Ik heb er ook nooit iets mee gehad, het was nogal een impulsieve actiequote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:58 schreef Nuek het volgende:
Scandalous, ziet er weer netjes gepierced uit.
Mag ik vragen wat je zo mooi vind aan een industrial? Ik heb er nl. nooit iets mee gehad. Wellicht kun je dat uitleggen? Ik vind het zelf nogal hoekig en afdoen aan de natuurlijke vormen van het lichaam terwijl ik bij andere piercings juist zoiets heb dat het de schoonheid van het lichaamsdeel versterkt. Snap je?
Ik ben benieuwd naar je idee hierover.
Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:19 schreef Enyalius het volgende:
ik vraag me iets af...wat betreft wenkbrouw piercings.
ik heb gehoord dat je het op een bepaalde plek moet zetten als je een man/vrouw bent. dus een kerel zet hem boven het linker oog en de vrouw rechts. is dit zo of gewoon gelul?
quote:
Ahum, beetje late reactie, maar stoer hoor! Erg mooiquote:
Ik weet niet wat je precies besteld hebt, maar gezien de prijzen van hun sierraden is het geen titanium.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:13 schreef Nuek het volgende:
Heeft iemand ervaring met bestellen bij http://www.alloverpiercings.nl/? Ik heb er nl. vandaag voor het eerst besteld.
quote:Op zondag 13 februari 2005 21:35 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies besteld hebt, maar gezien de prijzen van hun sierraden is het geen titanium.
Ik doe niet aan piercings die niet van titanium zijn maar dat is uiteraard een persoonlijke keus. Die foto is trouwensquote:Op zondag 13 februari 2005 21:44 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wat heeft dat er dan mee te maken?
Er zijn trouwens wel titanium sieraden te bestellen (als je verder kijkt dan je neus lang is). Ik heb plugjes en tunneltjes (o.a. van acryl) besteld om maar weer es wat verder te stretchen.
Ja, en er zitten, afgezien van kunstof ook geen andere rare rommeltjes van verschillende stoffen in zoals nikkel, koper of tin.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:24 schreef Nuek het volgende:
Kies je voor titanium omdat dat over het algemeen geen allergische reacties geeft?
(tnx voor compl.)
Volgens mij ben ik helemaal in de war met chirurgisch staal (ik had me zorgvuldiger uit kunnen drukken, sorry). Maar heel erg is een nikkellegering niet als je piercing al genezen is... ach who caresquote:Op zondag 13 februari 2005 23:04 schreef Roellio het volgende:
Ik was altijd in de veronderstelling dat dat niet in titanium zat
Hier een linkje voor je: Intieme Piercing IIquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:54 schreef zwartedoos het volgende:
iemand hier ook ervaring met intiempiercings? Ik heb zelf een clithoodpiercing en ik moet zeggen dat dat de eerste piercing was waar ik wel een angstzweetplekje achterliet op de stoel haha!! Maar verder zeer tevreden was ook gelukkig supersnel genezen doordat je eigen urine het ontsmet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |