abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25860053
Je kan toch ook gwoon ietsje verder van Star beach gaan zitten, dat et nog wel te lopen (scooteren, taxi whatever) is, maar ook meteen veel goedkoper en meer plek
pi_25864425
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:19 schreef xxmiekskexx het volgende:
Nou als alles overal volgeboekt zit op Star Beach, waar blijven de mensen dan die van 14 tm 24 Augustus gaan??
ja idd waar blijven ze nou.
eindelijk mijn eigen chevrolet muscle car
pi_25871930
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:28 schreef Tromso het volgende:

[..]

ja idd waar blijven ze nou.
*meld......
SLOW IS WISE .....FAST IS NICE
Face your fears Live your dreams
pi_25897105
ik zit vlakbij starbeach, iets van 50 tot 100 meter lopen. 21 juli vertrek, 2 weken
  vrijdag 1 april 2005 @ 16:35:47 #155
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_25909470
Ik hoor van andere mensen dat scooteren niet veilig is op kreta vanwege de nogal zanderige wegen? Kan iemand dit bevestigen?
pi_25978661
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:18 schreef jorisje166 het volgende:

[..]

Dat is info waar ik wat aan heb, heb der zin in... !!
Sorry dat het wat lang duurde maar ik had die link op de computer bij m'n ouders staan dus hier is die link waar je kunt zien waar die hotels zitten in Chersonissos. Zoals je ziet zit Sunshine village waar wij zitten helemaal rechts. Star beach staat er niet op maar dat ligt helemaal links op de plattegrond.
pi_25978765
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:47 schreef ewaldinho het volgende:

[..]

Sorry dat het wat lang duurde maar ik had die link op de computer bij m'n ouders staan dus hier is die link waar je kunt zien waar die hotels zitten in Chersonissos. Zoals je ziet zit Sunshine village waar wij zitten helemaal rechts. Star beach staat er niet op maar dat ligt helemaal links op de plattegrond.
Dan moet ik natuurlijk niet de link vergeten: http://www.jiannis.com/inhotelsS.htm
pi_26133458
handige link jammer dat starbeach er niet op staat
  maandag 11 april 2005 @ 19:41:37 #159
84875 Ice_Cold
soooo what!
pi_26154411
Is er ook nog wat anders te beleven behalve Starbeach???????/
Life is just like me..
Everyday a little different
  maandag 11 april 2005 @ 22:03:21 #160
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_26158098
Via Gogo Tours kan je je opgeven voor kroegentochten en Hollandse avonden enzo, maar dat is vooral 's avonds. Overdag kan je het beste naar Starbeach gaan, dat hoor ik tenminste van mensen die daar geweest zijn
Elk voordeel heb zn nadeel
pi_26159181
quote:
Op zondag 10 april 2005 21:58 schreef AmStrike het volgende:
handige link jammer dat starbeach er niet op staat
Starbeach ligt links naast het plaatje zegmaar
Signature?
pi_26174865
Ik ben echt benieuwd naar dat Starbeach Village. Word over paar weken geopend las ik ergens.
  zaterdag 16 april 2005 @ 15:03:36 #163
80679 xxmiekskexx
Ach joh.. Laat maar!
pi_26271855
Rustig op het kreta forum... Waar is iedereen?? Alles volgeboekt maar niemand die zich meldt...
Het leven is te kort om te discussieren, dus ik heb altijd gelijk...
*punt*
pi_26312668
zo te zien lezen de meeste mensen mee.
dat mag natuurlijk ook
  maandag 18 april 2005 @ 10:14:19 #165
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_26316680
Maar als er mensen zijn die nog tips hebben, leuke dingen weten of misschien zelfs foto's hebben mogen die dat natuurlijk ook plaatsen
Elk voordeel heb zn nadeel
pi_26386116
Kreta is echt ontzettend tof! Ik ben er vorig jaar geweest met 4 vrienden en we hebben echt een topvakantie gehad.

Wij zaten in appartementen Erofili waar vanalles en nog wat aan mankeerde (kapotte koelkast, vuilniszakken waren ongeleegd, bed zakte in elkaar toen iemand er op ging zitten, slot op de deur was niet helemaal veilig meer, balkondeur wilde alleen open mbv een mes, enz.. ) maar de locatie was wel prima . We zaten in het straatje waar het Hof van Holland zit. schitterende plaats om te zitten, de straat was 's avonds nogal druk dus we konden alle mensen die langskwamen spotten vanaf ons balkon. En af en toe ook praatjes maken met dronken lui die langsliepen rond 5 uur 's ochtends .

We waren blij dat we een appartement dichtbij het uitgaansgebied hadden gekozen ipv dichtbij StarBeach, want 's avonds wil je niet dat hele stuk terug meer lopen als je moe bent van het stappen.
We zijn iets van 3x naar Starbeach geweest (20 minuten lopen vanaf ons app.). Het is daar echt een plaats om te kijken en bekeken worden, zwemmen in de zee kan je er niet goed, wel zijn er allemaal zwembaden (met zout water!!).

Gelegenheden waar wij regelmatig te vinden waren: Amnesia, Camelot (veel Engelsen), Tiger Club (Scandinavische schoonheden ).

Voor de mensen die een beetje laat in augustus gaan, verwacht dan wel dat het een stuk rustiger is. Wij waren er vorig jaar van 14 tot 25 augustus, maar volgens onze buren was het de week ervoor echt een heeeel stuk drukker! Dus als je van minder drukte houdt is het leuk, anders heb je pech gehad.

Oja echt een aanrader: Restaurant Mythos!!!
In het straatje van Hof van Holland, maar dan verder doorlopen en dan op een gegeven moment aan je linkerhand. Typisch Grieks eten! En je betaald voor een gerecht 5-6 euro, een biertje kost iets van 1.50. Het mooie is dat je bij elk gerecht ook gratis stokbrood vooraf krijgt én ook nog een toetje met meloen, ijs en ouzo! Nou dan zit je wel vol .
We hebben daar eens voor 35 euro voor 5 personen gegeten en zijn daar toen de hele week blijven eten. We kregen ook nog iets extra's toen we zeiden dat we de volgende dag weggingen .

Nou dit was even mijn verhaaltje, als je nog vragen over iets hebt, stel het gerust . Ik ben in ieder geval dit jaar op Kos te vinden .
  donderdag 21 april 2005 @ 12:56:54 #167
118976 Rene_H
Beholder of Justice...
pi_26401210
Vorig jaar met mijn wijffie ook geweest in Chersonissos... super toeristisch, beetje TEveel nederlanders naar mijn mening... waarvoor ga je op vakantie?? om nederlanders te zien, nou nee.... wel handig, hoe je niet engels te praten.. whahaha

maar goed.. zat op paar minuten lopen van Star Beach, super mooi appartement trouwens.. aardige mensen.. mooi weer.. mooi eiland.. alhoewel die berg daar errug kaal is.. maja.. ben eigenlijk amper op de plek chersonissos zelf geweest.. elke dag wel weggeweest... lekker aan het strand van Malia, Stalida liggen super!!!!!!!!! Star Beach dus niet geweest, geen behoefte aan gehad.. maar heel veel mensen zeggen dat het top is... ik geloof ze op hun woord alleen het is daar zo ontzettend druk ALTIJD... kwam er altijd lang op de weg naar Malia... en dan kijk je toch ffies, nou heel die ligweide ligt altijd vol met mensen bizar.... (aanrader de Mcdonalds in Malia.. mooie palmboom in het midden van de McDonalds.. alleen zijn daar heel erg veel engelsen gestationeerd)

Het haventje van Chersonissos is 's avonds echt superleuk... heel druk ook altijd en dan de mensen die hun troep proberen te verkopen.. grappig... leuk om te kijken...

uitgaan daar is ook leuk.... voor ieder wat wils.. lekker hangen in een stoel, dat kan.. lekker feesten... dat kan nog beter gewoon mensen kijken?? kan ook dusse op zich wel een aanrader als je van dat soort dingen houdt

Enfin, het was een super leuk vakantie, heel veel gezien...heel veel beeldmatriaal (film) en ben blij dat we een auto tot onze beschikking hadden... die 15 dagen waren om nooit te vergeten...

eind augustus zit ik 15 dagen in Corfu met 2man en 3 dames Whoepie... heb er nu al zin in!!!!!!!

edit: was in chersonissos van 7 augus t/m 22 augus
..:: Confront and shatter everything that stands in your way ::..
  zaterdag 30 april 2005 @ 18:11:06 #168
63938 Kaartenhuiskoningin
Met Vriendelijke Groet....
pi_26623409
Hallo Allemaal,

Iemand wees me op dit kreta forum en ik moet zeggen dat ik het met plezier gelezen heb. Ik ga namelijk over een maandje voor 6 maanden naar kreta om te werken. Is er toevallig iemand die via Oad geboekt heeft?? Zo ja, dan kom je mij tegen en anders wel in de stad!!

Tot dan,

Marleen
Een echte studente doet het veilig :)
  maandag 2 mei 2005 @ 22:05:30 #169
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_26679169
he waar ga je werken als ik vragen mag?
  maandag 2 mei 2005 @ 23:03:06 #170
63938 Kaartenhuiskoningin
Met Vriendelijke Groet....
pi_26681139
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:05 schreef H-blast het volgende:
he waar ga je werken als ik vragen mag?
Oad....
Een echte studente doet het veilig :)
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:52:08 #171
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_26790552
hm ik vlieg met Neckermann...
pi_26812199
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 22:52 schreef H-blast het volgende:
hm ik vlieg met Neckermann...
neckermann vliegt niet dat doet transavia voor ze
  maandag 9 mei 2005 @ 15:43:56 #173
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_26854665
ow ok.
Het topic is wel een beetje dood he?
  maandag 9 mei 2005 @ 18:48:09 #174
84875 Ice_Cold
soooo what!
pi_26860291
Is ook nie meer zo leuk om alles te lezen... staat nix leuks meer in!!! Wie heeft nog wat leuks te melden over z'n verblijf in Chersonissos van vorig jaar ofzo????????? Nog MAAR 79 dagen en dan ist zover whoewwwwwwwieej!!! x
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_26864312
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef Ice_Cold het volgende:
Is ook nie meer zo leuk om alles te lezen... staat nix leuks meer in!!! Wie heeft nog wat leuks te melden over z'n verblijf in Chersonissos van vorig jaar ofzo????????? Nog MAAR 79 dagen en dan ist zover whoewwwwwwwieej!!! x
Als proppers je een gratis drankje aanbieden moet je deze vooral aannemen, en vervolgens weer weggaan . Zo hebben wij vaak zat gratis gedronken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')