quote:hannekethemaster - donderdag 16 juni 2005 @ 15:46
New York is leuk als je de Nederlanders een beetje wilt ontlopen!
Leuk ik ga ook 1 juliquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:03 schreef Bianca1984 het volgende:
Hey Ik vertrek met nog 2 vriendinnen 1 juli naar Chersonissos.
Nog 2 weekjes heb er egt zoveel zin in lekker feestenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij zitten in appartement ifignia en jij?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:42 schreef H-blast het volgende:
[..]
Leuk ik ga ook 1 juliom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Welk hotel, appartement of camping zit je?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welkom op Fok! btw.
Lopen is goed voor jequote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:49 schreef Bianca1984 het volgende:
[..]
Wij zitten in appartement ifignia en jij?
Volgens mij is het niet egt een bekend appartement waar wij in zitten hij ligt ook net buiten het centrum maja wel iedere keer een stukje lopen maja dat overleven we wel hopelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wow dan pas!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:37 schreef Postman_Pat het volgende:
ik ga 1 september pas......duurt nog TE LANG!!!
"Marni Village" trouwens...
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:11 schreef H-blast het volgende:
Ik zie alleen dat ik een fout heb gemaakt in de TT, kan een modje het even veranderen in Centraal, ipv centrall
zozo frankrijk en dan ook nog is kretaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:25 schreef flubub het volgende:
Net terug van vakantie uit Frankrijk, kan niet w8en op mn vakantie in kreta..nog 3 weekjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
he dan springen we samen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:50 schreef flubub het volgende:
Bungee jumpen.. nou dat vind ik een beetje eng. Zijn er nog mensen nou die er écht dingen aanraden om te gaan doen..?? Dat starbeach heb ik toch een btje mijn twijfels overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet 1,5km een berg aflopen alsk naar het centrum wilquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:49 schreef Bianca1984 het volgende:
[..]
Wij zitten in appartement ifignia en jij?
Volgens mij is het niet egt een bekend appartement waar wij in zitten hij ligt ook net buiten het centrum maja wel iedere keer een stukje lopen maja dat overleven we wel hopelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat je niks voelt kan voor- en nadelen hebben..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:01 schreef _MaximuS_ het volgende:
na het uitgaan kan ik altijd alles en voel ik nixom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je zal wel een mooi uitzicht hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:02 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik moet 1,5km een berg aflopen alsk naar het centrum wilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omlaag zal nog wel gaan, maar na het uitgaan.. omhoog..? Nouja, we gaan er maar van uit dat je na 10 dagen die berg op en neer wandelen wel superbenen hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Onur Airquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:24 schreef Roadster het volgende:
Nog tips over maatschappijen waar je NIET mee in zee moet gaan voor de reis?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:32 schreef H-blast het volgende:
[..]
Onur Airom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop