ja idd waar blijven ze nou.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:19 schreef xxmiekskexx het volgende:
Nou als alles overal volgeboekt zit op Star Beach, waar blijven de mensen dan die van 14 tm 24 Augustus gaan??
Sorry dat het wat lang duurde maar ik had die link op de computer bij m'n ouders staan dus hier is die link waar je kunt zien waar die hotels zitten in Chersonissos. Zoals je ziet zit Sunshine village waar wij zitten helemaal rechts. Star beach staat er niet op maar dat ligt helemaal links op de plattegrond.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:18 schreef jorisje166 het volgende:
[..]
Dat is info waar ik wat aan heb, heb der zin in...!!
Dan moet ik natuurlijk niet de link vergeten: http://www.jiannis.com/inhotelsS.htmquote:Op maandag 4 april 2005 15:47 schreef ewaldinho het volgende:
[..]
Sorry dat het wat lang duurde maar ik had die link op de computer bij m'n ouders staan dus hier is die link waar je kunt zien waar die hotels zitten in Chersonissos. Zoals je ziet zit Sunshine village waar wij zitten helemaal rechts. Star beach staat er niet op maar dat ligt helemaal links op de plattegrond.
Starbeach ligt links naast het plaatje zegmaarquote:Op zondag 10 april 2005 21:58 schreef AmStrike het volgende:
handige link jammer dat starbeach er niet op staat
neckermann vliegt niet dat doet transavia voor zequote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:52 schreef H-blast het volgende:
hm ik vlieg met Neckermann...
Als proppers je een gratis drankje aanbieden moet je deze vooral aannemen, en vervolgens weer weggaanquote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef Ice_Cold het volgende:
Is ook nie meer zo leuk om alles te lezen... staat nix leuks meer in!!! Wie heeft nog wat leuks te melden over z'n verblijf in Chersonissos van vorig jaar ofzo????????? Nog MAAR 79 dagen en dan ist zover whoewwwwwwwieej!!! x
Topvraag juist dan weten we wat we moeten verbeteren.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:12 schreef Takemenow het volgende:
Btw, wat een trieste vraag hierboven zeg!![]()
![]()
van die gore ouso (of hoe je het ook schrijftquote:Op maandag 9 mei 2005 20:51 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Als proppers je een gratis drankje aanbieden moet je deze vooral aannemen, en vervolgens weer weggaan. Zo hebben wij vaak zat gratis gedronken
.
Ouzo mag je blij mee zijn, vaak krijg je 3ml passoa jus ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:15 schreef Timmai het volgende:
[..]
van die gore ouso (of hoe je het ook schrijft) shotjes wordt je ook niet blij, ik niet in ieder geval
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:12 schreef Takemenow het volgende:
Zijn er hier ook mensen die de laatste 2 weken van augustus gaan?
Is het dan nog druk?
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:19 schreef Bak_Beest het volgende:
Voor de mensen die een beetje laat in augustus gaan, verwacht dan wel dat het een stuk rustiger is. Wij waren er vorig jaar van 14 tot 25 augustus, maar volgens onze buren was het de week ervoor echt een heeeel stuk drukker! Dus als je van minder drukte houdt is het leuk, anders heb je pech gehad.
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:05 schreef H-blast het volgende:
Hoe vaak hebben julli geneukt vorig jaar?
Als ze toevallig Europees Kampioen worden wel jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:26 schreef H-blast het volgende:
nog zon trieste vraag:
houden griekse dames erg nou echt van om het op zijn grieks te doen?
Ik kon geen Griekse dames vinden tussen al die Hollanders, Engelsen en Scandinaviërsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:26 schreef H-blast het volgende:
nog zon trieste vraag:
houden griekse dames erg nou echt van om het op zijn grieks te doen?
nouja hollanders en scandinaviers zijn ook niet verkeerd. Alleen die engelsen zijn altijd erg lelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:25 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ik kon geen Griekse dames vinden tussen al die Hollanders, Engelsen en Scandinaviërs
Kut, goed dat je het zegt. Ik moet ook nog geld overmaken. Zie net dat dat eigenlijk vorige week al had gemoeten, maar krijg vrijdag pas loon + vakantiegeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:23 schreef H-blast het volgende:
[..]
nouja hollanders en scandinaviers zijn ook niet verkeerd. Alleen die engelsen zijn altijd erg lelijk![]()
ik ga van het weekend maar is het geld overmaken naar het reisbureau anders kom ik niet erg ver.
Geen last van gehadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:16 schreef H-blast het volgende:
Zijn er veel muggen in kreta? gewoon over het algemeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |