Mja.. twas geen slechte film ofzo, maar erg goed vond ik m niet eigenlijk.. zon zondags film, waar op het einde paard word vrij gelaten bij de andere paarden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
B. deze film moet je zien! Zo goed, heb hem net gekeken.![]()
![]()
Open Range
Heppie nie genoeg??quote:
Vond hem goed...mooie tijd....toen mannen noch mannen waren en volgens hun eigen code leefde. En die shoot-out op het eindequote:Op zaterdag 18 december 2004 17:37 schreef Bastard het volgende:
Mja.. twas geen slechte film ofzo, maar erg goed vond ik m niet eigenlijk.. zon zondags film, waar op het einde paard word vrij gelaten bij de andere paarden.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
B. deze film moet je zien! Zo goed, heb hem net gekeken.![]()
![]()
Open Range
bedankt nogquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]Klopt het wat ik zei,...
Je hebt genoten ?
?quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:58 schreef kepler het volgende:
[..]
bedankt nog
donderdag vond ik hem
quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:57 schreef Chocobo het volgende:Klopt het wat ik zei,...
Je hebt genoten ?
quote:
Gijsquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]ohh,... fijne kerstdagen vriend
tegelijk... lieverd... dit begint eng te worden!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik zie net dat ie kut Demon jak 3 heeft gewonnen bij gamesfok
Hoop dat ie ons nu lekker met rust laat.![]()
Hallo trouwens allemaal![]()
So, de hele middag bezig geweest?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:07 schreef Zeus-Nexium het volgende:
je echt he.....kom net thuis van trainen.
ook ff een saunatje gepakt![]()
![]()
ja goed he......doe ik op zaterdag wel vaker.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
So, de hele middag bezig geweest?![]()
![]()
klinkt lekker!! zou wel een vlieg op de muur willen zijnquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja goed he......doe ik op zaterdag wel vaker.
trainen dan onder de zonnebank en daarna vaak ook de sauna![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:05 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Gijs.....lief dat je ook aan mij hebt gedacht
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef QueenR het volgende:
hey chocobo, paar leuke foto's van je gezien... staat je goed die combinatie van geel en oranje!!![]()
![]()
tuuuuuuurlijk niet..quote:
volgende week ben je die vliegquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
klinkt lekker!! zou wel een vlieg op de muur willen zijn![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
volgende week ben je die vlieg![]()
Dag lieverd![]()
dadelijk komen ze allemaal... waar is de privacy?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Geachte meneer MRP van der Bilt,
Hartelijk bedankt voor het boeken bij Hotelaanbiedingen!
Bij deze ontvangt u de bevestiging van uw reservering in Badhotel Scheveningen. Met deze e-mail is uw reservering gegarandeerd en rest u niks anders dan een heerlijk veblijf tegemoet te gaan!
Hieronder kort alle gegevens op een rij. Indien er gegevens niet kloppen, neem dan contact met ons op.
We hebben de volgende aanbieding voor u geboekt:
- 1 x overnachting exclusief ontbijt (¤ 14,50 p.p.p.n.)
Gegevens hotel:
Badhotel Scheveningen
Die pikstraf die ik voel aankomen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:41 schreef silver-surfer het volgende:![]()
verkeerd account...... het moest onder deze natuurlijk
![]()
af
Whahhaquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:41 schreef silver-surfer het volgende:![]()
verkeerd account...... het moest onder deze natuurlijk
![]()
af
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een keer![]()
Ik zuig piemels !
Neequote:
Ook nog bedankt voor jullie kaart vriend.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:58 schreef Chocobo het volgende:
Neemaar ik heb de post nog niet gechecked
ahum check topic-titelquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:36 schreef QueenR het volgende:
Sow, de kinderen liggen weer in bed. Nou eens gaan verzinnen wat te doen vanavond. Jullie? Gamen? stappen?
allemaal?quote:
Ik kom net uit bed rollen, voorgeslapen met de bedoeling om eens flink te gaan stappen. Maar iemand was zo vriendelijk om tegen de auto van een vriend van mij aan te rammen, schade enzo. Hij heeft geen zin meer en de rest heeft net als ik geen zin om te treinen. Dus ik kijk wel wat ik doequote:Op zaterdag 18 december 2004 19:36 schreef QueenR het volgende:
Sow, de kinderen liggen weer in bed. Nou eens gaan verzinnen wat te doen vanavond. Jullie? Gamen? stappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |