Jawel hoor, ik lees m wel! [verveel me nl ookquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:43 schreef Silenus het volgende:
Ivm studie ja, maar 'k ga met m'n "homies" uit omgeving Horst dus we gaan er met z'n allen op de welbekende bourgondische wijze van genieten!
Wat me echter wel zorgen baart zijn de reacties op vakantiereiswijzer.nl..Als ik daar de reacties zie die bij Star Beach Village staan (want daar ga ik volgens mij heen op 3 augustus..) komen dingen tevoorschijn als...'slechte service, geen nachtrust, niet echt lekker eten, voor alle wateractiviteiten moet extra betaald worden, het uitgaanscentrum is zeker 20 minuten lopen, vieze kamers, en de schoonmakers hadden er niet echt veel zin in'.
Geen nachtrust --> boeie. 's Nachts hangt Silenus aan de discolampen met 15 ouzo in z'n mik.
Niet echt lekker eten --> boeie. Eten doen we wel bij Friet van Piet of de lokale wienerschnitzelboer. Dat hoeft niet bij het hotel.
Slechte service --> wel boeie...ik zit hier niet op een of andere paupercamping op Terschelling!!
Wateractiviteiten betaald?? --> Ik neem aan dat bubbele in de jacuzzi niet betaald hoeft te worden? Okay, met een jetski over de Egeïsche zee knoeren zal niet gratis zijn maar heej, dat zwembad zit toch wel bij de prijs inbegrepen..
Uitgaanscentrum 20 minuten lopen?? --> Dan maar een taxi, 20 minuten vind ik teveel..
Maar dan het ergste: Schoonmakers hadden er niet echt veel zin in?!?! Welnouja, voor die paar roepie's die ik elke dag op het aanrecht leg wil ik toch op zn minst dat die inboorlingen een beetje de hut komen poetsen en het liefst ook nog de afwas doen en mijn kleren opvouwen!!
Als ik toch merk dat één zo'n gringo heeft lopen falen en onze hotelkamer nog steeds een zooitje is dan zwaait er wat voor de familie Star Beach!!
Niet dat iemand die geouwehoer leest overigens maargoed ik verveel me..![]()
Ik heb wel ergens een plattegrond van chersonissos gevonden op internet, die zal ik zo nog is ff zoeken en hier op het forum zetten. Maar sunshine village zit wel in chersonissos zelf en je moet ongeveer 10 minuten om in het centrum te komen. Maar voor star beach moet je schijnbaar wel iets van 20 minuten lopen ofzo. Maar daar hebben ze taxis's voor hequote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:19 schreef jorisje166 het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlik ook geen id hoe ver dat app. van het strand af ligt...? En of het uberhaupt in Chersonissos zelf ligt...? Nog steeds geen mensen met ervaringen in sunshine village...??
Dat is info waar ik wat aan heb, heb der zin in...quote:[..]
Ik heb wel ergens een plattegrond van chersonissos gevonden op internet, die zal ik zo nog is ff zoeken en hier op het forum zetten. Maar sunshine village zit wel in chersonissos zelf en je moet ongeveer 10 minuten om in het centrum te komen. Maar voor star beach moet je schijnbaar wel iets van 20 minuten lopen ofzo. Maar daar hebben ze taxis's voor he. Die schijnen maar iets van 5 euro per rit te kosten ofzo, dus dat boeit niet echt veel.
Ik vond de jeepsafari echt topquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:21 schreef Ice_Cold het volgende:
Nog maar zo'n uhmmm wat zullen het zijn......... (2 min later) 137 daagjes en dan ist zover!!! Wie heeft nog goeie tips, qua uitgaan, uiteten, excursies, shoppen, leuke dingen, NIET-leuke dingen- echte afraders dus!!!! Iemand????????????????????
Yeuh! Ikje 14 tot en met 24.....quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:14 schreef Tromso het volgende:
Chersonissos 2005 topic gevonden
Wij gaan met z'n drieën (stiefbroer, vriend van mijn stiefbroer en ik) ook naar chersonissos.
Naar Appartementencomplex Star Beach Village.
Wij gaan van 12 augustus t/m 26 augustus
* Tromso zit al met zijn gedachten aan het strand met een biertje![]()
verbaasde ik me ook al over, via waar heb jij geboektquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:29 schreef AmStrike het volgende:
zo starbeach village geboekt het verbaaste mij, dat er nog vrije plaatsen waren.
het ziet er allemaal super uit.
via kras.nl geboekt. 11 juli vertrek 15 d alles aanboordquote:verbaasde ik me ook al over, via waar heb jij geboekt
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef H-blast het volgende:
kent iedereen deze al?
![]()
http://www.burningcamel.com/download.php?file=29
Had je nog niet besproken dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:19 schreef xxmiekskexx het volgende:
Nou als alles overal volgeboekt zit op Star Beach, waar blijven de mensen dan die van 14 tm 24 Augustus gaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |