quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet op wie ik moet stemmen
Dan wordt m,n stem maar als weggegooid beschouwt hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik vermoed dat men wacht op het moment dat er twee of drie users zijn die qua punten zijn uitgelopen, zodat hun stemmen niet als weggegooid kunnen worden beschouwd.
De users mochten beslissenquote:
Nee hoor, Croup opent nog leuke topics, kan spellen, vervalt niet in continue slowchat en slijmt zich niet bij iedereen naar binnen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Croupouque op één vind ik erger...
En dus niet geschikt om mod te wordenquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nee hoor, Croup opent nog leuke topics, kan spellen, vervalt niet in continue slowchat en slijmt zich niet bij iedereen naar binnen.
Dat maak jij er van. Ik denk dat hij het prima zou doen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:45 schreef knowall het volgende:
[..]
En dus niet geschikt om mod te worden
Croupouque 25quote:
Je bent echt niet de enige.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Croupouque op één vind ik erger...
4 is altijd al mijn lievelingscijfer geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Croupouque 25
HTT-Thalan 21
Tessje 19
Bupatih 17
Paarsepaashaas 10
Tiemie 6
Intxaurraga 5
Kreator 2
Verdikkeme ben ik weer de sarcasme-tags vergeten!quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Ik denk dat hij het prima zou doen.
Mijn stem heb je!quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige.
Ik heb echter hoop op nog veel stemmen voor Tessje, Bupatih en Paarse_Paashaas.
Misschien helpt het als ik zeg dat ik de "Post hier om 22:22 uur precies"-reeks een walgelijke kwijlreeks vind, iets waar ik hopelijk geen vrienden mee maak.
En [HOMO] moet ook weg.
En de GPD.
En die stomme Feedback-reeks.
En het TTT.
Ik weet niet wat het is maar ik heb zo'n idee dat hij helemaal geen goede mod zou zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nee hoor, Croup opent nog leuke topics, kan spellen, vervalt niet in continue slowchat en slijmt zich niet bij iedereen naar binnen.
Hmmmz,quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige.
Ik heb echter hoop op nog veel stemmen voor Tessje, Bupatih en Paarse_Paashaas.
Misschien helpt het als ik zeg dat ik de "Post hier om 22:22 uur precies"-reeks een walgelijke kwijlreeks vind, iets waar ik hopelijk geen vrienden mee maak.
En [HOMO] moet ook weg.
En de GPD.
En die stomme Feedback-reeks.
En het TTT.
Kun je er even bij grommen, misschien dat ik toch op je stem.quote:
Hij heeft juist anti gesolliciteerd!quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:55 schreef NiNi het volgende:
Zit niet te mekkeren Croup. Je hebt natuurlijk niet voor niets gesolliciteerd.
Hij zei, de reeksen moeten doodquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Kun je er even bij grommen, misschien dat ik toch op je stem.
Ja, wat vind je van de bifi-reeks Croupouque?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmmz,
ga eens door?
Nu wordt het eindelijk interessant!
Die hele bifi-reeks interesseert mij geen hol en heeft dat ook nooit gedaan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:59 schreef knowall het volgende:
[..]
Ja, wat vind je van de bifi-reeks Croupouque?
Ik vind dat een goed teken. Als je al begint te blozen terwijl je een baggertopic opent, dan vind ik dat een teken dat je wéét dat je fout bezig bent. En dat is een goed begin.quote:Wat vind je ervan dat mensen met een rode kleur baggertopics openen?
Schandalig natuurlijk, mensen die lol hebben op een forum mogen niet getolereerd worden.quote:Wat vind je ervan dat er nog steeds bifi-achtige-topics geopend worden?
Ik maak me meer zorgen over het lot van het Tibetaanse volk.quote:Wat vind je ervan dat er nog steeds beren in Rusland op gruwelijke wijze mishandeld worden?
Minder C :[, je begon goedquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die hele bifi-reeks interesseert mij geen hol en heeft dat ook nooit gedaan.
[..]
Ik vind dat een goed teken. Als je al begint te blozen terwijl je een baggertopic opent, dan vind ik dat een teken dat je wéét dat je fout bezig bent. En dat is een goed begin.
[..]
Schandalig natuurlijk, mensen die lol hebben op een forum mogen niet getolereerd worden.
[..]
Ik maak me meer zorgen over het lot van het Tibetaanse volk.
Het is pas echt evil en satanisch als hij al die reeksen sluit terwijl hijzelf ook regelmatig in een slowchatreeks te vinden is.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij zei, de reeksen moeten dood
Allemaal
Zal ik toch maar weer mod worden op ONZ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Het is pas echt evil en satanisch als hij al die reeksen sluit terwijl hijzelf ookk regelmatig in een slowchatreeks te vinden is.
Je hebt gelijk, sorrie!quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:49 schreef NiNi het volgende:
Ja, nou die dikke weer.
Mijn stem op dinges staat er nog niet bij!
Zet mij dan maar op zwart.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik toch maar weer mod worden op ONZ?
Dán zou je pas geschikt zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Het is pas echt evil en satanisch als hij al die reeksen sluit terwijl hijzelf ook regelmatig in een slowchatreeks te vinden is.
Normaal antwoord: Bende gij helegaar besomoeterd, gek wief! Wilde ge de beerput echt opentrekken?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik toch maar weer mod worden op ONZ?
Twee vliegen in één klap. Inkoppertjesman slaat weer toe!quote:
Serieus antwoord,quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:10 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Normaal antwoord: Bende gij helegaar besomoeterd, gek wief! Wilde ge de beerput echt opentrekken?
Serieus antwoord: Waarom niet?
Wat triest, ik doe pogingen om grappig te zijn en mevrouw vindt het meteen 'minder'.quote:
De tijd staat niet stil, wees niet verbitterd en kijk met geluk terug op wat is geweest. Maar weet dat wat geweest is, is geweest en dat alles uiteindelijk voortschrijdt, of het wil of niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:14 schreef yvonne het volgende:
Serieus antwoord,
ik heb het te druk,
ONZ en daar kunnen we lang en kort over zeiken, is niet echt mijn ONZ meer,
plus,
ik weet echt geen leuke sluitposts meer, geen ideeen meer om saaie topics om te bouwen,
kortom,
de bevlogenheid met ONZ is weg.
Whehehe, hij zou zo president van de verenigde staten kunnen wordenquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die Thalan lobbyt ook bij het leven.
Ik hou de eer aan mezelf.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik moet ook maar eens champagne voeren.
En zo hoort het in de politiek.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die Thalan lobbyt ook bij het leven.
Ach, die Tibet-opmerking vond ik best geslaagd. Ze doen het toch prima onder de Chinese vlag?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat triest, ik doe pogingen om grappig te zijn en mevrouw vindt het meteen 'minder'.
Het gaat schrikbarend slecht met me.
Jij moet niet gek opkijken als ik over een paar uur samen met mijn Tibetaanse monnikenknokploeg voor jouw deur sta, vlegel!quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ach, die Tibet-opmerking vond ik best geslaagd. Ze doen het toch prima onder de Chinese vlag?
Hier mijn strijdlied:quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik moet ook maar eens champagne voeren.
quote:[Bange Hans]
Voor al de newbies hier ten spijt
(uhhh)
Newbie, ik kick je ik push je ik stik je.
Ik vil je, besteel me met je handen, en ik rip je.
Ik kraak je als een chipje.
shit newbie ik kick je.
Ik breek je beide armen en ik knik ze.
Het is de wereld van een oldbie in het universum van een newb.
en dat besef ik newbie allemaal door jou
en ik weet dat je de pijn van de slotjes kent
en dat je nooit geaccepteerd wordt, maar dat went
ik zie je naam en denk: ik weet niet wat ik moet met je
maar serieus newbie, je weet niet wat ik doe met je
en het is simpel, simpel als walgen van
jij bent een newbie, ik ben dé man
(ahahh)
Een man die door velen wordt aanbeden.
Maar je moet weten dat je nu al behoort tot ’t verleden.
en vanaf de dag van vandaag is het echt kut, want ik ken de modjes, van Insomaniac, PR, Jogy tot Knut.
[Drees] - chorus
Newbie, newbie, newbie, je bent zo kut als een Furby
Jij voelt je dadelijk zo opgeblazen als Curby, oh Newbie
[Ban B.]
Je hebt mijn topic zovaak kapot gemaakt,
als een kraker mijn TTT kapot gekraakt.
ik zag je staan, ik zag je met mijn post shitten
Je zag een topic, begon te baggeren en meteen vitten
Je rende in paniek als ’n kip zonder kop rond
Terwijl m’n topic onderaan in de AT stond
wat ik helemaal niet chill vond
Mijn topic verkracht en één verdachte wat ik dacht was dat ik je helemaal verachtte
Je moet nog ff wachten, want ik schopje op je poep
Hoofd op de stenen, dat is de plaats te zijn voor ’n n00b,
De zon gaat op en de zon gaat onder, je leven zonder baggeren, nee je wereld draait niet zonder
Je bent nu gebanned voor het leven en de terreur is voor bij
Je bent nu echt niets meer dan shit voor mij
want ik werd helemaal gek van jou
vandaar deze track over jou (nehehewbie)
[Drees] - chorus
nehehehewbie
[Bange Hans, Ban B. en Drees]
Grof geweld (alleen voor de newbiess)
Vette avondrel (allemaal van de newbies)
Het Fok!stok-spel (alleen voor de oldbies)
ik dacht het wel (allemaal tegen newbies)
mijn hoofd op hol (helemaal door de newbies)
ik schop je in je hol (alleen bij de newbies)
ik mol je snol (zeker weten, vuile newbies)
ik dol en mol (elke dag weer die newbies)
dan schijt je in je broek (vele brokkies)
ik drijf je in de hoek (jullie newbies)
dan blijf je lang op zoek (op zoek naar je mede-n00bies)
er is een heel forum (vol met newbies)
topics vol met schorem (vol met newbies)
nooit eens een puik topic (die stomme kutnewbies)
Kijk maar uit want anders schop ik (vol op die newbies)
ik woon in Onzin voor je Leven (vol met newnewnewbies)
NEEEEWBIIEEEEESSSS!
[Drees] - chorus
he new-new-neeeewbie
Hebben ze inderdaad slim aangepakt, die Chinezen. Ik zou ook eerst de gewelddadige Tibetaanse hanggroepmonniken het land uit knikkeren als ik een land annexeer.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jij moet niet gek opkijken als ik over een paar uur samen met mijn Tibetaanse monnikenknokploeg voor jouw deur sta, vlegel!
Ben je nu heel erg boos als ik zeg dat ik het niet leuk vind, mooi!, maar niet leuk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat triest, ik doe pogingen om grappig te zijn en mevrouw vindt het meteen 'minder'.
Het gaat schrikbarend slecht met me.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed wat je hiermee probeert te zeggen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je nu heel erg boos als ik zeg dat ik het niet leuk vind, mooi!, maar niet leuk.
O, de bifitopics zijn OOK niet leuk, daarom zeg ik het niet,
maar carry on,
Het is volgens mij geen geheim dat ik een verschrikkelijke hekel heb aan bagger. En ik heb net zo'n hekel aan nachtbagger.quote:ik lurk nog steeds met grote interesse,
wat doe je met de nachtbagger?
Komt doordat je moslim bent, ik weet het zeker!quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:39 schreef Meki het volgende:
Aha ga in protest Meki staat er niet bij
Bronquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Komt doordat je moslim bent, ik weet het zeker!
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Zeg Jogy, wat is er eigenlijk met dat goede woordje voor mij gebeurd?
Van de le_knightclub_soda weblog:quote:
"ik zal een goed woordje voor je doen, niet dat je het nodig hebt" zei die nog. Ik heb dus voor niets m'n ouders uit bed gebeld met de mededeling dat ik een vriend gemaakt had.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:42 schreef yvonne het volgende:
[..], ik ben de enige die op je gestemd heeft
Je hebr er een vriendin bijquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
"ik zal een goed woordje voor je doen, niet dat je het nodig hebt" zei die nog. Ik heb dus voor niets m'n ouders uit bed gebeld met de mededeling dat ik een vriend gemaakt had.![]()
Ik mag van m'n ouders niet met vreemde vrouwen praten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebr er een vriendin bij
Is dat niet veel waard?
Jahdajadahjadha.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:53 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik mag van m'n ouders niet met vreemde vrouwen praten.
Even m'n ouders bellen, maar ik denk dat het niet mag. Als ik mod was geweest had ik deze offtopic slowchat weggehaald trouwens, maar ik heb er wel vertrouwen in dat HTT-Thalan dat volgende week gaat doen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahdajadahjadha.
Hoi, ik ben Yvonne,
neuken?
dan overrule ik hemquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:58 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Even m'n ouders bellen, maar ik denk dat het niet mag. Als ik mod was geweest had ik deze offtopic slowchat weggehaald trouwens, maar ik heb er wel vertrouwen in dat HTT-Thalan dat volgende week gaat doen.![]()
Als het op dit gebied aankomt wél, maar op andere vlakken moet je in mij natuurlijk je meerdere erkennen. Zo ben ik bijvoorbeeld een meester in stoepkrijten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
Goedenavond, ik was even film kijken. Ik zie dat ik gelijk sta met C.
Maakt dit hem nu mijn aardsrivaal? [afbeelding]
Zal ik dan met je strijden om de 1e plek, op je eigen vakterrein? Pas op, mijn oom was schoorsteenveger in "Mary Poppins"quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als het op dit gebied aankomt wél, maar op andere vlakken moet je in mij natuurlijk je meerdere erkennen. Zo ben ik bijvoorbeeld een meester in stoepkrijten.
Ik drink alleen bier van Smirnoff of Bacardi, Telt dat ook?quote:Op zondag 19 december 2004 00:25 schreef yvonne het volgende:
Ow fuck!!!!
de belangrijkste crewvragen veregeten te stellen!!!
Houden jullie van bier, welk merk!!
EN, kunnen jullie luchtgitaar spelen?
Wheeeee! Ben jij dat echt bolle?quote:Op zondag 19 december 2004 00:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik drink alleen bier van Smirnoff of Bacardi, Telt dat ook?
En wat betreft de luchtgitaar:
[afbeelding]
Nee, dat is mijn alter ego.quote:Op zondag 19 december 2004 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wheeeee! Ben jij dat echt bolle?
Beetje lullig om een foto van Dalord te gaan posten!quote:
Denk je dat ik dan aan 1.3 megapixel genoeg zou hebben?quote:Op zondag 19 december 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Beetje lullig om een foto van Dalord te gaan posten!
En snél dat die fiets is, niet te geloven.quote:Op zondag 19 december 2004 00:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hé, een fietsband uit Tsjernobil. Die zie je niet zo vaak meer.
Ik maak nu een nóg slechtere beurt door te zeggen dat ik geen verschil proef bij verschillende merken bier.quote:Op zondag 19 december 2004 00:25 schreef yvonne het volgende:
Ow fuck!!!!
de belangrijkste crewvragen veregeten te stellen!!!
Houden jullie van bier, welk merk!!
EN, kunnen jullie luchtgitaar spelen?
En waar blijft mijn hint dan?quote:Op zondag 19 december 2004 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
Post je verwarde bierfoto C!
Dat levert vast bonuspunten op!
Spring van een brug af H!quote:
Goed idee! En ik zoek mijn billenfoto ook nog even op, moment!quote:Op zondag 19 december 2004 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
Post je verwarde bierfoto C!
Het was ook te makkelijkquote:Op zondag 19 december 2004 00:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Spring van een brug af H!
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op zondag 19 december 2004 00:42 schreef Isabeau het volgende:
En tieten, het is een pré om tieten te hebben! En te posten
Jaaaaa! De billenfoto!quote:Op zondag 19 december 2004 00:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Goed idee! En ik zoek mijn billenfoto ook nog even op, moment!
Dat heb ik al eens gedaan. Ben alleen het topic even kwijtquote:Op zondag 19 december 2004 00:42 schreef Isabeau het volgende:
En tieten, het is een pré om tieten te hebben! En te posten
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | (1) Croupouque 29 (4) HTT-Thalan 23 (2) Tessje 20 (3) Bupatih 19 (5) Paarsepaashaas 11 (7) Tiemie 8 (6) Intxaurraga 6 (8) Kreator 1 |
Bij mij er nog eentje bij.quote:Op zondag 19 december 2004 02:29 schreef FlyingFox het volgende:
Tussenstand á la FF:
[ code verwijderd ]
Tsja, ik zie een post van 02:29 terwijl er vanmorgen nog op mij gestemd is.quote:Op zondag 19 december 2004 10:31 schreef FlyingFox het volgende:
Twijfel jij aan mijn turfkwaliteiten?
Ah! Mijn telling is dus gewoon niet recent genoeg! Zeg dat dan. *ruziet*.quote:Op zondag 19 december 2004 10:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, ik zie een post van 02:29 terwijl er vanmorgen nog op mij gestemd is.
Of op mij.quote:Op zondag 19 december 2004 10:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mensen kunnen ook op VAC stemmen.
Uit onvrede ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |