de vakantie die vrijdag begint (voor Zuid-Holland in ieder gevalquote:
Ik moet dat ook nog doen, die wijziging doorgeven naar een particuliere verzekering. Tvp dus.quote:Hoelang duurt het eigenlijk voordat ze bij de IBG wijzingingen verwerkt hebben?
Ik heb gisteravond twee wijzigingen ingevoerd ( lening verhoogd en ziektekostenverzekeraar veranderd van ziekenfonds naar particulier), krijg ik in Maart dan de nieuwe gewijzigde stufi?
net voor de vakantie? we hebben net vakantie gehadquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:04 schreef Public_NME het volgende:
Lekker, net voor de vakantie....! Bierrrrrr
Ik wacht er al twee weken opquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:00 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ja en als er op w8 dan duurt zo'n dag altijd lang!
Ik werk (in het buitenland) dus kan zelf mijn vrije dagen bepalen...quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:18 schreef 9christensen het volgende:
[..]
net voor de vakantie? we hebben net vakantie gehad
Ik heb soms dat als ik de 24ste 's middags op mijnpostbank.nl kijk dat het er plots wel op staat.. en daar hoop ik maar weer opquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:17 schreef Ikke333 het volgende:
Helaas nog geen stufiVorige maand was hun betaalddatum de 24ste en stond het bij mij er lekker op de 24ste ook exact op. Helaas deze keer dus niet... of zou het ietsje later vandaag nog worden overgemaakt? Hoe laat is dat eigenlijk altijd op de dag?? Nou ja...
Daaar hoop ik dan maar mee op :S Anders hopen dat het er toch morgen wel opstaat :S Ai ai... eerste keer dat ik er zo op zit te wachten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:20 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik heb soms dat als ik de 24ste 's middags op mijnpostbank.nl kijk dat het er plots wel op staat.. en daar hoop ik maar weer op
Ja postbank komt er inderdaad altijd in de middag mee aanzetten. Zo rond 1 uur.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het ook nog niet.
Maar er is nog een sprankje hoop: de Postbank verwerkt heel veel rond het middaguur, dus ik ga rond 12:30 nog wel eens ff kijken op mijnpostbank.nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |