Ik mijn ontbijt.quote:Op zondag 19 december 2004 12:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jup, heb net mijn ontbijt/brunch naar binnen gewerkt...
na 12:00 is het officieel geen ontbijt meer he.....ach ja het was maar een peanut butter and jelly sandwich...quote:
sta je er slecht voor ofzo??quote:Op zondag 19 december 2004 14:39 schreef BVO het volgende:
Woensdag worden de awrads uitgereikt!.
niksan: De FOK SHO Awards 2004 ! Het stemmen kan beginnen!!!!!!!!!!!.
dat heb ik gedaan, ja.quote:Op zondag 19 december 2004 14:54 schreef Bupatih het volgende:
niksan, je gaat zeker eerst op mij stemmen en dan na een fotoboek-conversatie je stem opeens veranderen, omdat je zogenaamd 'overtuigd' bent.
Alsof ik van jou stemmen kan verwachten.quote:
betrek me dan ook niet bij die onzin !quote:Op zondag 19 december 2004 15:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof ik van jou stemmen kan verwachten..
Heeft iemand deze al? Vind Volslagen Mobiel echt een wereldnummerquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook hip:
[afbeelding]
En ik ga een film kijken. Dag..
Pft.quote:Op zondag 19 december 2004 15:20 schreef niksan het volgende:
[..]
betrek me dan ook niet bij die onzin !!
ha!quote:
Zijn ze allemaal zo, daar in het noorden?quote:
Kijk dan naar mijn PI's.quote:Op zondag 19 december 2004 15:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal zo, daar in het noorden?.
quote:
Ik geloof je.quote:Op zondag 19 december 2004 15:46 schreef niksan het volgende:
[..]
Kijk dan naar mijn PI's.
Gebruik ik ze..doe ik het nog niet goed
Ontopic
Nee. Ik ben ook niet iedereen
edit:
of moet ik nou op de PI's letten??
Volslagen Mobiel heb ik al maanden op mp3.quote:Op zondag 19 december 2004 15:22 schreef mark_03 het volgende:
Heeft iemand deze al? Vind Volslagen Mobiel echt een wereldnummer![]()
smartassquote:
Heb de volledige versie idd ook op mp3, maar op cd is natuurlijk wel wat leuker.quote:Op zondag 19 december 2004 16:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Volslagen Mobiel heb ik al maanden op mp3..
Maar ik ga die CD zeker halen.. Ik heb Hi, en het is gratis!
Wat een kutopmerkingquote:Op zondag 19 december 2004 15:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal zo, daar in het noorden?.
voor de kerst?quote:Op zondag 19 december 2004 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vanmiddag een broek, een shirt een een overhemd (:o.) gekocht.
Ik heb gisteravond een broek, een zwart ''ding'' en een zwart colbert gehad van me paquote:Op zondag 19 december 2004 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vanmiddag een broek, een shirt een een overhemd (:o.) gekocht.
Definieer 'ding'quote:Op zondag 19 december 2004 16:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een broek, een zwart ''ding'' en een zwart colbert gehad van me pa
Nee, voor gewoon. Dat is wel hip. Een overhemd met m'n Muse-shirt eroverheen.quote:Op zondag 19 december 2004 16:39 schreef haagse_elfje het volgende:
voor de kerst?
Oehquote:Op zondag 19 december 2004 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, voor gewoon. Dat is wel hip. Een overhemd met m'n Muse-shirt eroverheen.
Dan ben je net een kakkerquote:Op zondag 19 december 2004 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, voor gewoon. Dat is wel hip. Een overhemd met m'n Muse-shirt eroverheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |