Gijs, ik zat deze film een half jaar geleden al te hypen.quote:
Die taalverkrachtingquote:
Pjee!quote:
Alles goed, wat vage dingen gehoord, maar nog geen zekerheid...quote:Op zaterdag 18 december 2004 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Alles lekker? Nog iets over die nieuwe opdracht gehoord?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
En tussen kerst en oud en nieuw komt deze cunt ook langs
Dagje Apple-shoppen.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga vandaag al wat ingredienten halen voor het kerstmenu.
Kado's haal ik eind volgende week.![]()
Na sluitingstijd zeker.quote:
quote:
quote:
Leuk toch! vind het altijd leuk om te doen. (hou ook erg van koken) maar dit jaar hoef ik lekker helemaal niets te doen, voor de verandering geen vol huis, maar zelfs helemaal leeg! Ben helemaal niet thuis met kerst. Heeft ook wel eens iets.quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
Pfffff....eten met kerst....
Menu samenstellen, ingredienten zien te krijgen, bijpassende wijn en andere drank. Rekening houdend met wat iedereen wel en niet lust.![]()
Schudden met die kontquote:
Ik mag die manier van denken van jou welquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Eerder wat lekkere kontjes checken![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:00 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ik mag die manier van denken van jou wel![]()
quote:
Ja, gezellig knuffelen en vrijen op de bank onder het genot van een glaasje roséquote:
Godverquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, gezellig knuffelen en vrijen op de bank onder het genot van een glaasje rosé
Gijsquote:
nootjequote:Op zaterdag 18 december 2004 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GijsZo gelachen met Burnout gister
We moeten dat echt vaker doen
Zeus: Nooootje!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:37 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
nootjewas gister ook wel lachuh met halo toch?
quote:
Een watquote:Op zaterdag 18 december 2004 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
en wegmoet jureren bij een Kata Wedstrijd
![]()
wat lachuh toch gijs....moeten we vaker doenquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeus: Nooootje!!
Roy: Kut, waaaar issie?
Zeus: Dag nooooootje
Roy was killed by Zeus Nexium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |