Mot je een trap tussen je noten?quote:
Ik loop er één of twee voor, we doen het goed dus.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:36 schreef keeper het volgende:
Zo, het was weer tijd voor mijn halfjaarlijkse topic.
mods die uitstapjes naar vbl makenquote:
yeah rightquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:53 schreef superjoden het volgende:
Met kunst en cultuur verwacht Zandvliet dat op te lossen.
Arie is iddquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zie de foto's van de presentatie van Charisteas en meteen valt mijn blik weer op die irritante Van der Eijden. Worden jullie als ajacieden nu ook niet gek van die zelfvoldane grijns van mr. Ikpakallemachtbijajaxenniemandheefthetdoor?
Ik vind het zo'n zelfingenomen kerel, eigenlijk Ajax onwaardig. Kan daar nu niet een beter, capabeler persoon zitten?
Zolang hij het niet hoort gaat het goed.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat is toch wel een regelrechte belediging aan het adres van Harry de Beuker lijkt me...
net als de rest van het bestuurquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het zo'n zelfingenomen kerel, eigenlijk Ajax onwaardig.
Zo ziet ie er altijd uitquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:35 schreef OreO het volgende:
die griek lijkt net of die niet uit bed komt..
Harry is zijn bijnaamquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Harry=Angelos?
Dat zegt wel weer genoeg over het niveau zo onder de boeren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Briljante photoshop!
Welk niveau is me nog een raadsel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zegt wel weer genoeg over het niveau zo onder de boeren..
ik vond hem wel grappigquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De tering, jij hebt echt geen greintje humor whatsoever he?.
!
Ik zie inderdaad die S ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef PyTh het volgende:
Staat er nou echt Charistea ipv Charisteas?![]()
Als ie maar scoortquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef PyTh het volgende:
Staat er nou echt Charistea ipv Charisteas?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |