Tis weer januari, dan gaat je stufi altijd een paar euro omhoog, heb je een brief van gekregen als het goed is....quote:Op maandag 24 januari 2005 17:28 schreef Intergalactrick het volgende:
Binnen, Rabobank
Weet iemand trouwens waarom ik 2 euro en 5 hele centen meer gekregen heb
Krap uurtje geleden binnenquote:Op maandag 24 januari 2005 16:14 schreef Heliospan het volgende:
Ik heb zoooo'n honger
(SNS niks, huisgenoot AMRO ook niks)
Meestal hou ik geld over, dus het valt nog mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fijn hè... krijg je eindelijk stufi, gaat meteen je collegegeld eraf. Hou je nog niks over. Sterker nog... je moet bijleggen :[
niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:46 schreef AliaS_ het volgende:
En jawel, hier is het ook binnen![]()
En deze maand wordt er geen collegegeld afgeschreven![]()
Nee wordt geloof ik 5x per jaar afgeschreven. Deze maand iig nietquote:
Ik zit trouwens wel op een hogeschool he. Heb het ff opgezocht en ik betaal in 5 termijnen. Bij elkaar bedraagt het collegegeld: 1476,00euquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:23 schreef Zwansen het volgende:
5x per jaar? Volgens mij zijn er maar 2 opties, in 1 keer betalen of anders in 8 keer... Ik betaal in 8 termijnen... En wordt vanaf september elke maand tot en met april afgetrokken.
kan stufie opraken dan binnen een maand?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dankzij het afschrijven van het collegegeld is de StuFi weer op
Nog 6 dagen
Nee hoor, 8 termijnen... rond april is de altijd de laatste termijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan bedoel je tien termijnen. Je betaalt per maand dat je colleges volgt enzo. Alleen juli en augustus betaal je niet, maar dan loopt eventueel wel je stufi door.
Nooitquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:30 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
kan stufie opraken dan binnen een maand?![]()
![]()
Same here.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nooit![]()
Overigens betaal ik het collegeld in 6 termijnen van 246e en dan de eerste keer nog 13 euro administratiekosten erbij.
Jawel, op de EUR wel. 18feb, vandaag dus en 22 april weer en dan nog in juni.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:04 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Same here.
Maar dat is er nu toch nog niet afgehaalt?
same herequote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:37 schreef Zwansen het volgende:
Oh, wist niet dat er verschil was tussen hogeschool en universiteit wat betreft schoolgeld... Ik ga deze zomer dus echt wel even keihard werken om die 1500 euro bij elkaar te krijgen... Zwaar irritant om het in termijnen te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |