1 pizza shoarma en 2 broodjes hamburgerquote:Op zondag 19 december 2004 19:12 schreef Chocobo het volgende:
Heb ook niet echt trekHeb net 4 vissticks gebraden en drink nu een bakkie
quote:Op zondag 19 december 2004 19:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
1 pizza shoarma en 2 broodjes hamburger![]()
was lekker..... nu relaxen met mn meissie
Choco heeft ons helaas verlaten hoorquote:Op zondag 19 december 2004 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Stelletje hype-hoeren bij Fok! games.
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=2155
Je kunt met elke XBox online, heeft niks met de hard disk te maken.quote:Op zondag 19 december 2004 20:09 schreef QueenR het volgende:
Ik heb een Xbox met harde schijf. Volgens sommige kan ik hier ook mee online, andere zeggen met dit soort Xboxen niet. Wat weten jullie ervan? En hoe kom ik dan online? (totale nitwit op dit gebied)
Volgens mij kan ik idd kiezen. Zo'n live-kit haal je gewoon bij dixons of zoiets dergelijks?quote:Op zondag 19 december 2004 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je een gemodde Xbox hebt () kan je niet online. Of je moet een gemodde xbox hebben die een apart bootsysteem hebt waarbij je kan kiezen tussen normaal en gemod.
Ik had er gemengde gevoelens bij Gijs. Ik vond het vooral triest dat een gestoorde zoveel mensen mee heeft gesleept in de ondergang. Aan de andere kant heb ik wel veel respect voor de Duitse soldaten en generaals. Het heeft zo weinig gescheeld of ze hadden gewonnen.quote:Op zondag 19 december 2004 20:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Strol, kreeg jij bij Der Untergang ook een heel klein beetje medelijden met Hitler ?Heel klein beetje maar hoor
![]()
Waanzinnig gespeeld trouwens
tja kan er ook niets aan doen, ex nam deze mee uit Korea. Het is wel handig voor de kleine want die kan nou veel verschillende spellen doen zonder cd'tjes want die hebben geen lang leven.quote:
Maar je koopt je games wel gewoon in de winkel?quote:Op zondag 19 december 2004 20:39 schreef QueenR het volgende:
tja kan er ook niets aan doen, ex nam deze mee uit Korea. Het is wel handig voor de kleine want die kan nou veel verschillende spellen doen zonder cd'tjes want die hebben geen lang leven.
soms wel en soms huren en op de schijf zettenquote:Op zondag 19 december 2004 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar je koopt je games wel gewoon in de winkel?
Dat wantrouwenquote:Op zondag 19 december 2004 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar je koopt je games wel gewoon in de winkel?
Goh magneet, zijn toch aardig wat foto's van je in omloop... Steve Buscemi is je echte naam hequote:Op zondag 19 december 2004 20:55 schreef Magneet het volgende:
online dan hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |