Neh, ik doe het kraagje niet omhoog.quote:Op zondag 19 december 2004 16:47 schreef toiletseatgirl het volgende:
Dan ben je net een kakker
Oh god meneertje voelt zich weer gelijk aangevallen hoor. Kalmeringspilletje?quote:
Pardon, waar heb jij nou weer last van?quote:Op zondag 19 december 2004 16:53 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Oh god meneertje voelt zich weer gelijk aangevallen hoor. Kalmeringspilletje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo?![]()
Ik zie het al, er zijn weer een hoop gezellige mensen bij gekomenquote:Op zondag 19 december 2004 16:53 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Oh god meneertje voelt zich weer gelijk aangevallen hoor. Kalmeringspilletje?
Hoe metro van je!quote:Op zondag 19 december 2004 16:52 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga volgende week ook op klerenjacht
In Utrecht of Rotjeknor ofzo
Wat een onsmakelijke naam.quote:Op zondag 19 december 2004 18:08 schreef poep-in-de-aars het volgende:
tvp
dat moest verboden zijn.....quote:Op zondag 19 december 2004 18:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Janiet grappig...
en ook nog de 24e... de dag voor kerst!!!!?
wie ben jij nou weer??quote:Op zondag 19 december 2004 18:08 schreef poep-in-de-aars het volgende:
tvp
quote:Op zondag 19 december 2004 18:08 schreef poep-in-de-aars het volgende:
tvp
bupatih krijgt mijn stem.....quote:Op zondag 19 december 2004 18:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat is er trouwens met onze discussie over mods gebeurd?
Aan die naam kan je al zien dat hij ons gewoon voorbij zag gaan in zijn AT..quote:
quote:Op zondag 19 december 2004 18:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aan die naam kan je al zien dat hij ons gewoon voorbij zag gaan in zijn AT..
Nieuwe regel iedereen die hier post stemt verplicht op Bupa en zo niet verbanningquote:Op zondag 19 december 2004 18:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
bupatih krijgt mijn stem.....
ooooeeee gaan we dreigenquote:Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nieuwe regel iedereen die hier post stemt verplicht op Bupa en zo niet verbanning![]()
Ey hoe zit het met ons gesprek over geschiedenisquote:
Die komt, ik weet niet watquote:Op zondag 19 december 2004 18:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey hoe zit het met ons gesprek over geschiedenis?
Ha, leuke avatar Evelienquote:Op zondag 19 december 2004 18:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Janiet grappig...
en ook nog de 24e... de dag voor kerst!!!!?
WAT>?????quote:Op zondag 19 december 2004 18:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe komt dat Chipz godverdomme op 1 bij top of the pops..
haha..quote:Op zondag 19 december 2004 18:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe komt dat Chipz godverdomme op 1 bij top of the pops..
quote:
jup ken het gevoel......quote:Op zondag 19 december 2004 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Feyenoord
Ik ben er fan van maar als je verliest van den Haag verdien je het niet om kampioen te worden.
quote:Op zondag 19 december 2004 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met zo'n houding maak je nooit nieuwe vrienden. En wat moet je dan doen als je genoeg hebt van je oude vrienden?
Eric van Sauers. Goede showquote:Op zondag 19 december 2004 19:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gister iemand nog Erik dingens gezien bij de vara?
tering wat was die gast goed.
Ja hij was echt goed hequote:
Jaquote:Op zondag 19 december 2004 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja hij was echt goed he
Dat verhaal over die macho turk enzo![]()
Help waarmee?quote:
En dat gebeuren dat hij de ware heeft gevonden.quote:
Dus ik ben bij deze verbannen?quote:Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nieuwe regel iedereen die hier post stemt verplicht op Bupa en zo niet verbanning![]()
Nee jij bent een uitzonderingquote:
wat zijn we weer lief voor elkaar....quote:
Eerst het Blok en ER. Maar dat is ook al weg..quote:Op zondag 19 december 2004 21:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wat zijn we weer lief voor elkaar....
er is niets maar ook niets op tv![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 22:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Eerst het Blok en ER. Maar dat is ook al weg..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |