Nee haal alsjeblieft die unicura zeep - anti bacterieel en veroorzaakt geen nare reacties. Ik heb een week geleden mijn labret laten zetten en behalve wat rood tandvlees heb ik helemaal geen last, en ik geloof heilig dat dat door die zeep komt (en mond goed spoelen)quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:22 schreef Qarinx het volgende:
Op het briefje dat ik kreeg stond dat het gewoon Dove kon zijn ofzo, dus ik Dove gehaald, maar nu zie ik dat er alcohol inzit
Water met zout koken of eerst water koken dan pas zout toevoegen?quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:30 schreef Nuek het volgende:
xelektra: in principe zou ik je gelijk geven maar alle zeep heeft een desinfecterende waarde...
Ik zou zelf gaan voor de sebamed indien ik moest kiezen tussen verscheidene zepen maar ik gebruik veel liever gewoon een zoutwateroplossing.
Een goede tip: was je piercing met Sebamed!quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:22 schreef Qarinx het volgende:
Ik vraag me af wanneer een piercing ontstoken is?
Ik heb gister een labret piercing laten zetten en ik voel hem op zich niet heel erg, alleen het is een beetje zeurderig. Vooral de huid is een beetje branderig.. heb volgens mij met verkeerde zeep schoongemaakt. Op het briefje dat ik kreeg stond dat het gewoon Dove kon zijn ofzo, dus ik Dove gehaald, maar nu zie ik dat er alcohol inzit
Sebamed vind ik idd ook fijner, die werd ook aangeraden door mijn piercer.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:30 schreef Nuek het volgende:
xelektra: in principe zou ik je gelijk geven maar alle zeep heeft een desinfecterende waarde...
Ik zou zelf gaan voor de sebamed indien ik moest kiezen tussen verscheidene zepen maar ik gebruik veel liever gewoon een zoutwateroplossing.
volgens mij trekt dat naar verloop van tijd zelf wel een beetje terug. zo ging het bij mijn vriendin tenminste.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:42 schreef bitchesrule88 het volgende:
ff een vraagje weer.. aan de onderkant van mijn tongpiercing heb ik nu last van een beetje "wild vlees", is de enige manier om dat weg te krijgen het weg laten snijden, of kan ik er ook iets anders tegen doen?
nooit, maar whats the point?quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:59 schreef Scandalous het volgende:
Reinig je hem wel eens met water en zeezout?
maar ik wil juist dat het gewoon ophoudt met ontsteken. dat eenmalig oplossen lukt mij ook wel. de piercer zei dat het wellicht aan mijn conditie lag/ligt. maar die is beter dan die van de gemiddelde mensquote:Op vrijdag 31 december 2004 03:07 schreef Scandalous het volgende:
The point is dat dat goed reinigt. Een beetje zeezout in een bakje met warm water, en even je tepelpiercing erin laten hangen. (Het gaat best moeilijk maar het kan wel)
Dan krijg je troep er wel af
Hey, dit wist ik niet.quote:- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.
Ben je al wel terug gegaan naar je piercer?quote:Op vrijdag 31 december 2004 03:10 schreef P8 het volgende:
[..]
maar ik wil juist dat het gewoon ophoudt met ontsteken. dat eenmalig oplossen lukt mij ook wel. de piercer zei dat het wellicht aan mijn conditie lag/ligt. maar die is beter dan die van de gemiddelde mens
uit mijn post kon je al opmaken dat ik langs was geweest toch? maarjah, ik ben dus wel terug geweestquote:Op vrijdag 31 december 2004 03:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ben je al wel terug gegaan naar je piercer?
Hier spreekt een ervaring piercster in spequote:Op vrijdag 31 december 2004 03:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ben je al wel terug gegaan naar je piercer?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier spreekt een ervaring piercster in spe
Het is heel normaal dat er een beetje vuil uit komt. Daarom zou je het eigenlijk ook af en toe moeten schoonmaken. De huid maakt talg aan en dat moet er gewoon uit (anders gaat het ontsteken).quote:Op vrijdag 31 december 2004 03:05 schreef P8 het volgende:
[..]
nooit, maar whats the point?
ik heb zovaak shit gebruikt die wel hielp. zinkzalf of verdund chloorhexadine bijvoorbeeld. maar het komt dan na een week of 3 net zo hard weer terug. en het nadeel van die zinkzalf is is dat het van je huid af moet slijten. dan spul krijg je er in geen mogelijkheid meer vanaf
maar ik maak het ook elke dag wel gewoon schoon met water onder de douche. niet meer met speciale middelen. dat hoort ook niet meer nodig te zijn lijkt mij na bijna een jaarquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Het is heel normaal dat er een beetje vuil uit komt. Daarom zou je het eigenlijk ook af en toe moeten schoonmaken. De huid maakt talg aan en dat moet er gewoon uit (anders gaat het ontsteken).
Bij oorbellen is dit hetzelfde als bij andere gaatjes in je lijf waar je iets in hangt. Het ene gaatje produceert meer dan het andere, dat wel.
Bij mijn vriend is dat uiteindelijk over de onderkant van de piercing heen gegroeid en hij heeft 'm er uit laten snijden. Nou was hij ook wel erg laks met erachter aangaan ...quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:42 schreef bitchesrule88 het volgende:
ff een vraagje weer.. aan de onderkant van mijn tongpiercing heb ik nu last van een beetje "wild vlees", is de enige manier om dat weg te krijgen het weg laten snijden, of kan ik er ook iets anders tegen doen?
Bij mijn vaste piercingshop is het 30 euro incl. ring of barbell en 32 euro incl. circular barbell. Het is dus inderdaad aan de dure kant.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is 50 euro voor een tragus (inclusief standaard sieraad) niet een beetje overdreven??
Hmm, ik ben wel erg tevreden over ze, maar hun sieraden zijn 7-10 euro (standaard dan, dus gewoon staafje zonder versiering), wat dus betekend dat het piercen alleen al 40 euro is. (oh en verzorgingsspul krijg je erbij, maar daar kan ik niet tegen, dus dat gebruik ik toch nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:35 schreef Roellio het volgende:
[..]
Bij mijn vaste piercingshop is het 30 euro incl. ring of barbell en 32 euro incl. circular barbell. Het is dus inderdaad aan de dure kant.
Ik moet er overigens wel bij vermelden dat mijn piercingshop, hoewel ik ze op het gebied van voorlichting, hygiëne, kennis en nazorg echt fokking fantastisch vind, absoluut niet duur is.
Ik zou het je niet kunnen vertellen. Ik zweer bij body-sign in Alkmaar. Ik heb ervaring met body manipulations in Amsterdam en Ron's Tattoo dinges in Alkmaar, wat ik beiden slechte piercingstudio's vind. Ik denk dat je even zult moeten wachten op mensen uit Den Haag e.o.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dus; is On Edge of Body Art Studio (Tattoo Simon) in Den Haag goed? En zijn die wel 'goedkoper'?
Ow sorry, de vraag was ook algemeen en niet alleen aan jou gericht. Vraag was een beetje gaar gesteldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:21 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen vertellen. Ik zweer bij body-sign in Alkmaar. Ik heb ervaring met body manipulations in Amsterdam en Ron's Tattoo dinges in Alkmaar, wat ik beiden slechte piercingstudio's vind. Ik denk dat je even zult moeten wachten op mensen uit Den Haag e.o.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ow sorry, de vraag was ook algemeen en niet alleen aan jou gericht. Vraag was een beetje gaar gesteld
50 vind ik een vrij normale prijs, bij mijn piercer kosten alle piercings (behalve onder de gordelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is 50 euro voor een tragus (inclusief standaard sieraad) niet een beetje overdreven??
Ik niet. Ik vond de begeleiding daar erg goed, de nazorg ook. Heb er 2 piercings laten zetten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:21 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen vertellen. Ik zweer bij body-sign in Alkmaar. Ik heb ervaring met body manipulations in Amsterdam en Ron's Tattoo dinges in Alkmaar, wat ik beiden slechte piercingstudio's vind.
Watjequote:Op woensdag 5 januari 2005 21:16 schreef Caelum het volgende:
Ik heb mijn tepelpiercing in den haag laten zetten.. en ik kreeg toch mooi 2 spuiten in mijn tiet ter verdoving... ik wist niet eens dat dat niet mocht joh
Heb trouwens nergens last van gehad.. piercing heeft er 2 jaar gezeten en toen heb ik em eruit gehaald...
Lijkt mij ook. Mijn nichtje heeft ook een spuit gekregen bij d'r tongpiercing omdat ze de pijn o-zo eng vondquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:23 schreef Together-Alone het volgende:
Deden die spuiten alleen al dan niet meer pijn als het piercen zelf?
quote:- Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan de piercing nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
Even lief heh? Ik ZEG toch niet dat ik het laat schieten? Ik vraag om voor en nadelen en blijkbaar is piercen het beste!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:52 schreef Nuek het volgende:
Dan doe je dat toch lekker? + rest...
Nee.. voelde 2 kleine prikjes...en daarna een warm gevoel in mijn tietquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:23 schreef Together-Alone het volgende:
Deden die spuiten alleen al dan niet meer pijn als het piercen zelf?
Inderdaad, van de piercings die ik heb deed me tong het minste pijn, sterker nog, ik voelde het niet eens. Toen de piercer zei dattie erin zat was ik verbaasd, ik dacht dattie nog niet eens begonnen was! Dus een verdoving bij een tongpiercing vind ik wel erg vreemd. Het LIJKT alsof het heel erg zeer doet, maar dat is helemaal niet zo, zit compleet tussen je oren. Mijn navel deed zeer, maar niet ondraaglijk veel pijn. Ik vind verdoven persoonlijk ook een beetje wattig.quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Mijn nichtje heeft ook een spuit gekregen bij d'r tongpiercing omdat ze de pijn o-zo eng vond![]()
Dan ben je dus echt niet wijs.
Mijn navel deed echt wel pijn, ik wou ook niet als een watje overkomen maar een hard 'AUW' ontschoot me tochquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:26 schreef Camoth het volgende:
[..]
Inderdaad, van de piercings die ik heb deed me tong het minste pijn, sterker nog, ik voelde het niet eens. Toen de piercer zei dattie erin zat was ik verbaasd, ik dacht dattie nog niet eens begonnen was! Dus een verdoving bij een tongpiercing vind ik wel erg vreemd. Het LIJKT alsof het heel erg zeer doet, maar dat is helemaal niet zo, zit compleet tussen je oren. Mijn navel deed zeer, maar niet ondraaglijk veel pijn. Ik vind verdoven persoonlijk ook een beetje wattig.![]()
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:57 schreef Together-Alone het volgende:
Een hard ''godverdomme'' kon mij ook de mond net ontglippen toen de naald er bij mijn piercing doorheen ging.. Het deed dus echt wel pijn.![]()
Wat voor piercing heb jij? ook navel?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:57 schreef Together-Alone het volgende:
Een hard ''godverdomme'' kon mij ook de mond net ontglippen toen de naald er bij mijn piercing doorheen ging.. Het deed dus echt wel pijn.![]()
Ligt eraan bij wie. Als je een giga strak buikje hebt zal de piercer veel meer kracht moeten zetten erdoor heen te komen en over het algemeen is dit ook pijnlijk voor de klant.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:40 schreef Together-Alone het volgende:
Een navelpiercing lijkt me ook iets minder pijnlijk.
Ja, das natuurlijk waar. Maar het leek me gewoon iets minder gevoelig.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie. Als je een giga strak buikje hebt zal de piercer veel meer kracht moeten zetten erdoor heen te komen en over het algemeen is dit ook pijnlijk voor de klant.
Aangezien ik wel een speklaagje heb voelde ik er dus geen fluit van...of ik ben het vergeten na die 13 jaar
Ik had idd verwacht dat het echt 1 seconde zou zijn, maar ik vond het langer duren dan verwacht.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:50 schreef Nuek het volgende:
Bij mij iig wel. Tepel was pijnlijk maar dat is maar zo'n fractie van een seconde (en dat erin prutsen van het ringetje is dan echt het ergst) en daarna is het ~~'nice!'~~ voor een aantal weken. Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die echt een verdoving willen. Een piercing daar hoort gewoon een kleine pijnprikkel bij (schijnt ook veel beter voor het helingsproces te wezen).
Ik had het in ieder geval over mijn navel waar ik dus wél veel last van heb gehad. Daarom twijfel ik dus over een tongpiercing, omdat dat me nog pijnlijker lijkt.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef Nuek het volgende:
Hebben we het nu over tepels of navels? Navel heb ik helemaal geen last van gehad, alleen de eerste nacht toen ik me op mijn buik draaide was wat minder.
tong deed bij mij geen pijnquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik had het in ieder geval over mijn navel waar ik dus wél veel last van heb gehad. Daarom twijfel ik dus over een tongpiercing, omdat dat me nog pijnlijker lijkt.
ik heb ook vandaag een labret laten zettenquote:Op woensdag 12 januari 2005 07:06 schreef innepin het volgende:
Ik heb zojuist een labret in mijn hoofd laten jassen![]()
Het voelt raar. Ik hoop idd dat het mijn tandvlees niet gaat beschadigen, het voelt wat maf. Pijn viel mij alles mee... eigenlijk bar weinig van gevoeld. Alleen nu voelt het dus erg raar. Kauwen gaat wat lastig, haha...
Het kostte mij 62 dollar. Ik vind het wel best.
dat zeg ikquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:43 schreef mizix het volgende:
Ik denk erover om een surface piercing te nemen, madison maar zit nog met een paar vragen
**voor the unknown onder ons wat plaatjes:
http://www.bmezine.com/pi(...)8/high/zzzd04140.jpg
http://www.bmezine.com/pi(...)madispiercing026.jpg
Zijn er mensen met ervaring of die er 1 hebben, hoelang duurde het genezen, of hoe snel groeide ie uit? waar heb je t laten doen en wat koste t daar.. als je plaatje van jezelf hebt.. mag jem ook poste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |