naar Amsterdam uitgesloten.
Ik heb hem een aantal keren in de A1 zien spelen, daar speelde hij centraal in de verdediging en alle wedstrijden die ik toen gezien heb was hij de uitblinker. schoof goed door en heeft een goeie pass.quote:Op zondag 26 december 2004 13:59 schreef Doc het volgende:
Urby? Mmmm, wat ik er van gezien heb heeft me nog niet geimponeerd ...
Dat kan best, maar ik bedoel dat als een grote Engelse of Italiaanse club het echt wil, ze zo Ajax opkopen.
quote:Ajax meldt dat het UEFA Cup duel tussen Ajax en Auxerre in de Amsterdam Arena definitief is vastgesteld op de datum 16 februari om 20.00 uur. De terugwedstrijd in Frankrijk volgt een week later. Ajax meldt eveneens dat de duels in het UEFA-cup toernooi gespeeld zullen worden in het "exclusieve cupshirt".
quote:Kaartverkoop AFC Ajax - Auxerre
Amsterdam, 27 december 2004
De UEFA-cupwedstrijd tussen Ajax en Auxerre is definitief vastgesteld op woensdag 16 februari 2005 om 20.00 uur. Informatie over de kaartverkoop volgt in januari.
Tjah, Bayern wil op Ajax lijkenquote:Op maandag 27 december 2004 16:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Shirt is inderdaad geweldig!
Toch blijft het jammer dat Bayern precies hetzelfde shirt heeft
Urby is een hele goede linksback, doet het prima in de jeugd. Filipe maakt veel te veel fouten bij Jong Ajax en ze willen hem voorlopig niet houden.quote:Op zondag 26 december 2004 13:59 schreef Doc het volgende:
Urby? Mmmm, wat ik er van gezien heb heeft me nog niet geimponeerd ...
Goh ben benieuwd of ze dat cup shirt gaan gebruikenquote:Ajax meldt dat het UEFA Cup duel tussen Ajax en Auxerre in de Amsterdam Arena definitief is vastgesteld op de datum 16 februari om 20.00 uur. De terugwedstrijd in Frankrijk volgt een week later. Ajax meldt eveneens dat de duels in het UEFA-cup toernooi gespeeld zullen worden in het "exclusieve cupshirt".
Goed lezen mr Westerman.quote:Op maandag 27 december 2004 19:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Goh ben benieuwd of ze dat cup shirt gaan gebruiken
Goh, ben benieuwd of ze op 16 februari om 20.00 gaan spelen.quote:Ajax meldt dat het UEFA Cup duel tussen Ajax en Auxerre in de Amsterdam Arena definitief is vastgesteld op de datum 16 februari om 20.00 uur. De terugwedstrijd in Frankrijk volgt een week later. Ajax meldt eveneens dat de duels in het UEFA-cup toernooi gespeeld zullen worden in het "exclusieve cupshirt".
Da's veel waardquote:Op maandag 27 december 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ook Cruijff is trouwens Urby-fan, voor wat het waard is.
helaas woon ik niet in de buurt en kan dus geen at5 ontvangen, maakt iemand een rip ervan?quote:Op maandag 27 december 2004 19:29 schreef jimjim1983 het volgende:
vanavond is btw het ajax jaaroverzicht op at5 om 21.00 uur.
Hij steunt ook Koeman, dus hij zit er ook wel eens naast. Als een Co of een Van Gaal zouden uitvreten wat Koeman doet, zou de wereld te klein zijn.quote:Op maandag 27 december 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
De Paus ook.quote:Op maandag 27 december 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:01 schreef cultheld het volgende:
Tja, zo'n bericht zegt niets natuurlijk, Sonck werd zo'n beetje gepresenteerd als de nieuwe wereldspits, ik zie de persconferentie nog voor me
Dat kan wel, mits een speler zich reeds heeft bewezen in eenzelfde soort systeem/competitie.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Betekend dus dat je van te voren nooit kan zeggen hoe een speler het gaat doen bij een team.
Duitse competitie is nog wel stukje beter dan die van ons, dat kan je niet zeggen van de belgische competitie.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat kan wel, mits een speler zich reeds heeft bewezen in eenzelfde soort systeem/competitie.
Maar daar heeft hij zich dus alles behalve bewezen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Duitse competitie is nog wel stukje beter dan die van ons, dat kan je niet zeggen van de belgische competitie.
Yep, nog in de tijd dat-ie een duo vormde samen met Orby.quote:
Dat is dus een voordeel van een jaar huren.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:48 schreef methodmich het volgende:
Overigens kunnen geen van de 3 Zuid-Amerikaanse huurlingen vooralsnog echt overtuigen in Jong Ajax. Dus dikke kans dat ze alle 3 vrolijk teruggezonden worden.
quote:Van Eijden, Jaakke en Slop woensdag aanwezig op informatie-avond
De directieleden Arie van Eijden en Jeroen Slop en voorzitter John Jaakke zullen woensdagavond aanwezig zijn op de informatie-avond van de Ajax Supporters Delegatie in het Supportershome. Tijdens de avond die om 19.30 uur zal beginnen, zal informatie gegeven over de stand van zaken omtrent de ASD en de gesprekken met Ajax.
zou eigenlijk wel gaan, maar dat gaat niet doorquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:59 schreef JaWi het volgende:
Per ongeluk ook in het harry topic gepost. Maar, gaan er hier nog mensen naar de supportersavond morgen?
[..]
Maar kan ook amper overtuigen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is dus een voordeel van een jaar huren.
Sangoy doet het geloof ik nog het beste.
Volgens mij ligt 't puur aan jullie systeem. Sangoy is een hele goede voetballer hoor. Sonck excelleerde bij Genk ook, het Ajax systeem leent zich schijnbaar niet voor bepaalde goede spelers.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar kan ook amper overtuigen.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zou eigenlijk wel gaan, maar dat gaat niet door
quote:Het is eerder al bekend gemaakt, maar hier nog even een herinnering.
Alle Ajax-supporters zijn uitgenodigd voor de ASD informatieavond aanstaande woensdag in het Supportershome. Op deze informatieavond zullen ook Arie van Eijden, John Jaakke en Jeroen Slop aanwezig zijn. Tijdens deze avond zal een ieder nader geïnformeerd worden over de toezeggingen van Ajax en verdere ontwikkelingen omtrent de ASD. Wees er dus bij en laat je bijpraten!
Datum: Woensdag 29 december 2004
Aanvang: 19.30 uur
Ajax Supporters Delegatie
Januari ja. Is ook het enige wat ze zeggen. Ach, het is al bijna Januari.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:52 schreef The_Hives het volgende:
Weet ik niet, in januari zouden ze meer bekend maken. Ach dan is er toch nog tijd genoeg
ik sta meestal tegen 409 aan![]()
Hij heeft overal gefaald, behalve bij Ajax.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:42 schreef twi het volgende:
Ach, ik kan wel begrijpen dat spelers in zowel Spanje, Engeland als Italie gevoetbald willen hebben.
Precies. Dit moet hij niet meer doen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:11 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het alleen maar triest. Stoppen jari zodat we je herinneren zoals je was
jari, stop er ajb mee, je was een fantastische voetballer maar het gaat niet meer, accepteer dat!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:54 schreef superjoden het volgende:
Jari
De kans wordt steeds groter dat Jari Litmanen het seizoen afmaakt in de Serie A. De Finse ex-Ajacied is onderhandeling met Livorno, de Italiaanse nummer elf, zo meldt La Gazzetta dello Sport.
Litmanen zou per fax zijn salariseisen aan Livorno bekendmaken. Wordt die hobbel genomen dan wil Livorno de blessuregevoelige schaduwspits eerst nog wel tien dagen op proef hebben voordat de deal beklonken wordt.
In Liverpool heeft-ie niet gefaald hoor. Degene die daar faalde was Houllier met z'n krankzinnig beleid door hem na een goede wedstrijd op de tribune te zetten en dat soort onzin. Hij wordt daar gezien als een van de beste aankopen ten tijden van Houllier.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft overal gefaald, behalve bij Ajax.
Hij moet "gewoon" terug keren bij Ajax als jeugd trainer. Of een lekkere Finse meid vinden en is gaan genieten van het leven ipv alleen maar met voetbal bezig zijnquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:11 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het alleen maar triest. Stoppen jari zodat we je herinneren zoals je was
Toen ie weer terug bij Ajax was iig niet..quote:Op woensdag 29 december 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
Heeft hij nog geen lekkere Finse meid dan??
Zeker stiekem van de billenquote:Op woensdag 29 december 2004 16:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Toen ie weer terug bij Ajax was iig niet..
vertelquote:Op donderdag 30 december 2004 01:51 schreef PLAE@ het volgende:
Vanavond weer een hoop ouderwets gekontedraai van het bestuur op ASD avond.![]()
quote:'Tom Soetaers in de picture bij RC Genk'
30/12/2004 10:31
Tom Soetaers kan rekenen op ruime belangstelling vanuit België. De bij Ajax overbodige linksbuiten is benaderd door RC Genk om terug te keren naar zijn vaderland, zo vertelde Soetaers in Het Belang van Limburg. Naast Genk zouden ook Anderlecht en Club Brugge interesse hebben.
Soetaers speelde dit seizoen pas één keer in de hoofdmacht van Ajax. In de eerste wedstrijd van het seizoen, voor de Super Cup tegen FC Utrecht, startte hij in de basis maar moest in de 52ste minuut een rode kaart vertrekken na een opstootje met Jean-Paul de Jong.
bron:www.vi.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |