wauw, vooral die bovenste ziet er prachtig uit. gaan die blauwe stoeltjes ook nog weg? moeten witte stoeltjes komen vind ik.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:38 schreef RobinhoX het volgende:
was deze al hier gepost?
[afbeelding]
ziet er strak uit
Nou, daar houden we hem aan.quote:Voor de camera´s van RTV NoordHolland liet Angelos Charisteas blijken in ieder geval wat van de Amsterdamse bluf in zich te hebben. Gevraagd naar zijn doelstellingen liet hij weten in de tweede seizoenshelft toch wel 10 doelpunten te willen maken voor Ajax. Dat aantal heeft hij in zijn carriere nog nooit op het hoogste niveau in een seizoen bereikt.
het is echtquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:33 schreef JeroenV het volgende:
Maar komt dat logo er echt of is het gefotosoept?
Helaas niet. Hoewel hij weinig basisplaatsen heeft gehad natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:Hij heeft er toch nog wel eens 30 ofzo bij Werder in geschoten?
Oh met de Arena is niets mis hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ziet er cool uit.
Het gaat nog wel eens ECHT iets worden met de ArenA.
En dat terwijl hij echt nog geen 1 minuut heeft kunnen imponeren dit seizoenquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:36 schreef methodmich het volgende:
De huidige top-10:
1 Mauro Rosales 43,0
2 Rafael van der Vaart 41,0
3 Wesley Sneijder 30,0
4 Maxwell 27,0
5 Hatem Trabelsi 26,0
6 Ryan Babel 22,0
7 Niemand 17,0
7 Julien Escudé 17,0
7 Steven Pienaar 17,0
10 Nigel de Jong 16,0
Dan heb je denk ik een stadion met 2 miljoen plaatsen nodigquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze hadden ook gewoon het oude logo moeten doen
hij speelt wel gewoon goed, op een paar wedstrijden na dan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
En dat terwijl hij echt nog geen 1 minuut heeft kunnen imponeren dit seizoen.
Nou dan vind ik niet, hij is echt geen schim meer van vorig seizoen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij speelt wel gewoon goed, op een paar wedstrijden na dan.
Ja Maxwell is echt kapotgeprezen, als dat kan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:03 schreef S-Two het volgende:
En dat terwijl hij echt nog geen 1 minuut heeft kunnen imponeren dit seizoen.
Ben jij er zo eentje?quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:03 schreef cultheld het volgende:
Oh met de Arena is niets mis hoorDie ga ik dit jaar vast wel weer bezoeken als ik naar Sensation ga
Hij was dan ook super vorig seizoen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja Maxwell is echt kapotgeprezen, als dat kan.
Hoe bedoel je? Iemand die van uitgaan houdt bedoel je? Jazeker, morgen naar dj Zanyquote:
Nee, iemand die in een wit pakkie naar de CD van Tiesto gaat staan luisterenquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:26 schreef cultheld het volgende:
Hoe bedoel je? Iemand die van uitgaan houdt bedoel je? Jazeker, morgen naar dj Zany
black editionquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, iemand die in een wit pakkie naar de CD van Tiesto gaat staan luisteren
Nog dommerquote:
Hoezo dommer?quote:
Zoals hij dit jaar speelt is hij best vervangbaar.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:55 schreef tong80 het volgende:
Dat van Maxwel wisten we eigenlijk wel. Is niet te behouden.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zoals hij dit jaar speelt is hij best vervangbaar.
Ach iedereen heeft wel een mindere periodequote:Op zaterdag 25 december 2004 19:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zoals hij dit jaar speelt is hij best vervangbaar.
Dat ligt eraan wie de opvolger gaat aankopen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inderdaad.
Maar qua 'flair' zal je wel wat in moeten boeten, denk ik.
Ervan uitgaande dat Koeman dat doet.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie de opvolger gaat aankopen.
Nachtmerriescenario. Denk Bob Peters *ril*.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ervan uitgaande dat Koeman dat doet..
Landskampioen 1955quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:32 schreef tong80 het volgende:
Mijn god de na Real grootste club van europa gaat in de uitverkoop.
Ajax als sateliet van Chelsea wat heeft Chelsea ooit gewonnen ?
Dat ie er überhaupt over durft te beginnen
Ja geweldig wat een historie.quote:
Lijkt ADO welquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:38 schreef tong80 het volgende:
Ja geweldig wat een historie.
Money is what counts these days.
Nou de grasmat nogquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat nog wel eens ECHT iets worden met de ArenA.
Hoeveel jaar loop jij achter ?quote:
Dat heb ik dus met Barcelona. Die plukken ons iedere keer kaal.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:49 schreef JeroenV het volgende:
Chelsea? Wat dacht je van Milan? Als er 1 club is waar ik als Ajax een grote takke ***** hekel aan heb ik het wel Milan. Als ze daar iets mee beginnen ben ik supporter af.
quote:Koemans blik op 2004 10:17 min
Ontslag Van Gaal, de aanvoerderskwestie, kampioenschap, Wesley 'Fuck you' Sneijder, Ibrahimovic. Ronald Koeman kijkt terug op een enerverend jaar.
Volgens mij zijn alleen de Boertjes voor zo'n 40 miljoen naar Barcelona vertrokken, voor de rest zijn alle ex-Ajacieden daar via Milan of Arsenal gekomen...quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Barcelona. Die plukken ons iedere keer kaal.
Reiziger ook dacht ik, maar daar blijft het wel bij geloof ik.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:43 schreef twi het volgende:
Volgens mij zijn alleen de Boertjes voor zo'n 40 miljoen naar Barcelona vertrokken, voor de rest zijn alle ex-Ajacieden daar via Milan of Arsenal gekomen...
Kut.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:53 schreef twi het volgende:
Reiziger ook via MilanNet als Kluivert, Bogarde en Davids.
Wat is daar mis mee? Ben altijd al Ajax-fan geweest hoor. En als je even gedegen onderzoek had ontplooit had je gezien dat ik wel degelijk mee-post, zelfs in het pre-VBL tijdperk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 05:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
mods die uitstapjes naar vbl maken
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op zondag 26 december 2004 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ben altijd al Ajax-fan geweest hoor. En als je even gedegen onderzoek had ontplooit had je gezien dat ik wel degelijk mee-post, zelfs in het pre-VBL tijdperk.
Moet jij niet naar een hippe party, mannetje? Iets met CD'tjes in het Gelredome of zo?quote:
Ohw, ok.quote:
Nee op eerste kerstdag kom ik niet weg, dat vinden m'n ouders wat asociaalquote:Op zondag 26 december 2004 00:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moet jij niet naar een hippe party, mannetje? Iets met CD'tjes in het Gelredome of zo?
De shirts met Sonck erop zullen geen potten breken, denk ik zo...quote:Op zondag 26 december 2004 00:32 schreef Radegast het volgende:
Komt Freek weer op de nieuwjaarsreceptie? Ik hoop van wel.....
Gattusso is vroeger verhuurd geweest aan een Schotse middenmoter. Ik zou als Ajax zijnde geen nee tegen een Gattusso zeggen hoor?quote:Op zondag 26 december 2004 03:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Satelliet van nota bene AC Milan...
Ik wilde eigenlijk lékker gaan slapen...
quote:Op zondag 26 december 2004 02:25 schreef Nashje het volgende:
Samenwerkingsverband
Laat dat bestuur eens héél gauw opsodepleuren.
Behalve dat je Glasgow Rangers een Schotse middenmoter noemt, was dat zo'n acht jaar geleden, en wanneer is Gattuso nou eigenlijk helemaal doorgebroken? Overigens pas na z'n uitstapje bij Salernitana.quote:Op zondag 26 december 2004 04:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gattusso is vroeger verhuurd geweest aan een Schotse middenmoter. Ik zou als Ajax zijnde geen nee tegen een Gattusso zeggen hoor?
Richard Witschge, Danny Muller, Johan Cruijff, Johan Neeskens.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:43 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen de Boertjes voor zo'n 40 miljoen naar Barcelona vertrokken, voor de rest zijn alle ex-Ajacieden daar via Milan of Arsenal gekomen...
Mee eens.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:12 schreef twi het volgende:
Ten eerste is het logisch dat Mawell na dit jaar vertrekt. Z'n contract loopt immers in de zomer van 2006 af. Er is een flippo op voetbalzone die zegt dat je er 50 miljoen voor moet vangen. Ik denk dat we met 15 miljoen erg, erg blij mogen zijn, maar schat 't op rond de 8-10 miljoen.
Daarnaast vond ik Felipe toch redelijk met wat flair in dezelfde stijl spelen. Weliswaar tegen de jeugd van Barcelona (alhoewel Deco er ook in de buurt speelde), maar volgens mij heeft Felipe het toch wel in zich om een prima opvolge te worden.
Lachwekkend dit...quote:Op zondag 26 december 2004 04:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gattusso is vroeger verhuurd geweest aan een Schotse middenmoter. Ik zou als Ajax zijnde geen nee tegen een Gattusso zeggen hoor?
Als dat ooit nog eens mag gebeuren...quote:Op zondag 26 december 2004 15:26 schreef PJORourke het volgende:
Doe maar Davids dan.
Dan heb je met die Griek eindelijk de gemiddelde lengte van de spelers een beetje omhoog gehaald, en dan haal je met Edgar alsnog de gemiddelde lengte van Koemans 11 dwergen dubbel zo hard omlaagquote:Op zondag 26 december 2004 15:26 schreef PJORourke het volgende:
Doe maar Davids dan.
Die 11 dwergen maken ons aller Ajax toch alweer kampioen.quote:Op zondag 26 december 2004 17:37 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dan heb je met die Griek eindelijk de gemiddelde lengte van de spelers een beetje omhoog gehaald, en dan haal je met Edgar alsnog de gemiddelde lengte van Koemans 11 dwergen dubbel zo hard omlaag
Maar verdubbel je de vechtlust ruimschoots. En dat is ook wat waard.quote:Op zondag 26 december 2004 17:37 schreef jerryx het volgende:
Dan heb je met die Griek eindelijk de gemiddelde lengte van de spelers een beetje omhoog gehaald, en dan haal je met Edgar alsnog de gemiddelde lengte van Koemans 11 dwergen dubbel zo hard omlaag
Tja, sexy voetbal he...quote:Op zondag 26 december 2004 17:42 schreef Nashje het volgende:
Die 11 dwergen maken ons aller Ajax toch alweer kampioen.
Daar waar ze in 010 alleen hun mondjes gebruiken en hopen op één kampioenschap in 10 jaar.
quote:Op zondag 26 december 2004 17:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar verdubbel je de vechtlust ruimschoots. En dat is ook wat waard.![]()
Maar die transfer kan je op je buik laten tatoeeren.quote:Op zondag 26 december 2004 17:44 schreef jerryx het volgende:Davids is een van de weinige (ex)-Ajacieden die bij Feyenoord zou passen
Denk ook niet dat ie in Rotterdam geaccepteerd zou wordenquote:Op zondag 26 december 2004 17:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar die transfer kan je op je buik laten tatoeeren.
Tuurlijk niet, hij is een technische voetballerquote:Op zondag 26 december 2004 17:46 schreef jerryx het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ie in Rotterdam geaccepteerd zou worden
quote:Op zondag 26 december 2004 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij is een technische voetballer
Ik kijk naar wat voorn dreiging hij gaat veroorzaken waardoor hij of andere spelers kunnen scoren. En hij legt er zelf natuurlijk 10 in.quote:Op zondag 26 december 2004 18:18 schreef cultheld het volgende:
Wat zijn de verwachtingen eigenlijk omtrent Charisteas, 5 doelpunten? 10? Of kijken jullie meer naar 't aantal assists?
Ja dus wat dan nog?quote:Op zondag 26 december 2004 18:46 schreef cultheld het volgende:
Ik denk zelf dat ie er ook wel 10 maakt, maar die doelpunten zullen geflatteerd zijn, 0-2's tegen clubs als Den Bosch en Twente etc.
Ja vooral die schitterende lob in de kruising.quote:Op zondag 26 december 2004 19:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dus wat dan nog?
Kezman zijn specialiteit waren ook intikkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |