Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:38 schreef RobinhoX het volgende:
was deze al hier gepost?
[afbeelding]
ziet er strak uit
wauw, vooral die bovenste ziet er prachtig uit. gaan die blauwe stoeltjes ook nog weg? moeten witte stoeltjes komen vind ik.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:38 schreef RobinhoX het volgende:
was deze al hier gepost?
[afbeelding]
ziet er strak uit
Nou, daar houden we hem aan.quote:Voor de camera´s van RTV NoordHolland liet Angelos Charisteas blijken in ieder geval wat van de Amsterdamse bluf in zich te hebben. Gevraagd naar zijn doelstellingen liet hij weten in de tweede seizoenshelft toch wel 10 doelpunten te willen maken voor Ajax. Dat aantal heeft hij in zijn carriere nog nooit op het hoogste niveau in een seizoen bereikt.
het is echtquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:33 schreef JeroenV het volgende:
Maar komt dat logo er echt of is het gefotosoept?
Helaas niet. Hoewel hij weinig basisplaatsen heeft gehad natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:Hij heeft er toch nog wel eens 30 ofzo bij Werder in geschoten?
Oh met de Arena is niets mis hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ziet er cool uit.
Het gaat nog wel eens ECHT iets worden met de ArenA.
En dat terwijl hij echt nog geen 1 minuut heeft kunnen imponeren dit seizoenquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:36 schreef methodmich het volgende:
De huidige top-10:
1 Mauro Rosales 43,0
2 Rafael van der Vaart 41,0
3 Wesley Sneijder 30,0
4 Maxwell 27,0
5 Hatem Trabelsi 26,0
6 Ryan Babel 22,0
7 Niemand 17,0
7 Julien Escudé 17,0
7 Steven Pienaar 17,0
10 Nigel de Jong 16,0
Dan heb je denk ik een stadion met 2 miljoen plaatsen nodigquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze hadden ook gewoon het oude logo moeten doen
hij speelt wel gewoon goed, op een paar wedstrijden na dan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
En dat terwijl hij echt nog geen 1 minuut heeft kunnen imponeren dit seizoen.
Nou dan vind ik niet, hij is echt geen schim meer van vorig seizoen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij speelt wel gewoon goed, op een paar wedstrijden na dan.
Ja Maxwell is echt kapotgeprezen, als dat kan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:03 schreef S-Two het volgende:
En dat terwijl hij echt nog geen 1 minuut heeft kunnen imponeren dit seizoen.
Ben jij er zo eentje?quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:03 schreef cultheld het volgende:
Oh met de Arena is niets mis hoorDie ga ik dit jaar vast wel weer bezoeken als ik naar Sensation ga
Hij was dan ook super vorig seizoen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja Maxwell is echt kapotgeprezen, als dat kan.
Hoe bedoel je? Iemand die van uitgaan houdt bedoel je? Jazeker, morgen naar dj Zanyquote:
Nee, iemand die in een wit pakkie naar de CD van Tiesto gaat staan luisterenquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:26 schreef cultheld het volgende:
Hoe bedoel je? Iemand die van uitgaan houdt bedoel je? Jazeker, morgen naar dj Zany
black editionquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, iemand die in een wit pakkie naar de CD van Tiesto gaat staan luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |