Je bent ook een klootzakquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:52 schreef Bastard het volgende:
Valt me tegen ook van die andere gasten, Bastard zegt wat... en ik ben meteen de klootzak. kortzichtig hoor.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had een halve reactie getikt en dacht toen. Wtf, ik ga mijn tijd niet verdoen aan dat tering joch
Hij zoekt het maar uit, ik vond het gister super tof.
Weet niet eens precies wat er gebeurd is maar ik trek dat Fok kliekje nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:52 schreef Bastard het volgende:
Valt me tegen ook van die andere gasten, Bastard zegt wat... en ik ben meteen de klootzak. kortzichtig hoor.
Heerlijk,..... Surfer staat nu naast me en Daantje slaapt. We gaan ze even wandelenquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
hey Chocobo, alles goed met jou en de familie vandaag?![]()
je moet in je nieuwe huis zeker ook nog de fundering verstevigien voor als Slurfer langskomt?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk,..... Surfer staat nu naast me en Daantje slaapt. We gaan ze even wandelen![]()
surfer ook in wagentje??quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk,..... Surfer staat nu naast me en Daantje slaapt. We gaan ze even wandelen![]()
een vrachtwagen misschien iets kleiners pas surfer niet inquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
surfer ook in wagentje??
Veel plezier, zonnetje schijnt daar ook dan? Hier is het heel mooi, maar wel koud
Specs?quote:
Asus A8N-SLI, S939, nForce4, GLAN, FW, PCI-Equote:
kan ik altijd later nog doenquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:36 schreef Magneet het volgende:
kep ik zou 1GB hebben gepakt
Houd je bek je was er niet bij mongoolquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is dat voor gezeik? Is snap het niet helemaal maar ik vermoed dat het (weer) met die kleuter van een Gamedemon te maken heeft.
ik zoch ze niet op ik werd meegesleurt door de bring party optiequote:Op zaterdag 18 december 2004 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het een irritant kutjong, en dat zeg ik gerust tegen hem. Begrijp sowieso niet waarom hij iedere keer weer de Gijsjes en de Nexiums opzoekt. Bij RS3 werd hij ook al uitgekotst.
goh ik heb gister 1 zin gesproken : Kan twi naar ons team en Noot naar het anderequote:Op zaterdag 18 december 2004 13:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is de oorzaak ja.
Had ik zooo geen zin in... maar dat mag je niet zeggen ofzo
Jij moet helemaal je bek houden hypocriet mannetje...eerst me adden aan je friendslist...paart potjes meespelen en vervolgens doen alsof ik je kat heb opgeblazenquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had een halve reactie getikt en dacht toen. Wtf, ik ga mijn tijd niet verdoen aan dat tering joch
Hij zoekt het maar uit, ik vond het gister super tof.
Gister is er niks gebeurd..ben mischien 2 minuten in die server geweest...als ik dan opkankeren te horen krijg terwijl er niks gebeurd is en ik niks gezegd heb dan heb ik geen zin meer om ook daadwerkelijk te blijven...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weet niet eens precies wat er gebeurd is maar ik trek dat Fok kliekje niet![]()
Zeiken op anderen terwijl ze net zo als niet erger zijn. Ze zuigen
En ze weten wie !
Klinkt yummy. Ik heb nog geen flauw idee, 1e kerstdag kookt mijn moeder dus dat komt wel goed. 2e kerstdag ergens eten, weet niet waar. Dus soort van verrassingskerst!quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef Bastard het volgende:
Wat eten jullie met kerst eigenlijk?
Ik dacht aan lekker vleesje met pepersausje, aardappelkroketjes
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
Klinkt yummy. Ik heb nog geen flauw idee, 1e kerstdag kookt mijn moeder dus dat komt wel goed. 2e kerstdag ergens eten, weet niet waar. Dus soort van verrassingskerst!![]()
![]()
Heb hier serieus zoooooooooooo hard om moeten proesten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Houd je bek je was er niet bij mongool
[..]
ik zoch ze niet op ik werd meegesleurt door de bring party optie
[..]
goh ik heb gister 1 zin gesproken : Kan twi naar ons team en Noot naar het andere
ja ik ben de oorzaak
[..]
Jij moet helemaal je bek houden hypocriet mannetje...eerst me adden aan je friendslist...paart potjes meespelen en vervolgens doen alsof ik je kat heb opgeblazen
[..]
Gister is er niks gebeurd..ben mischien 2 minuten in die server geweest...als ik dan opkankeren te horen krijg terwijl er niks gebeurd is en ik niks gezegd heb dan heb ik geen zin meer om ook daadwerkelijk te blijven...
en als je wat te zeggen hebt zeg het dan lekker in het halo 2 topic triestelingen
Het doozeiken over zoiets stoms ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb hier serieus zoooooooooooo hard om moeten proesten.![]()
En als Gamedemon tot 2 keer toe de opmerking maaktquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb hier serieus zoooooooooooo hard om moeten proesten.![]()
Ik ga 3e kerstdag voor:quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef Bastard het volgende:
Wat eten jullie met kerst eigenlijk?
Ik dacht aan lekker vleesje met pepersausje, aardappelkroketjes
quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
En als Gamedemon tot 2 keer toe de opmerking maakt
''Hey met haar erbij gaan we verliezen''
Als ik de server binnenkom dan is het uiteraard een geintje. De hypocrisie ook he van die gasten die gasten
quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga 3e kerstdag voor:
- Zelfgemaakte tomatensoep met gevulde tortellinis.
- Parelhoenfilet met een champignon roomsaus op een bedje van spinazie. Geserveerd met aardappelgrating.
- Spoon met citroen sorbetijs.
- Vanilleijs, wentelteefjes met honing en een sherry sausje.
- Koffie begeleid door een calvadoje en bonbons.
Om dit alles te besprenkelen heb ik 3 flessen witte en 3 flesse rode wijn gehaald. Baileys en Whiskey had ik nog.![]()
In den beginne stond iedereen in mijn lijst. Toen was er het topic van Twi en werden jullie gedelete. Later met Halo 2 gaf ik jullie weer een kans. Maar ja, ik heb het gewoon niet zo op contact gestoorde mongooltjes om mee te gamenquote:Jij moet helemaal je bek houden hypocriet mannetje...eerst me adden aan je friendslist...paart potjes meespelen en vervolgens doen alsof ik je kat heb opgeblazen
B. deze film moet je zien! Zo goed, heb hem net gekeken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:01 schreef Bastard het volgende:
Het doozeiken over zoiets stoms ook.
Met de kerst mogen jullie mij ook weer afschietenquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch wel weer lekker gegamed vandaagHalo 2 is wel leuk, als je maar met de goede mensen speelt
Sailing, Struik, Brown, heerlijk!
Ja, nou, dat gaat niet. Want je moet bij ons in het teamquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met de kerst mogen jullie mij ook weer afschieten
Ik zou het niet anders willen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, nou, dat gaat niet. Want je moet bij ons in het team
Hoe kun je van die 4m2 nu een zooi maken.quote:Ik moet trouwens echt gaan opruimen, strax is die Struik hier en is het NOG een teringbende
Grappig hoe een avond en middag gamen mijn mening zo kan veranderenquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou het niet anders willen.
Tja, gooi al je spullen op een hoop en zorg dan dat je het onderste nodig hebtquote:Hoe kun je van die 4m2 nu een zooi maken.![]()
Als je met de goede mensen gamed heb je altijd een leuke avond, of je nu wint of verlies.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:02 schreef GinaG het volgende:
En maar beweren dat winnen niet alles is, paar posts later zie je wel dat het om het winnen gaat
Binnenkort gaan we samen trommelen Gijs, moet gewoon.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grappig hoe een avond en middag gamen mijn mening zo kan veranderen
eten.. bij jou..hoelaatquote:
Ow...helemaal overheen gelezen.quote:
Weet niet, anders komt die ook meequote:Op zaterdag 18 december 2004 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow...helemaal overheen gelezen.
Wordt Zeus dan niet jaloers?![]()
Juist, lady jij snapt hetquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
Weet niet, anders komt die ook mee![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |