Weet je waar ze pas streng zijn? In Nederland. Ondanks dat er hier over piercen in de wet niet veel bijzonders is vastgelegd. Reken er maar op dat men hier meer op let op wat er gebeurt en mis kan gaan dan in de USA. Dat lijkt me dus wel een beetje bs... wat die piercer zei en daar komt het vast niet vandaan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:22 schreef Knorknor het volgende:
Nee, dat heb ik ook gedacht. Maar goed, dat is wat de piercer zei. Hij had ook ervaring opgedaan in Amerika, waar ze hele strenge regels schijnen te hanteren, misschien dat het daar vandaan komt...
Aan de andere kant, van zeewater droogt je huid wel uit, wat dus zou betekenen dat die concentratie hoger is dan 0,9% en daarom werkt dat dus ook. Het belangrijkste is iig denk ik dat het niet te weinig zout moet zijn, omdat je dan net zo goed niks kunt doen.
Ik wil je niet aanvallen, hoor, maar je doet net of dit wereldnieuws voor dit topic is terwijl dat regelmatig vermeld wordt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:50 schreef Tique het volgende:
Het is algemeen bekend dat zeewater een helende werking heeft. Het opgeloste zout in het water zorgt er dus voor dat vuil en slechte bacterien verdreven of gedood worden.
Je moet ook gekookt water gebruiken want je wilt niet weten hoeveel bacterien er in kraanwater zit!
En jij vraagt je niet af wat er in zit en of het wettelijk gezien wel mag? Waarschijnlijk antibiotica en hoogstwaarschijnlijk lekker illegaal aangezien er geen etiket op zit. Niet dat het mij wat uitmaakt, hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:11 schreef -moi- het volgende:
het is wit, geurloos.. ze lieten het maken, maar het was om het sneller te doen genezen o.i.d.
nee, de piercingshop heeft dat meegegeven zodat het goed zou genezen, en daar vertrouw ik dan wel op. Het is gewoon een goede piercingshop l'extremiste in Arnhem, en ik heb geen reden om aan hun professionaliteit en kundigheid te twijfelen. Maar ben benieuwd wat anderen de beste manier vinden om een piercing te verzorgen, that's allquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:44 schreef Nuek het volgende:
[..]
En jij vraagt je niet af wat er in zit en of het wettelijk gezien wel mag? Waarschijnlijk antibiotica en hoogstwaarschijnlijk lekker illegaal aangezien er geen etiket op zit. Niet dat het mij wat uitmaakt, hoormaarreh... goeie zaak die piercingshop. Waar was je ook weer geweest?
(ik ben zowieso tegen zalf e.d. Gewoon zo weinig mogelijk aankomen en nu en dan met zout gedestilleerd water spoelen heeft betere effecten).
hmm, en wat houdt dat in? geen zin om het hele topic door te lezen of het er eventueel in staatquote:Op maandag 21 februari 2005 16:56 schreef Nuek het volgende:
Je gaatje lijkt inderdaad flink geirriteerd. Zoutwatermethode zou niet verkeerd zijn
Het staat op déze pagina (of misschien de vorige, als je andere instellingen hebt). Zó heel ver hoef je nou ook weer niet te zoeken...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:00 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
hmm, en wat houdt dat in? geen zin om het hele topic door te lezen of het er eventueel in staat![]()
Je zou er wat vaseline op kunnen smeren zodat er geen vuiligheid in komtquote:Op maandag 28 februari 2005 10:30 schreef -moi- het volgende:
ik ga volgende week op vakantie en heb dan 6 weken m'n tragus piercing.. maar er is daar ook een zwembad, sauna, stoombaden.. tot 2 maanden mag je niet zwemmen, maar ik weet niet of het toch oke is als je met een badmuts zwemt die over je oren heen gaat en als je het daarna gelijk schoonmaakt?
natuurlijk beter om niet te zwemmen, maar het is toch jammer om dat te missen op vakantie..
ok! ik heb een badmuts die heel mooi over m'n oren gepast gekocht, en doe er wel een aantal watten oid onder en dan afplakken.. moet kunnen voor een keerquote:Op maandag 28 februari 2005 17:04 schreef Nuek het volgende:
[..]
Je zou er wat vaseline op kunnen smeren zodat er geen vuiligheid in komt
Wat wil je nu graag horen? De zoutwatermethode van schoonmaken is je al eerder geadviseerd (ipv dat rare zalfje) en dat is echt de beste manier om het te laten genezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:32 schreef -moi- het volgende:
ojee, en toch is m'n traguspiercing nu ontstoken.. boven het gaatje, voor en achter zitten bobbeltje wat nogal opgezwollen is, waar vocht in zit.
ben al terug naar de piercingshop geweest, die zegt dat ik het een aantal dagen moet schoonmaken met gekookt water en zeezout en dat het dan wel weg moet trekken.
Iemand hier wel eens last van gehad? vind het toch wel naar.. het zit er al ongeveer 2 weken, en het wordt tot nu toe alleen groter
dit was body mx in bredaquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:57 schreef Nuek het volgende:
Eresh: Welke piecingshop is dat dan? Volgens mij mag alleen een arts jou verdoven.
Nog last van je piercing gehad? Of is ie nu helemaal mooi genezen?quote:
Hoe denk je zelfvertrouwen te krijgen nadat je een piercing hebt laten zetten?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:21 schreef willythebest het volgende:
ik wil het voor mezelf omdat ik het mooi vind (en stiekem ook een beetje voor me zelfvertrouwen:()
please help! hoe kan ik me ouders overhalen dat ik er een mag laten zetten??:?
Veel jongens vinden een tongpiercing sexy bij orale sex.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hoe denk je zelfvertrouwen te krijgen nadat je een piercing hebt laten zetten?
Deze piercing wordt uberhaupt niet veel gezet dus ik vrees dat je hier niet veel respons over gaat krijgen. De triangel brengt net iets meer risico met zich mee aangezien deze achter zenuwen van de clitoris naar voren geplaatst wordt (dat is een van de redenen dat deze niet zo vaak voorkomt).quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:31 schreef Teigetje75 het volgende:
Zijn er hier mensen met een triangel piercing ? Ik laat er donderdag een plaatsen en ben benieuwd naar verhalen !
ik heb de piercing 5 weken geleden laten zetten, heb hem volgende week dus 6 weken als ik op vakantie ben. Heb de vakantie ook pas drie weken terug geboekt, had ook niet verwacht dat ik op korte termijn zou gaan zwemmen. Weet ook niet of ik dat echt ga doen op vakantie hoor.. nog even afwachten, ook met m'n piercing..quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:35 schreef Knorknor het volgende:
@ moi: Waarom heb je dan die piercing laten zetten als je wist dat je op vakantie zou gaan? Is sowiezo niet erg slim. Ik heb hier met m'n navelpiercing rekening mee gehouden en het van tevoren gevraagd. Er zitten zoveel bacterien ed in zwemwater... Gewoon met zoutoplossing 0,9% blijven spoelen, dan gaat het vanzelf over. Niet zomaar op de gok een hoeveelheid zout zoals al eerder gezegd, want dan loop je de kans dat het te weinig is en dat het niet helpt. Succes!
Nou ja, het is wel algemeen bekend dat het schieten van een piercing bij een juwelier niet goed is. Het kan de nodige risico's met zich meenbrengen. Groter dan bij een piercing-studio. Dan weet je het in ieder geval voor een volgend keerquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:00 schreef willythebest het volgende:
ik hep er 2 in mijn oor 1 bij de juwelier en 1 van de piercer wist niet dat het slecht was om het bij een juwelier te laten doen
- chlorhexidinequote:Op woensdag 2 maart 2005 15:27 schreef Nuek het volgende:
Wat zat er nou in dat zalfje dan?
chlorhexidine -> ontsmettendquote:
oke dan! het is hun gebruikelijke methode.. ik ben misschien een uitzondering bij wie het wel is gaan ontsteken.. ik weet het niet.. achteraf had ik het natuurlijk helemaal niet moeten gebruiken, maar niks aan te doen..quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:51 schreef Knorknor het volgende:
[..]
chlorhexidine -> ontsmettend
hibitane gluconaat -> pijnstillend
alcohol cetyl -> ontsmettend
paraffinum -> beschermend laagje
aqua purificata -> gedistilleerd water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |