Gast het is je eerste feestquote:
Vrouw des huizes heeft avonddienst. Heb gegeten met mijn zoon en we zijn daarna in bad gegaanquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:36 schreef QueenR het volgende:
Sow, de kinderen liggen weer in bed. Nou eens gaan verzinnen wat te doen vanavond. Jullie? Gamen? stappen?
Ken het niet Amelie, wat is het voor iets? (nou geen link naar imdb geven ofzo ff jouw view)quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vrouw des huizes heeft avonddienst. Heb gegeten met mijn zoon en we zijn daarna in bad gegaanAltijd leuk. Daarna lekker nog wat melk gedronken en dan,...... slapie slapie doen.
Net 'Amelie' gekeken. Heerlijke film de en een verfrissende kijk op het leven geeft. AanraderGa nu een kopje thee zetten. Ben nog helemaal warm van de film.
![]()
Mijn eerste feest ging met 1 1/2 pil naar Mysteryland 97quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gast het is je eerste feest
Link naar IMDB zegt al best veel. Staat in de top 250 beste films aller tijden. Meisje ontdekt Parijs op haar manier. Romantisch en humoristisch..... ga hem nou maar kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ken het niet Amelie, wat is het voor iets? (nou geen link naar imdb geven ofzo ff jouw view)
ok zal eens kijken of ik hem ergens kan vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Link naar IMDB zegt al best veel. Staat in de top 250 beste films aller tijden. Meisje ontdekt Parijs op haar manier. Romantisch en humoristisch..... ga hem nou maar kijkenIs idd zoals Strol zegt... een modern sprookje !
Gijsssssssssquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:45 schreef facedown het volgende:
Nu pas Amelie gekeken chocogijs??
Zeeeeeer coole film![]()
Ja, en ik ben verrassing smurf.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zijn Gijsjes een soort smurfen ofzo?
En niemand in de buurt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |