Januari ja. Is ook het enige wat ze zeggen. Ach, het is al bijna Januari.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:52 schreef The_Hives het volgende:
Weet ik niet, in januari zouden ze meer bekend maken. Ach dan is er toch nog tijd genoeg
ik sta meestal tegen 409 aan![]()
Hij heeft overal gefaald, behalve bij Ajax.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:42 schreef twi het volgende:
Ach, ik kan wel begrijpen dat spelers in zowel Spanje, Engeland als Italie gevoetbald willen hebben.
Precies. Dit moet hij niet meer doen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:11 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het alleen maar triest. Stoppen jari zodat we je herinneren zoals je was
jari, stop er ajb mee, je was een fantastische voetballer maar het gaat niet meer, accepteer dat!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:54 schreef superjoden het volgende:
Jari
De kans wordt steeds groter dat Jari Litmanen het seizoen afmaakt in de Serie A. De Finse ex-Ajacied is onderhandeling met Livorno, de Italiaanse nummer elf, zo meldt La Gazzetta dello Sport.
Litmanen zou per fax zijn salariseisen aan Livorno bekendmaken. Wordt die hobbel genomen dan wil Livorno de blessuregevoelige schaduwspits eerst nog wel tien dagen op proef hebben voordat de deal beklonken wordt.
In Liverpool heeft-ie niet gefaald hoor. Degene die daar faalde was Houllier met z'n krankzinnig beleid door hem na een goede wedstrijd op de tribune te zetten en dat soort onzin. Hij wordt daar gezien als een van de beste aankopen ten tijden van Houllier.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft overal gefaald, behalve bij Ajax.
Hij moet "gewoon" terug keren bij Ajax als jeugd trainer. Of een lekkere Finse meid vinden en is gaan genieten van het leven ipv alleen maar met voetbal bezig zijnquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:11 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het alleen maar triest. Stoppen jari zodat we je herinneren zoals je was
Toen ie weer terug bij Ajax was iig niet..quote:Op woensdag 29 december 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
Heeft hij nog geen lekkere Finse meid dan??
Zeker stiekem van de billenquote:Op woensdag 29 december 2004 16:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Toen ie weer terug bij Ajax was iig niet..
vertelquote:Op donderdag 30 december 2004 01:51 schreef PLAE@ het volgende:
Vanavond weer een hoop ouderwets gekontedraai van het bestuur op ASD avond.![]()
quote:'Tom Soetaers in de picture bij RC Genk'
30/12/2004 10:31
Tom Soetaers kan rekenen op ruime belangstelling vanuit België. De bij Ajax overbodige linksbuiten is benaderd door RC Genk om terug te keren naar zijn vaderland, zo vertelde Soetaers in Het Belang van Limburg. Naast Genk zouden ook Anderlecht en Club Brugge interesse hebben.
Soetaers speelde dit seizoen pas één keer in de hoofdmacht van Ajax. In de eerste wedstrijd van het seizoen, voor de Super Cup tegen FC Utrecht, startte hij in de basis maar moest in de 52ste minuut een rode kaart vertrekken na een opstootje met Jean-Paul de Jong.
bron:www.vi.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |