Stuur me betere ik kan het nog veranderenquote:
Dat is het beste.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Stuur me betere ik kan het nog veranderen![]()
Ach nee ..quote:
Kom op. Je kan hetquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil een pakkende post hier neerzetten, maar ik krijg er maar geen verzonnen.
Iets met Bupa en foto's en uitlachen. Maar helaas.
Ik weet het ook even nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb niet genoeg humor om ONZ-mod te worden, Buup. Jij wel. Jij kan het. Kop er een voor me in! Dan stem ik op je!.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:29 schreef BVO het volgende:
He bah, straks is heel SC al mod geweest en sta ik nog in het zwart..
Inderdaad!quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar het volgende topic mag wel eens naar onze showchat newbiesZhenar
en
Bar-el
Ik ook niet.quote:
Toch vreemd wat is dan het punt waar op je steeds word afgewezen ??quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:29 schreef BVO het volgende:
He bah, straks is heel SC al mod geweest en sta ik nog in het zwart..
Ik heb pas twee keer gesolliciteerd, hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toch vreemd wat is dan het punt waar op je steeds word afgewezen ??
Drie keer is scheepsrechtquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb pas twee keer gesolliciteerd, hoor.
De eerste keer was ik nog vrij newbie en was Tommerd vanwege IDO de ideale opvolger.
De tweede keer was ik tot het allerlaatst in de race, dus ik had zeker kans...
Ja waar hangt die eigelijk uit ?quote:
Op het strand,toch?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja waar hangt die eigelijk uit ?
Dan moet die derde keer wel komen en dan moet ik het nog willen ook.quote:
Ik vind het wel wat voor jou.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet die derde keer wel komen en dan moet ik het nog willen ook.
Hier op SHO komt die niet snel denk ik, hooguit als er een nieuw forum komt in de categorie Idols o.i.d.
Maar goed, ook dat zal wel niet gebeuren..
En ik moet het dan ook nog maar willen. Vorige keer begon ik ook al te twijfelen.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar het volgende topic mag wel eens naar onze showchat newbiesZhenar
en
Bar-el
Zeg, laat het Henk Jan Smitsje spelen eens aan mij over.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik was gewoon de King voor Idols.
Ik verwacht anders best goeie dingen van jou als mod..quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet die derde keer wel komen en dan moet ik het nog willen ook.
Hier op SHO komt die niet snel denk ik, hooguit als er een nieuw forum komt in de categorie Idols o.i.d.
Maar goed, ook dat zal wel niet gebeuren..
En ik moet het dan ook nog maar willen. Vorige keer begon ik ook al te twijfelen.
Nee, jij mag Jerney zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:39 schreef BVO het volgende:
Zeg, laat het Henk Jan Smitsje spelen eens aan mij over..
Ik weer serieus niet wat erger isquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, jij mag Jerney zijn.
[afbeelding]
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik verwacht anders best goeie dingen van jou als mod..
Maar wat voor forum zou je nog meer willen moderen dan die niks met tv progamma's te maken heeft?
He, die nare rat. Of konijn. Wat had ik een hekel aan hem toen 'ie Elisaar zo aan het afzeiken was.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zolang je [afbeelding] maar niet bent.
Ik had gezegd dat ik meer interactie met users zou willen.. vind ik nog steeds hoor..quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat zou je aan SHO willen veranderen dan, Bobbie?
Omdat ik niet gestoord wil worden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Waarom ben je nooit meer op MSN?![]()
En met interactie bedoel je ook dat Duiveltje en Static dat nu te weining doen ??quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ik meer interactie met users zou willen.. vind ik nog steeds hoor..
Bijv. af en toe een column.. of de SHO-columns op de FP doortrekken naar het forum..
Een wat ruimere plek voor bijv. de interviews.. dat soort dingen..
Er is een submit voor colums ga je gangquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ik meer interactie met users zou willen.. vind ik nog steeds hoor..
Bijv. af en toe een column.. of de SHO-columns op de FP doortrekken naar het forum..
En daarmee bedoel je?quote:Een wat ruimere plek voor bijv. de interviews.. dat soort dingen..
Ja, was ik ook van plan!quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eigen initiatief, BVO! Schrijf zelf een column! En submit 'm op de FP! En post 'm op het forum!
Kom 23 december (donderdag) iets voor 21.00 wel op MSN want dan is de kerstspecial van SOP.En daarna voorlopig even niet meer.Dus iedereen die intresse heeft?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat ik niet gestoord wil worden.
Als 'ie kut is wordt 'ie wel in de prullenmand gesodeflikkerd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:53 schreef BVO het volgende:
Ja, was ik ook van plan!. Maar weet niet of ik daar wel de kwaliteiten voor heb.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |