als een roosquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:44 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi lieverd...hoop dat je lekker hebt kunnen slapen vanacht.![]()
volgens mij gingen we om 3 uur slapen ofzo toch.....kwam over 12en met mandje uit....had ik echt ff nodigquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
als een roosen maar liefst tot 10, ongelooflijk..
Jij?
Yup. Third time in a row. Struik en Kepler gaan ook mee.quote:
yep, mooie tijd toch? 3 uur? Maar ik zal je voortaan wel een beetje sparenquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:49 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
volgens mij gingen we om 3 uur slapen ofzo toch.....kwam over 12en met mandje uit....had ik echt ff nodig![]()
Hahahaha.....nee sorryquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
yep, mooie tijd toch? 3 uur? Maar ik zal je voortaan wel een beetje sparen(heb je je al bedacht?
)
quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:52 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hahahaha.....nee sorry![]()
Je moet toch echt een weekje wachten![]()
Ik ook trouwens
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
maar goed...ik ga me nu klaarmaken om weg te gaan...heb een zwaar trainingprogramma staan voor vandaag. en vanavond een feestje![]()
laterzzzzzzzz![]()
Hm, ik laat liever mn moves zien in een game.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:49 schreef Magneet het volgende:
Bastard, een kata is iets bij vechtsport waarin jeje moves laat zien zonder tegenstanderd, Je ziet dat heel vaak bij demonstraties maar sommige kata's kunnen tot meer dan een uur duren. Correct me if I am wrong mensen.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:01 schreef Bastard het volgende:
Wat een gekanker weer op een avondje gamen zeg
Huillies ook meteen.
*Kwijt moest*
Dan zou je het dagelijks doen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, een gedeelte van het eten en de drank is binnen.
50 euro bij de supermarkt en 100 euro bij de slijter achtergelaten. Ik voelde me net ChOas.![]()
Ben ik ff blij dat ik dat topic niet volg zegquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zie GAM maar.. halo2 topic geloof ik.
Wat is dat voor gezeik? Is snap het niet helemaal maar ik vermoed dat het (weer) met die kleuter van een Gamedemon te maken heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:04 schreef Bastard het volgende:
Zie GAM maar.. halo2 topic geloof ik.
Gijs.....je icon.....zoooooooo gay!quote:
Dat is de oorzaak ja.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is dat voor gezeik? Is snap het niet helemaal maar ik vermoed dat het (weer) met die kleuter van een Gamedemon te maken heeft.
Ja eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 18 december 2004 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs.....je icon.....zoooooooo gay!![]()
![]()
Ik vind het een irritant kutjong, en dat zeg ik gerust tegen hem. Begrijp sowieso niet waarom hij iedere keer weer de Gijsjes en de Nexiums opzoekt. Bij RS3 werd hij ook al uitgekotst.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:13 schreef Bastard het volgende:
Dat is de oorzaak ja.
Had ik zooo geen zin in... maar dat mag je niet zeggen ofzo
Hij heeft een vrij hoog Nadine gehalte.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:15 schreef Bastard het volgende:
Maar goed, staat me voor geeen meter zeker
ok, aangepast.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij heeft een vrij hoog Nadine gehalte.![]()
![]()
Die lijkt op die van Magneet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:23 schreef Bastard het volgende:
ok, aangepast.
quote:
wellusquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:31 schreef Magneet het volgende:
eg nie
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Kom ik om 13.00 uur beneden, ligt er een kadotje van m`n vrouw omdat we een ½ jar getrouwd zijn![]()
Nu welquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
lieeeef!! (had jij ook wat? anders.. oh ooooh
)
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nu wel, moet alleen wel ff een nieuw kerstkado gaan zoeken
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nu wel, moet alleen wel ff een nieuw kerstkado gaan zoeken
![]()
Oh ja.. dat was hier ook zoquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Kom ik om 13.00 uur beneden, ligt er een kadotje van m`n vrouw omdat we een ½ jaar getrouwd zijn![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het een irritant kutjong, en dat zeg ik gerust tegen hem. Begrijp sowieso niet waarom hij iedere keer weer de Gijsjes en de Nexiums opzoekt. Bij RS3 werd hij ook al uitgekotst.
Ik had een halve reactie getikt en dacht toen. Wtf, ik ga mijn tijd niet verdoen aan dat tering jochquote:
hey Chocobo, alles goed met jou en de familie vandaag?quote:
Je bent ook een klootzakquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:52 schreef Bastard het volgende:
Valt me tegen ook van die andere gasten, Bastard zegt wat... en ik ben meteen de klootzak. kortzichtig hoor.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had een halve reactie getikt en dacht toen. Wtf, ik ga mijn tijd niet verdoen aan dat tering joch
Hij zoekt het maar uit, ik vond het gister super tof.
Weet niet eens precies wat er gebeurd is maar ik trek dat Fok kliekje nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:52 schreef Bastard het volgende:
Valt me tegen ook van die andere gasten, Bastard zegt wat... en ik ben meteen de klootzak. kortzichtig hoor.
Heerlijk,..... Surfer staat nu naast me en Daantje slaapt. We gaan ze even wandelenquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
hey Chocobo, alles goed met jou en de familie vandaag?![]()
je moet in je nieuwe huis zeker ook nog de fundering verstevigien voor als Slurfer langskomt?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk,..... Surfer staat nu naast me en Daantje slaapt. We gaan ze even wandelen![]()
surfer ook in wagentje??quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk,..... Surfer staat nu naast me en Daantje slaapt. We gaan ze even wandelen![]()
een vrachtwagen misschien iets kleiners pas surfer niet inquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
surfer ook in wagentje??
Veel plezier, zonnetje schijnt daar ook dan? Hier is het heel mooi, maar wel koud
Specs?quote:
Asus A8N-SLI, S939, nForce4, GLAN, FW, PCI-Equote:
kan ik altijd later nog doenquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:36 schreef Magneet het volgende:
kep ik zou 1GB hebben gepakt
Houd je bek je was er niet bij mongoolquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is dat voor gezeik? Is snap het niet helemaal maar ik vermoed dat het (weer) met die kleuter van een Gamedemon te maken heeft.
ik zoch ze niet op ik werd meegesleurt door de bring party optiequote:Op zaterdag 18 december 2004 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het een irritant kutjong, en dat zeg ik gerust tegen hem. Begrijp sowieso niet waarom hij iedere keer weer de Gijsjes en de Nexiums opzoekt. Bij RS3 werd hij ook al uitgekotst.
goh ik heb gister 1 zin gesproken : Kan twi naar ons team en Noot naar het anderequote:Op zaterdag 18 december 2004 13:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is de oorzaak ja.
Had ik zooo geen zin in... maar dat mag je niet zeggen ofzo
Jij moet helemaal je bek houden hypocriet mannetje...eerst me adden aan je friendslist...paart potjes meespelen en vervolgens doen alsof ik je kat heb opgeblazenquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had een halve reactie getikt en dacht toen. Wtf, ik ga mijn tijd niet verdoen aan dat tering joch
Hij zoekt het maar uit, ik vond het gister super tof.
Gister is er niks gebeurd..ben mischien 2 minuten in die server geweest...als ik dan opkankeren te horen krijg terwijl er niks gebeurd is en ik niks gezegd heb dan heb ik geen zin meer om ook daadwerkelijk te blijven...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weet niet eens precies wat er gebeurd is maar ik trek dat Fok kliekje niet![]()
Zeiken op anderen terwijl ze net zo als niet erger zijn. Ze zuigen
En ze weten wie !
Klinkt yummy. Ik heb nog geen flauw idee, 1e kerstdag kookt mijn moeder dus dat komt wel goed. 2e kerstdag ergens eten, weet niet waar. Dus soort van verrassingskerst!quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef Bastard het volgende:
Wat eten jullie met kerst eigenlijk?
Ik dacht aan lekker vleesje met pepersausje, aardappelkroketjes
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
Klinkt yummy. Ik heb nog geen flauw idee, 1e kerstdag kookt mijn moeder dus dat komt wel goed. 2e kerstdag ergens eten, weet niet waar. Dus soort van verrassingskerst!![]()
![]()
Heb hier serieus zoooooooooooo hard om moeten proesten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Houd je bek je was er niet bij mongool
[..]
ik zoch ze niet op ik werd meegesleurt door de bring party optie
[..]
goh ik heb gister 1 zin gesproken : Kan twi naar ons team en Noot naar het andere
ja ik ben de oorzaak
[..]
Jij moet helemaal je bek houden hypocriet mannetje...eerst me adden aan je friendslist...paart potjes meespelen en vervolgens doen alsof ik je kat heb opgeblazen
[..]
Gister is er niks gebeurd..ben mischien 2 minuten in die server geweest...als ik dan opkankeren te horen krijg terwijl er niks gebeurd is en ik niks gezegd heb dan heb ik geen zin meer om ook daadwerkelijk te blijven...
en als je wat te zeggen hebt zeg het dan lekker in het halo 2 topic triestelingen
Het doozeiken over zoiets stoms ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb hier serieus zoooooooooooo hard om moeten proesten.![]()
En als Gamedemon tot 2 keer toe de opmerking maaktquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb hier serieus zoooooooooooo hard om moeten proesten.![]()
Ik ga 3e kerstdag voor:quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef Bastard het volgende:
Wat eten jullie met kerst eigenlijk?
Ik dacht aan lekker vleesje met pepersausje, aardappelkroketjes
quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
En als Gamedemon tot 2 keer toe de opmerking maakt
''Hey met haar erbij gaan we verliezen''
Als ik de server binnenkom dan is het uiteraard een geintje. De hypocrisie ook he van die gasten die gasten
quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga 3e kerstdag voor:
- Zelfgemaakte tomatensoep met gevulde tortellinis.
- Parelhoenfilet met een champignon roomsaus op een bedje van spinazie. Geserveerd met aardappelgrating.
- Spoon met citroen sorbetijs.
- Vanilleijs, wentelteefjes met honing en een sherry sausje.
- Koffie begeleid door een calvadoje en bonbons.
Om dit alles te besprenkelen heb ik 3 flessen witte en 3 flesse rode wijn gehaald. Baileys en Whiskey had ik nog.![]()
In den beginne stond iedereen in mijn lijst. Toen was er het topic van Twi en werden jullie gedelete. Later met Halo 2 gaf ik jullie weer een kans. Maar ja, ik heb het gewoon niet zo op contact gestoorde mongooltjes om mee te gamenquote:Jij moet helemaal je bek houden hypocriet mannetje...eerst me adden aan je friendslist...paart potjes meespelen en vervolgens doen alsof ik je kat heb opgeblazen
B. deze film moet je zien! Zo goed, heb hem net gekeken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:01 schreef Bastard het volgende:
Het doozeiken over zoiets stoms ook.
Met de kerst mogen jullie mij ook weer afschietenquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch wel weer lekker gegamed vandaagHalo 2 is wel leuk, als je maar met de goede mensen speelt
Sailing, Struik, Brown, heerlijk!
Ja, nou, dat gaat niet. Want je moet bij ons in het teamquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met de kerst mogen jullie mij ook weer afschieten
Ik zou het niet anders willen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, nou, dat gaat niet. Want je moet bij ons in het team
Hoe kun je van die 4m2 nu een zooi maken.quote:Ik moet trouwens echt gaan opruimen, strax is die Struik hier en is het NOG een teringbende
Grappig hoe een avond en middag gamen mijn mening zo kan veranderenquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou het niet anders willen.
Tja, gooi al je spullen op een hoop en zorg dan dat je het onderste nodig hebtquote:Hoe kun je van die 4m2 nu een zooi maken.![]()
Als je met de goede mensen gamed heb je altijd een leuke avond, of je nu wint of verlies.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:02 schreef GinaG het volgende:
En maar beweren dat winnen niet alles is, paar posts later zie je wel dat het om het winnen gaat
Binnenkort gaan we samen trommelen Gijs, moet gewoon.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grappig hoe een avond en middag gamen mijn mening zo kan veranderen
eten.. bij jou..hoelaatquote:
Ow...helemaal overheen gelezen.quote:
Weet niet, anders komt die ook meequote:Op zaterdag 18 december 2004 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow...helemaal overheen gelezen.
Wordt Zeus dan niet jaloers?![]()
Juist, lady jij snapt hetquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
Weet niet, anders komt die ook mee![]()
![]()
Mja.. twas geen slechte film ofzo, maar erg goed vond ik m niet eigenlijk.. zon zondags film, waar op het einde paard word vrij gelaten bij de andere paarden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
B. deze film moet je zien! Zo goed, heb hem net gekeken.![]()
![]()
Open Range
Heppie nie genoeg??quote:
Vond hem goed...mooie tijd....toen mannen noch mannen waren en volgens hun eigen code leefde. En die shoot-out op het eindequote:Op zaterdag 18 december 2004 17:37 schreef Bastard het volgende:
Mja.. twas geen slechte film ofzo, maar erg goed vond ik m niet eigenlijk.. zon zondags film, waar op het einde paard word vrij gelaten bij de andere paarden.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
B. deze film moet je zien! Zo goed, heb hem net gekeken.![]()
![]()
Open Range
bedankt nogquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]Klopt het wat ik zei,...
Je hebt genoten ?
?quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:58 schreef kepler het volgende:
[..]
bedankt nog
donderdag vond ik hem
quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:57 schreef Chocobo het volgende:Klopt het wat ik zei,...
Je hebt genoten ?
quote:
Gijsquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]ohh,... fijne kerstdagen vriend
tegelijk... lieverd... dit begint eng te worden!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik zie net dat ie kut Demon jak 3 heeft gewonnen bij gamesfok
Hoop dat ie ons nu lekker met rust laat.![]()
Hallo trouwens allemaal![]()
So, de hele middag bezig geweest?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:07 schreef Zeus-Nexium het volgende:
je echt he.....kom net thuis van trainen.
ook ff een saunatje gepakt![]()
![]()
ja goed he......doe ik op zaterdag wel vaker.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
So, de hele middag bezig geweest?![]()
![]()
klinkt lekker!! zou wel een vlieg op de muur willen zijnquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja goed he......doe ik op zaterdag wel vaker.
trainen dan onder de zonnebank en daarna vaak ook de sauna![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:05 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Gijs.....lief dat je ook aan mij hebt gedacht
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef QueenR het volgende:
hey chocobo, paar leuke foto's van je gezien... staat je goed die combinatie van geel en oranje!!![]()
![]()
tuuuuuuurlijk niet..quote:
volgende week ben je die vliegquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
klinkt lekker!! zou wel een vlieg op de muur willen zijn![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
volgende week ben je die vlieg![]()
Dag lieverd![]()
dadelijk komen ze allemaal... waar is de privacy?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Geachte meneer MRP van der Bilt,
Hartelijk bedankt voor het boeken bij Hotelaanbiedingen!
Bij deze ontvangt u de bevestiging van uw reservering in Badhotel Scheveningen. Met deze e-mail is uw reservering gegarandeerd en rest u niks anders dan een heerlijk veblijf tegemoet te gaan!
Hieronder kort alle gegevens op een rij. Indien er gegevens niet kloppen, neem dan contact met ons op.
We hebben de volgende aanbieding voor u geboekt:
- 1 x overnachting exclusief ontbijt (¤ 14,50 p.p.p.n.)
Gegevens hotel:
Badhotel Scheveningen
Die pikstraf die ik voel aankomen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:41 schreef silver-surfer het volgende:![]()
verkeerd account...... het moest onder deze natuurlijk
![]()
af
Whahhaquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:41 schreef silver-surfer het volgende:![]()
verkeerd account...... het moest onder deze natuurlijk
![]()
af
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een keer![]()
Ik zuig piemels !
Neequote:
Ook nog bedankt voor jullie kaart vriend.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:58 schreef Chocobo het volgende:
Neemaar ik heb de post nog niet gechecked
ahum check topic-titelquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:36 schreef QueenR het volgende:
Sow, de kinderen liggen weer in bed. Nou eens gaan verzinnen wat te doen vanavond. Jullie? Gamen? stappen?
allemaal?quote:
Ik kom net uit bed rollen, voorgeslapen met de bedoeling om eens flink te gaan stappen. Maar iemand was zo vriendelijk om tegen de auto van een vriend van mij aan te rammen, schade enzo. Hij heeft geen zin meer en de rest heeft net als ik geen zin om te treinen. Dus ik kijk wel wat ik doequote:Op zaterdag 18 december 2004 19:36 schreef QueenR het volgende:
Sow, de kinderen liggen weer in bed. Nou eens gaan verzinnen wat te doen vanavond. Jullie? Gamen? stappen?
Gast het is je eerste feestquote:
Vrouw des huizes heeft avonddienst. Heb gegeten met mijn zoon en we zijn daarna in bad gegaanquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:36 schreef QueenR het volgende:
Ken het niet Amelie, wat is het voor iets? (nou geen link naar imdb geven ofzo ff jouw view)quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vrouw des huizes heeft avonddienst. Heb gegeten met mijn zoon en we zijn daarna in bad gegaanAltijd leuk. Daarna lekker nog wat melk gedronken en dan,...... slapie slapie doen.
Net 'Amelie' gekeken. Heerlijke film de en een verfrissende kijk op het leven geeft. AanraderGa nu een kopje thee zetten. Ben nog helemaal warm van de film.
![]()
Mijn eerste feest ging met 1 1/2 pil naar Mysteryland 97quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gast het is je eerste feest
Link naar IMDB zegt al best veel. Staat in de top 250 beste films aller tijden. Meisje ontdekt Parijs op haar manier. Romantisch en humoristisch..... ga hem nou maar kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ken het niet Amelie, wat is het voor iets? (nou geen link naar imdb geven ofzo ff jouw view)
ok zal eens kijken of ik hem ergens kan vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Link naar IMDB zegt al best veel. Staat in de top 250 beste films aller tijden. Meisje ontdekt Parijs op haar manier. Romantisch en humoristisch..... ga hem nou maar kijkenIs idd zoals Strol zegt... een modern sprookje !
Gijsssssssssquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:45 schreef facedown het volgende:
Nu pas Amelie gekeken chocogijs??
Zeeeeeer coole film![]()
Ja, en ik ben verrassing smurf.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zijn Gijsjes een soort smurfen ofzo?
En niemand in de buurt.quote:
wow ben je al wakker??? of maar gewoon niet naar bed gegaan?quote:
Aha, jij bent versiersmurf?quote:Op zondag 19 december 2004 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En niemand in de buurt.Zullen we ze versieren?
![]()
Een vriendin die waarschijnlijk zijn ballen eraf haktquote:Op zondag 19 december 2004 10:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
Aha, jij bent versiersmurf?.... laat maar eens zien wat je in huis hebt
![]()
Jezus wat grof op de zondagochtendquote:Op zondag 19 december 2004 10:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Een vriendin die waarschijnlijk zijn ballen eraf hakt![]()
Strolie![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 10:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Een vriendin die waarschijnlijk zijn ballen eraf hakt![]()
Strolie![]()
goedemorgen choco-gijsjequote:
Ze heeft wel gelijkquote:
Nee, ben een bikkel en loop de hele dag als een spook rond.quote:Op zondag 19 december 2004 10:08 schreef mechatronics het volgende:
zeg, ik ben net thuis van innercity, zal ik gaan slapen of niet?
Boeit me niet,... zolang je het maar niet hier doetquote:Op zondag 19 december 2004 10:08 schreef mechatronics het volgende:
zeg, ik ben net thuis van innercity, zal ik gaan slapen of niet?
quote:
hu wat?quote:Op zondag 19 december 2004 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Boeit me niet,... zolang je het maar niet hier doet
op zich n puik idee!quote:Op zondag 19 december 2004 10:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee, ben een bikkel en loop de hele dag als een spook rond.![]()
Daantje alweer lekker op ontdekkingtocht?quote:
Hele verhalen somsquote:Op zondag 19 december 2004 10:14 schreef QueenR het volgende:
[..]
Daantje alweer lekker op ontdekkingtocht?Praat ie trouwens al een beetje? (das echt leuk)
quote:Op zondag 19 december 2004 10:15 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen
heerlijk cursus vandaag.
Zo geen zin![]()
Cursus wat? (sorry, het zal wel bekend zijn maar toch een newbie he.. weet nog niet veelquote:Op zondag 19 december 2004 10:15 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen
heerlijk cursus vandaag.
Zo geen zin![]()
Het is een smulpaapje zo te lezenquote:Op zondag 19 december 2004 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hele verhalen soms
Maar het is voornamelijk, papa, mama, watieda, eten, die !
quote:Op zondag 19 december 2004 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hele verhalen soms
Maar het is voornamelijk, papa, mama, watieda, eten, die !
Cursus hoe leef ik met een vervelende luie neger !quote:Op zondag 19 december 2004 10:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
Cursus wat? (sorry, het zal wel bekend zijn maar toch een newbie he.. weet nog niet veel)
Wat coolquote:Op zondag 19 december 2004 10:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
*smelt*
Dat is altijd zo vreselijk lief!! Mijn kleinste is nou nog de helft van de tijd niet te verstaan
veel te enthousiast en praat dus te veel en te snel
. De oudste is een wonderkind.. (lijkt op mama
) praatte al volzinnen met 1,5 en houd nooit op haha. (ok dan wordt het kletsen soms iets minder schattig, al komen er regelmatig hele lieve dingen uit)
Ik ben aerobicinstructrice en die cursussen zijn altijd in het weekend.......quote:Op zondag 19 december 2004 10:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
Cursus wat? (sorry, het zal wel bekend zijn maar toch een newbie he.. weet nog niet veel)
Das idd heel lief, behalve als het gaat om een knuffeltje wat ie in bed wil, en maakt niet uit welke je pakt... hij wijst blijkbaar toch NET een andere aanquote:Op zondag 19 december 2004 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat cool
Ik vind 'die' het leukst,... hij wijst dan ook namelijk....
Ow lekker sportief! Waar zit je ergens? Die zon komt hier maar erg weinig de laatste tijdquote:Op zondag 19 december 2004 10:21 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik ben aerobicinstructrice en die cursussen zijn altijd in het weekend.......![]()
Normaal vind ik het niet zo erg maar sinds twee weken schijnt de zon
en ik zit de hele dag binnen![]()
![]()
idd, en in shape blijven en er nog voor betaald krijgen ook!!quote:Op zondag 19 december 2004 10:32 schreef O-Ren het volgende:
Koud vind ik niet erg......
Ik sport in Moordrecht (in de beurt van r'dam)
Heerlijk beroep
quote:Op zondag 19 december 2004 11:12 schreef Bastard het volgende:
moge
He lekker, zondag wakker worden wanneer je wil, huisbroek aan, koffie drinken, en in alle stilte ff wakker worden.
Moggeh B en Magneetquote:Op zondag 19 december 2004 11:12 schreef Bastard het volgende:
moge
He lekker, zondag wakker worden wanneer je wil, huisbroek aan, koffie drinken, en in alle stilte ff wakker worden.
Dit wordt er weer een hoor!quote:Op zondag 19 december 2004 11:20 schreef Chocobo het volgende:
Strol !!
Coole God of War trailer (nieuw)
http://zdmedia.vo.llnwd.n(...)%20War_quicktime.zip
[afbeelding]
Leukquote:Op zondag 19 december 2004 11:49 schreef Magneet het volgende:
ik ga zo een paar rolgordijnen kopenzon staat vol in me smoelwerk
ach ik heb er niet altijd last van en nu hebben we een keer tijd & geld om ervoor te gaan kijkenquote:Op zondag 19 december 2004 11:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
Leukin de kerstdrukte voor die dingen weg moeten..
Geen dank.quote:Op zondag 19 december 2004 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
In mijn kerstpakket zat gewoon een bon om 2 DVD's te bestellen. UWV![]()
Wat heb je liever? Dat ik van je belastingcentjes DVD's koop of dat we het op de rekening van een luie Marokkaan storten?quote:Op zondag 19 december 2004 13:12 schreef Bastard het volgende:
Geen dank.
quote:
quote:Nog 280.000 punten naar level 41.
Jullie doen toch beidequote:Op zondag 19 december 2004 16:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Dat ik van je belastingcentjes DVD's koop of dat we het op de rekening van een luie Marokkaan storten?
Eigenlijk alleen in de gangen en in de Q. De Main en Trance zaal waren super relaxedquote:
jah das waar. Maar als je naar een andere zaal wilde dan was dat haast niet te doenquote:Op zondag 19 december 2004 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen in de gangen en in de Q. De Main en Trance zaal waren super relaxedIk lees trouwens bijna alleen maar negatieve reacties in het IC topic. Dat vind ik dan weer wat overdreven
Ik heb me prima vermaakt.
Sowieso zou je de muziek niet trekkenquote:Op zondag 19 december 2004 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoor het al....drukte...niks voor mij.![]()
Dat valt nog wel mee....maar ik kan absoluut niet tegen mensenmassa's.quote:Op zondag 19 december 2004 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sowieso zou je de muziek niet trekken
Dan is het inderdaad neits voor jou. Je kon de drukte op de gangen soms vergelijken met koopzondagen bij de Bijenkorf als ze alles 50% acties hebben ofzoquote:Op zondag 19 december 2004 18:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee....maar ik kan absoluut niet tegen mensenmassa's.![]()
![]()
ik ook niet daarom heb ik broodjes uitgehold, deze gevuld met een mengsel wat ik normaal gebruik voor omelet en dat bedekt met ontbijtspek in de ovenquote:Op zondag 19 december 2004 18:33 schreef ChOas het volgende:
Ik ben weer thuis
Lekker met de band geoefend
Ik heb geen zin om te koken
Doe ik niet aanquote:Op zondag 19 december 2004 18:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Magnetron maaltijden is het toverwoord in deze![]()
1 pizza shoarma en 2 broodjes hamburgerquote:Op zondag 19 december 2004 19:12 schreef Chocobo het volgende:
Heb ook niet echt trekHeb net 4 vissticks gebraden en drink nu een bakkie
quote:Op zondag 19 december 2004 19:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
1 pizza shoarma en 2 broodjes hamburger![]()
was lekker..... nu relaxen met mn meissie
Choco heeft ons helaas verlaten hoorquote:Op zondag 19 december 2004 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Stelletje hype-hoeren bij Fok! games.
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=2155
Je kunt met elke XBox online, heeft niks met de hard disk te maken.quote:Op zondag 19 december 2004 20:09 schreef QueenR het volgende:
Ik heb een Xbox met harde schijf. Volgens sommige kan ik hier ook mee online, andere zeggen met dit soort Xboxen niet. Wat weten jullie ervan? En hoe kom ik dan online? (totale nitwit op dit gebied)
Volgens mij kan ik idd kiezen. Zo'n live-kit haal je gewoon bij dixons of zoiets dergelijks?quote:Op zondag 19 december 2004 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je een gemodde Xbox hebt () kan je niet online. Of je moet een gemodde xbox hebben die een apart bootsysteem hebt waarbij je kan kiezen tussen normaal en gemod.
Ik had er gemengde gevoelens bij Gijs. Ik vond het vooral triest dat een gestoorde zoveel mensen mee heeft gesleept in de ondergang. Aan de andere kant heb ik wel veel respect voor de Duitse soldaten en generaals. Het heeft zo weinig gescheeld of ze hadden gewonnen.quote:Op zondag 19 december 2004 20:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Strol, kreeg jij bij Der Untergang ook een heel klein beetje medelijden met Hitler ?Heel klein beetje maar hoor
![]()
Waanzinnig gespeeld trouwens
tja kan er ook niets aan doen, ex nam deze mee uit Korea. Het is wel handig voor de kleine want die kan nou veel verschillende spellen doen zonder cd'tjes want die hebben geen lang leven.quote:
Maar je koopt je games wel gewoon in de winkel?quote:Op zondag 19 december 2004 20:39 schreef QueenR het volgende:
tja kan er ook niets aan doen, ex nam deze mee uit Korea. Het is wel handig voor de kleine want die kan nou veel verschillende spellen doen zonder cd'tjes want die hebben geen lang leven.
soms wel en soms huren en op de schijf zettenquote:Op zondag 19 december 2004 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar je koopt je games wel gewoon in de winkel?
Dat wantrouwenquote:Op zondag 19 december 2004 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar je koopt je games wel gewoon in de winkel?
Goh magneet, zijn toch aardig wat foto's van je in omloop... Steve Buscemi is je echte naam hequote:Op zondag 19 december 2004 20:55 schreef Magneet het volgende:
online dan hé
dat meen je niet... die gelijkenis is jou nooit opgevallen???quote:
ikke niet... sprekend!quote:Op zondag 19 december 2004 21:30 schreef Magneet het volgende:
mwah vind ik wel meevallen
Eindhoven he... tja daar werkt het natuurlijk niet zo goedquote:Op zondag 19 december 2004 21:42 schreef Magneet het volgende:
nee hoor, inet verbinding hier is alleen ff klote en probeer op nog meer plaatsen te lezen
ik werk in Ehvquote:Op zondag 19 december 2004 21:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
Eindhoven he... tja daar werkt het natuurlijk niet zo goed
Gewoon Budel ken ik wel, Budel Schoot, is dat ernaast ofzo??quote:Op zondag 19 december 2004 21:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik werk in Ehvwoon zelf in Budel Schoot dat is nog net in NL, tegen Limburg & Belgie aan
ietsje later remmenquote:Op zondag 19 december 2004 21:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
Gewoon Budel ken ik wel, Budel Schoot, is dat ernaast ofzo??
haha zo'n dorpje met 300 inwoners ofzo?quote:
Budel Schoot heeft iets van 2000 inwoners oidquote:Op zondag 19 december 2004 21:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha zo'n dorpje met 300 inwoners ofzo?
quote:Op zondag 19 december 2004 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die gast lijkt zoooooooooooooo niet op Magneet![]()
Ik kom oorspronkelijk uit Nuenen.. ook ongeveer 2000 inwoners toen, zal nou wel wat meer zijn. Lekker wonen zo'n klein dorpje hequote:Op zondag 19 december 2004 22:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
Budel Schoot heeft iets van 2000 inwoners oid
ah Nuenen, dat ken ik wel ja het is wel verschrikkelijk gegroeid de laatste jaren dus het is niet echt meer een dorpje te noemen ben ik bangquote:Op zondag 19 december 2004 22:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Nuenen.. ook ongeveer 2000 inwoners toen, zal nou wel wat meer zijn. Lekker wonen zo'n klein dorpje he
Nou dorpje is het toch nog wel hoor!! ZIt nou in Helmond...quote:Op zondag 19 december 2004 22:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
ah Nuenen, dat ken ik wel ja het is wel verschrikkelijk gegroeid de laatste jaren dus het is niet echt meer een dorpje te noemen ben ik bang. Maar is wel lekker rustig wonen ja.
*kijkt op klok*quote:
Ik trek vroeg slapen nietquote:Op zondag 19 december 2004 22:18 schreef QueenR het volgende:
[..]
*kijkt op klok*
jeez lekker vroeg!! maar welterusten slaap lekker!!![]()
nee ik oko niet, begin nou pas wakker te worden!quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 06:25 schreef Xennia het volgende:
mijn ritme is naar de klote. Was gister om half 11 thuis en daarna van 12 tot 21 uur geslapen en nu ben ik nog steeds niet naar bed gegaan, niet moe ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |