Ik heb meerdere piercings (gehad). Waaronder 1 in de bovenkant van mijn oor. Deze heb ik gewoon laten schieten. Ik heb helemaal geen last gehad van infecties alleen zo'n piercing blijft een tijdje pijn doen en na twee week was ik het zat en heb hem eruit gehaald. Je kan er nu helemaal niets meer van zien er er zit ook geen bobbel.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:52 schreef Nuek het volgende:
Dan doe je dat toch lekker? Vrijwel iedereen die door het kraakbeen laat schieten krijgt een dikke bobbel aan de achterkant van de schelp (en dat is pijnlijk) dus die kleine kans van jou is juist heel groot. Schieten is nooit 100% steriel en bij een goeie piercer is dat wel zo. Daarnaast is de draad van gewone oorbellen dunner waardoor je eerder kleine uitscheuringen krijgt en die kunnen ook weer infecteren etc etc. Er zijn nog veel meer goeie redenen om NIET te laten schieten.
http://forum.fok.nl/topic/526321quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:39 schreef katje het volgende:
ik wil de piercings van de fokkers wel eens zien
Ik krijg er 1 voor mn verjaardagquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil nog steeds een industrial eigenljk
Misschien en leuk verjaardsgcadeau
[afbeelding]
...en nu heb ik hem, en ik ben er zo blij meequote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:42 schreef -moi- het volgende:
ok, ik ga morgen waarschijnlijk een tragus piercing nemen
Ik heb veel gezeik ermee gehad, maar dat dus niet. Mijn tong werd op een gegeven moment zwartquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:23 schreef Ooh het volgende:
Ik heb 2 dagen geleden een tongpiercing laten zetten, en nu is mijn tong echt ontzettend dik en pijnlijk, maar dat is vrij normaal hoorde ik. Alleen er zit een hele HARDE bult op mijn tong, precies rondom die piercing. Het doet echt heel erg pijn!
Is het normaal dat die zwelling ook echt hard is???
3 gaten tegelijkertijd?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:13 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe lippiercing laten zetten en een industrial. Ben er super blij mee!!
Ohhh, ik hoorde juist dat dat een hele pijnlijke is. Maar het is natuurlijk voor iedereen andersquote:
Ik had me ook op heel veel pijn voorbereid.. Daarom viel het vast ook meequote:Op zondag 30 januari 2005 18:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ohhh, ik hoorde juist dat dat een hele pijnlijke is. Maar het is natuurlijk voor iedereen anders
Al heeft pijn me er nooit van weerhouden
ik wil ook een industrial alleen ik durf nietquote:Op zondag 30 januari 2005 10:15 schreef martinuhhh het volgende:
Even 2 flutfoto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
ah, dus ze zijn wel goed daar?quote:Op zondag 30 januari 2005 09:59 schreef martinuhhh het volgende:
Tattoo Lucky 7 in Assen. Ik ben erg tevreden over hun. Wat ik wel vreemd vond was dat deze keer mijn lippiercing veel meer pijn deed dan de vorige
. Maar hij zit nu tenminste wel int midden
.
Je moet altijd spoelen, ook als het helemaal genezen is, en regelmatig eruithalen en schoonmaken. Kan heel makkelijk met van dat kunstgebitbruis-tablet gedoe. Dat is echt nodig, anders krijg je plak en tandsteen wat eraan gaat zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:47 schreef bitchesrule88 het volgende:
(knip)
Trouwens, ik dacht dat dat spoelen alleen voor de wond van de piercing was maar het is dus ook voor het dunner worden??
FOTOquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:13 schreef Scandalous het volgende:
Weer een nieuwe erbijIk heb net een industrial laten zetten
![]()
Morgen even nieuwe batterijen kopenquote:
Coolquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Morgen even nieuwe batterijen kopen![]()
Er is trouwens ook een filmpje van gemaakt, misschien dat ik die dan ook online zet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |