Gijs.....je icon.....zoooooooo gay!quote:
Dat is de oorzaak ja.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is dat voor gezeik? Is snap het niet helemaal maar ik vermoed dat het (weer) met die kleuter van een Gamedemon te maken heeft.
Ja eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 18 december 2004 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs.....je icon.....zoooooooo gay!![]()
![]()
Ik vind het een irritant kutjong, en dat zeg ik gerust tegen hem. Begrijp sowieso niet waarom hij iedere keer weer de Gijsjes en de Nexiums opzoekt. Bij RS3 werd hij ook al uitgekotst.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:13 schreef Bastard het volgende:
Dat is de oorzaak ja.
Had ik zooo geen zin in... maar dat mag je niet zeggen ofzo
Hij heeft een vrij hoog Nadine gehalte.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:15 schreef Bastard het volgende:
Maar goed, staat me voor geeen meter zeker
ok, aangepast.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij heeft een vrij hoog Nadine gehalte.![]()
![]()
Die lijkt op die van Magneet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:23 schreef Bastard het volgende:
ok, aangepast.
quote:
wellusquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:31 schreef Magneet het volgende:
eg nie
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Kom ik om 13.00 uur beneden, ligt er een kadotje van m`n vrouw omdat we een ½ jar getrouwd zijn![]()
Nu welquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
lieeeef!! (had jij ook wat? anders.. oh ooooh
)
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nu wel, moet alleen wel ff een nieuw kerstkado gaan zoeken
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nu wel, moet alleen wel ff een nieuw kerstkado gaan zoeken
![]()
Oh ja.. dat was hier ook zoquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Kom ik om 13.00 uur beneden, ligt er een kadotje van m`n vrouw omdat we een ½ jaar getrouwd zijn![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het een irritant kutjong, en dat zeg ik gerust tegen hem. Begrijp sowieso niet waarom hij iedere keer weer de Gijsjes en de Nexiums opzoekt. Bij RS3 werd hij ook al uitgekotst.
Ik had een halve reactie getikt en dacht toen. Wtf, ik ga mijn tijd niet verdoen aan dat tering jochquote:
hey Chocobo, alles goed met jou en de familie vandaag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |