Tis weer januari, dan gaat je stufi altijd een paar euro omhoog, heb je een brief van gekregen als het goed is....quote:Op maandag 24 januari 2005 17:28 schreef Intergalactrick het volgende:
Binnen, Rabobank
Weet iemand trouwens waarom ik 2 euro en 5 hele centen meer gekregen heb
Krap uurtje geleden binnenquote:Op maandag 24 januari 2005 16:14 schreef Heliospan het volgende:
Ik heb zoooo'n honger
(SNS niks, huisgenoot AMRO ook niks)
Meestal hou ik geld over, dus het valt nog mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fijn hè... krijg je eindelijk stufi, gaat meteen je collegegeld eraf. Hou je nog niks over. Sterker nog... je moet bijleggen :[
niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:46 schreef AliaS_ het volgende:
En jawel, hier is het ook binnen![]()
En deze maand wordt er geen collegegeld afgeschreven![]()
Nee wordt geloof ik 5x per jaar afgeschreven. Deze maand iig nietquote:
Ik zit trouwens wel op een hogeschool he. Heb het ff opgezocht en ik betaal in 5 termijnen. Bij elkaar bedraagt het collegegeld: 1476,00euquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:23 schreef Zwansen het volgende:
5x per jaar? Volgens mij zijn er maar 2 opties, in 1 keer betalen of anders in 8 keer... Ik betaal in 8 termijnen... En wordt vanaf september elke maand tot en met april afgetrokken.
kan stufie opraken dan binnen een maand?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dankzij het afschrijven van het collegegeld is de StuFi weer op
Nog 6 dagen
Nee hoor, 8 termijnen... rond april is de altijd de laatste termijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan bedoel je tien termijnen. Je betaalt per maand dat je colleges volgt enzo. Alleen juli en augustus betaal je niet, maar dan loopt eventueel wel je stufi door.
Nooitquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:30 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
kan stufie opraken dan binnen een maand?![]()
![]()
Same here.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nooit![]()
Overigens betaal ik het collegeld in 6 termijnen van 246e en dan de eerste keer nog 13 euro administratiekosten erbij.
Jawel, op de EUR wel. 18feb, vandaag dus en 22 april weer en dan nog in juni.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:04 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Same here.
Maar dat is er nu toch nog niet afgehaalt?
same herequote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:37 schreef Zwansen het volgende:
Oh, wist niet dat er verschil was tussen hogeschool en universiteit wat betreft schoolgeld... Ik ga deze zomer dus echt wel even keihard werken om die 1500 euro bij elkaar te krijgen... Zwaar irritant om het in termijnen te doen...
bij mij staat er de 24ste..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:24 schreef Amun-Ra het volgende:
a.s. dinsdag volgens de site: www.ibgroep.nl
dus maar ff het weekend rustig aan met zuipen![]()
waar halen ze het lef vandaan!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:29 schreef Mikkie het volgende:
Altijd leuk om het binnen te krijgen... van de andere kant: ik heb er geen fuck aan, het gaat toch meteen richting universiteit
voor dit soort posts staat dit topic nou in Klaagbaakquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:29 schreef Mikkie het volgende:
Altijd leuk om het binnen te krijgen... van de andere kant: ik heb er geen fuck aan, het gaat toch meteen richting universiteit
Op de site van de IB-Groep staat toch echt 24 februari hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:24 schreef Amun-Ra het volgende:
a.s. dinsdag volgens de site: www.ibgroep.nl
dus maar ff het weekend rustig aan met zuipen![]()
Dan zou ik het maar veilig apart laten staan. Als de IBG er later achterkomt (ook al lopen ze zelf achter) mag je het onrechtmatig ontvangen geld inclusief rente terug storten.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:29 schreef Beach het volgende:
Ik krijg nog steeds stufi, maar zit al twee maanden niet meer op school![]()
Bij Mijn IBgroep staat dat het al is overgemaakt, heb alleen nog niet gekekenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:16 schreef Angeliquetje het volgende:
en is t eral?
Dit staat op de site:quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:16 schreef Angeliquetje het volgende:
en is t eral?
moet je dan (extra/uberhaupt) voor je geld gaan werkenquote:Op maandag 21 februari 2005 11:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik krijg nog 1x stufi. Daarna nooooooooooooooit meer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de vakantie die vrijdag begint (voor Zuid-Holland in ieder gevalquote:
Ik moet dat ook nog doen, die wijziging doorgeven naar een particuliere verzekering. Tvp dus.quote:Hoelang duurt het eigenlijk voordat ze bij de IBG wijzingingen verwerkt hebben?
Ik heb gisteravond twee wijzigingen ingevoerd ( lening verhoogd en ziektekostenverzekeraar veranderd van ziekenfonds naar particulier), krijg ik in Maart dan de nieuwe gewijzigde stufi?
net voor de vakantie? we hebben net vakantie gehadquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:04 schreef Public_NME het volgende:
Lekker, net voor de vakantie....! Bierrrrrr
Ik wacht er al twee weken opquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:00 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ja en als er op w8 dan duurt zo'n dag altijd lang!
Ik werk (in het buitenland) dus kan zelf mijn vrije dagen bepalen...quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:18 schreef 9christensen het volgende:
[..]
net voor de vakantie? we hebben net vakantie gehad
Ik heb soms dat als ik de 24ste 's middags op mijnpostbank.nl kijk dat het er plots wel op staat.. en daar hoop ik maar weer opquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:17 schreef Ikke333 het volgende:
Helaas nog geen stufiVorige maand was hun betaalddatum de 24ste en stond het bij mij er lekker op de 24ste ook exact op. Helaas deze keer dus niet... of zou het ietsje later vandaag nog worden overgemaakt? Hoe laat is dat eigenlijk altijd op de dag?? Nou ja...
Daaar hoop ik dan maar mee op :S Anders hopen dat het er toch morgen wel opstaat :S Ai ai... eerste keer dat ik er zo op zit te wachten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:20 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik heb soms dat als ik de 24ste 's middags op mijnpostbank.nl kijk dat het er plots wel op staat.. en daar hoop ik maar weer op
Ja postbank komt er inderdaad altijd in de middag mee aanzetten. Zo rond 1 uur.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het ook nog niet.
Maar er is nog een sprankje hoop: de Postbank verwerkt heel veel rond het middaguur, dus ik ga rond 12:30 nog wel eens ff kijken op mijnpostbank.nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |