Nee haal alsjeblieft die unicura zeep - anti bacterieel en veroorzaakt geen nare reacties. Ik heb een week geleden mijn labret laten zetten en behalve wat rood tandvlees heb ik helemaal geen last, en ik geloof heilig dat dat door die zeep komt (en mond goed spoelen)quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:22 schreef Qarinx het volgende:
Op het briefje dat ik kreeg stond dat het gewoon Dove kon zijn ofzo, dus ik Dove gehaald, maar nu zie ik dat er alcohol inzit
Water met zout koken of eerst water koken dan pas zout toevoegen?quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:30 schreef Nuek het volgende:
xelektra: in principe zou ik je gelijk geven maar alle zeep heeft een desinfecterende waarde...
Ik zou zelf gaan voor de sebamed indien ik moest kiezen tussen verscheidene zepen maar ik gebruik veel liever gewoon een zoutwateroplossing.
Een goede tip: was je piercing met Sebamed!quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:22 schreef Qarinx het volgende:
Ik vraag me af wanneer een piercing ontstoken is?
Ik heb gister een labret piercing laten zetten en ik voel hem op zich niet heel erg, alleen het is een beetje zeurderig. Vooral de huid is een beetje branderig.. heb volgens mij met verkeerde zeep schoongemaakt. Op het briefje dat ik kreeg stond dat het gewoon Dove kon zijn ofzo, dus ik Dove gehaald, maar nu zie ik dat er alcohol inzit
Sebamed vind ik idd ook fijner, die werd ook aangeraden door mijn piercer.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:30 schreef Nuek het volgende:
xelektra: in principe zou ik je gelijk geven maar alle zeep heeft een desinfecterende waarde...
Ik zou zelf gaan voor de sebamed indien ik moest kiezen tussen verscheidene zepen maar ik gebruik veel liever gewoon een zoutwateroplossing.
volgens mij trekt dat naar verloop van tijd zelf wel een beetje terug. zo ging het bij mijn vriendin tenminste.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:42 schreef bitchesrule88 het volgende:
ff een vraagje weer.. aan de onderkant van mijn tongpiercing heb ik nu last van een beetje "wild vlees", is de enige manier om dat weg te krijgen het weg laten snijden, of kan ik er ook iets anders tegen doen?
nooit, maar whats the point?quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:59 schreef Scandalous het volgende:
Reinig je hem wel eens met water en zeezout?
maar ik wil juist dat het gewoon ophoudt met ontsteken. dat eenmalig oplossen lukt mij ook wel. de piercer zei dat het wellicht aan mijn conditie lag/ligt. maar die is beter dan die van de gemiddelde mensquote:Op vrijdag 31 december 2004 03:07 schreef Scandalous het volgende:
The point is dat dat goed reinigt. Een beetje zeezout in een bakje met warm water, en even je tepelpiercing erin laten hangen. (Het gaat best moeilijk maar het kan wel)
Dan krijg je troep er wel af
Hey, dit wist ik niet.quote:- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.
Ben je al wel terug gegaan naar je piercer?quote:Op vrijdag 31 december 2004 03:10 schreef P8 het volgende:
[..]
maar ik wil juist dat het gewoon ophoudt met ontsteken. dat eenmalig oplossen lukt mij ook wel. de piercer zei dat het wellicht aan mijn conditie lag/ligt. maar die is beter dan die van de gemiddelde mens
uit mijn post kon je al opmaken dat ik langs was geweest toch? maarjah, ik ben dus wel terug geweestquote:Op vrijdag 31 december 2004 03:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ben je al wel terug gegaan naar je piercer?
Hier spreekt een ervaring piercster in spequote:Op vrijdag 31 december 2004 03:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ben je al wel terug gegaan naar je piercer?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier spreekt een ervaring piercster in spe
Het is heel normaal dat er een beetje vuil uit komt. Daarom zou je het eigenlijk ook af en toe moeten schoonmaken. De huid maakt talg aan en dat moet er gewoon uit (anders gaat het ontsteken).quote:Op vrijdag 31 december 2004 03:05 schreef P8 het volgende:
[..]
nooit, maar whats the point?
ik heb zovaak shit gebruikt die wel hielp. zinkzalf of verdund chloorhexadine bijvoorbeeld. maar het komt dan na een week of 3 net zo hard weer terug. en het nadeel van die zinkzalf is is dat het van je huid af moet slijten. dan spul krijg je er in geen mogelijkheid meer vanaf
maar ik maak het ook elke dag wel gewoon schoon met water onder de douche. niet meer met speciale middelen. dat hoort ook niet meer nodig te zijn lijkt mij na bijna een jaarquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Het is heel normaal dat er een beetje vuil uit komt. Daarom zou je het eigenlijk ook af en toe moeten schoonmaken. De huid maakt talg aan en dat moet er gewoon uit (anders gaat het ontsteken).
Bij oorbellen is dit hetzelfde als bij andere gaatjes in je lijf waar je iets in hangt. Het ene gaatje produceert meer dan het andere, dat wel.
Bij mijn vriend is dat uiteindelijk over de onderkant van de piercing heen gegroeid en hij heeft 'm er uit laten snijden. Nou was hij ook wel erg laks met erachter aangaan ...quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:42 schreef bitchesrule88 het volgende:
ff een vraagje weer.. aan de onderkant van mijn tongpiercing heb ik nu last van een beetje "wild vlees", is de enige manier om dat weg te krijgen het weg laten snijden, of kan ik er ook iets anders tegen doen?
Bij mijn vaste piercingshop is het 30 euro incl. ring of barbell en 32 euro incl. circular barbell. Het is dus inderdaad aan de dure kant.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is 50 euro voor een tragus (inclusief standaard sieraad) niet een beetje overdreven??
Hmm, ik ben wel erg tevreden over ze, maar hun sieraden zijn 7-10 euro (standaard dan, dus gewoon staafje zonder versiering), wat dus betekend dat het piercen alleen al 40 euro is. (oh en verzorgingsspul krijg je erbij, maar daar kan ik niet tegen, dus dat gebruik ik toch nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:35 schreef Roellio het volgende:
[..]
Bij mijn vaste piercingshop is het 30 euro incl. ring of barbell en 32 euro incl. circular barbell. Het is dus inderdaad aan de dure kant.
Ik moet er overigens wel bij vermelden dat mijn piercingshop, hoewel ik ze op het gebied van voorlichting, hygiëne, kennis en nazorg echt fokking fantastisch vind, absoluut niet duur is.
Ik zou het je niet kunnen vertellen. Ik zweer bij body-sign in Alkmaar. Ik heb ervaring met body manipulations in Amsterdam en Ron's Tattoo dinges in Alkmaar, wat ik beiden slechte piercingstudio's vind. Ik denk dat je even zult moeten wachten op mensen uit Den Haag e.o.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dus; is On Edge of Body Art Studio (Tattoo Simon) in Den Haag goed? En zijn die wel 'goedkoper'?
Ow sorry, de vraag was ook algemeen en niet alleen aan jou gericht. Vraag was een beetje gaar gesteldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:21 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen vertellen. Ik zweer bij body-sign in Alkmaar. Ik heb ervaring met body manipulations in Amsterdam en Ron's Tattoo dinges in Alkmaar, wat ik beiden slechte piercingstudio's vind. Ik denk dat je even zult moeten wachten op mensen uit Den Haag e.o.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ow sorry, de vraag was ook algemeen en niet alleen aan jou gericht. Vraag was een beetje gaar gesteld
50 vind ik een vrij normale prijs, bij mijn piercer kosten alle piercings (behalve onder de gordelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is 50 euro voor een tragus (inclusief standaard sieraad) niet een beetje overdreven??
Ik niet. Ik vond de begeleiding daar erg goed, de nazorg ook. Heb er 2 piercings laten zetten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:21 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen vertellen. Ik zweer bij body-sign in Alkmaar. Ik heb ervaring met body manipulations in Amsterdam en Ron's Tattoo dinges in Alkmaar, wat ik beiden slechte piercingstudio's vind.
Watjequote:Op woensdag 5 januari 2005 21:16 schreef Caelum het volgende:
Ik heb mijn tepelpiercing in den haag laten zetten.. en ik kreeg toch mooi 2 spuiten in mijn tiet ter verdoving... ik wist niet eens dat dat niet mocht joh
Heb trouwens nergens last van gehad.. piercing heeft er 2 jaar gezeten en toen heb ik em eruit gehaald...
Lijkt mij ook. Mijn nichtje heeft ook een spuit gekregen bij d'r tongpiercing omdat ze de pijn o-zo eng vondquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:23 schreef Together-Alone het volgende:
Deden die spuiten alleen al dan niet meer pijn als het piercen zelf?
quote:- Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan de piercing nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
Even lief heh? Ik ZEG toch niet dat ik het laat schieten? Ik vraag om voor en nadelen en blijkbaar is piercen het beste!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:52 schreef Nuek het volgende:
Dan doe je dat toch lekker? + rest...
Nee.. voelde 2 kleine prikjes...en daarna een warm gevoel in mijn tietquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:23 schreef Together-Alone het volgende:
Deden die spuiten alleen al dan niet meer pijn als het piercen zelf?
Inderdaad, van de piercings die ik heb deed me tong het minste pijn, sterker nog, ik voelde het niet eens. Toen de piercer zei dattie erin zat was ik verbaasd, ik dacht dattie nog niet eens begonnen was! Dus een verdoving bij een tongpiercing vind ik wel erg vreemd. Het LIJKT alsof het heel erg zeer doet, maar dat is helemaal niet zo, zit compleet tussen je oren. Mijn navel deed zeer, maar niet ondraaglijk veel pijn. Ik vind verdoven persoonlijk ook een beetje wattig.quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Mijn nichtje heeft ook een spuit gekregen bij d'r tongpiercing omdat ze de pijn o-zo eng vond![]()
Dan ben je dus echt niet wijs.
Mijn navel deed echt wel pijn, ik wou ook niet als een watje overkomen maar een hard 'AUW' ontschoot me tochquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:26 schreef Camoth het volgende:
[..]
Inderdaad, van de piercings die ik heb deed me tong het minste pijn, sterker nog, ik voelde het niet eens. Toen de piercer zei dattie erin zat was ik verbaasd, ik dacht dattie nog niet eens begonnen was! Dus een verdoving bij een tongpiercing vind ik wel erg vreemd. Het LIJKT alsof het heel erg zeer doet, maar dat is helemaal niet zo, zit compleet tussen je oren. Mijn navel deed zeer, maar niet ondraaglijk veel pijn. Ik vind verdoven persoonlijk ook een beetje wattig.![]()
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:57 schreef Together-Alone het volgende:
Een hard ''godverdomme'' kon mij ook de mond net ontglippen toen de naald er bij mijn piercing doorheen ging.. Het deed dus echt wel pijn.![]()
Wat voor piercing heb jij? ook navel?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:57 schreef Together-Alone het volgende:
Een hard ''godverdomme'' kon mij ook de mond net ontglippen toen de naald er bij mijn piercing doorheen ging.. Het deed dus echt wel pijn.![]()
Ligt eraan bij wie. Als je een giga strak buikje hebt zal de piercer veel meer kracht moeten zetten erdoor heen te komen en over het algemeen is dit ook pijnlijk voor de klant.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:40 schreef Together-Alone het volgende:
Een navelpiercing lijkt me ook iets minder pijnlijk.
Ja, das natuurlijk waar. Maar het leek me gewoon iets minder gevoelig.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie. Als je een giga strak buikje hebt zal de piercer veel meer kracht moeten zetten erdoor heen te komen en over het algemeen is dit ook pijnlijk voor de klant.
Aangezien ik wel een speklaagje heb voelde ik er dus geen fluit van...of ik ben het vergeten na die 13 jaar
Ik had idd verwacht dat het echt 1 seconde zou zijn, maar ik vond het langer duren dan verwacht.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:50 schreef Nuek het volgende:
Bij mij iig wel. Tepel was pijnlijk maar dat is maar zo'n fractie van een seconde (en dat erin prutsen van het ringetje is dan echt het ergst) en daarna is het ~~'nice!'~~ voor een aantal weken. Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die echt een verdoving willen. Een piercing daar hoort gewoon een kleine pijnprikkel bij (schijnt ook veel beter voor het helingsproces te wezen).
Ik had het in ieder geval over mijn navel waar ik dus wél veel last van heb gehad. Daarom twijfel ik dus over een tongpiercing, omdat dat me nog pijnlijker lijkt.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef Nuek het volgende:
Hebben we het nu over tepels of navels? Navel heb ik helemaal geen last van gehad, alleen de eerste nacht toen ik me op mijn buik draaide was wat minder.
tong deed bij mij geen pijnquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik had het in ieder geval over mijn navel waar ik dus wél veel last van heb gehad. Daarom twijfel ik dus over een tongpiercing, omdat dat me nog pijnlijker lijkt.
ik heb ook vandaag een labret laten zettenquote:Op woensdag 12 januari 2005 07:06 schreef innepin het volgende:
Ik heb zojuist een labret in mijn hoofd laten jassen![]()
Het voelt raar. Ik hoop idd dat het mijn tandvlees niet gaat beschadigen, het voelt wat maf. Pijn viel mij alles mee... eigenlijk bar weinig van gevoeld. Alleen nu voelt het dus erg raar. Kauwen gaat wat lastig, haha...
Het kostte mij 62 dollar. Ik vind het wel best.
dat zeg ikquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:43 schreef mizix het volgende:
Ik denk erover om een surface piercing te nemen, madison maar zit nog met een paar vragen
**voor the unknown onder ons wat plaatjes:
http://www.bmezine.com/pi(...)8/high/zzzd04140.jpg
http://www.bmezine.com/pi(...)madispiercing026.jpg
Zijn er mensen met ervaring of die er 1 hebben, hoelang duurde het genezen, of hoe snel groeide ie uit? waar heb je t laten doen en wat koste t daar.. als je plaatje van jezelf hebt.. mag jem ook poste!
Ik heb meerdere piercings (gehad). Waaronder 1 in de bovenkant van mijn oor. Deze heb ik gewoon laten schieten. Ik heb helemaal geen last gehad van infecties alleen zo'n piercing blijft een tijdje pijn doen en na twee week was ik het zat en heb hem eruit gehaald. Je kan er nu helemaal niets meer van zien er er zit ook geen bobbel.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:52 schreef Nuek het volgende:
Dan doe je dat toch lekker? Vrijwel iedereen die door het kraakbeen laat schieten krijgt een dikke bobbel aan de achterkant van de schelp (en dat is pijnlijk) dus die kleine kans van jou is juist heel groot. Schieten is nooit 100% steriel en bij een goeie piercer is dat wel zo. Daarnaast is de draad van gewone oorbellen dunner waardoor je eerder kleine uitscheuringen krijgt en die kunnen ook weer infecteren etc etc. Er zijn nog veel meer goeie redenen om NIET te laten schieten.
http://forum.fok.nl/topic/526321quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:39 schreef katje het volgende:
ik wil de piercings van de fokkers wel eens zien
Ik krijg er 1 voor mn verjaardagquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil nog steeds een industrial eigenljk
Misschien en leuk verjaardsgcadeau
[afbeelding]
...en nu heb ik hem, en ik ben er zo blij meequote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:42 schreef -moi- het volgende:
ok, ik ga morgen waarschijnlijk een tragus piercing nemen
Ik heb veel gezeik ermee gehad, maar dat dus niet. Mijn tong werd op een gegeven moment zwartquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:23 schreef Ooh het volgende:
Ik heb 2 dagen geleden een tongpiercing laten zetten, en nu is mijn tong echt ontzettend dik en pijnlijk, maar dat is vrij normaal hoorde ik. Alleen er zit een hele HARDE bult op mijn tong, precies rondom die piercing. Het doet echt heel erg pijn!
Is het normaal dat die zwelling ook echt hard is???
3 gaten tegelijkertijd?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:13 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe lippiercing laten zetten en een industrial. Ben er super blij mee!!
Ohhh, ik hoorde juist dat dat een hele pijnlijke is. Maar het is natuurlijk voor iedereen andersquote:
Ik had me ook op heel veel pijn voorbereid.. Daarom viel het vast ook meequote:Op zondag 30 januari 2005 18:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ohhh, ik hoorde juist dat dat een hele pijnlijke is. Maar het is natuurlijk voor iedereen anders
Al heeft pijn me er nooit van weerhouden
ik wil ook een industrial alleen ik durf nietquote:Op zondag 30 januari 2005 10:15 schreef martinuhhh het volgende:
Even 2 flutfoto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
ah, dus ze zijn wel goed daar?quote:Op zondag 30 januari 2005 09:59 schreef martinuhhh het volgende:
Tattoo Lucky 7 in Assen. Ik ben erg tevreden over hun. Wat ik wel vreemd vond was dat deze keer mijn lippiercing veel meer pijn deed dan de vorige
. Maar hij zit nu tenminste wel int midden
.
Je moet altijd spoelen, ook als het helemaal genezen is, en regelmatig eruithalen en schoonmaken. Kan heel makkelijk met van dat kunstgebitbruis-tablet gedoe. Dat is echt nodig, anders krijg je plak en tandsteen wat eraan gaat zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:47 schreef bitchesrule88 het volgende:
(knip)
Trouwens, ik dacht dat dat spoelen alleen voor de wond van de piercing was maar het is dus ook voor het dunner worden??
FOTOquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:13 schreef Scandalous het volgende:
Weer een nieuwe erbijIk heb net een industrial laten zetten
![]()
Morgen even nieuwe batterijen kopenquote:
Coolquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Morgen even nieuwe batterijen kopen![]()
Er is trouwens ook een filmpje van gemaakt, misschien dat ik die dan ook online zet![]()
Ik heb er ook nooit iets mee gehad, het was nogal een impulsieve actiequote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:58 schreef Nuek het volgende:
Scandalous, ziet er weer netjes gepierced uit.
Mag ik vragen wat je zo mooi vind aan een industrial? Ik heb er nl. nooit iets mee gehad. Wellicht kun je dat uitleggen? Ik vind het zelf nogal hoekig en afdoen aan de natuurlijke vormen van het lichaam terwijl ik bij andere piercings juist zoiets heb dat het de schoonheid van het lichaamsdeel versterkt. Snap je?
Ik ben benieuwd naar je idee hierover.
Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:19 schreef Enyalius het volgende:
ik vraag me iets af...wat betreft wenkbrouw piercings.
ik heb gehoord dat je het op een bepaalde plek moet zetten als je een man/vrouw bent. dus een kerel zet hem boven het linker oog en de vrouw rechts. is dit zo of gewoon gelul?
quote:
Ahum, beetje late reactie, maar stoer hoor! Erg mooiquote:
Ik weet niet wat je precies besteld hebt, maar gezien de prijzen van hun sierraden is het geen titanium.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:13 schreef Nuek het volgende:
Heeft iemand ervaring met bestellen bij http://www.alloverpiercings.nl/? Ik heb er nl. vandaag voor het eerst besteld.
quote:Op zondag 13 februari 2005 21:35 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies besteld hebt, maar gezien de prijzen van hun sierraden is het geen titanium.
Ik doe niet aan piercings die niet van titanium zijn maar dat is uiteraard een persoonlijke keus. Die foto is trouwensquote:Op zondag 13 februari 2005 21:44 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wat heeft dat er dan mee te maken?
Er zijn trouwens wel titanium sieraden te bestellen (als je verder kijkt dan je neus lang is). Ik heb plugjes en tunneltjes (o.a. van acryl) besteld om maar weer es wat verder te stretchen.
Ja, en er zitten, afgezien van kunstof ook geen andere rare rommeltjes van verschillende stoffen in zoals nikkel, koper of tin.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:24 schreef Nuek het volgende:
Kies je voor titanium omdat dat over het algemeen geen allergische reacties geeft?
(tnx voor compl.)
Volgens mij ben ik helemaal in de war met chirurgisch staal (ik had me zorgvuldiger uit kunnen drukken, sorry). Maar heel erg is een nikkellegering niet als je piercing al genezen is... ach who caresquote:Op zondag 13 februari 2005 23:04 schreef Roellio het volgende:
Ik was altijd in de veronderstelling dat dat niet in titanium zat
Hier een linkje voor je: Intieme Piercing IIquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:54 schreef zwartedoos het volgende:
iemand hier ook ervaring met intiempiercings? Ik heb zelf een clithoodpiercing en ik moet zeggen dat dat de eerste piercing was waar ik wel een angstzweetplekje achterliet op de stoel haha!! Maar verder zeer tevreden was ook gelukkig supersnel genezen doordat je eigen urine het ontsmet!
Weet je waar ze pas streng zijn? In Nederland. Ondanks dat er hier over piercen in de wet niet veel bijzonders is vastgelegd. Reken er maar op dat men hier meer op let op wat er gebeurt en mis kan gaan dan in de USA. Dat lijkt me dus wel een beetje bs... wat die piercer zei en daar komt het vast niet vandaan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:22 schreef Knorknor het volgende:
Nee, dat heb ik ook gedacht. Maar goed, dat is wat de piercer zei. Hij had ook ervaring opgedaan in Amerika, waar ze hele strenge regels schijnen te hanteren, misschien dat het daar vandaan komt...
Aan de andere kant, van zeewater droogt je huid wel uit, wat dus zou betekenen dat die concentratie hoger is dan 0,9% en daarom werkt dat dus ook. Het belangrijkste is iig denk ik dat het niet te weinig zout moet zijn, omdat je dan net zo goed niks kunt doen.
Ik wil je niet aanvallen, hoor, maar je doet net of dit wereldnieuws voor dit topic is terwijl dat regelmatig vermeld wordt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:50 schreef Tique het volgende:
Het is algemeen bekend dat zeewater een helende werking heeft. Het opgeloste zout in het water zorgt er dus voor dat vuil en slechte bacterien verdreven of gedood worden.
Je moet ook gekookt water gebruiken want je wilt niet weten hoeveel bacterien er in kraanwater zit!
En jij vraagt je niet af wat er in zit en of het wettelijk gezien wel mag? Waarschijnlijk antibiotica en hoogstwaarschijnlijk lekker illegaal aangezien er geen etiket op zit. Niet dat het mij wat uitmaakt, hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:11 schreef -moi- het volgende:
het is wit, geurloos.. ze lieten het maken, maar het was om het sneller te doen genezen o.i.d.
nee, de piercingshop heeft dat meegegeven zodat het goed zou genezen, en daar vertrouw ik dan wel op. Het is gewoon een goede piercingshop l'extremiste in Arnhem, en ik heb geen reden om aan hun professionaliteit en kundigheid te twijfelen. Maar ben benieuwd wat anderen de beste manier vinden om een piercing te verzorgen, that's allquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:44 schreef Nuek het volgende:
[..]
En jij vraagt je niet af wat er in zit en of het wettelijk gezien wel mag? Waarschijnlijk antibiotica en hoogstwaarschijnlijk lekker illegaal aangezien er geen etiket op zit. Niet dat het mij wat uitmaakt, hoormaarreh... goeie zaak die piercingshop. Waar was je ook weer geweest?
(ik ben zowieso tegen zalf e.d. Gewoon zo weinig mogelijk aankomen en nu en dan met zout gedestilleerd water spoelen heeft betere effecten).
hmm, en wat houdt dat in? geen zin om het hele topic door te lezen of het er eventueel in staatquote:Op maandag 21 februari 2005 16:56 schreef Nuek het volgende:
Je gaatje lijkt inderdaad flink geirriteerd. Zoutwatermethode zou niet verkeerd zijn
Het staat op déze pagina (of misschien de vorige, als je andere instellingen hebt). Zó heel ver hoef je nou ook weer niet te zoeken...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:00 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
hmm, en wat houdt dat in? geen zin om het hele topic door te lezen of het er eventueel in staat![]()
Je zou er wat vaseline op kunnen smeren zodat er geen vuiligheid in komtquote:Op maandag 28 februari 2005 10:30 schreef -moi- het volgende:
ik ga volgende week op vakantie en heb dan 6 weken m'n tragus piercing.. maar er is daar ook een zwembad, sauna, stoombaden.. tot 2 maanden mag je niet zwemmen, maar ik weet niet of het toch oke is als je met een badmuts zwemt die over je oren heen gaat en als je het daarna gelijk schoonmaakt?
natuurlijk beter om niet te zwemmen, maar het is toch jammer om dat te missen op vakantie..
ok! ik heb een badmuts die heel mooi over m'n oren gepast gekocht, en doe er wel een aantal watten oid onder en dan afplakken.. moet kunnen voor een keerquote:Op maandag 28 februari 2005 17:04 schreef Nuek het volgende:
[..]
Je zou er wat vaseline op kunnen smeren zodat er geen vuiligheid in komt
Wat wil je nu graag horen? De zoutwatermethode van schoonmaken is je al eerder geadviseerd (ipv dat rare zalfje) en dat is echt de beste manier om het te laten genezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:32 schreef -moi- het volgende:
ojee, en toch is m'n traguspiercing nu ontstoken.. boven het gaatje, voor en achter zitten bobbeltje wat nogal opgezwollen is, waar vocht in zit.
ben al terug naar de piercingshop geweest, die zegt dat ik het een aantal dagen moet schoonmaken met gekookt water en zeezout en dat het dan wel weg moet trekken.
Iemand hier wel eens last van gehad? vind het toch wel naar.. het zit er al ongeveer 2 weken, en het wordt tot nu toe alleen groter
dit was body mx in bredaquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:57 schreef Nuek het volgende:
Eresh: Welke piecingshop is dat dan? Volgens mij mag alleen een arts jou verdoven.
Nog last van je piercing gehad? Of is ie nu helemaal mooi genezen?quote:
Hoe denk je zelfvertrouwen te krijgen nadat je een piercing hebt laten zetten?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:21 schreef willythebest het volgende:
ik wil het voor mezelf omdat ik het mooi vind (en stiekem ook een beetje voor me zelfvertrouwen:()
please help! hoe kan ik me ouders overhalen dat ik er een mag laten zetten??:?
Veel jongens vinden een tongpiercing sexy bij orale sex.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hoe denk je zelfvertrouwen te krijgen nadat je een piercing hebt laten zetten?
Deze piercing wordt uberhaupt niet veel gezet dus ik vrees dat je hier niet veel respons over gaat krijgen. De triangel brengt net iets meer risico met zich mee aangezien deze achter zenuwen van de clitoris naar voren geplaatst wordt (dat is een van de redenen dat deze niet zo vaak voorkomt).quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:31 schreef Teigetje75 het volgende:
Zijn er hier mensen met een triangel piercing ? Ik laat er donderdag een plaatsen en ben benieuwd naar verhalen !
ik heb de piercing 5 weken geleden laten zetten, heb hem volgende week dus 6 weken als ik op vakantie ben. Heb de vakantie ook pas drie weken terug geboekt, had ook niet verwacht dat ik op korte termijn zou gaan zwemmen. Weet ook niet of ik dat echt ga doen op vakantie hoor.. nog even afwachten, ook met m'n piercing..quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:35 schreef Knorknor het volgende:
@ moi: Waarom heb je dan die piercing laten zetten als je wist dat je op vakantie zou gaan? Is sowiezo niet erg slim. Ik heb hier met m'n navelpiercing rekening mee gehouden en het van tevoren gevraagd. Er zitten zoveel bacterien ed in zwemwater... Gewoon met zoutoplossing 0,9% blijven spoelen, dan gaat het vanzelf over. Niet zomaar op de gok een hoeveelheid zout zoals al eerder gezegd, want dan loop je de kans dat het te weinig is en dat het niet helpt. Succes!
Nou ja, het is wel algemeen bekend dat het schieten van een piercing bij een juwelier niet goed is. Het kan de nodige risico's met zich meenbrengen. Groter dan bij een piercing-studio. Dan weet je het in ieder geval voor een volgend keerquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:00 schreef willythebest het volgende:
ik hep er 2 in mijn oor 1 bij de juwelier en 1 van de piercer wist niet dat het slecht was om het bij een juwelier te laten doen
- chlorhexidinequote:Op woensdag 2 maart 2005 15:27 schreef Nuek het volgende:
Wat zat er nou in dat zalfje dan?
chlorhexidine -> ontsmettendquote:
oke dan! het is hun gebruikelijke methode.. ik ben misschien een uitzondering bij wie het wel is gaan ontsteken.. ik weet het niet.. achteraf had ik het natuurlijk helemaal niet moeten gebruiken, maar niks aan te doen..quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:51 schreef Knorknor het volgende:
[..]
chlorhexidine -> ontsmettend
hibitane gluconaat -> pijnstillend
alcohol cetyl -> ontsmettend
paraffinum -> beschermend laagje
aqua purificata -> gedistilleerd water
Als je het meekrijgt van de piercingshop ga je er toch vanuit dat het goed is!? Je kunt jezelf dus iig niet verwijten dat je een advies hebt opgevolgd en het gebruikt hebt...quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:15 schreef -moi- het volgende:
[..]
oke dan! het is hun gebruikelijke methode.. ik ben misschien een uitzondering bij wie het wel is gaan ontsteken.. ik weet het niet.. achteraf had ik het natuurlijk helemaal niet moeten gebruiken, maar niks aan te doen..
quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:36 schreef Knorknor het volgende:
[..]
Als je het meekrijgt van de piercingshop ga je er toch vanuit dat het goed is!? Je kunt jezelf dus iig niet verwijten dat je een advies hebt opgevolgd en het gebruikt hebt...
Succes ermee!
nee dat begrijp ik, ze hebben toen ook wel kort verteld wat erin zit, en ik heb het toen ook opgevat als een soort helende zalf. Maargoed, m'n blaasjes zijn opengeprikt.. hopelijk herstelt het zich nu snel..quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:37 schreef Nuek het volgende:
[..]
Als je iets mee krijgt van een piercingshop en je weet niet wat het is lijkt het me heel erg logisch in ieder geval te vragen wat er in zit. Het is geen apotheek ofzo...
Ik denk dat het nu snel geneestquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:58 schreef -moi- het volgende:
[..]
nee dat begrijp ik, ze hebben toen ook wel kort verteld wat erin zit, en ik heb het toen ook opgevat als een soort helende zalf. Maargoed, m'n blaasjes zijn opengeprikt.. hopelijk herstelt het zich nu snel..
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:35 schreef sj0erd666 het volgende:
Ik wil al rond de 6 maanden een tongpiercing, ik heb nooit gedaan omdat ik er nooit een reden voor zag.
Nu heb ik sinds kort een nieuwe vriendin en heeft ze me onbewust toch wel overlopen halen.
Ik ga het waarschijnlijk gewoon doen, maar toch wil ik wat meningen etc.
ik bedoel, ik heb nog nooit een piercing gehad enzo.
En vraag me toch af hoe het voelt dat ie erin wordt gezet enzo.
Wat zijn de eerste weken?
ik hoop dat er wat mensen zijn die me beetje van die informatie kunnen geven
Cheers
Sjoerd
Men noemt dit ook een surface piercing.quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:58 schreef MUUS het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een gozer met een hele gave tattoo en piercing achter in zijn nek. Hij had een tattoo van het getal 69 op z'n kant/liggend, en door de 'openingen' in de getallen 6 en 9 was een staafje gepierced. (En lag dus horizontaal in zijn nek) Leg ik het zo een beetje duidelijk uit?.
Heel gaaf hoe dat zo boven zijn shirt uit piepte!
Maar heeft zo'n piercing nou ook nog een naam? Ik had het iig nog nooit gezien.
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
Men noemt dit ook een surface piercing.
Ik heb ook een lippiercing, en ik gebruik gewoon lipgloss. Het kwastje kan ik precies onder het ringetje doen zodat alles mooi gekleurd is. Met lippenstift gaat het ook gewoon goedquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:06 schreef lievelieze het volgende:
een vraagje voor dames met een lippiercing:
ik overweeg een piercing in mijn lip, maar heb nog een vraagje, omdat ik vanmezelf erg lichte lippen heb gebruik ik lippenstift, omdat ik anders vaak de opmerking "wat ben je bleek, ben je ziek" krijg. nu ben ik benieuwd of lippenstift in combinatie met een lippiercing een probleem geeft.![]()
Maar dan heeft die gast toch stom gedaan? Want waarschijnlijk groeit dat ding er uit, ik wil niet weten hoe je tattoo er dan achteraf uit ziet.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
Men noemt dit ook een surface piercing.
Uitgroeien? Volgens mij groeit elke surface piercing al dan niet gedeeltelijk uit.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Maar dan heeft die gast toch stom gedaan? Want waarschijnlijk groeit dat ding er uit, ik wil niet weten hoe je tattoo er dan achteraf uit ziet.
Ik zeg niet dat dat niet kanquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:40 schreef Nuek het volgende:
Hoezo niet? Littekens kunnen erg mooi zijn en een geweldige toevoeging geven.
(ik had van jou trouwens een iets meer body art gerichte mening verwacht en ook meer begrip voor de schoonheid van zoiets ondanks dat je het zelf misschien niet waardeert)
In Amsterdam zit Dare 2 Wear, ( www.dare2wear.info ), daar ga ik altijd. En qua prijs moet je denken aan ongeveer 50 euroquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:06 schreef saaw het volgende:
wilde wel vragen of iemand een tip heeft voor een shop in amsterdam? er zijn er zo veel en ik weet echt niet waar het goed gebeurt dus zijn er mensen met goede ervaringen?
en waar moet ik aan denken qua prijs? niet dat ik het niet laat zetten als het duur is, want het moet natuurlijk wel veilig en hygienisch gebeuren, maar dan heb ik een beetje een idee
Deze vraag hoort hier niet echt en iedereen denkt daar anders over.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:41 schreef saaw het volgende:
en heeft iemand misschien tips ivm ouders?
ze weten al anderhalf jaar dat ik graag een lippiercing wil en hebben altijd gezegd dat ze het er niet mee eens zijn
hoe kan ik het beste vertellen dat ik het laat zetten als ik 18 wordt? of moet ik het gewoon doen en hun reacties afwachten als ik thuis kom?
Het zit ook bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:51 schreef Roellio het volgende:
Dare2Wear zit bij mij om de hoek, ben er laatst even binnen gelopen. Is wel een leuke shop!
Gewoon vertellen dat je er 1 wil als je 18word, en dat je het snapt dat je ouders het liever niet hebben, maar dat het jouw keuze is. Van 18 naar 17, ook al is het slechts een getal is imo wel een stap in verantwoordelijk, je ouders zijn niet meer verantwoordelijk over je, en je beslist zelf meer wat je doet.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:07 schreef saaw het volgende:
met je post geef je al genoeg aan, ik vraag om meningen en of tips, dus zowiezo bedankt
ik snap je standpunt maar ben van mening dat het mijn lichaam is en ik ermee kan doen en laten wat ik zelf wil
Om wat voor piercing gaat het?quote:Op zondag 13 maart 2005 19:32 schreef Together-Alone het volgende:
Mijn piercing zit een beetje te zeuren de laatste tijd. Kben al de hele tijd in de weer met zout-wateroplossing, maar het blijft geirriteerd enzo.![]()
Dit is niet waar. Op sommige plekken kan het veel langer duren eer het genezen is als er een ringetje geplaatst is. Denk je maar eens in dat je een ringetje in je wenkbrauw hebt en je trekt een strak t-shirt aan...quote:Op zondag 27 maart 2005 09:59 schreef Tique het volgende:
Voor zover ik weet moet je, waar het kan, beginnen met een ringetje, dit is ook veel makkelijker schoon te houden.
Yeps, als het gaat zwellen ben je juist blij dat er een wat langer staafje in zit. En het is maar voor een paar weken dus...quote:Op zondag 27 maart 2005 04:30 schreef Subsonik het volgende:
Kunnen ze btw bij een labret gelijk zo' plat ding aan de binnekant zetten??
Gaat er eerst zo'n langer staafje in? (wat er als een paddestoel uitkomt?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |