Ook dat, waarom vier jaar van je leven zwoegen en de rest goed verdienen als je het niet wat meer kan spreiden?quote:
nou, jij bent stoer zegquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:41 schreef BrauN het volgende:
Schitterend
Moeten jullie collegegeld echt allemaal zelf betalen?Mijn pa en ma hebben zo'n instelling van "je opleiding en toekomst gaat boven alles, kerel!"
Ik krijg dus m'n collegegeld, boekengeld en verder alles wat ik nodig heb voor mijn opleiding. Zelfs de aanschaf van een notitieblokje mag ik declareren.![]()
Hee..pssst...ik ben ook stoerquote:
jij, lotgenootquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:37 schreef Roellio het volgende:
Ik betaal het zelf, en ik ben er stiekem best een beetje trots op!![]()
Jou instelling is dus echt belachelijk. Volgens mij ben jij echt zo'n rijkeluiskindje wat nog nooit wat heeft moeten doen voor z'n geld.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:41 schreef BrauN het volgende:
Schitterend
Moeten jullie collegegeld echt allemaal zelf betalen?Mijn pa en ma hebben zo'n instelling van "je opleiding en toekomst gaat boven alles, kerel!"
Ik krijg dus m'n collegegeld, boekengeld en verder alles wat ik nodig heb voor mijn opleiding. Zelfs de aanschaf van een notitieblokje mag ik declareren.![]()
Ben je ookquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:26 schreef Oosthoek het volgende:
En dan ben ik opeens de verwende én arrogante kakker
Oh god, hebben we hem weerquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:30 schreef WooZ het volgende:
Ben je ook
Nee ff serieus. Ik krijg ook alles lekker betaald, en kan mooi rondkomen van 't geld zolang ik niet te gek doe. Ik heb der dan ook geen baantje bij, ben nogal lui uitgevallen én heb een redelijk drukke studie.
Valt me nog mee dat jij twee banen hebt, had ik nooit van je gedacht
Postbank en tijdens de Kerst werken...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:38 schreef RedDevil085 het volgende:
Klasgenoot heeft het vandaag binnen gekregen...
Ik waarschijnlijk in het weekend (postbank)
Nog niks binnen via mijn Rabo accountjequote:Op woensdag 22 december 2004 10:12 schreef Angeliquetje het volgende:
hmmzzz en rabo`ers? iemand al wat binnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |