abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:45:12 #101
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24565668

Zullen we het hierbij laten? Ik denk overigens dat geen enkele piercer zou die piercing zet eer je de leeftijdsgrens van 18 gepasseerd bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nuek op 14-01-2005 16:57:51 ]
Proud Powerpauper
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:02:43 #102
111779 Ravje
zeg maar Deb
pi_24567703
Hm. Ik heb nu al zo'n 3 maanden een navelpiercing.
Niet verdoofd. Zou ook totaal overbodig zijn. 't Stelde vrij weinig voor.

Gewoon zelf hygiënisch zijn, er goed voor zorgen en er niet tevaak aan zitten, zo voorkom je de meeste ontstekingen.
I shoot people! | DBPhotography.
pi_24570673
mijn moeder gaat mee dus dan hoef ik geen 18 te zijn...
  maandag 17 januari 2005 @ 23:57:50 #104
104592 Sauruzin
Rock 'n roll
pi_24617022
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 12:52 schreef Nuek het volgende:
Dan doe je dat toch lekker? Vrijwel iedereen die door het kraakbeen laat schieten krijgt een dikke bobbel aan de achterkant van de schelp (en dat is pijnlijk) dus die kleine kans van jou is juist heel groot. Schieten is nooit 100% steriel en bij een goeie piercer is dat wel zo. Daarnaast is de draad van gewone oorbellen dunner waardoor je eerder kleine uitscheuringen krijgt en die kunnen ook weer infecteren etc etc. Er zijn nog veel meer goeie redenen om NIET te laten schieten.
Ik heb meerdere piercings (gehad). Waaronder 1 in de bovenkant van mijn oor. Deze heb ik gewoon laten schieten. Ik heb helemaal geen last gehad van infecties alleen zo'n piercing blijft een tijdje pijn doen en na twee week was ik het zat en heb hem eruit gehaald. Je kan er nu helemaal niets meer van zien er er zit ook geen bobbel.
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
pi_24664782
Ik heb 2 dagen geleden een tongpiercing laten zetten, en nu is mijn tong echt ontzettend dik en pijnlijk, maar dat is vrij normaal hoorde ik. Alleen er zit een hele HARDE bult op mijn tong, precies rondom die piercing. Het doet echt heel erg pijn!

Is het normaal dat die zwelling ook echt hard is???
  vrijdag 21 januari 2005 @ 15:17:18 #106
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24669924
Bel je piercer op of nog beter ga er heen en laat het zien.

@Sauruzin: Dit topic gaat over piercings en niet over oorbellen schieten bovenin je oor. Samen met jou hebben al meer mensen gereageerd zoals jij. Niks aan de hand, etc. Da's heel fijn voor je maar het kon ook anders lopen. Dit is geen eindeloze discussie over het 'wel' en 'niet'. De feiten zijn bekend. Aan schieten zitten risico's verbonden en aan piercen niet.

[ Bericht 76% gewijzigd door Nuek op 21-01-2005 15:24:27 ]
Proud Powerpauper
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:35:25 #107
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24675481
Ik had wel rond mijn piercing dat het opgezet was en een harde tong, ga gewoon even langs je piercer als je het niet zeker weet, vooral bij je tong, is toch een vrij essentieel lichaamsdeel!
pi_24675550
ik wil de piercings van de fokkers wel eens zien
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:41:31 #109
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24675590

Mijn lippiercing, ik heb ook een wenkbrauw en tongpiercing gehad.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:42:21 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24675608
Ik wil nog steeds een industrial eigenljk
Misschien en leuk verjaardsgcadeau
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_24675704
heb op het moment geen foto's maar heb twee tongpiercings een neuspiercing en een eskimo.. dat is een lippiercing alleen dat recht door je lip heen met het bolletje aan de bovenkant..
pi_24679515
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:39 schreef katje het volgende:
ik wil de piercings van de fokkers wel eens zien
http://forum.fok.nl/topic/526321
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_24734582
ok, ik ga morgen waarschijnlijk een tragus piercing nemen
Strawberry Flavour..
pi_24741839
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil nog steeds een industrial eigenljk
Misschien en leuk verjaardsgcadeau
[afbeelding]
Ik krijg er 1 voor mn verjaardag . Nog 9 daagjes wachten .
pi_24742239
Heyhey

Ik wil binnenkort graag een septum (sp?) laten zetten, maar ik heb me laten vertellen door (o.a.) de piercers in de V&D dat ze dat niet bij zomaar elke shop doen. Klopt dit?
En nog een vraagje; ik woon in Rotterdam en daar heb je Queen of the Rings. Nu heb ik me al verschillende keren laten piercen in verschillende shops, maar nog nooit bij The Queen. Heeft iemand zich ooit bij deze shop laten piercen? Zo ja, goede ervaringen mee?
oh, en Silmarwen heeft een hele mooie mond
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_24743604
Ja, ik heb mijn tong laten piercen bij Queen of Rings (door San) een paar jaar geleden. Tevreden over alles, al heb ik sindsdien wel een betere piercer gevonden in Amsterdam.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:15:00 #117
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_24745018
Eindelijk een fotootje van mijn oortje.

What you see is what you get.
Dit zijn ze voorlopig.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:00:11 #118
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24745844
Een fortuin aan juwelen
Ben je van plan te gaan stretchen?
Proud Powerpauper
pi_24747238
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:42 schreef -moi- het volgende:
ok, ik ga morgen waarschijnlijk een tragus piercing nemen
...en nu heb ik hem, en ik ben er zo blij mee !!

Strawberry Flavour..
pi_24783187
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:23 schreef Ooh het volgende:
Ik heb 2 dagen geleden een tongpiercing laten zetten, en nu is mijn tong echt ontzettend dik en pijnlijk, maar dat is vrij normaal hoorde ik. Alleen er zit een hele HARDE bult op mijn tong, precies rondom die piercing. Het doet echt heel erg pijn!

Is het normaal dat die zwelling ook echt hard is???
Ik heb veel gezeik ermee gehad, maar dat dus niet. Mijn tong werd op een gegeven moment zwart Dat was wel apart, kijk je in de spiegel... afijn, achteraf was het lachen, toen was het doodeng, ik dacht dat me tong ging afsterven en eraf zou vallen ofzoiets piercer in paniek opgebeld; niks aan het handje, ik spoelde teveel. Ook nog een wit dingetje gehad waarvan ik dacht dat het een zenuw was, (haha, hoe dom, een zenuw ook echt), maar dat bleek gewoon dood vlees te zijn en viel er vanzelf vanaf, zie je niks meer van. Heb ik bij me navel ook gehad, en ga ik ook ongetwijfeld weer krijgen bij me lip, maar hey, wie mooi wil zijn moet soms eerst lelijk zijn... ofzoiets
pi_24819746
Ik heb vandaag een nieuwe lippiercing laten zetten en een industrial . Ben er super blij mee!!
pi_24819925
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:13 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe lippiercing laten zetten en een industrial . Ben er super blij mee!!
3 gaten tegelijkertijd?
pi_24820110
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:23 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

3 gaten tegelijkertijd?
Ja .
pi_24828996
Waar? (in welke shop bedoel ik dan )
pi_24829121
Tattoo Lucky 7 in Assen. Ik ben erg tevreden over hun . Wat ik wel vreemd vond was dat deze keer mijn lippiercing veel meer pijn deed dan de vorige . Maar hij zit nu tenminste wel int midden .
pi_24829216
Even 2 flutfoto's.

zondag 30 januari 2005 @ 11:32:45 #127
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24830031
Ziet er netjes uit
Proud Powerpauper
pi_24831835
Leuk! Ik wil ook nog een industrial
pi_24832706
Ik ben nu van plan om een wenkbrauw-piercing te nemen.

Heb er al eens eentje eerder gehad, maar die was uitscheurd

Volgens mij was hij gewoon met te weinig vel erop gepierced.

Mja, nu ben ik van plan om een horizontal-wenkbrauw piercing te laten zetten.
Alleen kan ik die nu nog op de zelfde plaats laten zetten als waar mijn ouwe piercing zat?

Er zit nog wel een lit-teken op, dus heb zo'n idee dat hij aan de andere kant moet..

http://www.bmezine.com/pi(...)7/high/f10000120.jpg

^
Zoiets dus, alleen dan op mijn wenkbrauw en niet er boven
pi_24834148
quote:
Op zondag 30 januari 2005 13:29 schreef Scandalous het volgende:
Leuk! Ik wil ook nog een industrial
De pijn viel ook heel erg mee .
pi_24836915
quote:
Op zondag 30 januari 2005 15:59 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

De pijn viel ook heel erg mee .
Ohhh, ik hoorde juist dat dat een hele pijnlijke is. Maar het is natuurlijk voor iedereen anders
Al heeft pijn me er nooit van weerhouden
pi_24839297
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:31 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ohhh, ik hoorde juist dat dat een hele pijnlijke is. Maar het is natuurlijk voor iedereen anders
Al heeft pijn me er nooit van weerhouden
Ik had me ook op heel veel pijn voorbereid.. Daarom viel het vast ook mee .
  zondag 30 januari 2005 @ 22:38:25 #133
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_24840420
quote:
Op zondag 30 januari 2005 10:15 schreef martinuhhh het volgende:
Even 2 flutfoto's.

[afbeelding]

[afbeelding]
ik wil ook een industrial alleen ik durf niet
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_24840505
quote:
Op zondag 30 januari 2005 09:59 schreef martinuhhh het volgende:
Tattoo Lucky 7 in Assen. Ik ben erg tevreden over hun . Wat ik wel vreemd vond was dat deze keer mijn lippiercing veel meer pijn deed dan de vorige . Maar hij zit nu tenminste wel int midden .
ah, dus ze zijn wel goed daar?
Toch maar eens kijken of ik nog een keer durf
pi_24871290
Aaargh!! zeer deprimerend dit.. ik heb 11 december een tongpiercing laten zetten bij Queen Of Rings in Rotterdam(staat ook in het vorige topic) moest na een week terugkomen omdat mijn tong HEEL dik was geworden en er moest een nóg langer staafje in.. vanaf de 18e december tot nog toe zit dat extra lange staafje er al in en volgens mij is mijn tong nog steeds niet helemaal dun.. wat moet ik nu in godsnaam doen.. ik heb de nazorg heel netjes gevolgd en heel voorzichtig gedaan.. ik kan wel weer alles eten en ik praat weer als ik normaal altijd deed.. Weet misschien iemand van jullie wat de oorzaak kan zijn dat mijn tong nu (naar mijn gevoel) nog steeds dik is? Of kan het ook zijn dat mijn tong alweer een stuk dunner is maar dat ik dat zelf niet meer merk omdat ik zo lang tegen die hele dikke tong heb aangekeken?

(sorry voor mijn vragen maakte me weer een beetje ongerust )
pi_24872432
Geef het nog even de tijd, bij sommige mensen geneest het gewoon niet zo snel. Als je 't echt niet vertrouwd gewoon nog even teruggaan naar de piercer, daar zijn die mensen voor.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 23:03:53 #137
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24872845
Als het er echt nog opgezwollen uit ziet is het nu onderhand ook wel tijd voor de dokter. Is het ook pijnlijk? Zou er een infectie in je tong kunnen zitten? Ziet het er rood uit? Is je smaak wel goed?

Naja, succes, en nee, niet langer wachten. 6 weken is abnormaal lang voor een tongpiercing om te genezen (2 a 3 wk is normaal)
Proud Powerpauper
pi_24887169
Je kunt heel makkelijk zien of je tong nog abnormaal dik en opgezwollen is in de meeste gevallen. Doordat je tong gezwollen is drukt het tegen de binnenkant van je tanden aan en zie je dus een soort "ribbeltjes" aan de zijkant van je tong (dus een afdruk van je tanden) dit heb ik ook heel lang gehad tot de zwelling wegging. Succes ermee
pi_24888146
Nuek,

Nee het rare is dat het echt absoluut geen pijn doet ofzo! Het ziet er helemaal normaal uit en mijn smaak is helemaal hetzelfde als voor mijn piercing!
Ik heb wel een stuk ruimte nu, ik ben vandaag voor een soort van "second opinion" bij een andere zaak waar ik toch al piercingballetjes kocht geweest, en die vrouw vertelde mij dat zij bij haar tongpiercing 4 maanden heeft moeten wachten tot haar tong weer helemaal dun was, en zij gaf mij het advies even 2 weken te spoelen met gekookt water met zout en dat even aankijken, als het dan nog steeds dik is, dan even langsgaan bij mijn eigen shop.
Ze zei ook tegen mij dat er wel een iets korter staafje in zou kunnen maar nog niet de 16 mm die erin hoort..
Een afdruk van mijn tanden zie ik niet meer op mijn tong! Maar het is nog steeds wel redelijk dikker dan dat het was!
Trouwens, ik dacht dat dat spoelen alleen voor de wond van de piercing was maar het is dus ook voor het dunner worden??
pi_24888691
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:47 schreef bitchesrule88 het volgende:
(knip)
Trouwens, ik dacht dat dat spoelen alleen voor de wond van de piercing was maar het is dus ook voor het dunner worden??
Je moet altijd spoelen, ook als het helemaal genezen is, en regelmatig eruithalen en schoonmaken. Kan heel makkelijk met van dat kunstgebitbruis-tablet gedoe. Dat is echt nodig, anders krijg je plak en tandsteen wat eraan gaat zitten.
  woensdag 2 februari 2005 @ 22:16:35 #141
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24890987
Lysterine kun je trouwens als je het te scherp vindt best wel met water verdunnen.
Proud Powerpauper
pi_24901363
Ik poets de balletjes van mij tongpiercing gewoon 1 keer in de 2 weken o.i.d. even met de tandenborstel.

Dat ding is er in 4 à 5 jaar nog nooit uitgeweest.
pi_24905629
Weer een nieuwe erbij Ik heb net een industrial laten zetten
pi_24905894
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 18:13 schreef Scandalous het volgende:
Weer een nieuwe erbij Ik heb net een industrial laten zetten
FOTO .
pi_24906652
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 18:31 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

FOTO .
Morgen even nieuwe batterijen kopen
Er is trouwens ook een filmpje van gemaakt, misschien dat ik die dan ook online zet
pi_24907095
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 19:24 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Morgen even nieuwe batterijen kopen
Er is trouwens ook een filmpje van gemaakt, misschien dat ik die dan ook online zet
Cool . Viel de pijn een beetje mee?
pi_24907208
Ik weet niet of ik het de pijnlijkste piercing vind, maar het was een heel ander gevoel dan de vorige piercings. M'n oor voelde heel heet ofzo En je voelt veel meer dat hij er doorheen gaat.

Hoe gaat het met jouw industrial?
pi_24907713
Ja dat gevoel had ik ook .
Het gaat heel goed . Slapen enzo lukt ook al weer op mijn oor, alleen net kreeg ik een knuffel en hij deed niet echt voorzichtig en knalde zo tegen mijn oor aan en dat deed zooo'n pijn .
pi_24908368
Ja dat is klote Ik deed net een beetje enthousiast m'n shirt uit en dat voelde ik ook wel
pi_24911983
Ik wil zooo graag een industrial, maar door werk en stage kan ik geen nieuwe piercings laten zetten.
De oude kan ik er allemaal uitschroeven, maar met een nieuwe gaat dat wat lastig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')