Dat is altijd ZO balen he.....quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:47 schreef teknomist het volgende:
En natuurlijk weer net na het weekend![]()
.
Beetje te enthousiast naar 555 overgemaakt?quote:
Psst, ik ken wat mannetjes daar.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weerOp de site staat dat het pas de 24e wordt overgemaakt!
hoor 'mquote:
nee, belgië heet datquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:06 schreef Catch22- het volgende:
ASSpirine, mbo ?
ik doe hbo, betaal 1550 euro collegegeld in het jaar, zo'n 400 euro aan boeken in het jaar. krijg std 420 euro in de maand, maar daar red ik het niet mee. heb bijelkaar ongeveeer 480 euro vaste lasten in de maand. ik leen nu dus een deel bij..
Nou dat is pech hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2005 19:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
iets als een OV hebben we niet
wel kost een busabbonement voor heel het jaar, overal in belgië geldig, zo'n 150 euro
2de persoon in het gezin betaald er 120 euro voor
en vanaf de 3de is het gratis
(alleen voor personen onder 25 jaar)
kan je gebruik maken van de bussen + de tram, want die horen samen
Zorg dat je genoeg geld in de zomer verdient om je college geld in 1 keer op te hoesten.. Niet dat ik het ooit gedaan heb, maar ben het dit jaar wel van plan...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik even spugen op de universiteit die even zowel in december als januari collegegeld afschrijft?! De twee duurste maanden van het jaar en dan ook nog ff lekker afboeken vóór de stufi binnen is. Fijn hoor, nu kan ik niet meer pinnen.
Proberen positief te blijven dus, dan kun je altijd nog 1000 euro het rood inquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:09 schreef Ixnay het volgende:
Zorg gewoon dat je altijd een "buffer" van 1000 euro op je rekening hebt staan die je niet uitgeeft, dan kun je ook nooit in die problemen komen dat je de dagen tot je stufi zit af te tellen.
Met een buffer van 200/300 euro lukt dat ook prima.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:09 schreef Ixnay het volgende:
Zorg gewoon dat je altijd een "buffer" van 1000 euro op je rekening hebt staan die je niet uitgeeft, dan kun je ook nooit in die problemen komen dat je de dagen tot je stufi zit af te tellen.
jij woont niet op kamers begrijp ik hieruit?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:09 schreef Ixnay het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:09 schreef Ixnay het volgende:
Saldo: -997,67quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:23 schreef kree het volgende:
bij mij nog niks, ik sta al weer 50 eurootjes rood :S
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:57 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ugh! hoop dat je rente niet te hoog wordt.
ik ken het probleem.
Hier ook ongeveerquote:
nope, mondayquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier ook ongeveer
Maar er wordt dus niet gestort op zaterdag?
Kut.
Waarom op je rekening?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:09 schreef Ixnay het volgende:
Die buffer heeft me inderdaad goed geholpen!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:09 schreef Ixnay het volgende:
hij heeft ze omgekochtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:11 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou??!!! Ookal contacten zeker...?![]()
Nee, het is zo'n stereotype student die de vooroordelen bevestigd en het dus verpest voor de rest.quote:Op zondag 23 januari 2005 21:16 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Zou je daar niet eens wat aan gaan doen ipv de hele dag zitten posten op een internet-forum?
en mijne moet nog komenquote:
wat zalt hard goanquote:Op zondag 23 januari 2005 22:56 schreef 9christensen het volgende:
[..]
en mijne moet nog komen
get dr volgende week wa door met carnaval
pffft joaquote:
ikkequote:Op maandag 24 januari 2005 08:54 schreef Angeliquetje het volgende:
wie heeft t al?
Doen we dat dan?quote:Op maandag 24 januari 2005 12:08 schreef Salvad0R het volgende:
KLOTE POSTBANK.nl !!!
DAAR BETAAL JE DAN EEN EURO PER MAAND VOOR
welke bank?quote:
Hier nog nietquote:
Wel via sms! Dan krijg je de actuele saldo informatie net als bij de pinautomaat!quote:Op maandag 24 januari 2005 13:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hier nog niet![]()
Niet op de girotel en niet op de girofoon...
Eerst checken hè! Het leuke is wanneer er ook nog een lange rij achter je staat en ze zien allemaal dat je het niet kan betalen!quote:Op maandag 24 januari 2005 13:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Verdomme, sta ik net bij de Wizzl of hoe die kutwinkel ook maar mag heten cappucino te bestellen, dat wijf daar helemaal kloten om 't te maken, doet er zelfs nog speciaal wat kaneel in, speciale actie ofzo. Wil ik betalen, staat die stufi gvd nog niet op de rekening, kon die hele zooi weer weggepleurd worden.
Was op 't station in Hoogeveen (quote:Op maandag 24 januari 2005 13:13 schreef xman het volgende:
[..]
Eerst checken hè! Het leuke is wanneer er ook nog een lange rij achter je staat en ze zien allemaal dat je het niet kan betalen!![]()
Beetje dom, vind je ook niet? Altijd ff checkenquote:Op maandag 24 januari 2005 13:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Verdomme, sta ik net bij de Wizzl of hoe die kutwinkel ook maar mag heten cappucino te bestellen, dat wijf daar helemaal kloten om 't te maken, doet er zelfs nog speciaal wat kaneel in, speciale actie ofzo. Wil ik betalen, staat die stufi gvd nog niet op de rekening, kon die hele zooi weer weggepleurd worden.
Zie bovenstaande post en bovendien ging ik er van uit dat het de 24e toch onderhand wel binnen zou zijn.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beetje dom, vind je ook niet? Altijd ff checken
Ja maar schat, we waren tegelijk aan het postenquote:Op maandag 24 januari 2005 13:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post en bovendien ging ik er van uit dat het de 24e toch onderhand wel binnen zou zijn.
Hm ja, normaal is het er altijd op de 22e toch? Maarja zat net een weekend tussen, dat soort dingen denk ik allemaal nog niet aan op de maandagochtend als ik nog geen cappucino met kaneelscheutje heb gehad.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar schat, we waren tegelijk aan het posten
Ennuh... vandaag wordt het toch pas overgemaaktDie data zijn steeds later tegenwoordig
dichtsbijzijnde is aan de hoofdstraat de ABN.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Was op 't station in Hoogeveen (), daar een pinautomaat vinden is als zoeken naar een waterkraampje in de Sahara.
Nee het de datum stond op de 24e;quote:Op maandag 24 januari 2005 13:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Hm ja, normaal is het er altijd op de 22e toch? Maarja zat net een weekend tussen, dat soort dingen denk ik allemaal nog niet aan op de maandagochtend als ik nog geen cappucino met kaneelscheutje heb gehad.
Ik heb een kwartier vanaf het moment dat ik aankom met de trein voordat m'n enige bus in het uur gaat, dus dat schiet niet echt op.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dichtsbijzijnde is aan de hoofdstraat de ABN.
Erg he![]()
Dichtsbijzijnde is de mobiele pinautomaat bij de Texacoquote:Op maandag 24 januari 2005 14:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dichtsbijzijnde is aan de hoofdstraat de ABN.
Erg he![]()
Zit daar een pinautomaat.quote:Op maandag 24 januari 2005 15:14 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde is de mobiele pinautomaat bij de Texaco
is het al op 9christensenquote:Op maandag 24 januari 2005 12:53 schreef 9christensen het volgende:
Ik heb 'm binnen met rabobank
6 euro's meer als vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |