Ja dus wat dan nog?quote:Op zondag 26 december 2004 18:46 schreef cultheld het volgende:
Ik denk zelf dat ie er ook wel 10 maakt, maar die doelpunten zullen geflatteerd zijn, 0-2's tegen clubs als Den Bosch en Twente etc.
Ja vooral die schitterende lob in de kruising.quote:Op zondag 26 december 2004 19:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dus wat dan nog?
Kezman zijn specialiteit waren ook intikkers
Vergeleken met Chelsea of Milan zijn jullie idd een satelliet-clubje.quote:
Mijn god wat ben jij DOM!quote:Op zondag 26 december 2004 21:03 schreef jerryx het volgende:
[..]
Vergeleken met Chelsea of Milan zijn jullie idd een satelliet-clubje.
Maar dat geldt voor alle Nederlandse clubs. (Voordat ik weer iedereen over me heen krijg hier)
Euh ff denken:quote:Op zondag 26 december 2004 21:15 schreef jerryx het volgende:
[..]
Achtervolg jij me ofzo? Rot op kneus.
quote:Op zondag 26 december 2004 21:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Euh ff denken:
Ik ben Ajacied. Dus kijk wel eens in het Ajax topic en zie toevallig jouw een domme opmerking maken dan mag ik daarop reageren.
Maar om ff op die opmerking van je terug te komen, Ajax is geen stateliet club van welke club dan ook. Ajax behoort ondanks de mindere jaren nog steeds top de top clubs in Europa,
Dat klopt wel idd.quote:Ajax maakt ook geen gebruik van andere clubs om verder te komen.
Dat kan best, maar ik bedoel dat als een grote Engelse of Italiaanse club het echt wil, ze zo Ajax opkopen.quote:En heeft al helemaal geen samenwerkings contract met een grotere club.
Als je Ajax naast Chelsea zet, is het verschil bijna net zo groot als tussen Feyenoord en Excelsior.quote:Excelsior is bijvoorbeeld wel een satelietclub van Feyenoord.
quote:Op zondag 26 december 2004 22:30 schreef jerryx het volgende:
Als je Ajax naast Chelsea zet, is het verschil bijna net zo groot als tussen Feyenoord en Excelsior.
Scheelt niet zo veel dus.quote:Op zondag 26 december 2004 22:30 schreef jerryx het volgende:
Als je Ajax naast Chelsea zet, is het verschil bijna net zo groot als tussen Feyenoord en Excelsior.
quote:Op zondag 26 december 2004 22:30 schreef jerryx het volgende:
Dat kan best, maar ik bedoel dat als een grote Engelse of Italiaanse club het echt wil, ze zo Ajax opkopen.
Door de structuur van Ajax kan Ajax niet verkocht worden.quote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jij denkt serieus dat bijv Man Utd ff Ajax opkoopt, misschien willen ze wel, en wil het Ajax bestuur wel. Maar helaas de supporters niet en zou zoiets dus ook never nooit gebeuren want het is niet nodig. Daarnaast duurt het nog een paar jaar en de bom klapt definitief in Italië want de Europeese unie kan z'n ogen niet dicht blijven houden. Dus een Italiaanse club heeft geen eens het geld om Ajax te kopen. (ze zeggen van wel maar de hele fucking wereld weet wel beter)
En Chelsea vind ik geen vergelijking waard en ik zou me dood schamen als supporter als mijn club op die manier prijzen moet gaan winnen (dus doordat een of andere Rus een leuk speeltje zoekt en je club opkoopt)
quote:26/12/2004 - Google jaaroverzicht 2004: Zoekwoord Ajax op 2 na voetbal
(Van onze verslaggever RvN)
Google heeft met kerstmis haar jaaroverzicht van 2004 bekendgemaakt van in Google meest gezochte zoektermen. In een veelbewogen jaar van Ajax blijkt er in Google slechts op een woord vaker gezocht te zijn dan op het zoekwoord 'Ajax'. Meest gezocht werd op Google.nl naar het algemene trefwoord 'voetbal'. In de top 10 verder o.a. Beyonce, Georgina Verbaan, Feyenoord, Andre Hazes en Theo van Gogh.
1. voetbal
2. ajax
3. beyonce
4. georgina verbaan
5. evisu
6. feyenoord
7. andre hazes
8. theo van gogh
9. olympische
10. ali b
Wesley Sneijder was op Google.nl in 2004de vierde meest gezochte sporter. Cristiano Ronaldo, Beckham en Van Nistelrooy gingen hem nog voor.
precies. Andere partijen kunnen nooit de meerderheid kopen want de vereniging Ajax (of weet ik veel hoe ze het tegenwoordig noemen) heeft de meerderheid in handen.quote:Op zondag 26 december 2004 23:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Door de structuur van Ajax kan Ajax niet verkocht worden.
Kapitaalvernietiging.quote:Op zondag 26 december 2004 17:36 schreef Nashje het volgende:
Inter had geloof ik ook interesse in Maxwell he.
Maxwell --> Milaan
Davids --> Amsterdam
Een leuke ruil.
Na de ajax-koffie alweer een hoogtepunt in Amsterdamquote:Op maandag 27 december 2004 00:53 schreef JaWi het volgende:
Frustrerend he, dat je cluppie nooit kampioen zal worden van de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |