abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24461587
Ja ik heb de OP wel gelezen, maar ik wil graag ervaringen van anderen.
Zoals ik al zei, er zijn tig mensen die zo'n piercing hebben ZONDER enige problemen.
De kans dat je zo'n bloemkooloor krijgt is echt heel erg klein.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 12:52:45 #52
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24462345
Dan doe je dat toch lekker? Vrijwel iedereen die door het kraakbeen laat schieten krijgt een dikke bobbel aan de achterkant van de schelp (en dat is pijnlijk) dus die kleine kans van jou is juist heel groot. Schieten is nooit 100% steriel en bij een goeie piercer is dat wel zo. Daarnaast is de draad van gewone oorbellen dunner waardoor je eerder kleine uitscheuringen krijgt en die kunnen ook weer infecteren etc etc. Er zijn nog veel meer goeie redenen om NIET te laten schieten.
Proud Powerpauper
pi_24462448
Heb ik er toch echt veel geluk mee gehad.
pi_24463082
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 12:52 schreef Nuek het volgende:
Dan doe je dat toch lekker? + rest...
Even lief heh? Ik ZEG toch niet dat ik het laat schieten? Ik vraag om voor en nadelen en blijkbaar is piercen het beste!
Ik betaal liever wat meer dan dat het goed gebeurd dan dat ik straks rondloop met zo'n bloemkooloor!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:05:41 #55
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24463550
Het enige nadeel is wellicht dat het inderdaad duurder is. Voordelen voor een 'echte' piercing zijn er volop..

Zo wel lief heh?
Proud Powerpauper
pi_24463706
Jep nu wel!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 18:28:09 #57
76209 Caelum
Oakenfold O+
pi_24468050
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:23 schreef Together-Alone het volgende:
Deden die spuiten alleen al dan niet meer pijn als het piercen zelf?
Nee.. voelde 2 kleine prikjes...en daarna een warm gevoel in mijn tiet
Dat vrouwtje zei ook dat tepelpiercings onder de meest pijnlijke piercings behoren... en ze vroeg meteen al of ik voor 10 gulden meer verdoving wou... dacht eigenlijk aan zalf ofzo... maar waren dus spuitjes... De verdoving bij de tandarts doet meer pijn
pi_24469774
Ik heb 't niet zo op piercers die verdoven.
pi_24471329
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 08:30 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. Mijn nichtje heeft ook een spuit gekregen bij d'r tongpiercing omdat ze de pijn o-zo eng vond

Dan ben je dus echt niet wijs.
Inderdaad, van de piercings die ik heb deed me tong het minste pijn, sterker nog, ik voelde het niet eens. Toen de piercer zei dattie erin zat was ik verbaasd, ik dacht dattie nog niet eens begonnen was! Dus een verdoving bij een tongpiercing vind ik wel erg vreemd. Het LIJKT alsof het heel erg zeer doet, maar dat is helemaal niet zo, zit compleet tussen je oren. Mijn navel deed zeer, maar niet ondraaglijk veel pijn. Ik vind verdoven persoonlijk ook een beetje wattig.
pi_24471563
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:26 schreef Camoth het volgende:

[..]

Inderdaad, van de piercings die ik heb deed me tong het minste pijn, sterker nog, ik voelde het niet eens. Toen de piercer zei dattie erin zat was ik verbaasd, ik dacht dattie nog niet eens begonnen was! Dus een verdoving bij een tongpiercing vind ik wel erg vreemd. Het LIJKT alsof het heel erg zeer doet, maar dat is helemaal niet zo, zit compleet tussen je oren. Mijn navel deed zeer, maar niet ondraaglijk veel pijn. Ik vind verdoven persoonlijk ook een beetje wattig.
Mijn navel deed echt wel pijn, ik wou ook niet als een watje overkomen maar een hard 'AUW' ontschoot me toch . Misschien heb ik gewoon een lage pijngrens, het is ook wel de reden dat ik (nog) geen tongpiercing neem, omdat ik toch wel bang ben dat het veel pijn doet.
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_24473091
Een hard ''godverdomme'' kon mij ook de mond net ontglippen toen de naald er bij mijn piercing doorheen ging.. Het deed dus echt wel pijn.
''Going mental on the Wabbu''
pi_24473312
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:57 schreef Together-Alone het volgende:
Een hard ''godverdomme'' kon mij ook de mond net ontglippen toen de naald er bij mijn piercing doorheen ging.. Het deed dus echt wel pijn.
Ja

Bij mij was het iets minder dan godverdomme, ik trok gewoon een heel lelijk gezicht

De andere piercings waren gewoon.. irritant, niet pijnlijk.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_24473337
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:57 schreef Together-Alone het volgende:
Wat voor piercing heb jij? ook navel?

Als je een tongpiercing laat zetten, lijkt het me trouwens moeilijk om "Auw" ofzoiets te roepen
So be mine
clic
clic
pi_24473990
Hmm navelpiercing voelde ik niks van, terwijl mijn pijngrens toch niet echt hoog ligt ofzo!
pi_24474073
Een navelpiercing lijkt me ook iets minder pijnlijk.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:45:45 #66
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24474214
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:40 schreef Together-Alone het volgende:
Een navelpiercing lijkt me ook iets minder pijnlijk.
Ligt eraan bij wie. Als je een giga strak buikje hebt zal de piercer veel meer kracht moeten zetten erdoor heen te komen en over het algemeen is dit ook pijnlijk voor de klant.
Aangezien ik wel een speklaagje heb voelde ik er dus geen fluit van...of ik ben het vergeten na die 13 jaar
Proud Powerpauper
pi_24474252
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ligt eraan bij wie. Als je een giga strak buikje hebt zal de piercer veel meer kracht moeten zetten erdoor heen te komen en over het algemeen is dit ook pijnlijk voor de klant.
Aangezien ik wel een speklaagje heb voelde ik er dus geen fluit van...of ik ben het vergeten na die 13 jaar
Ja, das natuurlijk waar. Maar het leek me gewoon iets minder gevoelig.

[ Bericht 7% gewijzigd door Together-Alone op 09-01-2005 01:00:25 ]
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:50:21 #68
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24474322
Bij mij iig wel. Tepel was pijnlijk maar dat is maar zo'n fractie van een seconde (en dat erin prutsen van het ringetje is dan echt het ergst) en daarna is het ~~'nice!'~~ voor een aantal weken. Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die echt een verdoving willen. Een piercing daar hoort gewoon een kleine pijnprikkel bij (schijnt ook veel beter voor het helingsproces te wezen).
Proud Powerpauper
pi_24474445
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:50 schreef Nuek het volgende:
Bij mij iig wel. Tepel was pijnlijk maar dat is maar zo'n fractie van een seconde (en dat erin prutsen van het ringetje is dan echt het ergst) en daarna is het ~~'nice!'~~ voor een aantal weken. Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die echt een verdoving willen. Een piercing daar hoort gewoon een kleine pijnprikkel bij (schijnt ook veel beter voor het helingsproces te wezen).
Ik had idd verwacht dat het echt 1 seconde zou zijn, maar ik vond het langer duren dan verwacht.
En het staafje erin doen voel me dan weer mee.

Ik liep de eerste week op mn werk wel heeeel voorzichtig.
  zondag 9 januari 2005 @ 00:18:43 #70
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24475028
Hebben we het nu over tepels of navels? Navel heb ik helemaal geen last van gehad, alleen de eerste nacht toen ik me op mijn buik draaide was wat minder.
Proud Powerpauper
  zondag 9 januari 2005 @ 11:33:24 #71
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24481127
Mijn tepel is toendertijd ook verdoofd. Voor ik het wist had hij er al een spuit instaan, zonder van te voren te waarschuwen Die zaak is nu opgeheven, hij schijnt nu op het strand in Spanje te piercen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_24515792
Vraagje:

1 oktober heb ik mijn navelpiercing (opnieuw) laten zetten bij Skin Art in Utrecht (goede zaak, ken veel mensen die heb daar hebben laten zetten en (na)zorg is heel goed). Het deed meer pijn dan de vorige keer, omdat hij door mijn littekenweefsel heen moest, maar het genezingsproces ging beter.

Nu is hij echter gaan irriteren, en zit er aan de linkerkant een kleine zwelling die beetje rossig is. Ik was nog steeds elke ochtend met unicura, en ben van die zalf die je erbij krijgt na 2 maanden overgestapt op purol (op advies van mijn piercer). Ik heb nog steeds mijn 'zweer'ringetje erin zitten, dus aan een verkeerde piercing kan het ook niet liggen.

Iemand tips om deze ontsteking zo snel mogelijk weer te laten verdwijnen en niet erger te laten worden?

Tnx!
Misschien ben ik wel heel intelligent, ik weet alleen niet wat dat betekent
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:21:07 #73
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24519082
'Zweerringetje' ?
Wat voor zalf heb je meegekregen? Iets met antibiotica erin?

De beste tip om je piercing gezond te krijgen: Spoelen met gekookt zout water. Geen zalf gebruiken en er zoveel mogelijk niet aanzitten.
Proud Powerpauper
pi_24520034
quote:
Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef Nuek het volgende:
Hebben we het nu over tepels of navels? Navel heb ik helemaal geen last van gehad, alleen de eerste nacht toen ik me op mijn buik draaide was wat minder.
Ik had het in ieder geval over mijn navel waar ik dus wél veel last van heb gehad. Daarom twijfel ik dus over een tongpiercing, omdat dat me nog pijnlijker lijkt.
So be mine
clic
clic
pi_24521541
Ik zit er aan te denken om een labret te nemen, weet het alleen nog niet zeker. Weeg de voor- en nadelen nog een beetje af. Beschadig je je tanden en tandvlees ermee? En als je het eruit haalt, blijft het dan voor altijd een gaatje, of groeit dat nog enigzins dicht? En wat is de gemiddelde prijs, en doet het héél erg veel pijn?

Bij mijn neuspiercing ging ik namelijk bijna van mijn stokje en duwde ik de hand van de piercer steeds weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')