Stuur me betere ik kan het nog veranderenquote:
Dat is het beste.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Stuur me betere ik kan het nog veranderen![]()
Ach nee ..quote:
Kom op. Je kan hetquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil een pakkende post hier neerzetten, maar ik krijg er maar geen verzonnen.
Iets met Bupa en foto's en uitlachen. Maar helaas.
Ik weet het ook even nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb niet genoeg humor om ONZ-mod te worden, Buup. Jij wel. Jij kan het. Kop er een voor me in! Dan stem ik op je!.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:29 schreef BVO het volgende:
He bah, straks is heel SC al mod geweest en sta ik nog in het zwart..
Inderdaad!quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar het volgende topic mag wel eens naar onze showchat newbiesZhenar
en
Bar-el
Ik ook niet.quote:
Toch vreemd wat is dan het punt waar op je steeds word afgewezen ??quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:29 schreef BVO het volgende:
He bah, straks is heel SC al mod geweest en sta ik nog in het zwart..
Ik heb pas twee keer gesolliciteerd, hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toch vreemd wat is dan het punt waar op je steeds word afgewezen ??
Drie keer is scheepsrechtquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb pas twee keer gesolliciteerd, hoor.
De eerste keer was ik nog vrij newbie en was Tommerd vanwege IDO de ideale opvolger.
De tweede keer was ik tot het allerlaatst in de race, dus ik had zeker kans...
Ja waar hangt die eigelijk uit ?quote:
Op het strand,toch?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja waar hangt die eigelijk uit ?
Dan moet die derde keer wel komen en dan moet ik het nog willen ook.quote:
Ik vind het wel wat voor jou.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet die derde keer wel komen en dan moet ik het nog willen ook.
Hier op SHO komt die niet snel denk ik, hooguit als er een nieuw forum komt in de categorie Idols o.i.d.
Maar goed, ook dat zal wel niet gebeuren..
En ik moet het dan ook nog maar willen. Vorige keer begon ik ook al te twijfelen.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar het volgende topic mag wel eens naar onze showchat newbiesZhenar
en
Bar-el
Zeg, laat het Henk Jan Smitsje spelen eens aan mij over.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik was gewoon de King voor Idols.
Ik verwacht anders best goeie dingen van jou als mod..quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet die derde keer wel komen en dan moet ik het nog willen ook.
Hier op SHO komt die niet snel denk ik, hooguit als er een nieuw forum komt in de categorie Idols o.i.d.
Maar goed, ook dat zal wel niet gebeuren..
En ik moet het dan ook nog maar willen. Vorige keer begon ik ook al te twijfelen.
Nee, jij mag Jerney zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:39 schreef BVO het volgende:
Zeg, laat het Henk Jan Smitsje spelen eens aan mij over..
Ik weer serieus niet wat erger isquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, jij mag Jerney zijn.
[afbeelding]
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik verwacht anders best goeie dingen van jou als mod..
Maar wat voor forum zou je nog meer willen moderen dan die niks met tv progamma's te maken heeft?
He, die nare rat. Of konijn. Wat had ik een hekel aan hem toen 'ie Elisaar zo aan het afzeiken was.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zolang je [afbeelding] maar niet bent.
Ik had gezegd dat ik meer interactie met users zou willen.. vind ik nog steeds hoor..quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat zou je aan SHO willen veranderen dan, Bobbie?
Omdat ik niet gestoord wil worden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Waarom ben je nooit meer op MSN?![]()
En met interactie bedoel je ook dat Duiveltje en Static dat nu te weining doen ??quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ik meer interactie met users zou willen.. vind ik nog steeds hoor..
Bijv. af en toe een column.. of de SHO-columns op de FP doortrekken naar het forum..
Een wat ruimere plek voor bijv. de interviews.. dat soort dingen..
Er is een submit voor colums ga je gangquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ik meer interactie met users zou willen.. vind ik nog steeds hoor..
Bijv. af en toe een column.. of de SHO-columns op de FP doortrekken naar het forum..
En daarmee bedoel je?quote:Een wat ruimere plek voor bijv. de interviews.. dat soort dingen..
Ja, was ik ook van plan!quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eigen initiatief, BVO! Schrijf zelf een column! En submit 'm op de FP! En post 'm op het forum!
Kom 23 december (donderdag) iets voor 21.00 wel op MSN want dan is de kerstspecial van SOP.En daarna voorlopig even niet meer.Dus iedereen die intresse heeft?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat ik niet gestoord wil worden.
Als 'ie kut is wordt 'ie wel in de prullenmand gesodeflikkerd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:53 schreef BVO het volgende:
Ja, was ik ook van plan!. Maar weet niet of ik daar wel de kwaliteiten voor heb.
.
Oh nee hoor, als user commentaar leveren is natuurlijk makkelijk dan het ook realiseren als mod.. dat realiseer ik me..quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En met interactie bedoel je ook dat Duiveltje en Static dat nu te weining doen ??
Hmmn ik vind zelf persoonlijk dat ze wel vaker mogen posten in de showchatquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh nee hoor, als user commentaar leveren is natuurlijk makkelijk dan het ook realiseren als mod.. dat realiseer ik me..
Wat dat betreft is het net de politiek..
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, was ik ook van plan!. Maar weet niet of ik daar wel de kwaliteiten voor heb.
.
Onzin.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hmmn ik vind zelf persoonlijk dat ze wel vaker mogen posten in de showchat![]()
Inderdaag niet geschoten is altijd misquote:
Ik ben het aan het proberen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is een submit voor colums ga je gang
Mwah, was vooral ten tijde van die sollicitaties, toen lag dat een beetje stilk.quote:[..]
En daarmee bedoel je?
Helaas, dan kan ik niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kom 23 december (donderdag) iets voor 21.00 wel op MSN want dan is de kerstspecial van SOP.En daarna voorlopig even niet meer.Dus iedereen die intresse heeft?![]()
orginial@hotmail.com
Nee oke maar gezelig mee doen voorkomt wel dat ze je gaan zien als de grote boze boeman.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Onzin.
Als Bupa mod wordt op ONZ is hij ook niet verplicht om in alle topics te posten.
Zie jij static dan als een grote boze boeman?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee oke maar gezelig mee doen voorkomt wel dat ze je gaan zien als de grote boze boeman.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee oke maar gezelig mee doen voorkomt wel dat ze je gaan zien als de grote boze boeman.
Nee Static niet maar toen ik nog in ONZ kwam waren er wel mensen die ik zo zag...quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zie jij static dan als een grote boze boeman?
Sorry, maar ik vind echt dat je nu poep praat.
Roel_Jewel?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:02 schreef BVO het volgende:
Ik ben het in zoverre met _ElMaikel_ eens, dat een mod voor mij niet meer is dan een user met wat extra rechten... bij bepaalde mods (niet in SHO hoor) heb ik meer het idee dat ze er enkel en alleen zijn als slotjeszetter en machtspersoon.
Okee. Maar dat betekent niet dat jij verplicht bent om aan dit topic deel te nemen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:02 schreef BVO het volgende:
Ik ben het in zoverre met _ElMaikel_ eens, dat een mod voor mij niet meer is dan een user met wat extra rechten... bij bepaalde mods (niet in SHO hoor) heb ik meer het idee dat ze er enkel en alleen zijn als slotjeszetter en machtspersoon.
Precies en ik zie liever een mod die gezelig mee post als gewoone user dan een slotjes monster.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:02 schreef BVO het volgende:
* Orginial is er mee eens.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Precies en ik zie liever een mod die gezelig mee post als gewoone user dan een slotjes monster.
Ik doelde ook niet echt speciaal op Duiveltje en Static ofzo.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Roel_Jewel?.
Maar dat heeft natuurlijk niks te maken met het al dan niet meeposten in de slowchattopics. Misschien vindt static dit wel een enorme kutreeks, laat 'm dan lekker hier niet meeposten. Duiveltja doet dat al, die houdt dit wel in de gaten mochten er dingen gebeuren.
Ja ik zou het waarschijnlijk wel onderschaten ik ben dan ook nog nooit mod geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is wel erg zwart-wit, _bigmac_. Maar ik denk dat je het modzijn ook wel een beetje onderschat. Het is vooral veel leeswerk. En als je dan al veel hebt gelezen heb je ook geen zin meer om in alle topics te posten. Althans, dat had ik.
En ik vind ook dat static en Duiveltja het goed doen. [14.gif].
Hmmn door iedereen aardig gevonden worden gaat natuurlijk nooit werken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:08 schreef BVO het volgende:
Oh nee hoor, mij hoor je niet zeggen dat ze hier mee moeten posten..
Sowieso heb je daar als mod zijnde niet veel tijd voor, aangezien in het modden ook heel veel tijd gaat zitten..
Een mod hoeft wat mij betreft ook niet door iedereen aaardig gevonden te worden, zolang iemand maar in de geestvan het forum meepost..
Maar dat doen static en Duiveltja prima hoor, daar hoor je mij niet over klagen..
Al blijf ik van mening dat ik een soapmod geen overbodige luxe had gevonden.
Dat was ook de reden dat ik na'm'n sollicitatie, waarin dat ook duidelijk werd gezegd, begon te twijfelen..quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is wel erg zwart-wit, _bigmac_. Maar ik denk dat je het modzijn ook wel een beetje onderschat. Het is vooral veel leeswerk. En als je dan al veel hebt gelezen heb je ook geen zin meer om in alle topics te posten. Althans, dat had ik.
Ja, lekker hoor!quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, lekker hoor!
Beetje ziek, maar ach ja, heb kerstvakantie! (O(!
Ik heb maandag toets en donderdag naar nijmegen medisch museum (gaaaaf) en dan heb ik ook kerstvakantie. Heb je griep of zo?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, lekker hoor!
Beetje ziek, maar ach ja, heb kerstvakantie! (O(!
Oh en ga je die toets halen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:32 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik heb maandag toets en donderdag naar nijmegen medisch museum (gaaaaf) en dan heb ik ook kerstvakantie. Heb je griep of zo?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh en ga je die toets halen?
Mwah, dat niet, maar als ik nu niet rustig aan doe dan kan het wel griep worden ben ik bang..
Ennehm niksan: jawel!!
Ik hoop dat ik het ga halen het is supermoeilijk en ik heb nog bijna niks geleerd nog geen tijd voor gevondenquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh en ga je die toets halen?
Mwah, dat niet, maar als ik nu niet rustig aan doe dan kan het wel griep worden ben ik bang..
Ennehm niksan: jawel!!
ik vierquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoef nog maar 3 dagen naar school..
Wie?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
He Riann, ik ben gister met 2 ex-collega's van je op stap geweest.
je uploadiconquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:36 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het ga halen het is supermoeilijk en ik heb nog bijna niks geleerd nog geen tijd voor gevondenIk heb mijn leerspullen wel mee genomen naar mijn vriend. Morgenmiddag hier toch maar eens is goed gaan leren.
Ja, had nog niet eens herfstvakantie!quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:35 schreef niksan het volgende:
[..]
oh ja...je hebt na de zomer nog geen vakantie gehad, arm schaap
en dan wordt je ook nog ziek...je bent veel te druk geweest
Arme jongenquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, had nog niet eens herfstvakantie!!
Maar goed, ga een lekkere vakantie hebben!!
erg leukquote:
Ik zit bij Pauline in de klas. Dat is wel tof. Wij hebben een haat-liefde verhouding.quote:
wat ga je doen??quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, had nog niet eens herfstvakantie!!
Maar goed, ga een lekkere vakantie hebben!!
Nog geen idee.quote:
Hij heeft er immers 3 weken de tijd voorquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zou de langverwachte date met H. er dan toch eindelijk aankomen?.
Ze heeft mij laatst naar huis moeten brengen met rijlesquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zit bij Pauline in de klas. Dat is wel tof. Wij hebben een haat-liefde verhouding.. De ene week hebben we 'ruzie', de andere week niet.
. En dat zijn ook mijn biosmaatjes. Want het is moeilijk om mensen te vinden die met je naar de bios willen. Maar Marc en Paula (en nog iemand anders die je niet kent) willen altijd wel. Dat is tof, dus.
We gaan binnenkort naar Ocean's Twelve, ook al schijnt die tegen te vallen.
dagen!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog geen idee..
Maar sowieso wel paar dagen weg..
Die is allang geweest joh.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zou de langverwachte date met H. er dan toch eindelijk aankomen?.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:43 schreef Riann het volgende:
Nu kruip ik lekker in bedje naast mijn vriendjuh die nog spelletje aan het spelen is met de gamecube.
Trusten alvast![]()
![]()
![]()
quote:
Voor!?quote:Op zondag 19 december 2004 11:36 schreef haagse_elfje het volgende:
tis nog veelste vroeg...
Is oke hoorquote:Op zondag 19 december 2004 11:38 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
kheb je niet geblockt, alleen mijn msn doet ut niet![]()
Het is kwart voor 1quote:Op zondag 19 december 2004 11:36 schreef haagse_elfje het volgende:
tis nog veelste vroeg...
Ik mijn ontbijt.quote:Op zondag 19 december 2004 12:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jup, heb net mijn ontbijt/brunch naar binnen gewerkt...
na 12:00 is het officieel geen ontbijt meer he.....ach ja het was maar een peanut butter and jelly sandwich...quote:
sta je er slecht voor ofzo??quote:Op zondag 19 december 2004 14:39 schreef BVO het volgende:
Woensdag worden de awrads uitgereikt!.
niksan: De FOK SHO Awards 2004 ! Het stemmen kan beginnen!!!!!!!!!!!.
dat heb ik gedaan, ja.quote:Op zondag 19 december 2004 14:54 schreef Bupatih het volgende:
niksan, je gaat zeker eerst op mij stemmen en dan na een fotoboek-conversatie je stem opeens veranderen, omdat je zogenaamd 'overtuigd' bent.
Alsof ik van jou stemmen kan verwachten.quote:
betrek me dan ook niet bij die onzin !quote:Op zondag 19 december 2004 15:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof ik van jou stemmen kan verwachten..
Heeft iemand deze al? Vind Volslagen Mobiel echt een wereldnummerquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook hip:
[afbeelding]
En ik ga een film kijken. Dag..
Pft.quote:Op zondag 19 december 2004 15:20 schreef niksan het volgende:
[..]
betrek me dan ook niet bij die onzin !!
ha!quote:
Zijn ze allemaal zo, daar in het noorden?quote:
Kijk dan naar mijn PI's.quote:Op zondag 19 december 2004 15:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal zo, daar in het noorden?.
quote:
Ik geloof je.quote:Op zondag 19 december 2004 15:46 schreef niksan het volgende:
[..]
Kijk dan naar mijn PI's.
Gebruik ik ze..doe ik het nog niet goed
Ontopic
Nee. Ik ben ook niet iedereen
edit:
of moet ik nou op de PI's letten??
Volslagen Mobiel heb ik al maanden op mp3.quote:Op zondag 19 december 2004 15:22 schreef mark_03 het volgende:
Heeft iemand deze al? Vind Volslagen Mobiel echt een wereldnummer![]()
smartassquote:
Heb de volledige versie idd ook op mp3, maar op cd is natuurlijk wel wat leuker.quote:Op zondag 19 december 2004 16:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Volslagen Mobiel heb ik al maanden op mp3..
Maar ik ga die CD zeker halen.. Ik heb Hi, en het is gratis!
Wat een kutopmerkingquote:Op zondag 19 december 2004 15:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal zo, daar in het noorden?.
voor de kerst?quote:Op zondag 19 december 2004 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vanmiddag een broek, een shirt een een overhemd (:o.) gekocht.
Ik heb gisteravond een broek, een zwart ''ding'' en een zwart colbert gehad van me paquote:Op zondag 19 december 2004 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vanmiddag een broek, een shirt een een overhemd (:o.) gekocht.
Definieer 'ding'quote:Op zondag 19 december 2004 16:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een broek, een zwart ''ding'' en een zwart colbert gehad van me pa
Nee, voor gewoon. Dat is wel hip. Een overhemd met m'n Muse-shirt eroverheen.quote:Op zondag 19 december 2004 16:39 schreef haagse_elfje het volgende:
voor de kerst?
Oehquote:Op zondag 19 december 2004 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, voor gewoon. Dat is wel hip. Een overhemd met m'n Muse-shirt eroverheen.
Dan ben je net een kakkerquote:Op zondag 19 december 2004 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, voor gewoon. Dat is wel hip. Een overhemd met m'n Muse-shirt eroverheen.
Neh, ik doe het kraagje niet omhoog.quote:Op zondag 19 december 2004 16:47 schreef toiletseatgirl het volgende:
Dan ben je net een kakker
Oh god meneertje voelt zich weer gelijk aangevallen hoor. Kalmeringspilletje?quote:
Pardon, waar heb jij nou weer last van?quote:Op zondag 19 december 2004 16:53 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Oh god meneertje voelt zich weer gelijk aangevallen hoor. Kalmeringspilletje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo?![]()
Ik zie het al, er zijn weer een hoop gezellige mensen bij gekomenquote:Op zondag 19 december 2004 16:53 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Oh god meneertje voelt zich weer gelijk aangevallen hoor. Kalmeringspilletje?
Hoe metro van je!quote:Op zondag 19 december 2004 16:52 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga volgende week ook op klerenjacht
In Utrecht of Rotjeknor ofzo
Wat een onsmakelijke naam.quote:Op zondag 19 december 2004 18:08 schreef poep-in-de-aars het volgende:
tvp
dat moest verboden zijn.....quote:Op zondag 19 december 2004 18:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Janiet grappig...
en ook nog de 24e... de dag voor kerst!!!!?
wie ben jij nou weer??quote:Op zondag 19 december 2004 18:08 schreef poep-in-de-aars het volgende:
tvp
quote:Op zondag 19 december 2004 18:08 schreef poep-in-de-aars het volgende:
tvp
bupatih krijgt mijn stem.....quote:Op zondag 19 december 2004 18:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat is er trouwens met onze discussie over mods gebeurd?
Aan die naam kan je al zien dat hij ons gewoon voorbij zag gaan in zijn AT..quote:
quote:Op zondag 19 december 2004 18:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aan die naam kan je al zien dat hij ons gewoon voorbij zag gaan in zijn AT..
Nieuwe regel iedereen die hier post stemt verplicht op Bupa en zo niet verbanningquote:Op zondag 19 december 2004 18:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
bupatih krijgt mijn stem.....
ooooeeee gaan we dreigenquote:Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nieuwe regel iedereen die hier post stemt verplicht op Bupa en zo niet verbanning![]()
Ey hoe zit het met ons gesprek over geschiedenisquote:
Die komt, ik weet niet watquote:Op zondag 19 december 2004 18:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey hoe zit het met ons gesprek over geschiedenis?
Ha, leuke avatar Evelienquote:Op zondag 19 december 2004 18:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Janiet grappig...
en ook nog de 24e... de dag voor kerst!!!!?
WAT>?????quote:Op zondag 19 december 2004 18:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe komt dat Chipz godverdomme op 1 bij top of the pops..
haha..quote:Op zondag 19 december 2004 18:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe komt dat Chipz godverdomme op 1 bij top of the pops..
quote:
jup ken het gevoel......quote:Op zondag 19 december 2004 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Feyenoord
Ik ben er fan van maar als je verliest van den Haag verdien je het niet om kampioen te worden.
quote:Op zondag 19 december 2004 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met zo'n houding maak je nooit nieuwe vrienden. En wat moet je dan doen als je genoeg hebt van je oude vrienden?
Eric van Sauers. Goede showquote:Op zondag 19 december 2004 19:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gister iemand nog Erik dingens gezien bij de vara?
tering wat was die gast goed.
Ja hij was echt goed hequote:
Jaquote:Op zondag 19 december 2004 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja hij was echt goed he
Dat verhaal over die macho turk enzo![]()
Help waarmee?quote:
En dat gebeuren dat hij de ware heeft gevonden.quote:
Dus ik ben bij deze verbannen?quote:Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nieuwe regel iedereen die hier post stemt verplicht op Bupa en zo niet verbanning![]()
Nee jij bent een uitzonderingquote:
wat zijn we weer lief voor elkaar....quote:
Eerst het Blok en ER. Maar dat is ook al weg..quote:Op zondag 19 december 2004 21:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wat zijn we weer lief voor elkaar....
er is niets maar ook niets op tv![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 22:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Eerst het Blok en ER. Maar dat is ook al weg..![]()
jíj welquote:Op zondag 19 december 2004 23:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dus ik mag wél een eigen mening hebben![]()
quote:
Laat maarquote:Op maandag 20 december 2004 02:59 schreef Svensational het volgende:
Waarom is ie niet sticky?
quote:Op maandag 20 december 2004 09:45 schreef haagse_elfje het volgende:
fijn kheb een voedselvergiftiging
Moet je maar niet eten.quote:Op maandag 20 december 2004 09:45 schreef haagse_elfje het volgende:
fijn kheb een voedselvergiftiging
had ik ook niet gedaan als ik wist wat ik ervan overhield.....quote:
Nee joh... heb net de meest beroerde presentatie ooit gegevenquote:
Ooit? Dat moet wel heel slecht zijn als je naar een paar van mij presentaties kijktquote:Op maandag 20 december 2004 13:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee joh... heb net de meest beroerde presentatie ooit gegeven.
Maar na vandaag allemaal "nice days"
Ooit, in mijn "carriere" dan hequote:Op maandag 20 december 2004 13:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ooit? Dat moet wel heel slecht zijn als je naar een paar van mij presentaties kijkt
Maar ik heb dus vandaag vrijdus dat is bij voorbaat al een nice day, net als woensdag
De rest van de week niet
Nelly - Ride with me smileyquote:
quote:Je weet dat je in 2004 leeft, wanneer...:
1.: je per ongeluk je PIN-code intoetst op de magnetron...
2:. je in geen jaren 'patience' met echte kaarten hebt gespeeld...
3.:.je 15 telefoonnummers hebt van een familie met drie personen...
4.: je e-mail stuurt aan de persoon die naast je zit...
5:. je geen contact meer hebt met oude vrienden, omdat je hun e-mailadressen kwijt bent...
6.: je thuis komt en nog steeds de telefoon opneemt met je 'werkstem'...
7.: je nog steeds een '0' draait als je van huis uit telefoneert...
8.: je vier jaar lang achter hetzelfde bureau hebt gewerkt, maar voor drie verschillende bedrijven... 10: je baas jouw werk niet kan doen...
11: je je familie belt om te kijken of ze thuis zijn, terwijl je de oprit in komt rijden...
12: alle reklame op TV een internetadres heeft...
13: het van huis weggaan zonder mobieltje, die je de eerste 10,20,40 jaar van je leven niet had, paniek veroorzaakt en dat je vervolgens teruggaat om hem op te halen...
14: het eerste wat je 's ochtends doet is 'online' gaan, zelfs nog voordat je koffie gehaald hebt...
15: je een 'smile' op z'n kant legt om te glimlachen...
16: je dit leest, knikt en glimlacht...
17: en nog erger; je precies weet naar wie je dit mailtje door gaat sturen...
18: je te druk bent om te merken dat er geen nr.9 bestaat in deze lijst...
19: je daadwerkelijk omhoog gescrolld bent om te checken of er echt geen nr. 9 was...
20: en je nu om jezelf zit te lachen.
Dan ben ik geen echte FOK-erquote:Op maandag 20 december 2004 15:52 schreef babette21 het volgende:
Gewoon, omdat herkenbaarheid* zo lekker kan zijn.....
* nr. 14 uiteraard voor de ware Fok!-ker
[..]
quote:Op maandag 20 december 2004 15:52 schreef babette21 het volgende:
Gewoon, omdat herkenbaarheid* zo lekker kan zijn.....
* nr. 14 uiteraard voor de ware Fok!-ker
[..]
nasiquote:Op maandag 20 december 2004 11:43 schreef Dizer het volgende:
Wat heb je gegeten dan?
Nasiquote:Op maandag 20 december 2004 16:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nasi
ik heb echt het gevoel dat ik dood ga...mja komt goed, ik lijk nu op thom hanks uit philadelhia.....
Dat valt dan weer meequote:Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ooit, in mijn "carriere" dan he.
quote:Ex-Buffy stars Sarah Michelle Gellar and Charisma Carpenter are allegedly competing for the lead role in forthcoming superhero movie Wonder Woman according to online celebrity zine Teen Hollywood.
The pair, who played Buffy Summers and Cordelia Chase respectively in the hit show, are battling for the iconic role after their former boss Joss Whedon agreed to direct the movie remake of the 70s television show says British tabloid The Daily Record.
An insider told the paper "Joss has told the studio that Sarah is his first choice followed by Charisma. Sarah expressed an interest, but the producers are more interested in Charisma because she is less well known."
I know, ik heb een hele dunne huid als ik over mijjn nek ga en heel vaak springen alle aderen in mijn gezicht that's not a pretty picture.....quote:Op maandag 20 december 2004 16:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nasi
Aids is toch wat anders dan voedselvergiftiging hoor
ga ik nog doenquote:Op maandag 20 december 2004 16:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Heb je de chinees waar je het gekocht hebt al voor de rechter gesleept?
Amen....quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:50 schreef Dada het volgende:
Hoi Sven!
Iets anders, uit het AD:
20-12-2004
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Middag!
Welk nummer?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:40 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben foute 80s muziek aan het luisteren
Nu luister ik gemixedquote:
Good girlquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaen vanavond is de kerstborrel maar daar ga ik niet heen want daar heb ik geen zin in
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook spierpijn omdat ik gisteren gesport heb
En ik luister geen muziek btw![]()
Hebbie ook "Good Riddance" [Time Of Your Life] ?!quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:56 schreef Duiveltja het volgende:
Green Day - When I Come Around
Ja ik was ook wezen sporten. Ik heb nu ook wat spierpijn hier en daarquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook spierpijn omdat ik gisteren gesport heb
En ik luister geen muziek btw![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:12 schreef babette21 het volgende:
G'day mates....
[..]
Hebbie ook "Good Riddance" [Time Of Your Life] ?!
Nou ik heb dus gisteren o.a. mn bilspieren getraind en dat voel ik nu dusquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Good for you!!!
* Babetje is nog steeds groot fan van Domino
[insert opmerking over massage enzo]quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ik heb dus gisteren o.a. mn bilspieren getraind en dat voel ik nu dus
Ik train niet zo vaak
Hey!quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[insert opmerking over massage enzo]
[afbeelding]
ze zeggen dat ik taaaaaaaai ben, dat ik een echte haai benquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hey!![]()
[insert voet in je reet enzo]
quote:
quote:Het niet zo lang geleden
Maar het lijkt een ver verleden
Ze heette domino
Of noemde zich zo
Zij had in haar ogen
Het blauw van regenbogen
Ze hield niet van clouseau
Wel van Mozart en zo
En bij het ochtendgloren
Was ik al lang verloren
Het was echt goed raak
Ik heb een vreemde smaak
Ze is niet lang gebleven
Heeft geen adres gegeven
Ze heette domino
Domino ofzo
Ze hield van verre landen
Van god verlaten stranden
Van wachten op godeau
Zij had cultuur en zo
Er was iets in haar haren
Het is moeilijk te verklaren
Het leek wel maneschijn
Moest mijn verbeelding zijn
Dan zei ze ik vergeet je
Ze lachten zelfs een beetje
Je komt er wel doorheen
Jij red het wel alleen
Het was hard om te verduren
Maar ik ging door heter vuren
Ze heette domino
Domino ofzo
Zij had in haar ogen
Het blauw van regenbogen
Ze hield niet van clouseau
Wel van Mozart en zo
Er was iets in haar haren
Het is moeilijk te verklaren
Het leek wel maneschijn
Moest mijn verbeelding zijn
Ze zeggen dat ik taai ben
Dat ik een echt haai ben
Het lijkt alleen maar zo
Vraag maar aan domino
Ik heb in heel men leven om niemand veel gegeven
Maar wel om domino
Domino ofzo
Ik heb in heel men leven om niemand veel gegeven
Maar wel om domino
Domino ofzo
Ja maar dan moet je ook een opmerking over een massage inserten, anders heb ik helemaal niksquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hey!![]()
[insert voet in je reet enzo]
Hahaquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat dit het 'Hoe voel je je nu' topic was![]()
Ah, een optimist die positief in het leven staat.quote:
Altijdquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, een optimist die positief in het leven staat.
Dat is gek dat heb ik nou ook steeds...quote:
Ja, maar bij mij is het meestal na een paar uur weer over. Bij jou duurt het wel erg langquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ook last van een winterdipje?...
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij is het meestal na een paar uur weer over. Bij jou duurt het wel erg lang
Ik lees dat topic altijd maar half.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet eens terugzwaaien he, in het PTR topic![]()
Oke, dan is het goedquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik lees dat topic altijd maar half..
Maareh...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anita.
.
Doe mij de rechter maar.quote:
Ze is goed zo.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe mij de rechter maar.
Moet ze wel een beetje bijkomen, hè!
foto!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |