Doen we dat dan?quote:Op maandag 24 januari 2005 12:08 schreef Salvad0R het volgende:
KLOTE POSTBANK.nl !!!
DAAR BETAAL JE DAN EEN EURO PER MAAND VOOR
welke bank?quote:
Hier nog nietquote:
Wel via sms! Dan krijg je de actuele saldo informatie net als bij de pinautomaat!quote:Op maandag 24 januari 2005 13:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hier nog niet![]()
Niet op de girotel en niet op de girofoon...
Eerst checken hè! Het leuke is wanneer er ook nog een lange rij achter je staat en ze zien allemaal dat je het niet kan betalen!quote:Op maandag 24 januari 2005 13:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Verdomme, sta ik net bij de Wizzl of hoe die kutwinkel ook maar mag heten cappucino te bestellen, dat wijf daar helemaal kloten om 't te maken, doet er zelfs nog speciaal wat kaneel in, speciale actie ofzo. Wil ik betalen, staat die stufi gvd nog niet op de rekening, kon die hele zooi weer weggepleurd worden.
Was op 't station in Hoogeveen (quote:Op maandag 24 januari 2005 13:13 schreef xman het volgende:
[..]
Eerst checken hè! Het leuke is wanneer er ook nog een lange rij achter je staat en ze zien allemaal dat je het niet kan betalen!![]()
Beetje dom, vind je ook niet? Altijd ff checkenquote:Op maandag 24 januari 2005 13:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Verdomme, sta ik net bij de Wizzl of hoe die kutwinkel ook maar mag heten cappucino te bestellen, dat wijf daar helemaal kloten om 't te maken, doet er zelfs nog speciaal wat kaneel in, speciale actie ofzo. Wil ik betalen, staat die stufi gvd nog niet op de rekening, kon die hele zooi weer weggepleurd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |