Nieuwe regel iedereen die hier post stemt verplicht op Bupa en zo niet verbanningquote:Op zondag 19 december 2004 18:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
bupatih krijgt mijn stem.....
ooooeeee gaan we dreigenquote:Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nieuwe regel iedereen die hier post stemt verplicht op Bupa en zo niet verbanning![]()
Ey hoe zit het met ons gesprek over geschiedenisquote:
Die komt, ik weet niet watquote:Op zondag 19 december 2004 18:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey hoe zit het met ons gesprek over geschiedenis?
Ha, leuke avatar Evelienquote:Op zondag 19 december 2004 18:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Janiet grappig...
en ook nog de 24e... de dag voor kerst!!!!?
WAT>?????quote:Op zondag 19 december 2004 18:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe komt dat Chipz godverdomme op 1 bij top of the pops..
haha..quote:Op zondag 19 december 2004 18:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe komt dat Chipz godverdomme op 1 bij top of the pops..
quote:
jup ken het gevoel......quote:Op zondag 19 december 2004 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Feyenoord
Ik ben er fan van maar als je verliest van den Haag verdien je het niet om kampioen te worden.
quote:Op zondag 19 december 2004 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met zo'n houding maak je nooit nieuwe vrienden. En wat moet je dan doen als je genoeg hebt van je oude vrienden?
Eric van Sauers. Goede showquote:Op zondag 19 december 2004 19:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gister iemand nog Erik dingens gezien bij de vara?
tering wat was die gast goed.
Ja hij was echt goed hequote:
Jaquote:Op zondag 19 december 2004 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja hij was echt goed he
Dat verhaal over die macho turk enzo![]()
Help waarmee?quote:
En dat gebeuren dat hij de ware heeft gevonden.quote:
Dus ik ben bij deze verbannen?quote:Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nieuwe regel iedereen die hier post stemt verplicht op Bupa en zo niet verbanning![]()
Nee jij bent een uitzonderingquote:
wat zijn we weer lief voor elkaar....quote:
Eerst het Blok en ER. Maar dat is ook al weg..quote:Op zondag 19 december 2004 21:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wat zijn we weer lief voor elkaar....
er is niets maar ook niets op tv![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 22:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Eerst het Blok en ER. Maar dat is ook al weg..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |