Even lief heh? Ik ZEG toch niet dat ik het laat schieten? Ik vraag om voor en nadelen en blijkbaar is piercen het beste!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:52 schreef Nuek het volgende:
Dan doe je dat toch lekker? + rest...
Nee.. voelde 2 kleine prikjes...en daarna een warm gevoel in mijn tietquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:23 schreef Together-Alone het volgende:
Deden die spuiten alleen al dan niet meer pijn als het piercen zelf?
Inderdaad, van de piercings die ik heb deed me tong het minste pijn, sterker nog, ik voelde het niet eens. Toen de piercer zei dattie erin zat was ik verbaasd, ik dacht dattie nog niet eens begonnen was! Dus een verdoving bij een tongpiercing vind ik wel erg vreemd. Het LIJKT alsof het heel erg zeer doet, maar dat is helemaal niet zo, zit compleet tussen je oren. Mijn navel deed zeer, maar niet ondraaglijk veel pijn. Ik vind verdoven persoonlijk ook een beetje wattig.quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Mijn nichtje heeft ook een spuit gekregen bij d'r tongpiercing omdat ze de pijn o-zo eng vond![]()
Dan ben je dus echt niet wijs.
Mijn navel deed echt wel pijn, ik wou ook niet als een watje overkomen maar een hard 'AUW' ontschoot me tochquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:26 schreef Camoth het volgende:
[..]
Inderdaad, van de piercings die ik heb deed me tong het minste pijn, sterker nog, ik voelde het niet eens. Toen de piercer zei dattie erin zat was ik verbaasd, ik dacht dattie nog niet eens begonnen was! Dus een verdoving bij een tongpiercing vind ik wel erg vreemd. Het LIJKT alsof het heel erg zeer doet, maar dat is helemaal niet zo, zit compleet tussen je oren. Mijn navel deed zeer, maar niet ondraaglijk veel pijn. Ik vind verdoven persoonlijk ook een beetje wattig.![]()
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:57 schreef Together-Alone het volgende:
Een hard ''godverdomme'' kon mij ook de mond net ontglippen toen de naald er bij mijn piercing doorheen ging.. Het deed dus echt wel pijn.![]()
Wat voor piercing heb jij? ook navel?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:57 schreef Together-Alone het volgende:
Een hard ''godverdomme'' kon mij ook de mond net ontglippen toen de naald er bij mijn piercing doorheen ging.. Het deed dus echt wel pijn.![]()
Ligt eraan bij wie. Als je een giga strak buikje hebt zal de piercer veel meer kracht moeten zetten erdoor heen te komen en over het algemeen is dit ook pijnlijk voor de klant.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:40 schreef Together-Alone het volgende:
Een navelpiercing lijkt me ook iets minder pijnlijk.
Ja, das natuurlijk waar. Maar het leek me gewoon iets minder gevoelig.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie. Als je een giga strak buikje hebt zal de piercer veel meer kracht moeten zetten erdoor heen te komen en over het algemeen is dit ook pijnlijk voor de klant.
Aangezien ik wel een speklaagje heb voelde ik er dus geen fluit van...of ik ben het vergeten na die 13 jaar
Ik had idd verwacht dat het echt 1 seconde zou zijn, maar ik vond het langer duren dan verwacht.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:50 schreef Nuek het volgende:
Bij mij iig wel. Tepel was pijnlijk maar dat is maar zo'n fractie van een seconde (en dat erin prutsen van het ringetje is dan echt het ergst) en daarna is het ~~'nice!'~~ voor een aantal weken. Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die echt een verdoving willen. Een piercing daar hoort gewoon een kleine pijnprikkel bij (schijnt ook veel beter voor het helingsproces te wezen).
Ik had het in ieder geval over mijn navel waar ik dus wél veel last van heb gehad. Daarom twijfel ik dus over een tongpiercing, omdat dat me nog pijnlijker lijkt.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef Nuek het volgende:
Hebben we het nu over tepels of navels? Navel heb ik helemaal geen last van gehad, alleen de eerste nacht toen ik me op mijn buik draaide was wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |