Haha, wij vorig jaar ook Mallorca en dit jaar Kreta.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:42 schreef Martinezzz het volgende:
Wat leuk, het 2005 topic is nu al open!!!
Ik ga komende zomer ook naar Chersonissos met i.i.g. 7 vrienden!
Dit jaar naar Kreta, omdat we vorig jaar in Mallorca al alle kroegen en discotheken hebben gezienGeweldige vakantie gehad, maar iets nieuws is weer ff leuk!
Iemand al een idee in welk apartement/hotel hij/zij gaat zitten? Aanraders?
He, lekker, de vakantiestemming begint alweer op te komen
Ik zat in Tina Maria Zanik.. dat lag iets meer richting Starbeach dan het uitgaanscentrum. Maar de loopafstand naar het centrum viel best mee. Maar verder weet ik niet echt namen van een appartementencomplex dat echt dichtbij het centrum zit.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:54 schreef Remzerrr het volgende:
Welk hotel/appartementencomplex zat je Timmai?
Weet je nog wat leuke die dichtbij het uitgaanscentrum en strand liggen?
Star Beach Village is echt mooiquote:Op zondag 16 januari 2005 15:29 schreef xxmiekskexx het volgende:
|[* WHI3JAAH *]|
Vakantie 2005 geboekt, ook naar Kreta, Cherchonisos [ haha of hoe je dat ook schrijft, whatever.. ]
Wij zitten in appartementen Star Beach Village van 14 Augustus tot en met 24 Augustus met 4 meiden... word TOPPIE![]()
Uitgaanscentrum is inderdaad wel wat verder weg, maja een taxi doet wonderen... komt helemaal GOED!![]()
![]()
![]()
![]()
Als je van kale Engelse hooligans houdt ja.. Ik ben er avondje heengeweest maar ik vond het gruwelijk tegenvallen. De bar/disco waar we heengingen dan met de groepquote:Op maandag 17 januari 2005 02:02 schreef Enchanter het volgende:
Ik vond/vind Malia leuker dan Chersonisos
Malia heeft ook een beter strand
Vrijwel alle appartementen zitten in dezelfde prijsklasse (als je boekt bij GoGo). Helaas is Kreta wel iets duurder dan Mallorca, alleen het eten is dan weer goedkoper heb ik gehoordquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:16 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Haha, wij vorig jaar ook Mallorca en dit jaar Kreta.
Dat Starbeach Village lijkt me zeker zeer oke, maar Starbeach is toch nog best ver van het uitgaansgedeelte??? Is een goedkoper iets middenin het centrum dan niet beter? Tips??
IK HEB ZIN!!!![]()
![]()
![]()
Het laatstequote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:19 schreef Miesjemies het volgende:
Wat is een TVP? Of zeg ik nu iets heel doms
Nee die Nederlande "voetbalsupporters" in Chersonissos zijn liefquote:Op maandag 17 januari 2005 09:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
Als je van kale Engelse hooligans houdt ja.. Ik ben er avondje heengeweest maar ik vond het gruwelijk tegenvallen. De bar/disco waar we heengingen dan met de groep
Hof van Hollandquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:34 schreef Silenus het volgende:
Ja ik zie dat woord ook te pas en te onpas, maar geen idee waarom iedereen dat post!? Schaam schaam...
Voor de ex-kretagangers, wat zijn de kroegen / disco's waar 'het' te doen is?
amnesia ofsow ennuh cameleon(? weet niet zeker of ie zo heette zit tegenover eerst genoemde) vond ik het leukste... dat nrg is zo dikke stamp tent waar ze hardcore en shit draaie...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:34 schreef Silenus het volgende:
Ja ik zie dat woord ook te pas en te onpas, maar geen idee waarom iedereen dat post!? Schaam schaam...
Voor de ex-kretagangers, wat zijn de kroegen / disco's waar 'het' te doen is?
Cameo? (weet het ook niet meer preciesquote:
dat strand op 30 meter is dan wel rots-strandquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:32 schreef marteltor het volgende:
ik meld me ook!
22 juli naar Chersonissos! Gisteren wel 3 uur in het reisbureau gezocht, maar we hebben wat!
Appartement Iliostasi! 300 meter van starbeach, 30 meter van strand!
Wordt wel vetIn totaal met 7 man!
![]()
We gaan niet op de details letten hequote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:06 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat strand op 30 meter is dan wel rots-strand![]()
Late we deze zin niet als motto gaan gebruiken op Chersonissos Remmyquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:09 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
We gaan niet op de details letten he![]()
![]()
Hoef geen rare foto's met een dronken Timmai te zien neequote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:16 schreef Timmai het volgende:
heb nog een hele berg foto's, maar of je daar nou blij van wordt..
Zal binnenkort kijken of ik nog een paar boeiende foto's kan plaatsen
verklaar u nader?!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:06 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat strand op 30 meter is dan wel rots-strand![]()
Ik weet het verschil alleen nu ging het ff mis. De icoontje door elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:56 schreef Remzerrr het volgende:
De editknop is om een bericht te wijzigen, moet je wel rechten voor hebben, ik geloof dat een 'normale' Fok!ker alleen zn eigen berichten kan wijzigen en een mod ook berichten van anderen.
De quoteknop is om een quote van iemand te plaatsen (hoe komt ie erop![]()
) als je op een reactie van diegene wil reageren
Correct me if I'm wrongmaar zo zit t volgens mij in elkaar
![]()
Het grootste gedeelte van de kustlijn van Chersonissos bestaat uit rotsen, op wat kleine uitzonderingen na (je bent ook verplicht een ligstoel te huren als je op het strand zit/ligt). En dan heb je nog een redelijk groot strand, nl. Starbeachquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:25 schreef BramK het volgende:
enkele vraagjes over Chersonissos ?
- zitten er niet te veel nederlanders? want heb echt geen behoefte aan ganse meuten hollanders, sorry. -> Minder dan in Mallorca-Bodrum-lloret , of het viel me dit keer gewoon minder op
- aanraders van all inclusive hotels? -> Zou ik niet weten
- is het uitgaan beetje te vergelijken met Mallorca-Bodrum-lloret ? -> JaAlleen dat wat minder massaal allemaal
thanks
Ik weet geen prijzen, ga er komende zomer voor het eerst heen. Maar ik hoor van allerlei kanten dat het eten en drinken daar juist goedkoop isquote:Op donderdag 27 januari 2005 01:49 schreef Kretos het volgende:
Zou graag van mensen die in Chersonissos zijn geweest, willen weten of het leven duur duur is?
1. Wat kost een bier?
2. Wat kost een mixdrankje?
3. Wat kost de intree van de disco's?
3. Wat kost een patat giros alles erop en eraan?
Dankjewel voor je antwoord!
quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:49 schreef Kretos het volgende:
Zou graag van mensen die in Chersonissos zijn geweest, willen weten of het leven duur duur is?
1. Wat kost een bier?Ze hebben daar zon mooie regel, de hele zomer is het happy hour, en je kan er overal dus Heineken, Amstel en Mythos krijgen. Laat die Amstel en Mythos maar liggen, en ga maar over op de Heineken, want dat is het enige ongeveer zuipbare. Maar dankzij dat happy hour idee van kost 1 biertje 5 euro, maar krijg je wel meteen er 1 bij ! (oftewel, 1 biertje is gewoon ¤2,50)
2. Wat kost een mixdrankje?Gaat ook weer volgens de happyhour regel, en 2 voor ongeveer ¤7-9euro
3. Wat kost de intree van de disco's?Moet ik eerlijk in zijn dat ik niet in...Amnesia? geloof ik dat het heet ben geweest, maar ik heb nergens entree gezien?
3. Wat kost een patat giros alles erop en eraan?Cultuurproevertje hoor! Ik heb geen idee, gokje zon ¤4?
Dankjewel voor je antwoord!
uitgaan natuurlijk. Ben al in mallorca, bodrum en lloret geweest, en daar had je van alles : nederlanders, belgen, duitsers, engelsen, italianen, ... (enkel in mallorca enorm veel duitsers) maar in die andere plaatsen was het netjes verdeeld. Ik bedoel gewoon geen plek waar het 70% hollanders zijn ofzo die daar in grote meuten zijn ... Met massatoerisme op zich heb ik niet zo veel problemen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef xxmiekskexx het volgende:
BramK, wat ga je dan doen in een plaats waar het zomers altijd stikt van de massa-toerisme?
Haha, ben jij Belg ofsow?? [nix tegen Belgen verder hoorquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef BramK het volgende:
ehm Heineken zuipbaar ???Verkopen ze er Stella Artois of Jupiler ? Of eventueel Carlsberg ?? Maar toch geen Heineken
![]()
ik ben belg ja, en wij belgen vinden heineken nu eenmaal niet te zuipenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:41 schreef xxmiekskexx het volgende:
[..]
Haha, ben jij Belg ofsow?? [nix tegen Belgen verder hoor]
Ik vind het altijd wel gezellig, veel nederlanders op vakantie... Een andere taal ken ik toch nie![]()
Maar ondertussen al meer mensen die op 14 Augustus gaan?? Kom op jongens!![]()
ik ben nederlander en vindt heineken ook nie om te zuipe!quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:45 schreef BramK het volgende:
[..]
ik ben belg ja, en wij belgen vinden heineken nu eenmaal niet te zuipen![]()
En ik vind et juist leuk om ih buitenland andere talen te praten das juist de charme vind ik wel ...
ik heb et nie enkel over grieken hé. en je kent toch wel engels en/of frans ,duits, ... ?quote:
Kerl, ik ben een Grolsch zuiper pur sang, dus ik zat daar ook tegen me zin in te drinkenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef BramK het volgende:
ehm Heineken zuipbaar ???Verkopen ze er Stella Artois of Jupiler ? Of eventueel Carlsberg ?? Maar toch geen Heineken
![]()
verkopen ze er echt geen belgische bieren ? stella ook niet? al moet ik zeggen dat ik op reis wel sneller cocktails en dergelijke ga drinken, maar een belgisch fris pintje op een terraske kan ook hemels zijn ... (damn die sterke marketing van heineken, hollanders zijn cracks in waardeloze producten wereldwijd te verkopenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:00 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Kerl, ik ben een Grolsch zuiper pur sang, dus ik zat daar ook tegen me zin in te drinken
Maar moet wat....
Als je het vliegtuig maar schoon achterlaat, want om 14 augustus vliegt deze gebronsde adonis weer terug naar het kouwe kikkerlandje!quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:41 schreef xxmiekskexx het volgende:
Maar ondertussen al meer mensen die op 14 Augustus gaan?? Kom op jongens!![]()
Vast wel ergens, maar is mij niet opgevallen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:56 schreef BramK het volgende:
[..]
verkopen ze er echt geen belgische bieren ? stella ook niet? al moet ik zeggen dat ik op reis wel sneller cocktails en dergelijke ga drinken, maar een belgisch fris pintje op een terraske kan ook hemels zijn ... (damn die sterke marketing van heineken, hollanders zijn cracks in waardeloze producten wereldwijd te verkopen)
In de stad zelf kleine kiezelstrandjes, op starbeach kun je wat uitgebreider liggen op een zandstrandquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:00 schreef flubub het volgende:
Hoe zijn de stranden eik in chersonissos? Wel btje zandstranden enzo met wat ruimte? Of maar kleine strandjes met te veel mensen?
Wat ben je gewend? Want die stranden bij chersonissos zijn dus echt zwaar bagger. Dat is echt 3 x nix! Bij starbeach kun je idnerdaad wel wat beter liggen, maar daar hebben ze ook niet echt een relax groot strand!quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:00 schreef flubub het volgende:
Hoe zijn de stranden eik in chersonissos? Wel btje zandstranden enzo met wat ruimte? Of maar kleine strandjes met te veel mensen?
whahahaha dat klinkt als één of andere vieze SOA!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:07 schreef flubub het volgende:
Jaa! 6 juli op naar Kreta!!!Weliswaar niet naar chersonissos, maar wel er vlakbij in Koutouloufari!
![]()
Naja zeg..quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:43 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
whahahaha dat klinkt als één of andere vieze SOA!
Liggen op starbeach? Jij bent grappig zeker... T was eerder stapelen op star beach, wij zijn direct weer weggegaan.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:28 schreef Tallz het volgende:
[..]
Wat ben je gewend? Want die stranden bij chersonissos zijn dus echt zwaar bagger. Dat is echt 3 x nix! Bij starbeach kun je idnerdaad wel wat beter liggen, maar daar hebben ze ook niet echt een relax groot strand!
jaaa.. ben ik geweestquote:Op zondag 20 februari 2005 13:32 schreef 2ane het volgende:
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met het appartement "Tina Maria Zanik"? Ik ga 10 juli daarheen en ben toch wel benieuwd!
De reacties op vakantiereiswijzer zien er wel positief uitquote:Op maandag 21 februari 2005 14:33 schreef Miss_Candy het volgende:
Wij gaan ook na Kreta dit jaar! Voor de eerste keer, het schijnt daar echt geweldig te zijn ben dus heel benieuwd:)
We vertrekken op 14 augustus en zitten in appartement Artemis! Heeft iemand ervaring met dit appartement?
Wij gaan ook 14 Augustus...quote:Op maandag 21 februari 2005 14:33 schreef Miss_Candy het volgende:
Wij gaan ook na Kreta dit jaar! Voor de eerste keer, het schijnt daar echt geweldig te zijn ben dus heel benieuwd:)
We vertrekken op 14 augustus en zitten in appartement Artemis! Heeft iemand ervaring met dit appartement?
Kijk anders ook ff op www.beachmasters.nlquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:15 schreef ChRoNiC het volgende:
Hey, we zijn nu zo ongeveer aan het boeken. Ik heb gemerkt dat het iets te laat. Nu is ons oog gevallen op http://www.sunweb.nl/bestemmingen/index.asp?ACC_CHERMARA . Is dit een beetje te doen?
ik had een solicitatie achter de rug bij friet van pietquote:
Friet van Pietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:17 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik had een solicitatie achter de rug bij friet van piet
op chersonissos.. ik ben al jaren kreta gek.. mja dit jaar gaat het weer niet door omdat ik midden in de zomer een project moet afronden..
dan maar gewoon naar kreta
en wel te verstaan Rethymnon
is dat echt zo erg daar?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:23 schreef Timmai het volgende:
[..]
Friet van Piet
Dat lijkt me echt een klote baan, tot 5 uur 's nachts in een snakbar staan waar dronken jongeren komen![]()
Ik heb in ieder geval medelijden met de mensen die er vorig jaar stonden![]()
bewared bitchquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:55 schreef paultjuhhh het volgende:
ik heb net ook geboektttt
ik ga naar starbeach appartementen
ik ga elke dag helmondje stalken
Nou dan vink da goedkoper nogal meevalle eerlijk gezegd hoor? Wij gaan midden in de zomer en zijn per persoon 500 euries kwijt... Zo goedkoper is da dan nog nie lijkt me in Juni?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:44 schreef Swolly het volgende:
[..]
Kijk anders ook ff op www.beachmasters.nl
Daar heb ik geboekt samen met een maat van me.
Wij gaan nogal vroeg (26 juni) maar wel zeer goedkoop
12 dagen, Hotel Dimitrion, incl. reisverzekering, annuleringsverzekering en luchthavenbelasting kwamen we uit op 477,24 p.p.
Da's cool jorisje, wij gaan ook naar sunshine village. Wij vertrekken al op 7 juli met 5 man voor 15 dagen naar kreta. Dus dan komen we jullie daar zeker wel tegen.quote:Op maandag 21 februari 2005 20:48 schreef jorisje166 het volgende:
Is ook van de partij in Chersonissos dit jaar, en wel vanaf 14 juli...! Zit 15 dagen met 4 vrienden in app. complex sunshine village, zijn er mensen die daar al eens geweest zijn...??? Lekker 15 dagen in de zon hangen, en 's avonds een biertje drinken...!!!
Jij hebt natuurlik ook geen id hoe ver dat app. van het strand af ligt...? En of het uberhaupt in Chersonissos zelf ligt...? Nog steeds geen mensen met ervaringen in sunshine village...quote:Op maandag 7 maart 2005 20:57 schreef ewaldinho het volgende:
[..]Da's cool jorisje, wij gaan ook naar sunshine village. Wij vertrekken al op 7 juli met 5 man voor 15 dagen naar kreta. Dus dan komen we jullie daar zeker wel tegen.
Bovendien komt er op 8 juli nog een groep van 12 vrienden van voetbal naar kreta toe!! Dus dat wordt een topvakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Jawel hoor, ik lees m wel! [verveel me nl ookquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:43 schreef Silenus het volgende:
Ivm studie ja, maar 'k ga met m'n "homies" uit omgeving Horst dus we gaan er met z'n allen op de welbekende bourgondische wijze van genieten!
Wat me echter wel zorgen baart zijn de reacties op vakantiereiswijzer.nl..Als ik daar de reacties zie die bij Star Beach Village staan (want daar ga ik volgens mij heen op 3 augustus..) komen dingen tevoorschijn als...'slechte service, geen nachtrust, niet echt lekker eten, voor alle wateractiviteiten moet extra betaald worden, het uitgaanscentrum is zeker 20 minuten lopen, vieze kamers, en de schoonmakers hadden er niet echt veel zin in'.
Geen nachtrust --> boeie. 's Nachts hangt Silenus aan de discolampen met 15 ouzo in z'n mik.
Niet echt lekker eten --> boeie. Eten doen we wel bij Friet van Piet of de lokale wienerschnitzelboer. Dat hoeft niet bij het hotel.
Slechte service --> wel boeie...ik zit hier niet op een of andere paupercamping op Terschelling!!
Wateractiviteiten betaald?? --> Ik neem aan dat bubbele in de jacuzzi niet betaald hoeft te worden? Okay, met een jetski over de Egeïsche zee knoeren zal niet gratis zijn maar heej, dat zwembad zit toch wel bij de prijs inbegrepen..
Uitgaanscentrum 20 minuten lopen?? --> Dan maar een taxi, 20 minuten vind ik teveel..
Maar dan het ergste: Schoonmakers hadden er niet echt veel zin in?!?! Welnouja, voor die paar roepie's die ik elke dag op het aanrecht leg wil ik toch op zn minst dat die inboorlingen een beetje de hut komen poetsen en het liefst ook nog de afwas doen en mijn kleren opvouwen!!
Als ik toch merk dat één zo'n gringo heeft lopen falen en onze hotelkamer nog steeds een zooitje is dan zwaait er wat voor de familie Star Beach!!
Niet dat iemand die geouwehoer leest overigens maargoed ik verveel me..![]()
Ik heb wel ergens een plattegrond van chersonissos gevonden op internet, die zal ik zo nog is ff zoeken en hier op het forum zetten. Maar sunshine village zit wel in chersonissos zelf en je moet ongeveer 10 minuten om in het centrum te komen. Maar voor star beach moet je schijnbaar wel iets van 20 minuten lopen ofzo. Maar daar hebben ze taxis's voor hequote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:19 schreef jorisje166 het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlik ook geen id hoe ver dat app. van het strand af ligt...? En of het uberhaupt in Chersonissos zelf ligt...? Nog steeds geen mensen met ervaringen in sunshine village...??
Dat is info waar ik wat aan heb, heb der zin in...quote:[..]
Ik heb wel ergens een plattegrond van chersonissos gevonden op internet, die zal ik zo nog is ff zoeken en hier op het forum zetten. Maar sunshine village zit wel in chersonissos zelf en je moet ongeveer 10 minuten om in het centrum te komen. Maar voor star beach moet je schijnbaar wel iets van 20 minuten lopen ofzo. Maar daar hebben ze taxis's voor he. Die schijnen maar iets van 5 euro per rit te kosten ofzo, dus dat boeit niet echt veel.
Ik vond de jeepsafari echt topquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:21 schreef Ice_Cold het volgende:
Nog maar zo'n uhmmm wat zullen het zijn......... (2 min later) 137 daagjes en dan ist zover!!! Wie heeft nog goeie tips, qua uitgaan, uiteten, excursies, shoppen, leuke dingen, NIET-leuke dingen- echte afraders dus!!!! Iemand????????????????????
Yeuh! Ikje 14 tot en met 24.....quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:14 schreef Tromso het volgende:
Chersonissos 2005 topic gevonden
Wij gaan met z'n drieën (stiefbroer, vriend van mijn stiefbroer en ik) ook naar chersonissos.
Naar Appartementencomplex Star Beach Village.
Wij gaan van 12 augustus t/m 26 augustus
* Tromso zit al met zijn gedachten aan het strand met een biertje![]()
verbaasde ik me ook al over, via waar heb jij geboektquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:29 schreef AmStrike het volgende:
zo starbeach village geboekt het verbaaste mij, dat er nog vrije plaatsen waren.
het ziet er allemaal super uit.
via kras.nl geboekt. 11 juli vertrek 15 d alles aanboordquote:verbaasde ik me ook al over, via waar heb jij geboekt
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef H-blast het volgende:
kent iedereen deze al?
![]()
http://www.burningcamel.com/download.php?file=29
Had je nog niet besproken dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:19 schreef xxmiekskexx het volgende:
Nou als alles overal volgeboekt zit op Star Beach, waar blijven de mensen dan die van 14 tm 24 Augustus gaan??
ja idd waar blijven ze nou.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:19 schreef xxmiekskexx het volgende:
Nou als alles overal volgeboekt zit op Star Beach, waar blijven de mensen dan die van 14 tm 24 Augustus gaan??
Sorry dat het wat lang duurde maar ik had die link op de computer bij m'n ouders staan dus hier is die link waar je kunt zien waar die hotels zitten in Chersonissos. Zoals je ziet zit Sunshine village waar wij zitten helemaal rechts. Star beach staat er niet op maar dat ligt helemaal links op de plattegrond.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:18 schreef jorisje166 het volgende:
[..]
Dat is info waar ik wat aan heb, heb der zin in...!!
Dan moet ik natuurlijk niet de link vergeten: http://www.jiannis.com/inhotelsS.htmquote:Op maandag 4 april 2005 15:47 schreef ewaldinho het volgende:
[..]
Sorry dat het wat lang duurde maar ik had die link op de computer bij m'n ouders staan dus hier is die link waar je kunt zien waar die hotels zitten in Chersonissos. Zoals je ziet zit Sunshine village waar wij zitten helemaal rechts. Star beach staat er niet op maar dat ligt helemaal links op de plattegrond.
Starbeach ligt links naast het plaatje zegmaarquote:Op zondag 10 april 2005 21:58 schreef AmStrike het volgende:
handige link jammer dat starbeach er niet op staat
neckermann vliegt niet dat doet transavia voor zequote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:52 schreef H-blast het volgende:
hm ik vlieg met Neckermann...
Als proppers je een gratis drankje aanbieden moet je deze vooral aannemen, en vervolgens weer weggaanquote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef Ice_Cold het volgende:
Is ook nie meer zo leuk om alles te lezen... staat nix leuks meer in!!! Wie heeft nog wat leuks te melden over z'n verblijf in Chersonissos van vorig jaar ofzo????????? Nog MAAR 79 dagen en dan ist zover whoewwwwwwwieej!!! x
Topvraag juist dan weten we wat we moeten verbeteren.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:12 schreef Takemenow het volgende:
Btw, wat een trieste vraag hierboven zeg!![]()
![]()
van die gore ouso (of hoe je het ook schrijftquote:Op maandag 9 mei 2005 20:51 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Als proppers je een gratis drankje aanbieden moet je deze vooral aannemen, en vervolgens weer weggaan. Zo hebben wij vaak zat gratis gedronken
.
Ouzo mag je blij mee zijn, vaak krijg je 3ml passoa jus ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:15 schreef Timmai het volgende:
[..]
van die gore ouso (of hoe je het ook schrijft) shotjes wordt je ook niet blij, ik niet in ieder geval
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:12 schreef Takemenow het volgende:
Zijn er hier ook mensen die de laatste 2 weken van augustus gaan?
Is het dan nog druk?
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:19 schreef Bak_Beest het volgende:
Voor de mensen die een beetje laat in augustus gaan, verwacht dan wel dat het een stuk rustiger is. Wij waren er vorig jaar van 14 tot 25 augustus, maar volgens onze buren was het de week ervoor echt een heeeel stuk drukker! Dus als je van minder drukte houdt is het leuk, anders heb je pech gehad.
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:05 schreef H-blast het volgende:
Hoe vaak hebben julli geneukt vorig jaar?
Als ze toevallig Europees Kampioen worden wel jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:26 schreef H-blast het volgende:
nog zon trieste vraag:
houden griekse dames erg nou echt van om het op zijn grieks te doen?
Ik kon geen Griekse dames vinden tussen al die Hollanders, Engelsen en Scandinaviërsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:26 schreef H-blast het volgende:
nog zon trieste vraag:
houden griekse dames erg nou echt van om het op zijn grieks te doen?
nouja hollanders en scandinaviers zijn ook niet verkeerd. Alleen die engelsen zijn altijd erg lelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:25 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ik kon geen Griekse dames vinden tussen al die Hollanders, Engelsen en Scandinaviërs
Kut, goed dat je het zegt. Ik moet ook nog geld overmaken. Zie net dat dat eigenlijk vorige week al had gemoeten, maar krijg vrijdag pas loon + vakantiegeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:23 schreef H-blast het volgende:
[..]
nouja hollanders en scandinaviers zijn ook niet verkeerd. Alleen die engelsen zijn altijd erg lelijk![]()
ik ga van het weekend maar is het geld overmaken naar het reisbureau anders kom ik niet erg ver.
Geen last van gehadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:16 schreef H-blast het volgende:
Zijn er veel muggen in kreta? gewoon over het algemeen?
Hm ik ga ook 1 juli, met welke vliegmaatschappij vlieg je? Zitten we zo meteen in hetzelfde vleigtuigquote:Op zondag 29 mei 2005 15:19 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik ga 1 juli dus naar chersonissos, 15 dagen, app. Golden Valentin, erg veel zin in!
Ik zou wel willen weten wat het huren van een scooter kost per dag.. En wat als ik zo'n ding voor 2 weken huur, wat ben ik dan kwijt?
Transavia.. Hoeveel dagen ga jij?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:40 schreef H-blast het volgende:
[..]
Hm ik ga ook 1 juli, met welke vliegmaatschappij vlieg je? Zitten we zo meteen in hetzelfde vleigtuig![]()
5 uur 's middags? Wel kut dat als je daar aankomt het al donker is dan.. Anyway, ik hoor het 1/2 weken voor de vertrekdatum. Met wie ga je, vrienden/vriendin?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:30 schreef H-blast het volgende:
Ik vlieg ook met transavia....ik ga 15 dagen, op starbeach. Ik weet nog niet hoe laat ik vlieg. Het meisje bij het reisbureau dacht ergens rond een uur of 5.
Nee, je bent er dan in je uppiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:19 schreef xxmiekskexx het volgende:
Wij gaan ook eind Augustus, 14 tot en met 25... Ach dr zal dan vast nog genoeg te beleven zijn daarzo, daar ben ik gerust van. Nog meer mensen die dan gaan?
Die kan je gewoon als handbagage naast een rugtas ofzo meenemen. Vorig jaar had een van ons een rugtas en een ghettoblaster mee als handbagage. Dit jaar hebben we 3 appartementen, er gaan dus 3 ghettoblasters meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:58 schreef H-blast het volgende:
Komop verzin iemand is wat leuks waar we over kunnen praten....
Wat nemen jullie mee?![]()
Ik wil een radio ofzo meenemen waar ook cd's in kunnen. Maar waar moet je die laten in het vliegtuig?![]()
Ik zei juist dat er een een ghettoblaster en rugtas meehad, en dat mocht gewoon. Dus had ie eigenlijk 2 stuks handbagage en dat werd gewoon toegelatenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:03 schreef AmStrike het volgende:
kan je die ghettoblaster zo meenemen ja en wat als je al een tas hebt als handbagage.
en je condooms danquote:Op zondag 5 juni 2005 10:52 schreef _MaximuS_ het volgende:
VÉT!
ik ga op vakantie en neem mee:
loads of coole kleding,
mn zonnebril,
3 wegwerpcamera's,
kleine soundblaster (die ook mp3 cd's leest)
en mn vrienden!
Is zeer prima kwaliteit, je kunt alle tonen gewoon goed horen. Ik ben iig wel blij dat ik dat ding heb gekocht. (en het ziet er nog nice uit ook als je je iPod daarin hebt staan)quote:Op zondag 5 juni 2005 21:52 schreef H-blast het volgende:
Hee pannaking,
Die JBL komt daar nog een beetje geluid uit. En dan met name een beetje Bass. Ik hbe nu van Philips van die kleine boxjes, maar die bass is echt belabberd.
Ik zit nu op de site van Appel. Daar staan een aantal van die muziekdingen. En volgens de beschrijving levert die On Stage verbluffende bass tonen....
ik weet niet wat voor muziek jij luistert, maar wat vindt je van de geluids kwaliteit?
Klopt, voor mij ook prijs technisch een stuk interessanter...zal is ff kijken op tweakers.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:32 schreef arco_corleone het volgende:
Heeft iemand misschien ook de JBL on tour??? Prijstechnisch een stuk interessanter voor mij. Hoe zit het met dat geluid??
edit: vraag het wel in het grote iPod topic. Meer kans op een reactie
sorry, verkeerde knopje. Kan verwijderd wordenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:32 schreef arco_corleone het volgende:
Heeft iemand misschien ook de JBL on tour??? Prijstechnisch een stuk interessanter voor mij. Hoe zit het met dat geluid??
edit: vraag het wel in het grote iPod topic. Meer kans op een reactie
ja dat opladen is wel weer handig, scheelt weer een oplader in me koffer. Dat geluid zal denk ik niet zoveel schelen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef arco_corleone het volgende:
voordelen t.o.v. die on stage die ik nu zie. Beter geluid ( waarschijnlijk) omdat hij verbonden wordt met die dock connector. Staat mooier, in dat houdertje. Hij laadt tegelijk op.
Is dat recent? Ik heb het namelijk zelf in april 2001 op Kreta meegemaakt, was heel bizar. De lucht kleurde helemaal oranje, alsof er een gigantisch onweer aankwam, maar na de bui bleek er geen regen gevallen maar een laagje zand. De volgende ochtend was iedereen aan het boenen.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:47 schreef paultjuhhh het volgende:
whehe zit ook ff op dat starbeach forum te kijken, moet je kijken hoe het weer was een dag in Kreta:
[afbeelding]
Crete was covered up by Sahara's yellow dust-fog yesterday! The dust was transfered here from south winds coming from Africa and it was very strange and scaring...
Nou, voor de zekerheid toch maar een duikbril meenemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:30 schreef Silenus het volgende:
Hmm...in verband met mijn harde contactlenzen zou ik het niet echt gaaf vinden om 40 miljoen kuub saharazand in m'n ogen te krijgen....maar zal wel meevallen toch!
Hoezo vliegen we vroeg?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:56 schreef Remzerrr het volgende:
Waarschijnlijk vliegen we (Martinezzz, Maximus, Chapsie,, moi en nog 7 anderen) erg vroeg, denk dat ik nog ff wat slaap met mn muziek aan
Nopequote:
Woensdag 20 juli, en hij stond niet bij de vluchten waarvoor je nog tickets kan boeken, maar volgens mij zijn het chartervluchten. Maar omdat bij de rest allemaal van die vroege tijden staan ga ik daarvan uit. Overigens zijn er vorig jaar mensen die ik ken naar Kreta geweest en die vlogen ook heel vroeg in de morgen, maar ik zou het ook fout kunnen hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:25 schreef arco_corleone het volgende:
welke dag vertrek je?? en is het niet zo dat dit de lijnvluchten zijn? of zijn dit ook chartervluchten?
Niet zo bijdehand he!quote:
Het vliegen naar vliegveld Heraklion duurt 3 uur 30 minuten, en de busrit naar Chersonnissos duurt ongeveer 30 minuten, dat staat tenminste op gogo.nl volgens mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:44 schreef xxmiekskexx het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he!![]()
Klopt, ik keek ook op schiphol.nl en zie idd alleen maar vluchten tussen 05.00u en 0.6.00u staan... Relaxed! Dan liggen wij dus mooi 's middags al in onze bikini's op Star Beach!Weet niet hoelang je erop vliegt? Wrs. net iets korter als Turkije, dus denk uur of drie? Weet iemand dit? En weet iemand of je naar Cherchonisos nog ver met de bus moet rijden vanaf het vliegveld?? Of is dit een domme vraag?
![]()
![]()
Dit schema heb ik het ook uit, alleen dan van de periode rond 20 juli, de vluchtnummers zijn iig hetzelfde. De tijden die je als laatste noemt, dus die van rond de 9:30 en 10:30 zijn tijden van aankomst toch? Er zit nl wel een uur tijdsverschil tussen NL en Griekenland dacht ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef arco_corleone het volgende:
Oh, dus niet dit rijtje??? Dit zou namelijk betekenen dat ik om 6.05 of 10.35 vlieg.
Welk schema heb jij dan??
Vluchtschema Amsterdam - Heraklion (Kreta)
03-04-2005 - 23-10-2005 HV 653 zo 06:05 10:35
25-04-2005 - 24-10-2005 HV 645 ma 05:05 09:35
28-04-2005 - 06-10-2005 HV 653 do 06:15 10:45
29-04-2005 - 07-10-2005 HV 645 vr 06:00 10:30
13-10-2005 - 27-10-2005 HV 653 do 06:15 10:45
14-10-2005 - 28-10-2005 HV 645 vr 06:00 10:30
30-10-2005 - 30-10-2005 HV 653 zo 06:05 10:35
31-10-2005 - 31-10-2005 HV 645 ma 05:05 09:35
Ooowww, ok. Ik dacht dat ze bedoelde dat er 2 vluchten per dag heen gaan. Maar wat jij zeg klinkt wel aannemelijker ja. Aangezien overal 4,5 uur tussen zit. Bedanktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:58 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Dit schema heb ik het ook uit, alleen dan van de periode rond 20 juli, de vluchtnummers zijn iig hetzelfde. De tijden die je als laatste noemt, dus die van rond de 9:30 en 10:30 zijn tijden van aankomst toch? Er zit nl wel een uur tijdsverschil tussen NL en Griekenland dacht ik.
Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn zoals ik het zeg maar dit leek mij het meest logischequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Ooowww, ok. Ik dacht dat ze bedoelde dat er 2 vluchten per dag heen gaan. Maar wat jij zeg klink wel aannemelijker ja. Aangezien over 4,5 uur tussen zit. Bedankt
niet opscheppen he, 6 anderen, beetje de popie jopie uithangen... pfffquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:56 schreef Remzerrr het volgende:
Waarschijnlijk vliegen we (Martinezzz, Maximus, Chapsie,, moi en nog 7 anderen) erg vroeg, denk dat ik nog ff wat slaap met mn muziek aan
In gedachten in San er al bijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:08 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
niet opscheppen he, 6 anderen, beetje de popie jopie uithangen... pfff
Zeur niet, da's ideaal. Voor 12.00 sta je in je korte broek op het strand of bij het zwembad op je bestemming!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:24 schreef H-blast het volgende:
[[url=http://img81.echo.cx/img81/629/vliegentransavia7ok.th.jpg]afbeelding][/URL]
vliegen om 6.00 's morgens...dat betekent om 4.00 's morgens op Schiphol zijnVerdomme.
te relaxed juist.. dan ben je rond 12 uur bij je appartement en kun je gelijk naar binnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:24 schreef H-blast het volgende:
[[url=http://img81.echo.cx/img81/629/vliegentransavia7ok.th.jpg]afbeelding][/URL]
vliegen om 6.00 's morgens...dat betekent om 4.00 's morgens op Schiphol zijnVerdomme.
Tussen 10 en 11 is (helaas) wel gebruikelijk ja...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:33 schreef H-blast het volgende:
Maar op de laatste dag, hoe laat moet je ongeveer het appartement uit? Uur of 11?
maar als je nou bij lieve mensen int appartement zit, kan je 's avonds nog ff douchenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef Martinezzz het volgende:
[..]
Tussen 10 en 11 is (helaas) wel gebruikelijk ja...
Vorig jaar op Mallorca om 11:00 d'r uit, terwijl we pas om 23:05 naar NL vlogen
De take off is lekker, maar daarna is het vliegen voornamelijk saai!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:13 schreef H-blast het volgende:
Het word ook mij eerste keer vliegen, maar ik ben niet bang ofzo.
@ bokje: leuk ik zit ook op Starbeach Village vanaf 1 juli. Een jongen van het Starbeach Forum wist mij vertellen dat er sowieso 1 bekende spaanse DJ komt.
Whoei dat weer ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:58 schreef _MaximuS_ het volgende:
http://wwwa.accuweather.com/world-forecast-15day.asp?partner=accuweather&myadc=0&traveler=0&zipcode=EUR;GR;-;HERAKLION;&metric=1
Baas boven baas![]()
26 juli: pavo --> NRG Clubquote:ik ben er zelf op 8 juli... voor de eerste keer
en er zijn ook al contracten met andere Q-Dance DJ's...
dus reken er maar op dat je ELKE week in juli tot half augustus minimaal 2 keer een Q-Dance DJ voor je kiezen krijgt...
zie jullie 8 juli....
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:24 schreef _MaximuS_ het volgende:
1200x1600 is een vreemde resolutie
denk dat je 1600x1200 bedoelt?
ik nog 15quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:04 schreef Ammie-Pur het volgende:
vettuh wallpaper
nog 25 daagjes en dan kretaaaaaa![]()
Eindelijk iemand die ook pas half Augustus gaat! Wij gaan [met vier meiden] ook pas de 14e, tot en met de 24e...quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:22 schreef J.Flo het volgende:
Ik ga pas half augustus (tot eind augustus) naar chersonissos.. Is er dan nog wel wat te beleven? gaan er meer mensen rond die tijd?? voor degene die eerder gaan; veel plezier en ik kijk uit naar de reisverslagen!
mzl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |