Hm ik ga ook 1 juli, met welke vliegmaatschappij vlieg je? Zitten we zo meteen in hetzelfde vleigtuigquote:Op zondag 29 mei 2005 15:19 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik ga 1 juli dus naar chersonissos, 15 dagen, app. Golden Valentin, erg veel zin in!
Ik zou wel willen weten wat het huren van een scooter kost per dag.. En wat als ik zo'n ding voor 2 weken huur, wat ben ik dan kwijt?
Transavia.. Hoeveel dagen ga jij?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:40 schreef H-blast het volgende:
[..]
Hm ik ga ook 1 juli, met welke vliegmaatschappij vlieg je? Zitten we zo meteen in hetzelfde vleigtuig![]()
5 uur 's middags? Wel kut dat als je daar aankomt het al donker is dan.. Anyway, ik hoor het 1/2 weken voor de vertrekdatum. Met wie ga je, vrienden/vriendin?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:30 schreef H-blast het volgende:
Ik vlieg ook met transavia....ik ga 15 dagen, op starbeach. Ik weet nog niet hoe laat ik vlieg. Het meisje bij het reisbureau dacht ergens rond een uur of 5.
Nee, je bent er dan in je uppiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:19 schreef xxmiekskexx het volgende:
Wij gaan ook eind Augustus, 14 tot en met 25... Ach dr zal dan vast nog genoeg te beleven zijn daarzo, daar ben ik gerust van. Nog meer mensen die dan gaan?
Die kan je gewoon als handbagage naast een rugtas ofzo meenemen. Vorig jaar had een van ons een rugtas en een ghettoblaster mee als handbagage. Dit jaar hebben we 3 appartementen, er gaan dus 3 ghettoblasters meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:58 schreef H-blast het volgende:
Komop verzin iemand is wat leuks waar we over kunnen praten....
Wat nemen jullie mee?![]()
Ik wil een radio ofzo meenemen waar ook cd's in kunnen. Maar waar moet je die laten in het vliegtuig?![]()
Ik zei juist dat er een een ghettoblaster en rugtas meehad, en dat mocht gewoon. Dus had ie eigenlijk 2 stuks handbagage en dat werd gewoon toegelatenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:03 schreef AmStrike het volgende:
kan je die ghettoblaster zo meenemen ja en wat als je al een tas hebt als handbagage.
en je condooms danquote:Op zondag 5 juni 2005 10:52 schreef _MaximuS_ het volgende:
VÉT!
ik ga op vakantie en neem mee:
loads of coole kleding,
mn zonnebril,
3 wegwerpcamera's,
kleine soundblaster (die ook mp3 cd's leest)
en mn vrienden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |