Nog geen idee.quote:
Hij heeft er immers 3 weken de tijd voorquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zou de langverwachte date met H. er dan toch eindelijk aankomen?.
Ze heeft mij laatst naar huis moeten brengen met rijlesquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zit bij Pauline in de klas. Dat is wel tof. Wij hebben een haat-liefde verhouding.. De ene week hebben we 'ruzie', de andere week niet.
. En dat zijn ook mijn biosmaatjes. Want het is moeilijk om mensen te vinden die met je naar de bios willen. Maar Marc en Paula (en nog iemand anders die je niet kent) willen altijd wel. Dat is tof, dus.
We gaan binnenkort naar Ocean's Twelve, ook al schijnt die tegen te vallen.
dagen!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog geen idee..
Maar sowieso wel paar dagen weg..
Die is allang geweest joh.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zou de langverwachte date met H. er dan toch eindelijk aankomen?.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:43 schreef Riann het volgende:
Nu kruip ik lekker in bedje naast mijn vriendjuh die nog spelletje aan het spelen is met de gamecube.
Trusten alvast![]()
![]()
![]()
quote:
Voor!?quote:Op zondag 19 december 2004 11:36 schreef haagse_elfje het volgende:
tis nog veelste vroeg...
Is oke hoorquote:Op zondag 19 december 2004 11:38 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
kheb je niet geblockt, alleen mijn msn doet ut niet![]()
Het is kwart voor 1quote:Op zondag 19 december 2004 11:36 schreef haagse_elfje het volgende:
tis nog veelste vroeg...
Ik mijn ontbijt.quote:Op zondag 19 december 2004 12:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jup, heb net mijn ontbijt/brunch naar binnen gewerkt...
na 12:00 is het officieel geen ontbijt meer he.....ach ja het was maar een peanut butter and jelly sandwich...quote:
sta je er slecht voor ofzo??quote:Op zondag 19 december 2004 14:39 schreef BVO het volgende:
Woensdag worden de awrads uitgereikt!.
niksan: De FOK SHO Awards 2004 ! Het stemmen kan beginnen!!!!!!!!!!!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |