quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:25 schreef BramK het volgende:
enkele vraagjes over Chersonissos ?
- zitten er niet te veel nederlanders? want heb echt geen behoefte aan ganse meuten hollanders, sorry. -> Minder dan in Mallorca-Bodrum-lloret , of het viel me dit keer gewoon minder op
- aanraders van all inclusive hotels? -> Zou ik niet weten
- is het uitgaan beetje te vergelijken met Mallorca-Bodrum-lloret ? -> JaAlleen dat wat minder massaal allemaal
thanks
Ik weet geen prijzen, ga er komende zomer voor het eerst heen. Maar ik hoor van allerlei kanten dat het eten en drinken daar juist goedkoop isquote:Op donderdag 27 januari 2005 01:49 schreef Kretos het volgende:
Zou graag van mensen die in Chersonissos zijn geweest, willen weten of het leven duur duur is?
1. Wat kost een bier?
2. Wat kost een mixdrankje?
3. Wat kost de intree van de disco's?
3. Wat kost een patat giros alles erop en eraan?
Dankjewel voor je antwoord!
quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:49 schreef Kretos het volgende:
Zou graag van mensen die in Chersonissos zijn geweest, willen weten of het leven duur duur is?
1. Wat kost een bier?Ze hebben daar zon mooie regel, de hele zomer is het happy hour, en je kan er overal dus Heineken, Amstel en Mythos krijgen. Laat die Amstel en Mythos maar liggen, en ga maar over op de Heineken, want dat is het enige ongeveer zuipbare. Maar dankzij dat happy hour idee van kost 1 biertje 5 euro, maar krijg je wel meteen er 1 bij ! (oftewel, 1 biertje is gewoon ¤2,50)
2. Wat kost een mixdrankje?Gaat ook weer volgens de happyhour regel, en 2 voor ongeveer ¤7-9euro
3. Wat kost de intree van de disco's?Moet ik eerlijk in zijn dat ik niet in...Amnesia? geloof ik dat het heet ben geweest, maar ik heb nergens entree gezien?
3. Wat kost een patat giros alles erop en eraan?Cultuurproevertje hoor! Ik heb geen idee, gokje zon ¤4?
Dankjewel voor je antwoord!
uitgaan natuurlijk. Ben al in mallorca, bodrum en lloret geweest, en daar had je van alles : nederlanders, belgen, duitsers, engelsen, italianen, ... (enkel in mallorca enorm veel duitsers) maar in die andere plaatsen was het netjes verdeeld. Ik bedoel gewoon geen plek waar het 70% hollanders zijn ofzo die daar in grote meuten zijn ... Met massatoerisme op zich heb ik niet zo veel problemen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:26 schreef xxmiekskexx het volgende:
BramK, wat ga je dan doen in een plaats waar het zomers altijd stikt van de massa-toerisme?
Haha, ben jij Belg ofsow?? [nix tegen Belgen verder hoorquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef BramK het volgende:
ehm Heineken zuipbaar ???Verkopen ze er Stella Artois of Jupiler ? Of eventueel Carlsberg ?? Maar toch geen Heineken
![]()
ik ben belg ja, en wij belgen vinden heineken nu eenmaal niet te zuipenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:41 schreef xxmiekskexx het volgende:
[..]
Haha, ben jij Belg ofsow?? [nix tegen Belgen verder hoor]
Ik vind het altijd wel gezellig, veel nederlanders op vakantie... Een andere taal ken ik toch nie![]()
Maar ondertussen al meer mensen die op 14 Augustus gaan?? Kom op jongens!![]()
ik ben nederlander en vindt heineken ook nie om te zuipe!quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:45 schreef BramK het volgende:
[..]
ik ben belg ja, en wij belgen vinden heineken nu eenmaal niet te zuipen![]()
En ik vind et juist leuk om ih buitenland andere talen te praten das juist de charme vind ik wel ...
ik heb et nie enkel over grieken hé. en je kent toch wel engels en/of frans ,duits, ... ?quote:
Kerl, ik ben een Grolsch zuiper pur sang, dus ik zat daar ook tegen me zin in te drinkenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef BramK het volgende:
ehm Heineken zuipbaar ???Verkopen ze er Stella Artois of Jupiler ? Of eventueel Carlsberg ?? Maar toch geen Heineken
![]()
verkopen ze er echt geen belgische bieren ? stella ook niet? al moet ik zeggen dat ik op reis wel sneller cocktails en dergelijke ga drinken, maar een belgisch fris pintje op een terraske kan ook hemels zijn ... (damn die sterke marketing van heineken, hollanders zijn cracks in waardeloze producten wereldwijd te verkopenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:00 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Kerl, ik ben een Grolsch zuiper pur sang, dus ik zat daar ook tegen me zin in te drinken
Maar moet wat....
Als je het vliegtuig maar schoon achterlaat, want om 14 augustus vliegt deze gebronsde adonis weer terug naar het kouwe kikkerlandje!quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:41 schreef xxmiekskexx het volgende:
Maar ondertussen al meer mensen die op 14 Augustus gaan?? Kom op jongens!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |