Hm ik ga ook 1 juli, met welke vliegmaatschappij vlieg je? Zitten we zo meteen in hetzelfde vleigtuigquote:Op zondag 29 mei 2005 15:19 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik ga 1 juli dus naar chersonissos, 15 dagen, app. Golden Valentin, erg veel zin in!
Ik zou wel willen weten wat het huren van een scooter kost per dag.. En wat als ik zo'n ding voor 2 weken huur, wat ben ik dan kwijt?
Transavia.. Hoeveel dagen ga jij?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:40 schreef H-blast het volgende:
[..]
Hm ik ga ook 1 juli, met welke vliegmaatschappij vlieg je? Zitten we zo meteen in hetzelfde vleigtuig![]()
5 uur 's middags? Wel kut dat als je daar aankomt het al donker is dan.. Anyway, ik hoor het 1/2 weken voor de vertrekdatum. Met wie ga je, vrienden/vriendin?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:30 schreef H-blast het volgende:
Ik vlieg ook met transavia....ik ga 15 dagen, op starbeach. Ik weet nog niet hoe laat ik vlieg. Het meisje bij het reisbureau dacht ergens rond een uur of 5.
Nee, je bent er dan in je uppiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:19 schreef xxmiekskexx het volgende:
Wij gaan ook eind Augustus, 14 tot en met 25... Ach dr zal dan vast nog genoeg te beleven zijn daarzo, daar ben ik gerust van. Nog meer mensen die dan gaan?
Die kan je gewoon als handbagage naast een rugtas ofzo meenemen. Vorig jaar had een van ons een rugtas en een ghettoblaster mee als handbagage. Dit jaar hebben we 3 appartementen, er gaan dus 3 ghettoblasters meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:58 schreef H-blast het volgende:
Komop verzin iemand is wat leuks waar we over kunnen praten....
Wat nemen jullie mee?![]()
Ik wil een radio ofzo meenemen waar ook cd's in kunnen. Maar waar moet je die laten in het vliegtuig?![]()
Ik zei juist dat er een een ghettoblaster en rugtas meehad, en dat mocht gewoon. Dus had ie eigenlijk 2 stuks handbagage en dat werd gewoon toegelatenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:03 schreef AmStrike het volgende:
kan je die ghettoblaster zo meenemen ja en wat als je al een tas hebt als handbagage.
en je condooms danquote:Op zondag 5 juni 2005 10:52 schreef _MaximuS_ het volgende:
VÉT!
ik ga op vakantie en neem mee:
loads of coole kleding,
mn zonnebril,
3 wegwerpcamera's,
kleine soundblaster (die ook mp3 cd's leest)
en mn vrienden!
Is zeer prima kwaliteit, je kunt alle tonen gewoon goed horen. Ik ben iig wel blij dat ik dat ding heb gekocht. (en het ziet er nog nice uit ook als je je iPod daarin hebt staan)quote:Op zondag 5 juni 2005 21:52 schreef H-blast het volgende:
Hee pannaking,
Die JBL komt daar nog een beetje geluid uit. En dan met name een beetje Bass. Ik hbe nu van Philips van die kleine boxjes, maar die bass is echt belabberd.
Ik zit nu op de site van Appel. Daar staan een aantal van die muziekdingen. En volgens de beschrijving levert die On Stage verbluffende bass tonen....
ik weet niet wat voor muziek jij luistert, maar wat vindt je van de geluids kwaliteit?
Klopt, voor mij ook prijs technisch een stuk interessanter...zal is ff kijken op tweakers.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:32 schreef arco_corleone het volgende:
Heeft iemand misschien ook de JBL on tour??? Prijstechnisch een stuk interessanter voor mij. Hoe zit het met dat geluid??
edit: vraag het wel in het grote iPod topic. Meer kans op een reactie
sorry, verkeerde knopje. Kan verwijderd wordenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:32 schreef arco_corleone het volgende:
Heeft iemand misschien ook de JBL on tour??? Prijstechnisch een stuk interessanter voor mij. Hoe zit het met dat geluid??
edit: vraag het wel in het grote iPod topic. Meer kans op een reactie
ja dat opladen is wel weer handig, scheelt weer een oplader in me koffer. Dat geluid zal denk ik niet zoveel schelen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef arco_corleone het volgende:
voordelen t.o.v. die on stage die ik nu zie. Beter geluid ( waarschijnlijk) omdat hij verbonden wordt met die dock connector. Staat mooier, in dat houdertje. Hij laadt tegelijk op.
Is dat recent? Ik heb het namelijk zelf in april 2001 op Kreta meegemaakt, was heel bizar. De lucht kleurde helemaal oranje, alsof er een gigantisch onweer aankwam, maar na de bui bleek er geen regen gevallen maar een laagje zand. De volgende ochtend was iedereen aan het boenen.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:47 schreef paultjuhhh het volgende:
whehe zit ook ff op dat starbeach forum te kijken, moet je kijken hoe het weer was een dag in Kreta:
[afbeelding]
Crete was covered up by Sahara's yellow dust-fog yesterday! The dust was transfered here from south winds coming from Africa and it was very strange and scaring...
Nou, voor de zekerheid toch maar een duikbril meenemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:30 schreef Silenus het volgende:
Hmm...in verband met mijn harde contactlenzen zou ik het niet echt gaaf vinden om 40 miljoen kuub saharazand in m'n ogen te krijgen....maar zal wel meevallen toch!
Hoezo vliegen we vroeg?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:56 schreef Remzerrr het volgende:
Waarschijnlijk vliegen we (Martinezzz, Maximus, Chapsie,, moi en nog 7 anderen) erg vroeg, denk dat ik nog ff wat slaap met mn muziek aan
Nopequote:
Woensdag 20 juli, en hij stond niet bij de vluchten waarvoor je nog tickets kan boeken, maar volgens mij zijn het chartervluchten. Maar omdat bij de rest allemaal van die vroege tijden staan ga ik daarvan uit. Overigens zijn er vorig jaar mensen die ik ken naar Kreta geweest en die vlogen ook heel vroeg in de morgen, maar ik zou het ook fout kunnen hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:25 schreef arco_corleone het volgende:
welke dag vertrek je?? en is het niet zo dat dit de lijnvluchten zijn? of zijn dit ook chartervluchten?
Niet zo bijdehand he!quote:
Het vliegen naar vliegveld Heraklion duurt 3 uur 30 minuten, en de busrit naar Chersonnissos duurt ongeveer 30 minuten, dat staat tenminste op gogo.nl volgens mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:44 schreef xxmiekskexx het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he!![]()
Klopt, ik keek ook op schiphol.nl en zie idd alleen maar vluchten tussen 05.00u en 0.6.00u staan... Relaxed! Dan liggen wij dus mooi 's middags al in onze bikini's op Star Beach!Weet niet hoelang je erop vliegt? Wrs. net iets korter als Turkije, dus denk uur of drie? Weet iemand dit? En weet iemand of je naar Cherchonisos nog ver met de bus moet rijden vanaf het vliegveld?? Of is dit een domme vraag?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |