abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24056624
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:04 schreef jogy het volgende:
Hier kan je beppen over of met de kandidaten die door de voorrondes zijn gekomen.

Kandidaten:
Bupatih
Croupouque
HTT-Thalan
Intxaurraga
Kreator
Paarse_paashaas
Tessje
Tiemie

Vraag wat je wilt vragen en zeg wat je wilt zeggen.

Wederom, Have fun!

Stemtopic staat hier
Deel 1: ODOLS De finale! Discussietopic
pi_24056647
Toch nog even een vraag aan Kreator. Ben je echt serieus met je aanmelding?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  Moderator zaterdag 18 december 2004 @ 13:28:24 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_24056692
Ik mis Conflict
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 18 december 2004 @ 13:53:18 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24057108
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 13:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis Conflict
Ja nu je het zegt, en ik mis Inso......
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Moderator zaterdag 18 december 2004 @ 14:03:36 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_24057268
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 13:53 schreef buzzer het volgende:

[..]

Ja nu je het zegt, en ik mis Inso......
Inso is lekker maar wilt niet met me neucken
4045
onlogisch
pi_24057590
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 14:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Inso is lekker maar wilt niet met me neucken
Duh.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_24057603
Wat is dat met die onlogisch en die Insoseks opmerkingen?
pi_24057651
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 14:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wat is dat met die onlogische en die Insoseks opmerkingen?
hmm, van wie is dat onlogische figuur een kloon dan?
Scheren is voor schapen!
pi_24057786
Mmm, volgens de tussenstand van Maanvis gaat het wat mij betreft niet heel erg de verkeerde kant op maar mijn favorieten lijken niet te gaan winnen.

Misschien toch maar een paar klonen maken.
  zaterdag 18 december 2004 @ 14:51:04 #10
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24058174
Ik twijfel nog tussen Intxaurraga Bupatih en Croupouque.

• Intxaurraga heeft een erg goed, gortdroog gevoel voor humor en zal waarschijnlijk in elke sluitpost een woordgrap zetten. Dat is tof.
  • Bupatih is wat jong, en misschien wat eerder van zijn stuk te brengen dan de andere twee. Maar hij heeft al veel leuke topics geopend en doet ook mee met andere leuke topics. Bovendien posten er veel mooie vrouwen in zijn fotoboek, misschien trekt hij die mee naar ONZ. Verder heeft hij Tokay als ondersteunend moederfiguur, die lieve berichtjes in zijn fotoboek zet als de rest van het forum hem uitjouwt. Dat helpt.
  • Croupouque vindt dat je eigenlijk niet op hem moet stemmen. Een goede reden om het toch te doen. Dat zal hem leren, de schavuit.

Ik wacht dus af wat voor campagne ze voeren en of ze fouten maken waar ik ze vervolgens keihard op afreken middels mijn stem.
  •   Moderator zaterdag 18 december 2004 @ 14:57:16 #11
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_24058281
    Shit... ik heb al gestemd... terwijl ik eerst grondig had moeten uitpluizen wie de minste moeite heeft met bagger topics

4045
    onlogisch
      zaterdag 18 december 2004 @ 14:58:11 #12
    79102 Pool
    Noord noch Zuid
    pi_24058296
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 14:57 schreef onlogisch het volgende:
    Shit... ik heb al gestemd... terwijl ik eerst grondig had moeten uitpluizen wie de minste moeite heeft met bagger topics

Tja, daar hebben baggeraars wel vaker last van. Eerst posten en dan pas uitpluizen.
      Moderator zaterdag 18 december 2004 @ 15:18:53 #13
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_24058608
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 14:58 schreef Pool het volgende:

[..]

Tja, daar hebben baggeraars wel vaker last van. Eerst posten en dan pas uitpluizen.
    4045
    onlogisch
    pi_24058739
    Stel je eens voor dat Tessje het word.
    pi_24059003
    Hoi, hier ben ik. Heb ik iets gemist?
    Methylfenidaathydrochloride
    Laptop kopen?
    KnuttiewuttieBaggersluttie O+
    pi_24059374
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 15:44 schreef HTT-Thalan het volgende:
    Hoi, hier ben ik. Heb ik iets gemist?
    ja, je begint al flink achterop te geraken
    pi_24059393
    Ja fuck hee, nu sta ik ook nog eens voorlopig eerste!
    Waar gaat dit heen, eerst wordt Pim Fortuyn verkozen als 'de grootste Nederlander aller tijden' en nu dit! Was mijn mail niet helder genoeg ofzo?
    pi_24059454
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:05 schreef Croupouque het volgende:
    Waar gaat dit heen, eerst wordt Pim Fortuyn verkozen als 'de grootste Nederlander aller tijden' en nu dit! Was mijn mail niet helder genoeg ofzo?
    pi_24059514
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:05 schreef Croupouque het volgende:
    ja hallo verdomme, ONZ users lezen geen lappen tekst, duh
    Scheren is voor schapen!
    pi_24059574
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:04 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

ja, je begint al flink achterop te geraken
    Dan stel ik jou bij deze aan als mijn rechterhand in deze campagne.
    Laptop kopen?
    pi_24059607
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:12 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

ja hallo verdomme, ONZ users lezen geen lappen tekst, duh
    Dan volgt hier de samenvatting:
    quote:
    Geachte door mij zeer gewaardeerde geliefde FOK!Crew en Cynix Ž,
    (...)
    Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: ik ben Croupouque, en ik ben de slechtste kandidaat voor één van de twee openstaande ONZ-forum modvacatures.
    (...)
    1. Een belangrijk criterium lijkt mij het hebben van veel tijd, en dat is iets wat ik absoluut niet heb. De vele uren die ik op FOK! spendeer, spendeer ik eigenlijk alleen in het weekend. Ik ben namelijk student, woon op kamers en daar heb ik geen internetverbinding.
    (...)
    2. Geloofwaardigheid bij de users lijkt me een ander niet te onderschatten punt . Sommige users hebben een beeld van mij: het beeld van een zachtaardige user die je gemakkelijk onder tafel lult, iemand die niet fel ergens tegenin durft te gaan, die liever op een beschaafde en vriendschappelijke manier met zijn mede-users omgaat en ze aan het lachen probeert te maken. Daar hebben ze helemaal gelijk in.
    (...)
    3.
    (...)
    Motivatie is alles: als de moderators zich enkel als strenge supersarcastische slotjessmijters presenteren en zelf niet af en toe blijk geven van een gevoel voor humor in de vorm van een topic of op zijn mínst een grappige post, welk voorbeeld geef je dan? Want moderators hebben wel degelijk een voorbeeldfunctie.
    (...)
    Kortom: kies mij NIET als derde of vierde ONZ-mod. Kies mij hooguit alleen als jullie behoefte hebben aan een vijfde moderator. Het vijfde wiel, iemand die zelden aanwezig is.
    (...)
    Hopelijk verdwijnt deze mail linea recta in jullie prullenmand, dan kan ik een user in ruste worden en het forum met een gerust hart voorgoed de rug toe keren, wetende dat er voor users zoals ik weinig meer te zoeken is.

Met vriendelijke groet,
    Croupouque.
    Shit, dat is nķg te lang.
    pi_24059641
    je hebt mn naam eruit gemod
    Scheren is voor schapen!
    pi_24059754
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
    je hebt mn naam eruit gemod
    Ach, het staat toch al in je sig.
    pi_24059882
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:17 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Dan volgt hier de samenvatting:
    [..]

Shit, dat is nķg te lang.
    Waar staat het orgineel? Ik heb nog meer redenen om niet op je te stemmen nodig.
    pi_24059903
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:30 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Waar staat het orgineel? Ik heb nog meer redenen om niet op je te stemmen nodig.
    Hij is lief en zachtaardig
    Laptop kopen?
    pi_24059906
    quote:

[..]

eerste pagina van 't eerste ODOL discussie topic
    Scheren is voor schapen!
    pi_24059916
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:31 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Hij is lief en zachtaardig
    En vol schetige sproetjes
    Laptop kopen?
    pi_24059920
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:24 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ach, het staat toch al in je sig.
    ow verdomd ja, ik zie t zelf niet, T.O enzo
    Scheren is voor schapen!
    pi_24060120
    quote:

[..]

Hier, beste vriend.
    quote:
    Geachte door mij zeer gewaardeerde geliefde FOK!Crew en Cynix Ž,

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: ik ben Croupouque, en ik ben de slechtste kandidaat voor één van de twee openstaande ONZ-forum modvacatures. Hopelijk overtuigen de volgende 846 woorden, onderverdeeld in 3 heldere mezelf afkrakende punten, jullie van mijn gelijk en is dit reden genoeg om mijn kandidaatschap als derde of vierde ONZ-mod resoluut af te wijzen.

1. Een belangrijk criterium lijkt mij het hebben van veel tijd, en dat is iets wat ik absoluut niet heb. De vele uren die ik op FOK! spendeer, spendeer ik eigenlijk alleen in het weekend. Ik ben namelijk student, woon op kamers en daar heb ik geen internetverbinding. Daarnaast ben ik ontzettend lui en is 'werken' een begrip waar ik spontaan bultjes op vreemde plekken van krijg gecombineerd met een jeuk die niet te verdragen is. Vergaderen achter de schermen bijvoorbeeld, ik weet nu al dat ik die twijfelachtige eer zou laten schieten. Ik moet er niet aan denken, werkelijk waar.

2. Geloofwaardigheid bij de users lijkt me een ander niet te onderschatten punt . Sommige users hebben een beeld van mij: het beeld van een zachtaardige user die je gemakkelijk onder tafel lult, iemand die niet fel ergens tegenin durft te gaan, die liever op een beschaafde en vriendschappelijke manier met zijn mede-users omgaat en ze aan het lachen probeert te maken. Daar hebben ze helemaal gelijk in. Dit is vanzelfsprekend precies wat het ONZ-forum NIET nodig heeft; het heeft behoefte aan een bruut, een botte bijl! Wraaah! Ik heb die kwaliteit niet in huis, helaas. Hoewel ik af en toe onder een kloon zulk gedrag wél heb vertoond of althans geprobéérd heb te vertonen, ik was toen mezelf niet. En als Croupouque ben ik natuurlijk wel voor de volle honderd procent mezelf. Een anoniem forum ergens op het internet is namelijk een hele goede afspiegeling van de werkelijkheid.

3. En last but not least: het goede voorbeeld. Ik beweer niet dat iedere moderator ooit het goede voorbeeld als user gegeven moet hebben, integendeel. Paarse_Paashaas lijkt me bijvoorbeeld een hele goede kandidaat.
    De afgelopen jaren heb ik me als user voorbeeldig gedragen. Wanneer het forum naar mijn idee dreigde in te zakken probeerde ik weer wat leven in de brouwerij te brengen met een nieuwe kloon of een nieuw topic. Natuurlijk deed ik dit vooral omdat ik geniet van de waardering die ik daarvoor krijg, ik ben de eerste die toegeeft dat ik verschrikkelijk ijdel ben. Ik teer gemiddeld 2 dagen op een complimentje, daarna heb ik weer een nieuw compliment nodig.
    Maar ik deed het ook nog om een andere reden, namelijk omdat ik dol ben op het ONZ-forum en omdat ik er van geniet wanneer ik zie dat users het geweldig naar hun zin hebben. Een liefde die gegroeid is toen ik nog lurkte, een liefde die is opgebloeid toen ik eenmaal user was. Ik sta nu echter op het punt om als user de spreekwoordelijke pijp aan Maarten te geven. De laatste tijd heerst er naar mijn idee een te negatieve sfeer en is er maar een klein aantal users die het voor een grote groep anderen leuk probeert te maken. En als er geen leuke users zijn die mee willen doen in topics dan gaat voor mij de lol er al snel af, en ik ben vast niet de enige. Ik had mezelf voorgenomen om te stoppen na 5000 posts, maar oude liefde roest niet. (Althans niet zo snel als ik gehoopt had.) Daar kwam ik gisteren bijvoorbeeld achter toen ik onbewust die 5000 posts-grens overschreden bleek te hebben.
    Motivatie is alles: als de moderators zich enkel als strenge supersarcastische slotjessmijters presenteren en zelf niet af en toe blijk geven van een gevoel voor humor in de vorm van een topic of op zijn mínst een grappige post, welk voorbeeld geef je dan? Want moderators hebben wel degelijk een voorbeeldfunctie. Insomaniac was een schoolvoorbeeld van het type moderator dat ik een warm hart toedraag, Jogy ook. Beiden zijn nu weg.

Kortom: kies mij NIET als derde of vierde ONZ-mod. Kies mij hooguit alleen als jullie behoefte hebben aan een vijfde moderator. Het vijfde wiel, iemand die zelden aanwezig is. Iemand die de gemoederen probeert te sussen mochten die hoog oplopen, iemand die zich op bepalende momenten volwassen weet te gedragen, iemand die weet wat leuke topics zijn, wat leuke topics kunnen wķrden, wat absolute bagger is en wanneer mensen plezier hebben op het forum. Iemand waar volgens mij users respect voor hebben. Iemand die de negativiteit die er de laatste tijd heerst wil proberen om te zetten in positiviteit. Iemand die anderen probeert te motiveren zodat zij en anderen een leuke tijd hebben. Want daar draait het wat mij betreft op het forum om, en ik heb het idee dat het daar aan schort. Of neem op zijn minst deze poging tot het geven van advies serieus.

Gatverdamme, zeg. Dit was het lezen niet waard. Sorry dat ik jullie tijd verspild heb met dit zinloze stukje tekst.
    Hopelijk verdwijnt deze mail linea recta in jullie prullenmand, dan kan ik een user in ruste worden en het forum met een gerust hart voorgoed de rug toe keren, wetende dat er voor users zoals ik weinig meer te zoeken is.

Met vriendelijke groet,
    Croupouque.
    pi_24060641
    Croupouque
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_24060803
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:31 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

eerste pagina van 't eerste ODOL discussie topic
    Karboenkeltje: "Hij is ook nog hulpvaardig!"
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:41 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Hier, beste vriend.
    Dankzij uw waarde opponent, en waarschijnlijk mijn persoonlijke keuze, had ik het al gevonden. Het zal natuurlijk wel een snode streek zijn als jij wordt gekozen. Gebukt onder de last van dit mandaat zal jij je gedwongen voelen het ons geliefde onzin weer in haar oude glorie te herstellen.

Tja, het zal wel weer uitlopen op dertig zilverlingen en een hartelijk: "Mijn God! Mijn God! Waarom hebt gij mij verlaten"
    pi_24060896
    Het wordt wel makkelijk kiezen zo, er zijn er maar een paar on-line vandaag.
    En dat noemt zich dan campagnevoerder.

Kaf van het koren scheiden. Dat gaat vanzelf.
    pi_24060987
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 17:18 schreef Dirkh het volgende:
    Het wordt wel makkelijk kiezen zo, er zijn er maar een paar on-line vandaag.
    En dat noemt zich dan campagnevoerder.

Kaf van het koren scheiden. Dat gaat vanzelf.
    In mijn geval kun je ook zeggen dat het me wel goed uit komt, ik ben er doordeweeks nooit.
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:07:37 #34
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_24062098
    Mmm, ik vind het wel erg frappant dat de crew 2x mag stemmen. Immers, 1x bij de voorselectie en 1x bij de uiteindelijke stemming
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:07:59 #35
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24062107
    Vraagje voor alle kandidaten.

Hoe serieus neem je jezelf? Figuurlijk, niet letterlijk.
    Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
    Vrijheid
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:09:27 #36
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24062138
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:07 schreef Maanvis het volgende:
    Mmm, ik vind het wel erg frappant dat de crew 2x mag stemmen. Immers, 1x bij de voorselectie en 1x bij de uiteindelijke stemming
    Had je maar crew moeten zijn.
    Maar anyway, de crew zijn stem telt hier op dezelfde manier mee als die van ieder ander.
    Vrijheid
    pi_24062139
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:07 schreef Maanvis het volgende:
    Nou ja zeg, nu je het zegt. Wat frappant.
    't Is wat.
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:10:55 #38
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_24062176
    Dat is gewoon een tactiek, Dirkh

@ jogy: niet.
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:11:19 #39
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_24062185
    Damn, Croup is er alelen in het weekend. Als er 4 mods komen is een 'Weekendopstekermod' eigenlijk wel tof, maar als we door de weeks met een saai verknut forum zitten en pas in het weekend de creatieve molen aangezwengeld wordt, lijkt het me geen goed idee om op Croup te stemmen. Nogmaals, als er 4 mods komen waarvan er 1 leuke mod fulltime is, mag Croup van mij best het 4e wiel aan de driewieler worden
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:15:28 #40
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_24062291
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Had je maar crew moeten zijn.
    Maar anyway, de crew zijn stem telt hier op dezelfde manier mee als die van ieder ander.
    Ik meen dat eerst de bedoeling was dat de FA's + de zittende onzinmods een voorselectie gingen doen, dus dit vind ik eigenlijk een beetje frappant dat dit nu zo loopt.
    Een gedicht over Maanvis
    pi_24062403
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik meen dat eerst de bedoeling was dat de FA's + de zittende onzinmods een voorselectie gingen doen, dus dit vind ik eigenlijk een beetje frappant dat dit nu zo loopt.

Op wie zou hij gestemd hebben?
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:20:46 #42
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24062411
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je bent niet de enige .
    Vrijheid
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:23:43 #43
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_24062468
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Je bent niet de enige .
    Kijk ik bedoel, wat heeft een V&A tagjeszetter nou voor meer 'stemrecht' dan een gewone user. En waarom houden zulke mensen potentieel geweldige mods buiten de deur (bijv. boebiedoe), terwijl ze nooit in onzin komen?
    Een gedicht over Maanvis
    pi_24062477
    Wat vinden de finalisten eigenlijk van Maanvis zijn opmerking?
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:25:10 #45
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_24062508
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:20 schreef Dirkh het volgende:

[..]

[afbeelding]

Op wie zou hij gestemd hebben?
    Balkenende mag wel stemmen, maar hij bepaalt niet wie er op de kieslijst van de SP en de VVD komen!
    Een gedicht over Maanvis
    pi_24062533
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:23 schreef Dirkh het volgende:
    Het is een frappante opmerking.
    pi_24062541
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Balkenende mag wel stemmen, maar hij bepaalt niet wie er op de kieslijst van de SP en de VVD komen!
    Vergelijking was inderdaad niet echt goed.
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:27:39 #48
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_24062557
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:26 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Vergelijking was inderdaad niet echt goed.
    Je klinkt alsof je het ook niet eens bent met de huidige gang van zaken, en jogy ook niet
    Een gedicht over Maanvis
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:28:37 #49
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24062578
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, dat zou betkenen dat mokkelforum.nl mee mocht kiezen met de kandidatenselectie męn.
    Vrijheid
    pi_24062630
    Dus toch! Frauduleuze praktijken! Belangenverstrengeling! Manipulatie!

Geweldig!
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:31:58 #51
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24062642
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:27 schreef Maanvis het volgende:
    en jogy ook niet
    Het is mijn idee, ik vind het allemaal geweldig hoor.
    Vrijheid
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:32:04 #52
    32814 Tessje
    washed up, has been drugaddict
    pi_24062645
    quote:
    Welke van zijn vele interessante en semi-intellectuele opmerkingen bedoel je precies?
    But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
    Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
    Xboxlive: Tessje
    pi_24062647
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, dat zou betkenen dat mokkelforum.nl mee mocht kiezen met de kandidatenselectie męn.
    Joog, Hoi. Wie krijgt jouw stem?
    Laptop kopen?
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:33:01 #54
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24062662
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:32 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Joog, Hoi. Wie krijgt jouw stem?
    Ik wacht nog even. Je hebt een kans, HTT.
    Vrijheid
    pi_24062706
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Kom op. Je hebt hopelijk ook nog een paar strategische edits (om een paar stemmen te wijzigen) in petto?

*Kwispel.Kwispel.*
    pi_24062711
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:07 schreef jogy het volgende:

Helemaal niet! En ik ben het ook niet van plan!
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:37:03 #57
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24062752
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:34 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Kom op. Je hebt hopelijk ook nog een paar strategische edits (om een paar stemmen te wijzigen) in petto?

*Kwispel.Kwispel.*
    Op het eind hebben we altijd nog het hele gedoe met wie is er nou wel of geen kloon enzo.
    Vrijheid
    pi_24062753
    quote:
    het feit dat Maanvis weer niet door de voorselectie is gekomen zegt mij eigenlijk al genoeg...
    Scheren is voor schapen!
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:38:26 #59
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_24062774
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, DIT was jouw idee en de aanvankelijke opzet :
    quote:
    Aangezien dat ONZ het leukste subforum is om te modden en de users er zonder uitzondering poeslief zijn wilt iedereen natuurlijk een kans maken om hier met de scepter der rechtvaardigheid te zwaaien!

Na een jaar hier blauw te zijn geweest vind ik het wel tijd om iemand anders het eeuwige geluk van de blauwe kleur te gunnen! Let wel: het is natuurlijk maar een kleine stap van Moderator naar Admin! Dus zie het als een eerste stap naar nog meer roem en aanbidding onder de users.

Nu willen we dat op een eigen ONZinwijze manier gaan doen, namelijk door openbare verkiezingen, jij kan nu ook je mening geven over wie van degene die zich aanmelden voor deze glorieuze taak het meest en het minst geschikt is om de overige ONZinmodjes te ondersteunen in het dagelijkse avontuur dat Moderaten is!

Uiteraard hebben we daarvoor ook een professionele jury nodig die de voorselectie doet en de laatste drie kandidaten selecteerd waar jullie uit kunnen kiezen! De juryleden zijn : Nikky, cartWOman, CynixŠ en uiteraard, Fokmoeder yvonne. De ONZmodjes hebben natuurlijk ook wat te zeggen over het geheel, aangezien het hun collega wordt.

Iedereen die zichzelf geschikt vind voor deze functie moet een mailtje sturen naar forum@fok.nl om zich in te schrijven voor de voorrondes, uit deze mailtjes worden de meest geschikte users gekozen en die mogen dan strijden voor de eer van het blauwe kleurtje en de taak om het drukste subforum te ondersteunen!

vind jij jezelf geschikt voor deze immense maar dankbare taak? Heb je een huid die bestand is tegen de uitgesproken mening van miskende kunstenaars waar jij een slotje aan heb gegeven, een uithoudingsvermogen waar Jezus Christus onze redder nog jaloers op zijn zijn, een gevoel voor humor die nog breder is dan de horizon van de Atlantische oceaan en het geduld van een Boeddistische Monnik? Maar kan je wel streng zijn op de momenten dat het nodig is? Meld je dan aan, twijfel niet en stuur een mailtje!
    Dus als nu ineens de complete crew meebeslist met de voorselectie is dat niet volgens afspraak
    Een gedicht over Maanvis
    pi_24062777
    wat ik me trouwens afvraag, de crew heeft mogen stemmen om te kiezen wie er precies doormochten naar de openbare verkiezingen....

wie in de crew heeft er op mij gestemd dan?
    Scheren is voor schapen!
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:38:38 #61
    32814 Tessje
    pi_24062780
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:07 schreef jogy het volgende:

Ik neem mezelf net zo serieus als dat Yvonne Freddy Heineken serieus neemt
    But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:39:18 #62
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_24062792
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:37 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

het feit dat Maanvis weer niet door de voorselectie is gekomen zegt mij eigenlijk al genoeg...
    Ik heb niet gesolliciteerd, en dat zal ik ook niet doen totdat knut stopt met modden of anderszinds niet meer in staat is om te modden (kanker oid)
    Een gedicht over Maanvis
      Official ESF Kreviewer zaterdag 18 december 2004 @ 18:39:21 #63
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_24062794
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 13:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
    Toch nog even een vraag aan Kreator. Ben je echt serieus met je aanmelding?
    Mijn waarde Karboenkeltje,

Bij deze wil ik je graag het volgende laten weten:

Het kwam voor mij als een verrassing, te zijn genomineerd voor de functie van Moderator in het Sub Forum Onzin.

Nu ik aan het idee begin te wennen, zie ik mij als een uitstekende kandidaat, mét Crew ervaring en voldoende kennis van het forum, om deze in goede banen te leiden.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geīnformeerd.

Groetjes,

Krea.
    pi_24062833
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb niet gesolliciteerd, en dat zal ik ook niet doen totdat knut stopt met modden of anderszinds niet meer in staat is om te modden (kanker oid)
    in dat geval wens ik Knut nog een lange carriere toe op Onzin...
    Scheren is voor schapen!
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:41:33 #65
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24062846
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, DIT was jouw idee en de aanvankelijke opzet :
    [..]

Dus als nu ineens de complete crew meebeslist met de voorselectie is dat niet volgens afspraak
    Ach de grote lijnen zijn hetzelfde gebleven, hier en daar een kleine aanpassing, maar dat is er gewoon tussen geslopen. Een kniesoor die er op let.
    Vrijheid
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:42:16 #66
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_24062859
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:37 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Hij zou toch niet meer solliciteren voor ovjl zolang Knut mod is?

-spuit 11 dus-
    pi_24062864
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Een kniesoor die er op let.
    yep
    Scheren is voor schapen!
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:42:57 #68
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24062873
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
    wat ik me trouwens afvraag, de crew heeft mogen stemmen om te kiezen wie er precies doormochten naar de openbare verkiezingen....

wie in de crew heeft er op mij gestemd dan?
    Met een beetje geluk zal je dat zelf kunnen zien tzt.
    Vrijheid
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:43:31 #69
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24062880
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:42 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

yep
    Jammer dat naamsaanpassingen niet gedaan worden hier .
    Vrijheid
    pi_24062888
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Met een beetje geluk zal je dat zelf kunnen zien tzt.
    hmm, die hoop is ietwat gedaald, maar we shall see
    Scheren is voor schapen!
    pi_24062893
    quote:

[..]

Ach de grote lijnen zijn hetzelfde gebleven, hier en daar een kleine aanpassing, maar dat is er gewoon tussen geslopen. Een kniesoor die er op let.
    Ah okee, maar ik word het dus in ieder geval niet.
    pi_24062914
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:39 schreef Kreator het volgende:

Groetjes,

Krea.
    Je hebt al één stem. Ga zo door.
      zaterdag 18 december 2004 @ 18:49:17 #73
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_24062987
    quote:

[..]

Wat was er mis met de orginele opzet dan Waarom moeten R&P kroelkrassers, PTA mutzen en V&A tagjeszetters meebepalen wie er mod wordt in een forum waar ze zelf nooit komen
    Een gedicht over Maanvis
    pi_24062997
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat was er mis met de orginele opzet dan Waarom moeten R&P kroelkrassers, PTA mutzen en V&A tagjeszetters meebepalen wie er mod wordt in een forum waar ze zelf nooit komen
    dat vraag ik me ook af in t ODOL stem topic...
    Scheren is voor schapen!
    pi_24063040
    TARAraboemdijee, Knut, Oldenzaaltjuh, yvonne, PrivateRyan, CartWOman, Swetsenegger, Pjerdedy, Dirk, Jogy, FlyingFox, Insomaniac, Dirkh, Snakey, PaarsePaashaas?
    pi_24063076
    quote:

[..]

Stalin of Nero hadden het niet beter kunnen zeggen.
    pi_24063121
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:52 schreef FlyingFox het volgende:
    TARAraboemdijee, Knut, Oldenzaaltjuh, yvonne, PrivateRyan, CartWOman, Swetsenegger, Pjerdedy, Dirk, Jogy, FlyingFox, Insomaniac, Dirkh, Snakey, PaarsePaashaas?
    je bent echt bang dat t mij wel zou gaan lukken hé...

Scheren is voor schapen!
    pi_24063174
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:57 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

je bent echt bang dat t mij wel zou gaan lukken hé...

bang dat we met zn allen nog meer de tering in gaan, ja!
    pi_24063344
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 19:00 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

bang dat we met zn allen nog meer de tering in gaan, ja!
    dat zou idd jammer zijn met die twee posts die jij gemiddeld per maand nog in ONZ plaatst
    Scheren is voor schapen!
    pi_24063452
    Modjes

Misschien handig om in het bovenste Odolstopic even een link te zetten naar het juiste discussietopic?
    Of nog handiger, die bovenste sticky weg te laten dwarrelen?
    Echte liefde!
    pi_24063496
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef Insomaniac het volgende:
    Modjes

Misschien handig om in het bovenste Odolstopic even een link te zetten naar het juiste discussietopic?
    Zit eens niet zo enthousiast de user uit te hangen jij!
    pi_24063527
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 19:15 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Zit eens niet zo enthousiast de user uit te hangen jij!
    ...........
    Echte liefde!
    pi_24063699
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef Insomaniac het volgende:
    Modjes

1) Is aangepast, bedankt voor het melden.
    2) Nee
    Dit had overigens ook wel in het feedback topic gemeld kunnen worden.
    pi_24063771
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 19:24 schreef Dirkh het volgende:

[..]

1) Is aangepast, bedankt voor het melden.
    Graag gedaan. .
    quote:
    2) Nee
    Ok. .
    quote:
    Dit had overigens ook wel in het feedback topic gemeld kunnen worden.
    Mijn oprechte excuses, maar ik zag door de stickies het bos niet meer en omdat het met Odols te maken heeft, leek het mij het meest logisch om in een Odolstopic te posten. Mea culpa.
    Echte liefde!
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 20:49:37 #85
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24065854
    Tussenstand iemand?
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_24065886
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef yvonne het volgende:
    Tussenstand iemand?
    Karboenkel: 127,33333333333333 stemmen.
    pi_24065901
    Maar dan moeten er wel een paar posts aangepast worden.
    pi_24065963
    ik ben er niet doorgekomen....

who cares
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 20:54:16 #89
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24065975
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 18:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

. En waarom houden zulke mensen potentieel geweldige mods buiten de deur (bijv. boebiedoe), terwijl ze nooit in onzin komen?
    Ik moest lachen,
    hardop
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 18 december 2004 @ 21:03:10 #90
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24066200
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef yvonne het volgende:
    Tussenstand iemand?
    Croupouque 25
    Tessje 19
    Bupatih 17
    HTT-Thalan 19
    Paarsepaashaas 10
    Tiemie 6
    Intxaurraga 5
    Kreator 2

onder voorbehoud
    Vrijheid
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 21:05:20 #91
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24066249
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Croupouque 25
    Tessje 19
    Bupatih 17
    HTT-Thalan 19
    Paarsepaashaas 10
    Tiemie 6
    Intxaurraga 5
    Kreator 2

onder voorbehoud
    Ik weet nog steeds niet op wie ik moet stemmen

pi_24066326
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je wacht net als de andere mods tot al voor 99% zeker is wie gaat winnen om vervolgens ook op de (vermoedelijke) winnaar te stemmen?
      zaterdag 18 december 2004 @ 21:08:00 #93
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_24066328
    Kreator komt uit Enschede, maar niemand wil Tessje. Ik twijfel nog...
      zaterdag 18 december 2004 @ 21:11:25 #94
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24066439
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:07 schreef knowall het volgende:

[..]

Je wacht net als de andere mods tot al voor 99% zeker is wie gaat winnen om vervolgens ook op de (vermoedelijke) winnaar te stemmen?
    Shit, je hebt me dooer .
    Vrijheid
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 21:11:31 #95
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24066442
    quote:

[..]

Nee

zaterdag 18 december 2004 @ 21:12:22 #96
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24066483
    quote:

[..]

Kut is dat he?
    Vrijheid
    pi_24066497
    quote:

[..]

Of juist het tegenovergestelde: stemmen op degene die een aantal stemmen achterstaat, maar die het eigenlijk moet worden.
    pi_24066654
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:12 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Of juist het tegenovergestelde: stemmen op degene die een aantal stemmen achterstaat, maar die het eigenlijk moet worden.
    Nee de crew stemt juist op de winnaar, om strubbelingen te voorkomen, tenminste dat verwacht ik.
    pi_24066701
    quote:

[..]

Paarsepaashaas want hij is paars en een paashaas.
    pi_24066766
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:17 schreef knowall het volgende:

[..]

Nee de crew stemt juist op de winnaar, om strubbelingen te voorkomen, tenminste dat verwacht ik.
    Ik vermoed dat men wacht op het moment dat er twee of drie users zijn die qua punten zijn uitgelopen, zodat hun stemmen niet als weggegooid kunnen worden beschouwd.
      zaterdag 18 december 2004 @ 21:35:42 #101
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24067232
    quote:

[..]

Ahum. .
    Clementine: Are you nuts?
    Joel: It's been suggested...
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 21:37:38 #102
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24067290
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:20 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik vermoed dat men wacht op het moment dat er twee of drie users zijn die qua punten zijn uitgelopen, zodat hun stemmen niet als weggegooid kunnen worden beschouwd.
    Dan wordt m,n stem maar als weggegooid beschouwt hoor
    Ik kies m'n eigen keuze
    O,
    die staat er niet meer bij

pi_24067394
    Waaaaaaaat Tessje op twee?

Ja, daag!
    People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
    pi_24067427
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:41 schreef NiNi het volgende:

Ja, daag!
    Croupouque op één vind ik erger...
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 21:44:00 #105
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24067446
    quote:

Ja, daag!
    De users mochten beslissen
    Blame Jogy

pi_24067448
    quote:

Ja, daag!
    wijvennijd
    pi_24067462
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:43 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Nee hoor, Croup opent nog leuke topics, kan spellen, vervalt niet in continue slowchat en slijmt zich niet bij iedereen naar binnen.
    People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
    pi_24067498
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:44 schreef NiNi het volgende:

[..]

Nee hoor, Croup opent nog leuke topics, kan spellen, vervalt niet in continue slowchat en slijmt zich niet bij iedereen naar binnen.
    En dus niet geschikt om mod te worden
    pi_24067552
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:45 schreef knowall het volgende:

[..]

En dus niet geschikt om mod te worden
    Dat maak jij er van. Ik denk dat hij het prima zou doen.
      zaterdag 18 december 2004 @ 21:48:04 #110
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24067559
    quote:

Ja, daag!
    Croupouque 25
    HTT-Thalan 21
    Tessje 19
    Bupatih 17
    Paarsepaashaas 10
    Tiemie 6
    Intxaurraga 6
    Kreator 2

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 18-12-2004 22:03:55 ]
    Vrijheid
    pi_24067597
    Ja, nou die dikke weer.

Mijn stem op dinges staat er nog niet bij!
    pi_24067651
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:43 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Je bent echt niet de enige.
    Ik heb echter hoop op nog veel stemmen voor Tessje, Bupatih en Paarse_Paashaas.

Misschien helpt het als ik zeg dat ik de "Post hier om 22:22 uur precies"-reeks een walgelijke kwijlreeks vind, iets waar ik hopelijk geen vrienden mee maak.

En [HOMO] moet ook weg.
    En de GPD.
    En die stomme Feedback-reeks.
    En het TTT.
      zaterdag 18 december 2004 @ 21:52:27 #113
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24067657
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Croupouque 25
    HTT-Thalan 21
    Tessje 19
    Bupatih 17
    Paarsepaashaas 10
    Tiemie 6
    Intxaurraga 5
    Kreator 2
    4 is altijd al mijn lievelingscijfer geweest.
    pi_24067704
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:47 schreef NiNi het volgende:

[..]

Dat maak jij er van. Ik denk dat hij het prima zou doen.
    Verdikkeme ben ik weer de sarcasme-tags vergeten!
    pi_24067723
    Zit niet te mekkeren Croup. Je hebt natuurlijk niet voor niets gesolliciteerd.
    pi_24067742
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:52 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Misschien helpt het als ik zeg dat ik de "Post hier om 22:22 uur precies"-reeks een walgelijke kwijlreeks vind, iets waar ik hopelijk geen vrienden mee maak.

En [HOMO] moet ook weg.
    En de GPD.
    En het TTT.
    Mijn stem heb je!
    pi_24067758
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:44 schreef NiNi het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is maar ik heb zo'n idee dat hij helemaal geen goede mod zou zijn.

Net zoals ik. Ge-wel-dige gebruiker, potentieel vreselijk mod.
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 21:57:32 #118
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24067782
    quote:

[..]

En [HOMO] moet ook weg.
    En de GPD.
    En het TTT.
    Hmmmz,
    ga eens door?
    Nu wordt het eindelijk interessant!

pi_24067792
    quote:

[..]

*Knip, holle retoriek.*
    Kun je er even bij grommen, misschien dat ik toch op je stem.
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 21:58:07 #120
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24067796
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:55 schreef NiNi het volgende:
    Zit niet te mekkeren Croup. Je hebt natuurlijk niet voor niets gesolliciteerd.
    Hij heeft juist anti gesolliciteerd!

Admin zaterdag 18 december 2004 @ 21:58:43 #121
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24067809
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:58 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Kun je er even bij grommen, misschien dat ik toch op je stem.
    Hij zei, de reeksen moeten dood
    Allemaal

pi_24067814
    Ik weet het nog niet. Het is ook zo'n moeilijke keuze.
    pi_24067837
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hmmmz,
    ga eens door?
    Nu wordt het eindelijk interessant!
    Ja, wat vind je van de bifi-reeks Croupouque?
    Wat vind je ervan dat mensen met een rode kleur baggertopics openen?
    Wat vind je ervan dat er nog steeds bifi-achtige-topics geopend worden?
    Wat vind je ervan dat er nog steeds beren in Rusland op gruwelijke wijze mishandeld worden?
    pi_24067995
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:59 schreef knowall het volgende:

[..]

Ja, wat vind je van de bifi-reeks Croupouque?
    Die hele bifi-reeks interesseert mij geen hol en heeft dat ook nooit gedaan.
    quote:
    Wat vind je ervan dat mensen met een rode kleur baggertopics openen?
    Ik vind dat een goed teken. Als je al begint te blozen terwijl je een baggertopic opent, dan vind ik dat een teken dat je wéét dat je fout bezig bent. En dat is een goed begin.
    quote:
    Wat vind je ervan dat er nog steeds bifi-achtige-topics geopend worden?
    Schandalig natuurlijk, mensen die lol hebben op een forum mogen niet getolereerd worden.
    quote:
    Wat vind je ervan dat er nog steeds beren in Rusland op gruwelijke wijze mishandeld worden?
    Ik maak me meer zorgen over het lot van het Tibetaanse volk.
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 22:06:55 #125
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24068015
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Die hele bifi-reeks interesseert mij geen hol en heeft dat ook nooit gedaan.
    [..]

Ik vind dat een goed teken. Als je al begint te blozen terwijl je een baggertopic opent, dan vind ik dat een teken dat je wéét dat je fout bezig bent. En dat is een goed begin.
    [..]

Schandalig natuurlijk, mensen die lol hebben op een forum mogen niet getolereerd worden.
    [..]

Ik maak me meer zorgen over het lot van het Tibetaanse volk.
    Minder C :[, je begon goed

pi_24068020
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hij zei, de reeksen moeten dood
    Allemaal
    Het is pas echt evil en satanisch als hij al die reeksen sluit terwijl hijzelf ook regelmatig in een slowchatreeks te vinden is.
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 22:08:01 #127
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24068042
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:07 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Het is pas echt evil en satanisch als hij al die reeksen sluit terwijl hijzelf ookk regelmatig in een slowchatreeks te vinden is.
    Zal ik toch maar weer mod worden op ONZ?

zaterdag 18 december 2004 @ 22:08:52 #128
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24068064
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 21:49 schreef NiNi het volgende:
    Ja, nou die dikke weer.

Mijn stem op dinges staat er nog niet bij!
    Je hebt gelijk, sorrie!

Croupouque 25
    HTT-Thalan 24
    Tessje 19
    Bupatih 18
    Paarsepaashaas 10
    Tiemie 7
    Intxaurraga 6
    Kreator 2

Meteen even de nieuwe stemmen tot _groen_ meegeteld.
    Vrijheid
    pi_24068078
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zet mij dan maar op zwart.
    pi_24068087
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:07 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Het is pas echt evil en satanisch als hij al die reeksen sluit terwijl hijzelf ook regelmatig in een slowchatreeks te vinden is.
    Dán zou je pas geschikt zijn.
    Die figuren zie je helaas niet veel meer.
    pi_24068101
    quote:

[..]

Normaal antwoord: Bende gij helegaar besomoeterd, gek wief! Wilde ge de beerput echt opentrekken?

Serieus antwoord: Waarom niet?
    pi_24068122
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:09 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Zet mij dan maar op zwart.
    Twee vliegen in één klap. Inkoppertjesman slaat weer toe!
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 22:14:07 #133
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24068209
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:10 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Normaal antwoord: Bende gij helegaar besomoeterd, gek wief! Wilde ge de beerput echt opentrekken?

Serieus antwoord: Waarom niet?
    Serieus antwoord,
    ik heb het te druk,
    ONZ en daar kunnen we lang en kort over zeiken, is niet echt mijn ONZ meer,
    plus,
    ik weet echt geen leuke sluitposts meer, geen ideeen meer om saaie topics om te bouwen,
    kortom,
    de bevlogenheid met ONZ is weg.

zaterdag 18 december 2004 @ 22:15:05 #134
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24068235
    Croupje en HTT staan gelijk .
    Vrijheid
    pi_24068277
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Minder C :[, je begon goed
    Wat triest, ik doe pogingen om grappig te zijn en mevrouw vindt het meteen 'minder'.
    Het gaat schrikbarend slecht met me.
    pi_24068296
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:14 schreef yvonne het volgende:

Serieus antwoord,
    ik heb het te druk,
    ONZ en daar kunnen we lang en kort over zeiken, is niet echt mijn ONZ meer,
    plus,
    ik weet echt geen leuke sluitposts meer, geen ideeen meer om saaie topics om te bouwen,
    kortom,
    de bevlogenheid met ONZ is weg.
    De tijd staat niet stil, wees niet verbitterd en kijk met geluk terug op wat is geweest. Maar weet dat wat geweest is, is geweest en dat alles uiteindelijk voortschrijdt, of het wil of niet.

dus.
    pi_24068308
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:15 schreef jogy het volgende:
    Niet meer.
    pi_24068316
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:15 schreef jogy het volgende:
    Die Thalan lobbyt ook bij het leven.
      zaterdag 18 december 2004 @ 22:20:30 #139
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24068368
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:18 schreef knowall het volgende:

[..]

Niet meer.
    .
    Vrijheid
      zaterdag 18 december 2004 @ 22:20:52 #140
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24068375
    Ik moet ook maar eens champagne voeren.
      zaterdag 18 december 2004 @ 22:21:38 #141
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24068407
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:18 schreef Intxaurraga het volgende:

[..]

Whehehe, hij zou zo president van de verenigde staten kunnen worden .
    Vrijheid
    pi_24068410
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:20 schreef Bupatih het volgende:
    Ik hou de eer aan mezelf.
    Qua campagne dan.
    pi_24068414
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:18 schreef Intxaurraga het volgende:

[..]

En zo hoort het in de politiek.
    pi_24068493
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:20 schreef jogy het volgende:

[..]

.
    En als ze weer gelijk staan, dan stem ik gewoon nog eens!
    pi_24068534
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:17 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Wat triest, ik doe pogingen om grappig te zijn en mevrouw vindt het meteen 'minder'.
    Ach, die Tibet-opmerking vond ik best geslaagd. Ze doen het toch prima onder de Chinese vlag?
    pi_24068573
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:24 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ach, die Tibet-opmerking vond ik best geslaagd. Ze doen het toch prima onder de Chinese vlag?
    Jij moet niet gek opkijken als ik over een paar uur samen met mijn Tibetaanse monnikenknokploeg voor jouw deur sta, vlegel!
      zaterdag 18 december 2004 @ 22:27:27 #147
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24068618
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:20 schreef Bupatih het volgende:
    Hier mijn strijdlied:
    quote:
    [Bange Hans]
    Voor al de newbies hier ten spijt
    (uhhh)
    Newbie, ik kick je ik push je ik stik je.
    Ik vil je, besteel me met je handen, en ik rip je.
    Ik kraak je als een chipje.
    shit newbie ik kick je.
    Ik breek je beide armen en ik knik ze.
    Het is de wereld van een oldbie in het universum van een newb.
    en dat besef ik newbie allemaal door jou
    en ik weet dat je de pijn van de slotjes kent
    en dat je nooit geaccepteerd wordt, maar dat went
    ik zie je naam en denk: ik weet niet wat ik moet met je
    maar serieus newbie, je weet niet wat ik doe met je
    en het is simpel, simpel als walgen van
    jij bent een newbie, ik ben dé man
    (ahahh)
    Een man die door velen wordt aanbeden.
    Maar je moet weten dat je nu al behoort tot ’t verleden.
    en vanaf de dag van vandaag is het echt kut, want ik ken de modjes, van Insomaniac, PR, Jogy tot Knut.

[Drees] - chorus
    Newbie, newbie, newbie, je bent zo kut als een Furby
    Jij voelt je dadelijk zo opgeblazen als Curby, oh Newbie

[Ban B.]
    Je hebt mijn topic zovaak kapot gemaakt,
    als een kraker mijn TTT kapot gekraakt.
    ik zag je staan, ik zag je met mijn post shitten
    Je zag een topic, begon te baggeren en meteen vitten
    Je rende in paniek als ’n kip zonder kop rond
    Terwijl m’n topic onderaan in de AT stond
    wat ik helemaal niet chill vond
    Mijn topic verkracht en één verdachte wat ik dacht was dat ik je helemaal verachtte
    Je moet nog ff wachten, want ik schopje op je poep
    Hoofd op de stenen, dat is de plaats te zijn voor ’n n00b,
    De zon gaat op en de zon gaat onder, je leven zonder baggeren, nee je wereld draait niet zonder
    Je bent nu gebanned voor het leven en de terreur is voor bij
    Je bent nu echt niets meer dan shit voor mij
    want ik werd helemaal gek van jou
    vandaar deze track over jou (nehehewbie)

[Drees] - chorus
    nehehehewbie

[Bange Hans, Ban B. en Drees]
    Grof geweld (alleen voor de newbiess)
    Vette avondrel (allemaal van de newbies)
    Het Fok!stok-spel (alleen voor de oldbies)
    ik dacht het wel (allemaal tegen newbies)
    mijn hoofd op hol (helemaal door de newbies)
    ik schop je in je hol (alleen bij de newbies)
    ik mol je snol (zeker weten, vuile newbies)
    ik dol en mol (elke dag weer die newbies)
    dan schijt je in je broek (vele brokkies)
    ik drijf je in de hoek (jullie newbies)
    dan blijf je lang op zoek (op zoek naar je mede-n00bies)
    er is een heel forum (vol met newbies)
    topics vol met schorem (vol met newbies)
    nooit eens een puik topic (die stomme kutnewbies)
    Kijk maar uit want anders schop ik (vol op die newbies)
    ik woon in Onzin voor je Leven (vol met newnewnewbies)

NEEEEWBIIEEEEESSSS!

[Drees] - chorus

he new-new-neeeewbie
    pi_24068630
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:25 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Jij moet niet gek opkijken als ik over een paar uur samen met mijn Tibetaanse monnikenknokploeg voor jouw deur sta, vlegel!
    Hebben ze inderdaad slim aangepakt, die Chinezen. Ik zou ook eerst de gewelddadige Tibetaanse hanggroepmonniken het land uit knikkeren als ik een land annexeer.
    pi_24068651
    Een beetje uren "Oh mahni padme hum." scanderen, het gespuis.
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 22:32:10 #150
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24068726
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:17 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ben je nu heel erg boos als ik zeg dat ik het niet leuk vind, mooi!, maar niet leuk.
    O, de bifitopics zijn OOK niet leuk, daarom zeg ik het niet,
    maar carry on,
    ik lurk nog steeds met grote interesse,
    wat doe je met de nachtbagger?

pi_24068890
    Aha ga in protest Meki staat er niet bij
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_24068901
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ben je nu heel erg boos als ik zeg dat ik het niet leuk vind, mooi!, maar niet leuk.
    O, de bifitopics zijn OOK niet leuk, daarom zeg ik het niet,
    maar carry on,
    Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed wat je hiermee probeert te zeggen.
    quote:
    ik lurk nog steeds met grote interesse,
    wat doe je met de nachtbagger?
    Het is volgens mij geen geheim dat ik een verschrikkelijke hekel heb aan bagger. En ik heb net zo'n hekel aan nachtbagger.
    Maar één slowchattopic, ach. Daar heb ik niet zoveel moeite mee. Zolang ze daar maar binnen blijven. Ik heb dat idee zelfs geopperd toen er nog geen sprake van was, en ik was niet de enige.

Ik wil trouwens nog een keer benadrukken dat ik geen Dirkh of Knut ben, en dat ook niet wil zijn.
    pi_24068918
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:39 schreef Meki het volgende:
    Aha ga in protest Meki staat er niet bij
    Komt doordat je moslim bent, ik weet het zeker!
    pi_24068928
    Zeg Jogy, wat is er eigenlijk met dat goede woordje voor mij gebeurd?
    pi_24068949
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:40 schreef knowall het volgende:

[..]

Komt doordat je moslim bent, ik weet het zeker!
    Bron
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 22:42:03 #156
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24068952
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
    Zeg Jogy, wat is er eigenlijk met dat goede woordje voor mij gebeurd?
    , ik ben de enige die op je gestemd heeft

pi_24069034
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron
    Van de le_knightclub_soda weblog:
    le_knightclub_soda onthulling gemaakt

le_knightclub_soda heeft in gesprek met le_knightclub_soda weblog en telegraf aangegeven dat Meki geen kans maakt omdat hij is moslim, dit heeft le_knightclub_soda bevestigd tegenover le_knightclub_soda weblog. le_knightclub_soda zegt te zijn geschokt van deze onthulling

verder deze week in de le_knightclub_soda shop:
    le_knightclub_soda huismerk hageslag van 1,00 euro voor 0:65, statiegeld erbij
    pi_24069110
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

, ik ben de enige die op je gestemd heeft
    "ik zal een goed woordje voor je doen, niet dat je het nodig hebt" zei die nog. Ik heb dus voor niets m'n ouders uit bed gebeld met de mededeling dat ik een vriend gemaakt had.
    pi_24069126
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 22:50:21 #160
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24069136
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

"ik zal een goed woordje voor je doen, niet dat je het nodig hebt" zei die nog. Ik heb dus voor niets m'n ouders uit bed gebeld met de mededeling dat ik een vriend gemaakt had.
    Je hebr er een vriendin bij
    Is dat niet veel waard?

pi_24069225
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je hebr er een vriendin bij
    Is dat niet veel waard?
    Ik mag van m'n ouders niet met vreemde vrouwen praten.
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 22:54:47 #162
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24069256
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:53 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Ik mag van m'n ouders niet met vreemde vrouwen praten.
    Jahdajadahjadha.
    Hoi, ik ben Yvonne,
    neuken?

pi_24069335
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jahdajadahjadha.
    Hoi, ik ben Yvonne,
    neuken?
    Even m'n ouders bellen, maar ik denk dat het niet mag. Als ik mod was geweest had ik deze offtopic slowchat weggehaald trouwens, maar ik heb er wel vertrouwen in dat HTT-Thalan dat volgende week gaat doen.
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 23:02:22 #164
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24069436
    Dat fotoboek _o-, oké, m;n stem was erecht

Admin zaterdag 18 december 2004 @ 23:02:53 #165
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24069452
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 22:58 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Even m'n ouders bellen, maar ik denk dat het niet mag. Als ik mod was geweest had ik deze offtopic slowchat weggehaald trouwens, maar ik heb er wel vertrouwen in dat HTT-Thalan dat volgende week gaat doen.
    dan overrule ik hem

pi_24069742
    Goedenavond, ik was even film kijken. Ik zie dat ik gelijk sta met C.

Maakt dit hem nu mijn aardsrivaal?
    Laptop kopen?
    pi_24069795
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 23:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
    Goedenavond, ik was even film kijken. Ik zie dat ik gelijk sta met C.

Maakt dit hem nu mijn aardsrivaal? [afbeelding]
    Als het op dit gebied aankomt wél, maar op andere vlakken moet je in mij natuurlijk je meerdere erkennen. Zo ben ik bijvoorbeeld een meester in stoepkrijten.
    pi_24070158
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 23:17 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Als het op dit gebied aankomt wél, maar op andere vlakken moet je in mij natuurlijk je meerdere erkennen. Zo ben ik bijvoorbeeld een meester in stoepkrijten.
    Zal ik dan met je strijden om de 1e plek, op je eigen vakterrein? Pas op, mijn oom was schoorsteenveger in "Mary Poppins"
    Laptop kopen?
      Admin zondag 19 december 2004 @ 00:25:14 #169
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24071419
    Ow fuck!!!!
    de belangrijkste crewvragen veregeten te stellen!!!
    Houden jullie van bier, welk merk!!
    EN, kunnen jullie luchtgitaar spelen?

pi_24071522
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:25 schreef yvonne het volgende:
    Ow fuck!!!!
    Ik drink alleen bier van Smirnoff of Bacardi, Telt dat ook?

En wat betreft de luchtgitaar:

Laptop kopen?
    pi_24071571
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:29 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ik drink alleen bier van Smirnoff of Bacardi, Telt dat ook?

En wat betreft de luchtgitaar:

[afbeelding]

Wheeeee! Ben jij dat echt bolle?
    Echte liefde!
    pi_24071590
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:31 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Wheeeee! Ben jij dat echt bolle?
    Nee, dat is mijn alter ego.
    Laptop kopen?
    pi_24071621
    Wat is er zo bol aan hem Leuke foto

Ook een belangrijke crewvraag: heb je een kilt en heb je daar een foto van
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_24071625
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:29 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]
    [afbeelding]
    Hé, een fietsband uit Tsjernobil. Die zie je niet zo vaak meer.
    pi_24071627
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:31 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Nee, dat is mijn alter ego.
    Beetje lullig om een foto van Dalord te gaan posten!
    Echte liefde!
    pi_24071655
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Beetje lullig om een foto van Dalord te gaan posten!
    Denk je dat ik dan aan 1.3 megapixel genoeg zou hebben?
    Laptop kopen?
    pi_24071668
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:33 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Hé, een fietsband uit Tsjernobil. Die zie je niet zo vaak meer.
    En snél dat die fiets is, niet te geloven.
    Laptop kopen?
    pi_24071719
    quote:
    Ow fuck!!!!
    Ik maak nu een nķg slechtere beurt door te zeggen dat ik geen verschil proef bij verschillende merken bier.
    Luchtgitaar spelen kan ik echter, met mijn talent en flexibele lichaam, als de beste.
    pi_24071763
    Post je verwarde bierfoto C!
    Dat levert vast bonuspunten op!
    Echte liefde!
    pi_24071786
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
    En waar blijft mijn hint dan?
    Laptop kopen?
    pi_24071810
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:40 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

En waar blijft mijn hint dan?
    Spring van een brug af H!
    Echte liefde!
    pi_24071829
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
    Goed idee! En ik zoek mijn billenfoto ook nog even op, moment!
    pi_24071837
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:41 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Spring van een brug af H!
    Het was ook te makkelijk
    Laptop kopen?
    pi_24071852
    En tieten, het is een pré om tieten te hebben! En te posten
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_24071880
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:42 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Het was ook te makkelijk
    Nog even en we gaan elkaar aardig vinden. .
    Echte liefde!
    pi_24071886
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:42 schreef Isabeau het volgende:
    Goed voorbeeld doet goed volgen.
    pi_24071887
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:42 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Goed idee! En ik zoek mijn billenfoto ook nog even op, moment!
    Jaaaaa! De billenfoto! !
    Echte liefde!
    pi_24071894
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:42 schreef Isabeau het volgende:
    Dat heb ik al eens gedaan. Ben alleen het topic even kwijt
    Laptop kopen?
      zondag 19 december 2004 @ 02:29:33 #189
    33470 FlyingFox
    Zeer schier.
    pi_24074131
    Tussenstand á la FF:

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    (1) Croupouque     29
    (4) HTT-Thalan     23
    (2) Tessje         20
    (3) Bupatih        19
    (5) Paarsepaashaas 11
    (7) Tiemie          8
    (6) Intxaurraga     6
    (8) Kreator         1
      zondag 19 december 2004 @ 02:44:14 #190
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_24074335
    Bier is okay
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
      zondag 19 december 2004 @ 10:27:06 #191
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_24076519
    20 stemmen voor Tessje al.
      zondag 19 december 2004 @ 10:29:31 #192
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24076538
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 02:29 schreef FlyingFox het volgende:
    Tussenstand á la FF:
    [ code verwijderd ]
    Bij mij er nog eentje bij.
    Ik sta dus nu gelijk met Tessje.
      zondag 19 december 2004 @ 10:30:23 #193
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24076548
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 10:27 schreef ShaoliN het volgende:
    20 stemmen voor Tessje al.
    En voor Bupatih
      zondag 19 december 2004 @ 10:31:09 #194
    79102 Pool
    Noord noch Zuid
    pi_24076551
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 10:30 schreef Bupatih het volgende:

[..]

En voor Bupatih
      zondag 19 december 2004 @ 10:31:14 #195
    33470 FlyingFox
    Zeer schier.
    pi_24076553
    Twijfel jij aan mijn turfkwaliteiten?
      zondag 19 december 2004 @ 10:33:23 #196
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24076575
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 10:31 schreef FlyingFox het volgende:
    Twijfel jij aan mijn turfkwaliteiten?
    Tsja, ik zie een post van 02:29 terwijl er vanmorgen nog op mij gestemd is.
      zondag 19 december 2004 @ 10:37:05 #197
    33470 FlyingFox
    Zeer schier.
    pi_24076604
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 10:33 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Tsja, ik zie een post van 02:29 terwijl er vanmorgen nog op mij gestemd is.
    Ah! Mijn telling is dus gewoon niet recent genoeg! Zeg dat dan. *ruziet*.
    pi_24076606
    Mensen kunnen ook op VAC stemmen.

Uit onvrede ofzo.
    I'm the hardest button to button.
    #onz, de vrijhaven.
    Self improvement is masturbation.
      zondag 19 december 2004 @ 10:37:56 #199
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24076611
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 10:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:

Uit onvrede ofzo.
    Of op mij.

Bij gebrek aan beter ofzo.
    pi_24076639
    Of uit respect.
    Liefde.
    Mijn porno-server.
    Ofzo.
    I'm the hardest button to button.
    #onz, de vrijhaven.
    Self improvement is masturbation.
      zondag 19 december 2004 @ 11:02:21 #201
    79102 Pool
    Noord noch Zuid
    pi_24076846
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 10:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
    Of uit respect.
    Liefde.
    Mijn porno-server.
    Ofzo.
    Ik stem op VAC.
    Verkeerde topic.
    Laat maar dan.
    pi_24076861
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 10:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
    Of uit respect.
    Liefde.
    Mijn porno-server.
    Ofzo.
    Had je maar moeten mailen, lul!
      † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 11:05:46 #203
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_24076892
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 10:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:

Uit onvrede ofzo.
    U heeft mijn stem, . 'met ogen knippert'
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
    pi_24077547
    hmm, win ik al?
    Scheren is voor schapen!
      zondag 19 december 2004 @ 11:56:48 #205
    32814 Tessje
    pi_24077565
    quote:
    Ow fuck!!!!
    Bier drinken moge duidelijk zijn..
    En ik speel liever echt gitaar dan luchtgitaar... De grepen zijn dan zo lastig om vast te pakken...
    Iets met verschuiving van lucht etc.
      zondag 19 december 2004 @ 12:01:07 #206
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_24077660
    quote:

[..]

Dat was de insteek een paar weken geleden al!
    Een gedicht over Maanvis
    pi_24081077
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 00:34 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Denk je dat ik dan aan 1.3 megapixel genoeg zou hebben?
    oeh! een belediging!

dan gaat mijn stem naar iemand anders
    pi_24081494
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:30 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

oeh! een belediging!

dan gaat mijn stem naar iemand anders
    Je snapt wel dat als ik het onverhoopt tķch mocht worden, ik je het vuur na aan de schenen ga leggen, natuurlijk.
    Laptop kopen?
      Moderator zondag 19 december 2004 @ 17:49:23 #209
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_24085337
    Hallo Wanneer is de uitslag?
    4045
    onlogisch
    pi_24086205
    ik vind wel dat Dirkh een punt heeft in t stem topic
    Scheren is voor schapen!
    pi_24087109
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 18:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
    ik vind wel dat Dirkh een punt heeft in t stem topic
    Ik vind dat ook vriend, ik vind dat ook.
    pi_24088008
    PP, ik heb al een klein leger van advocaten klaar staan om de uitslag, als deze niet in jouw voordeel is (wat natuurlijk een zeker bewijs van fraude is) aan te vechten.
    pi_24088039
    En voor daarna heb ik een klein leger aan gewapende negers genaamd Bubba klaar staan om jouw heerschappij zeker te stellen.
    pi_24088059
    Als je niet vķķr PP bent, moet je maar bukken voor de bruine roede van Bubba.
    pi_24088544
    [/intimidatie]
    Scheren is voor schapen!
      Moderator zondag 19 december 2004 @ 20:36:55 #216
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_24088645
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
      zondag 19 december 2004 @ 20:39:01 #217
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24088684
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 20:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
    Als je niet vķķr PP bent, moet je maar bukken voor de bruine roede van Bubba.
    Ik las Bupa.
    pi_24088869
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 20:39 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Ik las Bupa.
    Uit onderzoek is gebleken dat 9 van de 10 rekta Bubba's duistere lans als pijnlijker zouden ervaren.
    pi_24088941
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 20:39 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Ik las Bupa.
    is 't je ding dan?
    Scheren is voor schapen!
      zondag 19 december 2004 @ 21:24:38 #220
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_24089660
    Wat een moeilijke keuze .

Geen flauw idee wie ik moet kiezen.

Het zou wel fijn zijn als eens duidelijk wordt gemaakt wat een ONZ-mod nodig heeft. Ik kan bij elk van de kandidaten wel een essentieel aspect om ONZ te modden verzinnen waaraan ze niet voldoen.

Maar wat geeft de doorslag? .
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
    pi_24089718
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 21:24 schreef Posdnous het volgende:
    Wat een moeilijke keuze .

Geen flauw idee wie ik moet kiezen.

Het zou wel fijn zijn als eens duidelijk wordt gemaakt wat een ONZ-mod nodig heeft. Ik kan bij elk van de kandidaten wel een essentieel aspect om ONZ te modden verzinnen waaraan ze niet voldoen.

Maar wat geeft de doorslag? .
    zet die aspecten eens op t forum dan

ben wel benieuwd of t niet de standaard inkoppers zijn...
    Scheren is voor schapen!
      zondag 19 december 2004 @ 21:38:45 #222
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_24089972
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 21:27 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

zet die aspecten eens op t forum dan

ben wel benieuwd of t niet de standaard inkoppers zijn...
    Ik heb deze topics totaal niet doorgelezen, dus waarschijnlijk staat het al ergens.

En het grappige aan standaard inkoppers is meestal dat er een grote kern van waarheid in zit.

Maar dit is hoe ik er zelf (met mijn kleine kennis van ONZ) over denk.

Wat jou betreft: je hebt een te uitgesproken mening tegen bepaalde users en niet objectief op wat voor manier dan ook. Dat werkt een kliekje automatisch in de hand, geen structurele oplossing dus.
    Misschien is dat juist positief als ONZ die kant op wil, maar mij lijkt het niet zo slim.

Niks persoonlijks verder, ik heb nooit last van jou (m.u.v. mij van #ONZ kicken ) , maa randere users (en niet alleen super irritante) knappen daar op af.

Maar zoals ik al zei: zo heeft elk van de kandidaten wel iets. De vraag is wat de doorslaggevende eigenschap zou moeten zijn.
    pi_24090303
    dat verhaal ken ik ondertussen wel ja, maar ik ben eig meer op zoek naar wat de users van ONZ de zwakke punten vinden van de andere kandidaten, om het vervolgens tegen ze te gebruiken
    Scheren is voor schapen!
      zondag 19 december 2004 @ 21:57:51 #224
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_24090414
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 21:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
    dat verhaal ken ik ondertussen wel ja, maar ik ben eig meer op zoek naar wat de users van ONZ de zwakke punten vinden van de andere kandidaten, om het vervolgens tegen ze te gebruiken
    .

Tiemie: Beetje vergelijkbaar met jou, maar dan subtieler. Maar minder bestand tegen harde kritiek.
    Bupatih: Te nieuw en ik verwacht erg veel 'mantel der liefde omdat ik nog geen grote bek durf op te zetten'.
    Intx: Te aardig.
    Croup: Idem, totaal geen Mod-type.
    Tessje: Te kliekjes/incrowd/inlik achtig.
    HTT: Niet te handhaven.
    Kreator: lijkt me duidelijk.
      zondag 19 december 2004 @ 21:58:04 #225
    20100 NiNi
    Fabelhaft
    pi_24090420
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 21:38 schreef Posdnous het volgende:

Wat jou betreft: je hebt een te uitgesproken mening tegen bepaalde users en niet objectief op wat voor manier dan ook. Dat werkt een kliekje automatisch in de hand, geen structurele oplossing dus.
    Maar zoals ik al zei: zo heeft elk van de kandidaten wel iets. De vraag is wat de doorslaggevende eigenschap zou moeten zijn.
    Denk je niet dat dit waar is, PP? Volgens mij zou jij veel te subjectief modden.
    pi_24090504
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 21:58 schreef NiNi het volgende:

[..]

Denk je niet dat dit waar is, PP? Volgens mij zou jij veel te subjectief modden.
    waarom denkt iedereen dat toch?

ik ga gewoon hard in tegen sommige users, puur voor de lol, ik snap ook wel dat dat niet meer kan als mod zijnde, net als t ban uitlokken e.d.

je moet concessies doen, en ik zal me op bepaalde momenten echt moeten inhouden, dat snap ik, maar volgens mij lukt me dat wel...
    Scheren is voor schapen!
      zondag 19 december 2004 @ 22:12:13 #227
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_24090753
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 22:02 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

waarom denkt iedereen dat toch?

ik ga gewoon hard in tegen sommige users, puur voor de lol, ik snap ook wel dat dat niet meer kan als mod zijnde, net als t ban uitlokken e.d.

je moet concessies doen, en ik zal me op bepaalde momenten echt moeten inhouden, dat snap ik, maar volgens mij lukt me dat wel...
    Het probleem is dat het natuurlijk onmogelijk in te schatten is hoe elk van de kandidaten zich aan zal passen in de mod-rol. Dus ga je uit van hoe ze zich als user gedragen.

Lijkt me niet zo'n vreemde insteek. Iedereen kan natuurlijk zeggen : 'maar als mod ben ik heel anders'.

Misschien, misschien ook niet.
    pi_24091039
    quote:
    'maar als mod ben ik heel anders'.
    das ook zeker niet wat ik wil zeggen, want een user die totaal moet veranderen is bij voorbaat al kansloos, ik probeer eerder te zeggen dat ik af en toe eens eerst tot 10 moet tellen voordat ik iets post, omdat je als MOD nou eenmaal een soort van vreemde voorbeeld rol krijgt...
    Scheren is voor schapen!
      Moderator zondag 19 december 2004 @ 22:48:13 #229
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_24091600
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 22:23 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

das ook zeker niet wat ik wil zeggen, want een user die totaal moet veranderen is bij voorbaat al kansloos, ik probeer eerder te zeggen dat ik af en toe eens eerst tot 10 moet tellen voordat ik iets post, omdat je als MOD nou eenmaal een soort van vreemde voorbeeld rol krijgt...
    als ik al je post zo eens door lees... lijkt het me dat jij wel het MINST geschikt bent voor moderatorschap.....

je lijkt wel een slap aftreksel van dirkh
    4045
    onlogisch
    pi_24092067
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 21:57 schreef Posdnous het volgende:

[..]

.

HTT: Niet te handhaven.
    Dat is toch alleen maar een heel goede reden om me mod te maken, of niet
    Laptop kopen?
      zondag 19 december 2004 @ 23:08:33 #231
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_24092098
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:07 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Dat is toch alleen maar een heel goede reden om me mod te maken, of niet
    Je hebt er nog maar 3 te gaan en dan sta je weer gelijk met Croupje .
    Vrijheid
    pi_24092108
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 22:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

als ik al je post zo eens door lees... lijkt het me dat jij wel het MINST geschikt bent voor moderatorschap.....

dus je hebt alle 40 duizend posts ( zonder mn klonen) ff snel doorgelezen? hoe tof
    Scheren is voor schapen!
      Moderator zondag 19 december 2004 @ 23:10:45 #233
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_24092144
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

dus je hebt alle 40 duizend posts ( zonder mn klonen) ff snel doorgelezen? hoe tof
    de laatste 50 geven een aardig beeld weer
    4045
    onlogisch
      zondag 19 december 2004 @ 23:14:11 #234
    79102 Pool
    Noord noch Zuid
    pi_24092248
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Moet ik nu van alle kandidaten alle posts gaan doorlezen, voor ik een oordeel mag geven?
    pi_24092252
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Je hebt er nog maar 3 te gaan en dan sta je weer gelijk met Croupje .
    Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat ik zo hoog sta zonder campagne te voeren en MSN-vriendjes.
    pi_24092301
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:14 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat ik zo hoog sta zonder campagne te voeren en MSN-vriendjes.
    De insinuatie
    Laptop kopen?
    pi_24092318
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

de laatste 50 geven een aardig beeld weer
    ah, de Maurice-de-hond-wijze dus
    Scheren is voor schapen!
    pi_24092322
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 22:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Uit jouw mond zou PP dat als een compliment op kunnen vatten.
    Wat waarschijnlijk niet de bedoeling is, maar ja, jij bent het.

En lees nog maar eens heel goed de posts door, als er iemand het tegenovergstelde van mij is, dan is dat PP wel. Ik heb namelijk wel humor.
    pi_24092355
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:14 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik heb je ook geblokkeerd, werd er doodmoe van.
    pi_24092356
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:16 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

De insinuatie
    Męn, zonder de steun/ t gelobby van BBD was je nergens...
    Scheren is voor schapen!
    pi_24092374
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:16 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

De insinuatie
    Whehe, het was niet de bedoeling om iets te insinueren, maar jij voelt je blijkbaar aangesproken?
    pi_24092411
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:17 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Męn, zonder de steun/ t gelobby van BBD was je nergens...
    Jaloers?
    Laptop kopen?
    pi_24092413
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:16 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Uit jouw mond zou PP dat als een compliment op kunnen vatten.
    Wat waarschijnlijk niet de bedoeling is, maar ja, jij bent het.

En lees nog maar eens heel goed de posts door, als er iemand het tegenovergstelde van mij is, dan is dat PP wel. Ik heb namelijk wel humor.
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 14:21 schreef Dirkh het volgende:
    paarse_paashaas.

Reden:
    Heeft een dikke huid en kan tegen kritiek.
    Is ook behoorlijk kritisch tegenover de zittende mods en dat is alleen maar goed.
    Kent Onz op zijn duim en heeft gevoel voor humor.
    Veel on-line.

Optelsommetje dus.
    fuckin' schizo
    Scheren is voor schapen!
    pi_24092428
    [ik ben een newbie ]
    Scheren is voor schapen!
    pi_24092433
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:18 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Whehe, het was niet de bedoeling om iets te insinueren, maar jij voelt je blijkbaar aangesproken?
    Ach, ga toch fierljeppen met een kromme stok!
    Laptop kopen?
    pi_24092450
    Gaat lekker, PP
    Laptop kopen?
    pi_24092483
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:19 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Jaloers?
    nee, ik krijg t in mn eentje wel voor elkaar geen ONZ mod te worden, jij bent daar nog hulp voor nodig, blijkbaar
    Scheren is voor schapen!
    pi_24092643
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

nee, ik krijg t in mn eentje wel voor elkaar geen ONZ mod te worden, jij bent daar nog hulp voor nodig, blijkbaar
    Je moet nog een beetje aan je zinsbouw werken denk ik. Dát, of de fles in de gootsteen leeggieten en gaan slapen.
    Laptop kopen?
    pi_24092933
    HTT!

Zeg even tegen Boe dat ik bijna klaar ben. .
    Echte liefde!
    pi_24093161
    Dus Boe ronselt stemmen voor HTT
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
      zondag 19 december 2004 @ 23:47:16 #251
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_24093201
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
    Hoe groot was die steen? Zitten er nog meer mensen onder?
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    pi_24093224
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:47 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja weet ik veel probeer het te snappen
    pi_24093247
    quote:
    Tessje ook mag ik hopen?
    Of zijn er serieus users in de middag dronken genoeg om op haar te stemmen?
    pi_24093295
    quote:
    Nou, dat lijkt me sterk.
    Ik denk dat HTT genoeg eergevoel heeft om daar afstand van te nemen en dat dus nooit zou toestaan.
    pi_24093302
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:47 schreef Dagonet het volgende:

[..]

idd, t valt totaal niet op ofzo
    Scheren is voor schapen!
    pi_24093320
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:50 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Nou, dat lijkt me sterk.
    Ik denk dat HTT genoeg eergevoel heeft om daar afstand van te nemen en dat dus nooit zou toestaan.
    ben je echt zo naief?
    Scheren is voor schapen!
    pi_24093328
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:50 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

idd, t valt totaal niet op ofzo
    Nou croupouque denkt van niet dus
    pi_24093341
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:51 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

ben je echt zo naief?
    Of je speelt het even mee, lieverd.
    pi_24093354
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:50 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Nou, dat lijkt me sterk.
    [/sarcasme]
    pi_24093355
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:48 schreef knowall het volgende:

[..]

Tessje ook mag ik hopen?
    Of zijn er serieus users in de middag dronken genoeg om op haar te stemmen?
    Hoe zit dat met jou? Overdag zo bezopen als een bejaarde Schoonebeekse teef en 's avonds nuchter?
    Dit is zo'n beetje het enige wat ik van jou lees wat nog redelijk dicht bij de waarheid komt.
      Moderator zondag 19 december 2004 @ 23:53:00 #261
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_24093363
    wanneer is er nou is een uitslag?
    4045
    onlogisch
    pi_24093386
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:52 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Hoe zit dat met jou? Overdag zo bezopen als een bejaarde Schoonebeekse teef en 's avonds nuchter?
    Dit is zo'n beetje het enige wat ik van jou lees wat nog redelijk dicht bij de waarheid komt.
    Ik ben nooit dronken, aangezien alcohol hersencellen afbreekt en ik volgens de meeste users van fok! niet over bepaald veel hersencellen beschik, lijkt mij dat ook het beste.
      Moderator zondag 19 december 2004 @ 23:55:21 #263
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_24093422
    dirkh... wanneer is de uitslag bekend?
    4045
    onlogisch
    pi_24093476
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:53 schreef onlogisch het volgende:
    wanneer is er nou is een uitslag?
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:55 schreef onlogisch het volgende:
    ODOLS - De finale!

[ Bericht 3% gewijzigd door paarse_paashaas op 19-12-2004 23:58:18 (verkeerde ctrl-v) ]
    Scheren is voor schapen!
      Moderator zondag 19 december 2004 @ 23:57:44 #265
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_24093486
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

[..]

ODOLS De finale! Discussietopic (II)

4045
    onlogisch
    pi_24093494
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:55 schreef onlogisch het volgende:
    tot dinsdag 20:00 kun je stemmen, dus dan zal er tot ongeveer 21:00 gefraudeerd worden en zal er rond 22:00 bekend worden gemaakt dat Yvonne's favoriet de nieuwe mod wordt. Helder.
    pi_24093514
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:57 schreef knowall het volgende:

[..]

tot dinsdag 20:00 kun je stemmen, dus dan zal er tot ongeveer 21:00 gefraudeerd worden en zal er rond 22:00 bekend worden gemaakt dat Yvonne's favoriet de nieuwe mod wordt. Helder.
    Scheren is voor schapen!
    pi_24093524
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:58 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Ik dacht eerder aan Tessje
    pi_24093606
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:59 schreef knowall het volgende:

[..]

Ik dacht
    ja, daar ga je de fout in hč
    Scheren is voor schapen!
      maandag 20 december 2004 @ 00:03:05 #270
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_24093613
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 23:53 schreef knowall het volgende:

[..]

Ik ben nooit dronken, aangezien alcohol hersencellen afbreekt en ik volgens de meeste users van fok! niet over bepaald veel hersencellen beschik, lijkt mij dat ook het beste.
    Je weet die weinige cellen anders prima te gebruiken, zo blijkt nu ineens!
    And so I throw the windows wide /
    And call to you across the sky
    Lissabon!
    pi_24093649
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 00:02 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

ja, daar ga je de fout in hč
    ik dacht toch even van niet!
    pi_24094109
    Ik wist dat Boe met me sympathiseerde, maar als hij echt ronselt ben ik het daar idd niet mee eens. Hoewel de gedachte aan blauw zijn ook wel weer leuk is.

Laat ik me troosten met de gedachte dat áls ik het word, ik mijn best ga doen, en iedereen werd geacht verstandig genoeg met zijn/haar stem om te springen
    Laptop kopen?
    pi_24094206
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 00:27 schreef HTT-Thalan het volgende:
    Ik wist dat Boe met me sympathiseerde, maar als hij echt ronselt ben ik het daar idd niet mee eens. Hoewel de gedachte aan blauw zijn ook wel weer leuk is.

Laat ik me troosten met de gedachte dat áls ik het word, ik mijn best ga doen, en iedereen werd geacht verstandig genoeg met zijn/haar stem om te springen
    Het was ook een sarcastisch bedoelde ronselt
    pi_24094316
    quote:

je moet wel erg naief zijn om jouw verhaal te geloven
    pi_24094338
    quote:
    Wat is er mis met ronselen? Dat hoort erbij.
    Als iemand zich laat ronselen, is dat zijn/haar beslissing.
    Niks mis mee hoor, dat hoort er gewoon bij. Je hebt gewoon een goede campagne leider.
      Official ESF Kreviewer maandag 20 december 2004 @ 09:02:52 #276
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_24096481
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 00:40 schreef Dirkh het volgende:

Vind je? Ik vind het nogal deprimerend dat een iq-frusti als Tesje zoveel stemmen krijgt, terwijl ze amper capabel is om te beseffen dat het lichtknopje samenhangt met het aan en uitgaan vd lamp.
    Bovendien krijg je dan nogal een scheve stemming. Ik kan nu ook wel een zooitje stemmen krijgen als ik in een paar topics en forums ga vermelden dat ik zo zielig ben met m'n handjevol stemmen, maar dat doe ik niet, want de stemmen die ik nu heb, zijn tenminste bewust gemaakt.
    Dus, dan verlies ik liever met eer, dan dat ik half fok ben afgegaan omdat ik zelf eigenlijk te weinig maatjes zou hebben.
    pi_24096922
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 09:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind het nogal deprimerend dat een iq-frusti als Tesje zoveel stemmen krijgt, terwijl ze amper capabel is om te beseffen dat het lichtknopje samenhangt met het aan en uitgaan vd lamp.
    Bovendien krijg je dan nogal een scheve stemming. Ik kan nu ook wel een zooitje stemmen krijgen als ik in een paar topics en forums ga vermelden dat ik zo zielig ben met m'n handjevol stemmen, maar dat doe ik niet, want de stemmen die ik nu heb, zijn tenminste bewust gemaakt.
    Dus, dan verlies ik liever met eer, dan dat ik half fok ben afgegaan omdat ik zelf eigenlijk te weinig maatjes zou hebben.
    Met eer verliezen is hetzelfde als gewoon keihard met je neus op de feiten gedrukt worden.
    Je hebt gewoon geen aanhang. Op die paar na dan.
    Ronselen onder de onz users is al vanaf de eerste dag aan de gang, en zo hoort het ook.

De gasten die op Tessje hebben gestemd krijgen er vast en zeker iets voor terug. Ik wil overigens niet weten wat, al kan ik het wel raden. En dat is natuurlijk een middel wat jij niet kan inzetten. Hoewel..... je kan het wel, maar daar win je geen zieltjes mee.
      Official ESF Kreviewer maandag 20 december 2004 @ 10:02:01 #278
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_24097049
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 09:52 schreef Dirkh het volgende:
    Dat zal het zijn. .

En tja, je mag er inderdaad trots op zijn dat je met Heatwave neukt, want dat verhoogt je aanzien.
      maandag 20 december 2004 @ 10:05:47 #279
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_24097092
    Ik zal wel een blinde nerd zijn, maar is de tussenstand ook ergens te zien? .
    pi_24097119
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 10:05 schreef Posdnous het volgende:
    Ik zal wel een blinde nerd zijn, maar is de tussenstand ook ergens te zien? .
    Ergens in het stemtopic.
      maandag 20 december 2004 @ 10:08:23 #281
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_24097125
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 10:08 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ergens in het stemtopic.
    Grazie.
    pi_24097150
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 10:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat zal het zijn. .

En tja, je mag er inderdaad trots op zijn dat je met Heatwave neukt, want dat verhoogt je aanzien.
    Niet die van Heatwave.
    pi_24097511
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 09:52 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Met eer verliezen is hetzelfde als gewoon keihard met je neus op de feiten gedrukt worden.
    Ronselen onder de onz users is al vanaf de eerste dag aan de gang, en zo hoort het ook.

De gasten die op Tessje hebben gestemd krijgen er vast en zeker iets voor terug. Ik wil overigens niet weten wat, al kan ik het wel raden. En dat is natuurlijk een middel wat jij niet kan inzetten. Hoewel..... je kan het wel, maar daar win je geen zieltjes mee.
    stel nou eens hč, dat jij aan deze verkiezing mee zou doen, ipv dat je op een iets andere manier de crew binnengerold was.... hoe zou jij deze fraude gevoelige verkiezing dan zien?
    Scheren is voor schapen!
    pi_24097531
    godverdomme, ik ben spontaan een verzuurde oldbie geworden
    Scheren is voor schapen!
    pi_24097600
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 10:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
    godverdomme, ik ben spontaan een verzuurde oldbie geworden
    Dat was je toch altijd al?
    Laptop kopen?
    pi_24097614
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 10:37 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

stel nou eens hč, dat jij aan deze verkiezing mee zou doen, ipv dat je op een iets andere manier de crew binnengerold was.... hoe zou jij deze fraude gevoelige verkiezing dan zien?
    Ik zou campagne voeren en fel ook.
    Ik zou alle posts die mijn tegenkandidaten hebben geschreven, bestuderen.
    Dan zal ik deze gebruiken om de concurrent er mee om de oren slaan.
    In jouw geval, zal dat dus betekenen dat ik al jouw posts hiervoor zou kunnen gebruiken. Maar dat is een kwestie van filteren.
    pi_24098383
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 09:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als dat zo is dan krijgt onzin de moderator die het verdient.

Net als toen we Balkenende 1 kregen toen een kudde radeloze paniekdebieltjes op een lijk stemde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karboenkeltje op 20-12-2004 11:32:45 (Letters moeilijk...) ]
    pi_24098413
    en dan?

de meeste posters in t stem topic hebben waarschijnlijk dit hele discussie topic totaal genegeerd, ff naar t lijstje kandidaten gekeken, en diegene gekozen die "wel leuke topics opent" want dat is blijk baar een erg belangrijk iets als mod, alhoewel ik me geen leuk topic van jou of knut kan herinneren...
    Scheren is voor schapen!
    pi_24098567
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
    en dan?

de meeste posters in t stem topic hebben waarschijnlijk dit hele discussie topic totaal genegeerd, ff naar t lijstje kandidaten gekeken, en diegene gekozen die "wel leuke topics opent" want dat is blijk baar een erg belangrijk iets als mod, alhoewel ik me geen leuk topic van jou of knut kan herinneren...
    Je gaat er zo hard op in, dat ik me bijna begin af te vragen of je niet gewoon heel gefrustreerd bent omdat je achterligt op een in jouw ogen totale kutnewbie.
    Laptop kopen?
    pi_24098578
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
    en dan?

Hmmm. Als mijn zintuigen me niet in de steek laten op dit voor mij nog vroege tijdstip dan proef ik hier toch enige vorm van frustratie; frustratie waarvan ik het vreemde voorgevoel heb dat ik me om de één of andere reden aangesproken zou moeten voelen. Hmmm.
    pi_24098609
    Of ze hebben gezien dat je best een enorme zeurkous kan zijn, PP (tenminste tot die conclusie kom ik als ik dit allemaal doorlees, dus zo'n aanbeveling is dit doorlezen nou ook weer niet voor je).
      maandag 20 december 2004 @ 11:42:12 #292
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_24098624
    Wat is eigenlijk de visie van de kandidaat-mods op de stickietopics, zien zij punten die, in goed overleg met de reeds zittende mods enz yadayadayada, zij gewijzigd zouden willen zien?
    pi_24098650
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:41 schreef Isabeau het volgende:
    Of ze hebben gezien dat je best een enorme zeurkous kan zijn, PP (tenminste tot die conclusie kom ik als ik dit allemaal doorlees, dus zo'n aanbeveling is dit doorlezen nou ook weer niet voor je).

ik, zeuren?
    Scheren is voor schapen!
    pi_24098683
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:42 schreef Dagonet het volgende:
    Wat is eigenlijk de visie van de kandidaat-mods op de stickietopics, zien zij punten die, in goed overleg met de reeds zittende mods enz yadayadayada, zij gewijzigd zouden willen zien?
    Ik zie het liefste zo min mogelijk stickytopics.
    Afgezien van de drie Odols-topics die er nu staan en die uiteraard over een aantal dagen weer verdwenen zijn denk ik dat het "welkom newbies"-topic en de huisregels wel gecombineerd kunnen worden als je het nieuwe topic wat daar uit ontstaat een andere naam geeft.
    Het TopTipTopic moet uiteraard blijven bestaan.
    pi_24098692
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 00:40 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Als iemand zich laat ronselen, is dat zijn/haar beslissing.
    Niks mis mee hoor, dat hoort er gewoon bij. Je hebt gewoon een goede campagne leider.
    Met dat ge onsel wordt de mod wel gekozen door volledige buitenstaanders met anderhalve post. Users die hun hele MSN lijst naar Fok lokken, winnen het dus van users die hun stemmen van geroutineerde users krijgen. Maakt allemaal niks uit, maar wel vreemd dat mods dit stimuleren.
    pi_24098718
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:45 schreef Intxaurraga het volgende:

[..]

Met dat ge onsel wordt de mod wel gekozen door volledige buitenstaanders met anderhalve post. Users die hun hele MSN lijst naar Fok lokken, winnen het dus van users die hun stemmen van geroutineerde users krijgen. Maakt allemaal niks uit, maar wel vreemd dat mods dit stimuleren.
    Goed argument,ik ga als buitenstaander op jou stemmen nu
    Als ik je naam ingetikt krijg that is.
    pi_24098733
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:42 schreef Dagonet het volgende:
    Allemaal weg wat mij betreft. Alsof ook maar een user hier die topics heeft gelezen voor ie een post plaatste

Maurice, op hoeveel zetels sta ik?
      maandag 20 december 2004 @ 11:48:40 #298
    110452 Biöslock
    BIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLO
    pi_24098745
    De frustratie. [14.gif]
    BIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCK
    BIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCK
    BIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCKBIOSLOCK
    pi_24098752
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:46 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Goed argument,ik ga als buitenstaander op jou stemmen nu
    Als ik je naam ingetikt krijg that is.
    Met "dinges" snappen ze het ook wel.
    pi_24098758
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:47 schreef Intxaurraga het volgende:

[..]

Allemaal weg wat mij betreft. Alsof ook maar een user hier die topics heeft gelezen voor ie een post plaatste

Maurice, op hoeveel zetels sta ik?
    Als je nu nog even "Hun moeten hun aanpassen aan ons en wij niet aan hun" zegt, dan gok ik 35.
    pi_24098765
    Dit is toch wel grappig hoor..
      maandag 20 december 2004 @ 11:50:33 #302
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_24098788
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:44 schreef Croupouque het volgende:
    Het TopTipTopic moet uiteraard blijven bestaan.
    Waarom?
    pi_24098807
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:43 schreef paarse_paashaas het volgende:

ik, zeuren?
    ...en het niet eens doorhebben of willen doorhebben
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')