quote:Niet zo generaliseren svp. Ik leen naast mijn studie zodat ik veel tijd heb om bestuurs- en commissiewerk te kunnen verrichten naast mijn studie. Vrijwilligerswerk met andere woorden. Iets waar je ervaring kunt op doen die erg van toepassing komt tijdens je latere werk. Nu mijn studiefinanciering af is gelopen heb ik nog een lening plus werk ik drie dagen in de week.
En lenen is "zoooooooooo" slecht? Dus jij neemt later zeker geen hypotheek om een huis te financieren. Lekker sparen tot je 50ste en dan pas een huis komen zeker? En dan hebben we het nog niet gehad om de zachte leenvoorwaarden gehad...
Voor mij maakt dat wel degelijk uit. Een goed voorbeeld was twee maanden geleden: de stufi kwam ergens rond de 25e binnen ofzo en mijn collegegeld werd de 23e afgeschreven... En dat bedrag is ¤250,=... Als de stufi nou éérder was gekomen, had ik geen heksentoeren uit hoeven te halen om maar voldoende saldo te hebben voor die collegegeld-afboeking.quote:Wat maakt dat uit dan? Of je nu elke maand de 20 het hebt of de 25e..
Wat fijn voor je zeg.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:41 schreef BrauN het volgende:
Ik krijg dus m'n collegegeld, boekengeld en verder alles wat ik nodig heb voor mijn opleiding. Zelfs de aanschaf van een notitieblokje mag ik declareren.
dat heb ik ook behalve dat laatste stuk en daar heb ik ook geen behoefte aan kan zelf mijn spullen wel betalenquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:41 schreef BrauN het volgende:
Schitterend
Moeten jullie collegegeld echt allemaal zelf betalen?Mijn pa en ma hebben zo'n instelling van "je opleiding en toekomst gaat boven alles, kerel!"
Ik krijg dus m'n collegegeld, boekengeld en verder alles wat ik nodig heb voor mijn opleiding. Zelfs de aanschaf van een notitieblokje mag ik declareren.![]()
Mijn ouders hebben het ook een aantal jaren betaald, maar ik ben nu 7e jaars (o.a. studieswitch) en op een gegeven moment vonden ze het welletjes.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:41 schreef BrauN het volgende:
Schitterend
Moeten jullie collegegeld echt allemaal zelf betalen?Mijn pa en ma hebben zo'n instelling van "je opleiding en toekomst gaat boven alles, kerel!"
Ik krijg dus m'n collegegeld, boekengeld en verder alles wat ik nodig heb voor mijn opleiding. Zelfs de aanschaf van een notitieblokje mag ik declareren.![]()
Dat gaat ook echt als je álles zelf moet betalenquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:44 schreef HellRaver het volgende:
Aan de ene kant ben ik het wel met jullie eens aan de andere kant denk ik dan:
Bewaar dat geld dan laat het op de rekening staan tot de volgende maand als je dat steeds doet kan je je uitgave patroon hetzelfde houden........
En breng jezelf die dicipline dan bij i.p.v. te kankeren op de IBG.....
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Je krijgt toch een vast bedrag? En je hebt toch ook een vast bedrag aan vaste lasten? Dan maakt het toch niet uit wanneer het wordt afgeschreven? En als je daar wel problemen mee hebt kan je gewoon niet met geld om gaan.quote:Dat gaat ook echt als je álles zelf moet betalen Huur, vaste lasten, boodschappen, kleding, alles. Ik mag blij zijn als ik niet verder in het rood raak...
Lees mijn verhaal over lenen uit het vorige deel maar eens, misschien snap je het dan welquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:51 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Je krijgt toch een vast bedrag? En je hebt toch ook een vast bedrag aan vaste lasten? Dan maakt het toch niet uit wanneer het wordt afgeschreven? En als je daar wel problemen mee hebt kan je gewoon niet met geld om gaan.
Ook dat, waarom vier jaar van je leven zwoegen en de rest goed verdienen als je het niet wat meer kan spreiden?quote:
nou, jij bent stoer zegquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:41 schreef BrauN het volgende:
Schitterend
Hee..pssst...ik ben ook stoerquote:
jij, lotgenootquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:37 schreef Roellio het volgende:
Ik betaal het zelf, en ik ben er stiekem best een beetje trots op!![]()
Jou instelling is dus echt belachelijk. Volgens mij ben jij echt zo'n rijkeluiskindje wat nog nooit wat heeft moeten doen voor z'n geld.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:41 schreef BrauN het volgende:
Schitterend
Ben je ookquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:26 schreef Oosthoek het volgende:
En dan ben ik opeens de verwende én arrogante kakker
Oh god, hebben we hem weerquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:30 schreef WooZ het volgende:
Ben je ook
Nee ff serieus. Ik krijg ook alles lekker betaald, en kan mooi rondkomen van 't geld zolang ik niet te gek doe. Ik heb der dan ook geen baantje bij, ben nogal lui uitgevallen én heb een redelijk drukke studie.
Valt me nog mee dat jij twee banen hebt, had ik nooit van je gedacht
Postbank en tijdens de Kerst werken...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:38 schreef RedDevil085 het volgende:
Klasgenoot heeft het vandaag binnen gekregen...
Ik waarschijnlijk in het weekend (postbank)
Nog niks binnen via mijn Rabo accountjequote:Op woensdag 22 december 2004 10:12 schreef Angeliquetje het volgende:
hmmzzz en rabo`ers? iemand al wat binnen?
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:24 schreef teknomist het volgende:
ABN-AMRO zal weer eind van de dag zijn. Nou ja, in ieder geval beter dan de giro
.
U zei?quote:Op woensdag 22 december 2004 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Postbank is zo lief geweest het er bij mij ook bij te storten![]()
![]()
Nog niet bij de beschrijvingen, maar het saldo is definately omhoog gegaan
'quote:Op woensdag 22 december 2004 13:15 schreef Megter het volgende:
[..]
[..]
U zei?
Nog meer postbankklanten die het al binnen hebben?
Ik heb 't al.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:24 schreef teknomist het volgende:
ABN-AMRO zal weer eind van de dag zijn. Nou ja, in ieder geval beter dan de giro
.
Nu moesten ze t natuurlijk wel doen zo voor de kerst. Maar moet je nagaan hoe je normaal genaaid wordt ahhahaquote:Op woensdag 22 december 2004 22:32 schreef Caithlinn het volgende:
Jepz , postbank heeft het al. Nou snel kerstinkopen gaan doen
jaloers? veel mensen hier zouden het graag van hun ouders krijgen als dat mogelijk was hoorquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:11 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Jou instelling is dus echt belachelijk. Volgens mij ben jij echt zo'n rijkeluiskindje wat nog nooit wat heeft moeten doen voor z'n geld.
Mijn ouders vinden ook dat school boven alles gaat, logisch natuurlijk, daar zijn het ouders voor.
Maar ik wil gewoon een betje zelfstandig kunnen zijn.
Zou jij ook eens moeten proberen.
Verder wens ik je nog een gelukkig kerstfeets bij je pappie en mammie![]()
Het is sneu om te pronken met het geld van je ouders en daarbij mensen die dat niet hebben uit te lachen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:12 schreef DiviNe- het volgende:
[..]
jaloers? veel mensen hier zouden het graag van hun ouders krijgen als dat mogelijk was hoor
mooi meegenomen, en als het niet kan heel erg jammer. Om hem daarvoor op de persoon aan te vallen is echt heel sneu
Anders had je dat niet gekund ?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:00 schreef LostFormat het volgende:
Jaaahhh!!!
Wow met de postbank had ik die echt pas over een week ofzo verwacht. Vanavond meteen maar even naar de stad.
Ben geen wijf wat alleen maar gaat shoppen om het shoppen zelf. Wel zo handig als je dan dus wel geld op zak hebt.quote:
Dat heb ik dus ook vandaag.. het is totaal ontopic, want ik krijg nog geen stufi, maar ik heb ineens veel meer geld op mn rekening staan.. maar bij de bijschrijvingen staat niks bij.. beetje raar?quote:Op woensdag 22 december 2004 14:14 schreef Morgil het volgende:
Ik heb het ook, postbank. Bij mij staat het ook niet bij de beschrijvingen maar er is wel meer geld bij.
Heb een uitwonende beurs = 230 euro in mijn gevalquote:Op donderdag 23 december 2004 16:16 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Hoeveel sufi krijgen jullie eigenlijk?
Ik bedoel, ik heb er voor gekozen om niet meer te sturderen, en ik verdien 375,-- per week netto...
wat krijgen jullie aan stufi, en wat moeten jullie er van doen?
Waarom jaloers?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:12 schreef DiviNe- het volgende:
[..]
jaloers? veel mensen hier zouden het graag van hun ouders krijgen als dat mogelijk was hoor
leuk voor je, ik vind het wel relaxed dat m'n ouders bijna alles betalenquote:Op donderdag 23 december 2004 16:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom jaloers?
Ik regel ook alles zelf, word je een stuk zelfstandiger van dan je handje ophouden bij paps en mams.
Ik doelde eigenlijk meer op het geen, dat je afhankelijk van het geld van de IBgroep bent..quote:Op donderdag 23 december 2004 16:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ben geen wijf wat alleen maar gaat shoppen om het shoppen zelf. Wel zo handig als je dan dus wel geld op zak hebt.
leuk voor je, ik vind het wel relaxed dat ik het op eigen houtje redquote:Op donderdag 23 december 2004 17:45 schreef Yankee het volgende:
[..]
leuk voor je, ik vind het wel relaxed dat m'n ouders bijna alles betalen
true truequote:Op donderdag 23 december 2004 18:12 schreef Noca het volgende:
[..]
leuk voor je, ik vind het wel relaxed dat ik het op eigen houtje red![]()
Ieder zn eigen hè.
rood staan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:39 schreef BrauN het volgende:
Het maakt me echt geen ruk meer uit wanneer en of ie komt.
Sta toch diep in het rood.
Dat is altijd ZO balen he.....quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:47 schreef teknomist het volgende:
En natuurlijk weer net na het weekend![]()
.
Beetje te enthousiast naar 555 overgemaakt?quote:
Psst, ik ken wat mannetjes daar.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weerOp de site staat dat het pas de 24e wordt overgemaakt!
hoor 'mquote:
nee, belgië heet datquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:06 schreef Catch22- het volgende:
ASSpirine, mbo ?
ik doe hbo, betaal 1550 euro collegegeld in het jaar, zo'n 400 euro aan boeken in het jaar. krijg std 420 euro in de maand, maar daar red ik het niet mee. heb bijelkaar ongeveeer 480 euro vaste lasten in de maand. ik leen nu dus een deel bij..
Nou dat is pech hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2005 19:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
iets als een OV hebben we niet
wel kost een busabbonement voor heel het jaar, overal in belgië geldig, zo'n 150 euro
2de persoon in het gezin betaald er 120 euro voor
en vanaf de 3de is het gratis
(alleen voor personen onder 25 jaar)
kan je gebruik maken van de bussen + de tram, want die horen samen
Zorg dat je genoeg geld in de zomer verdient om je college geld in 1 keer op te hoesten.. Niet dat ik het ooit gedaan heb, maar ben het dit jaar wel van plan...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik even spugen op de universiteit die even zowel in december als januari collegegeld afschrijft?! De twee duurste maanden van het jaar en dan ook nog ff lekker afboeken vóór de stufi binnen is. Fijn hoor, nu kan ik niet meer pinnen.
Proberen positief te blijven dus, dan kun je altijd nog 1000 euro het rood inquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:09 schreef Ixnay het volgende:
Zorg gewoon dat je altijd een "buffer" van 1000 euro op je rekening hebt staan die je niet uitgeeft, dan kun je ook nooit in die problemen komen dat je de dagen tot je stufi zit af te tellen.
Met een buffer van 200/300 euro lukt dat ook prima.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:09 schreef Ixnay het volgende:
Zorg gewoon dat je altijd een "buffer" van 1000 euro op je rekening hebt staan die je niet uitgeeft, dan kun je ook nooit in die problemen komen dat je de dagen tot je stufi zit af te tellen.
jij woont niet op kamers begrijp ik hieruit?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:09 schreef Ixnay het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:09 schreef Ixnay het volgende:
Saldo: -997,67quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:23 schreef kree het volgende:
bij mij nog niks, ik sta al weer 50 eurootjes rood :S
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:57 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ugh! hoop dat je rente niet te hoog wordt.
ik ken het probleem.
Hier ook ongeveerquote:
nope, mondayquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier ook ongeveer
Maar er wordt dus niet gestort op zaterdag?
Kut.
Waarom op je rekening?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:09 schreef Ixnay het volgende:
Die buffer heeft me inderdaad goed geholpen!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:09 schreef Ixnay het volgende:
hij heeft ze omgekochtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:11 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou??!!! Ookal contacten zeker...?![]()
Nee, het is zo'n stereotype student die de vooroordelen bevestigd en het dus verpest voor de rest.quote:Op zondag 23 januari 2005 21:16 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Zou je daar niet eens wat aan gaan doen ipv de hele dag zitten posten op een internet-forum?
en mijne moet nog komenquote:
wat zalt hard goanquote:Op zondag 23 januari 2005 22:56 schreef 9christensen het volgende:
[..]
en mijne moet nog komen
get dr volgende week wa door met carnaval
pffft joaquote:
ikkequote:Op maandag 24 januari 2005 08:54 schreef Angeliquetje het volgende:
wie heeft t al?
Doen we dat dan?quote:Op maandag 24 januari 2005 12:08 schreef Salvad0R het volgende:
KLOTE POSTBANK.nl !!!
DAAR BETAAL JE DAN EEN EURO PER MAAND VOOR
welke bank?quote:
Hier nog nietquote:
Wel via sms! Dan krijg je de actuele saldo informatie net als bij de pinautomaat!quote:Op maandag 24 januari 2005 13:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hier nog niet![]()
Niet op de girotel en niet op de girofoon...
Eerst checken hè! Het leuke is wanneer er ook nog een lange rij achter je staat en ze zien allemaal dat je het niet kan betalen!quote:Op maandag 24 januari 2005 13:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Verdomme, sta ik net bij de Wizzl of hoe die kutwinkel ook maar mag heten cappucino te bestellen, dat wijf daar helemaal kloten om 't te maken, doet er zelfs nog speciaal wat kaneel in, speciale actie ofzo. Wil ik betalen, staat die stufi gvd nog niet op de rekening, kon die hele zooi weer weggepleurd worden.
Was op 't station in Hoogeveen (quote:Op maandag 24 januari 2005 13:13 schreef xman het volgende:
[..]
Eerst checken hè! Het leuke is wanneer er ook nog een lange rij achter je staat en ze zien allemaal dat je het niet kan betalen!![]()
Beetje dom, vind je ook niet? Altijd ff checkenquote:Op maandag 24 januari 2005 13:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Verdomme, sta ik net bij de Wizzl of hoe die kutwinkel ook maar mag heten cappucino te bestellen, dat wijf daar helemaal kloten om 't te maken, doet er zelfs nog speciaal wat kaneel in, speciale actie ofzo. Wil ik betalen, staat die stufi gvd nog niet op de rekening, kon die hele zooi weer weggepleurd worden.
Zie bovenstaande post en bovendien ging ik er van uit dat het de 24e toch onderhand wel binnen zou zijn.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beetje dom, vind je ook niet? Altijd ff checken
Ja maar schat, we waren tegelijk aan het postenquote:Op maandag 24 januari 2005 13:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post en bovendien ging ik er van uit dat het de 24e toch onderhand wel binnen zou zijn.
Hm ja, normaal is het er altijd op de 22e toch? Maarja zat net een weekend tussen, dat soort dingen denk ik allemaal nog niet aan op de maandagochtend als ik nog geen cappucino met kaneelscheutje heb gehad.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar schat, we waren tegelijk aan het posten
Ennuh... vandaag wordt het toch pas overgemaaktDie data zijn steeds later tegenwoordig
dichtsbijzijnde is aan de hoofdstraat de ABN.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Was op 't station in Hoogeveen (), daar een pinautomaat vinden is als zoeken naar een waterkraampje in de Sahara.
Nee het de datum stond op de 24e;quote:Op maandag 24 januari 2005 13:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Hm ja, normaal is het er altijd op de 22e toch? Maarja zat net een weekend tussen, dat soort dingen denk ik allemaal nog niet aan op de maandagochtend als ik nog geen cappucino met kaneelscheutje heb gehad.
Ik heb een kwartier vanaf het moment dat ik aankom met de trein voordat m'n enige bus in het uur gaat, dus dat schiet niet echt op.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dichtsbijzijnde is aan de hoofdstraat de ABN.
Erg he![]()
Dichtsbijzijnde is de mobiele pinautomaat bij de Texacoquote:Op maandag 24 januari 2005 14:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dichtsbijzijnde is aan de hoofdstraat de ABN.
Erg he![]()
Zit daar een pinautomaat.quote:Op maandag 24 januari 2005 15:14 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde is de mobiele pinautomaat bij de Texaco
is het al op 9christensenquote:Op maandag 24 januari 2005 12:53 schreef 9christensen het volgende:
Ik heb 'm binnen met rabobank
6 euro's meer als vorig jaar
nee zaterdagquote:
Tis weer januari, dan gaat je stufi altijd een paar euro omhoog, heb je een brief van gekregen als het goed is....quote:Op maandag 24 januari 2005 17:28 schreef Intergalactrick het volgende:
Binnen, Rabobank
Weet iemand trouwens waarom ik 2 euro en 5 hele centen meer gekregen heb
Krap uurtje geleden binnenquote:Op maandag 24 januari 2005 16:14 schreef Heliospan het volgende:
Ik heb zoooo'n honger
(SNS niks, huisgenoot AMRO ook niks)
Meestal hou ik geld over, dus het valt nog mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fijn hè... krijg je eindelijk stufi, gaat meteen je collegegeld eraf. Hou je nog niks over. Sterker nog... je moet bijleggen :[
niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:46 schreef AliaS_ het volgende:
En jawel, hier is het ook binnen![]()
En deze maand wordt er geen collegegeld afgeschreven![]()
Nee wordt geloof ik 5x per jaar afgeschreven. Deze maand iig nietquote:
Ik zit trouwens wel op een hogeschool he. Heb het ff opgezocht en ik betaal in 5 termijnen. Bij elkaar bedraagt het collegegeld: 1476,00euquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:23 schreef Zwansen het volgende:
5x per jaar? Volgens mij zijn er maar 2 opties, in 1 keer betalen of anders in 8 keer... Ik betaal in 8 termijnen... En wordt vanaf september elke maand tot en met april afgetrokken.
kan stufie opraken dan binnen een maand?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dankzij het afschrijven van het collegegeld is de StuFi weer op
Nog 6 dagen
Nee hoor, 8 termijnen... rond april is de altijd de laatste termijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan bedoel je tien termijnen. Je betaalt per maand dat je colleges volgt enzo. Alleen juli en augustus betaal je niet, maar dan loopt eventueel wel je stufi door.
Nooitquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:30 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
kan stufie opraken dan binnen een maand?![]()
![]()
Same here.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nooit![]()
Overigens betaal ik het collegeld in 6 termijnen van 246e en dan de eerste keer nog 13 euro administratiekosten erbij.
Jawel, op de EUR wel. 18feb, vandaag dus en 22 april weer en dan nog in juni.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:04 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Same here.
Maar dat is er nu toch nog niet afgehaalt?
same herequote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:37 schreef Zwansen het volgende:
Oh, wist niet dat er verschil was tussen hogeschool en universiteit wat betreft schoolgeld... Ik ga deze zomer dus echt wel even keihard werken om die 1500 euro bij elkaar te krijgen... Zwaar irritant om het in termijnen te doen...
bij mij staat er de 24ste..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:24 schreef Amun-Ra het volgende:
a.s. dinsdag volgens de site: www.ibgroep.nl
dus maar ff het weekend rustig aan met zuipen![]()
waar halen ze het lef vandaan!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:29 schreef Mikkie het volgende:
Altijd leuk om het binnen te krijgen... van de andere kant: ik heb er geen fuck aan, het gaat toch meteen richting universiteit
voor dit soort posts staat dit topic nou in Klaagbaakquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:29 schreef Mikkie het volgende:
Altijd leuk om het binnen te krijgen... van de andere kant: ik heb er geen fuck aan, het gaat toch meteen richting universiteit
Op de site van de IB-Groep staat toch echt 24 februari hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:24 schreef Amun-Ra het volgende:
a.s. dinsdag volgens de site: www.ibgroep.nl
dus maar ff het weekend rustig aan met zuipen![]()
Dan zou ik het maar veilig apart laten staan. Als de IBG er later achterkomt (ook al lopen ze zelf achter) mag je het onrechtmatig ontvangen geld inclusief rente terug storten.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:29 schreef Beach het volgende:
Ik krijg nog steeds stufi, maar zit al twee maanden niet meer op school![]()
Bij Mijn IBgroep staat dat het al is overgemaakt, heb alleen nog niet gekekenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:16 schreef Angeliquetje het volgende:
en is t eral?
Dit staat op de site:quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:16 schreef Angeliquetje het volgende:
en is t eral?
moet je dan (extra/uberhaupt) voor je geld gaan werkenquote:Op maandag 21 februari 2005 11:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik krijg nog 1x stufi. Daarna nooooooooooooooit meer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de vakantie die vrijdag begint (voor Zuid-Holland in ieder gevalquote:
Ik moet dat ook nog doen, die wijziging doorgeven naar een particuliere verzekering. Tvp dus.quote:Hoelang duurt het eigenlijk voordat ze bij de IBG wijzingingen verwerkt hebben?
Ik heb gisteravond twee wijzigingen ingevoerd ( lening verhoogd en ziektekostenverzekeraar veranderd van ziekenfonds naar particulier), krijg ik in Maart dan de nieuwe gewijzigde stufi?
net voor de vakantie? we hebben net vakantie gehadquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:04 schreef Public_NME het volgende:
Lekker, net voor de vakantie....! Bierrrrrr
Ik wacht er al twee weken opquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:00 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ja en als er op w8 dan duurt zo'n dag altijd lang!
Ik werk (in het buitenland) dus kan zelf mijn vrije dagen bepalen...quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:18 schreef 9christensen het volgende:
[..]
net voor de vakantie? we hebben net vakantie gehad
Ik heb soms dat als ik de 24ste 's middags op mijnpostbank.nl kijk dat het er plots wel op staat.. en daar hoop ik maar weer opquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:17 schreef Ikke333 het volgende:
Helaas nog geen stufiVorige maand was hun betaalddatum de 24ste en stond het bij mij er lekker op de 24ste ook exact op. Helaas deze keer dus niet... of zou het ietsje later vandaag nog worden overgemaakt? Hoe laat is dat eigenlijk altijd op de dag?? Nou ja...
Daaar hoop ik dan maar mee op :S Anders hopen dat het er toch morgen wel opstaat :S Ai ai... eerste keer dat ik er zo op zit te wachten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:20 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik heb soms dat als ik de 24ste 's middags op mijnpostbank.nl kijk dat het er plots wel op staat.. en daar hoop ik maar weer op
Ja postbank komt er inderdaad altijd in de middag mee aanzetten. Zo rond 1 uur.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het ook nog niet.
Maar er is nog een sprankje hoop: de Postbank verwerkt heel veel rond het middaguur, dus ik ga rond 12:30 nog wel eens ff kijken op mijnpostbank.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |