Mot je een trap tussen je noten?quote:
Ik loop er één of twee voor, we doen het goed dus.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:36 schreef keeper het volgende:
Zo, het was weer tijd voor mijn halfjaarlijkse topic.
mods die uitstapjes naar vbl makenquote:
yeah rightquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:53 schreef superjoden het volgende:
Met kunst en cultuur verwacht Zandvliet dat op te lossen.
Arie is iddquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zie de foto's van de presentatie van Charisteas en meteen valt mijn blik weer op die irritante Van der Eijden. Worden jullie als ajacieden nu ook niet gek van die zelfvoldane grijns van mr. Ikpakallemachtbijajaxenniemandheefthetdoor?
Ik vind het zo'n zelfingenomen kerel, eigenlijk Ajax onwaardig. Kan daar nu niet een beter, capabeler persoon zitten?
Zolang hij het niet hoort gaat het goed.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat is toch wel een regelrechte belediging aan het adres van Harry de Beuker lijkt me...
net als de rest van het bestuurquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het zo'n zelfingenomen kerel, eigenlijk Ajax onwaardig.
Zo ziet ie er altijd uitquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:35 schreef OreO het volgende:
die griek lijkt net of die niet uit bed komt..
Harry is zijn bijnaamquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Harry=Angelos?
Dat zegt wel weer genoeg over het niveau zo onder de boeren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Briljante photoshop!
Welk niveau is me nog een raadsel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zegt wel weer genoeg over het niveau zo onder de boeren..
ik vond hem wel grappigquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De tering, jij hebt echt geen greintje humor whatsoever he?.
!
Ik zie inderdaad die S ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef PyTh het volgende:
Staat er nou echt Charistea ipv Charisteas?![]()
Als ie maar scoortquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef PyTh het volgende:
Staat er nou echt Charistea ipv Charisteas?![]()
Heet hij nu echt Harryquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:01 schreef jimjim1983 het volgende:
hij heeft zijn naam veranderd. was net op AT5.
nee, dat is een nichtennaamquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:13 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik vind Garry eigenlijk ook een betere naam
Stil protest van de NOS tegen John de Molquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom staat er niks van Charisteas op teletekst van de NOS?
Ze waren gister ook niet bij de presentatie
Heeft er gisteren wel degelijk opgestaan...quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Gister rond 22:00 heb ik niks gezienquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heeft er gisteren wel degelijk opgestaan...
Fan van PAOK?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Keeper, je avatar.
STERF! Hard en pijnlijk.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Keeper, je avatar.
STERF! Hard en pijnlijk.
Ze lieten bij het sportjournaal om 22.45 de beelden van TV NH zien met een interviewtje.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:43 schreef Max-Westerman het volgende:
ik hoop het....quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
....en hij dacht dat hij er dit seizoen nog wel 10 zou maken
Het begint met ambitiequote:Op vrijdag 24 december 2004 17:08 schreef ASSpirine het volgende:
Charisteas legt de lat Hoog
wat een grap
En het eindigt in mineurquote:
Zou wel leuk zijn, wanneer de ambities van Ajax in Eindhoven zouden eindigenquote:
daar zijn we al geweest dit seizoen, dus dat zal geen probleem (meerquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, wanneer de ambities van Ajax in Eindhoven zouden eindigen
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:22 schreef PJORourke het volgende:
Maar goed, uit het PSV-topic hoef ik niet weg te blijven. da's al duidelijk.
Zoals die van Philips nu in Amsterdam terecht zijn gekomen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, wanneer de ambities van Ajax in Eindhoven zouden eindigen
De enige dingen die van Philips in Amsterdam terecht zijn gekomen, zijn die mooie grote schermen in de Arenaquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zoals die van Philips nu in Amsterdam terecht zijn gekomen..
En het hoofdkantoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
De enige dingen die van Philips in Amsterdam terecht zijn gekomen, zijn die mooie grote schermen in de Arena
quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Waarop ze straks alle Aggelos-goals kunnen herhalen!
Inclusief de nu al legendarische hattrick tegen een onbeduidend bedrijfsclubje uit het zuiden des lands.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
die gast heet toch angelos?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
10 goals in een half seizoen bij een nieuwe club, da's niet verkeerd.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:34 schreef ASSpirine het volgende:
komop zeg, 10 goals...
das best "weinig" voor een spits die toch wel rond de 4 milj kost (wist exacte prijs niet)
rekent hij daar dan ook goals van de bekerwedstrijden mee?
Zo spreek je het ook uit.quote:Op zaterdag 25 december 2004 06:08 schreef twi het volgende:
Wat een platte rot-taal danGeef mij "Angelos" maar
Ik moet er zelf ook nog ff aan wennen..quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:23 schreef VoreG het volgende:
Daggla zwart staat je niet....
Een goede linkerverdediger zou meer welkom zijn. Het nut van een extra middenvelder zie ik eigenlijk niet zo snel.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:40 schreef JeroenV het volgende:
Even iets anders; Verwachten jullie nog aankopen? Een Gonzalez, misschien zelfs nog een spits (ik blijf het raar vinden dat Chari nog geen nummer heeft), of iemand anders?
Ik denk dat ze het wel voor gezien houden, al zou een middenvelder als Gonzalez wel welkom zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |