Wat heb je liever? Dat ik van je belastingcentjes DVD's koop of dat we het op de rekening van een luie Marokkaan storten?quote:Op zondag 19 december 2004 13:12 schreef Bastard het volgende:
Geen dank.
quote:
quote:Nog 280.000 punten naar level 41.
Jullie doen toch beidequote:Op zondag 19 december 2004 16:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Dat ik van je belastingcentjes DVD's koop of dat we het op de rekening van een luie Marokkaan storten?
Eigenlijk alleen in de gangen en in de Q. De Main en Trance zaal waren super relaxedquote:
jah das waar. Maar als je naar een andere zaal wilde dan was dat haast niet te doenquote:Op zondag 19 december 2004 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen in de gangen en in de Q. De Main en Trance zaal waren super relaxedIk lees trouwens bijna alleen maar negatieve reacties in het IC topic. Dat vind ik dan weer wat overdreven
Ik heb me prima vermaakt.
Sowieso zou je de muziek niet trekkenquote:Op zondag 19 december 2004 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoor het al....drukte...niks voor mij.![]()
Dat valt nog wel mee....maar ik kan absoluut niet tegen mensenmassa's.quote:Op zondag 19 december 2004 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sowieso zou je de muziek niet trekken
Dan is het inderdaad neits voor jou. Je kon de drukte op de gangen soms vergelijken met koopzondagen bij de Bijenkorf als ze alles 50% acties hebben ofzoquote:Op zondag 19 december 2004 18:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee....maar ik kan absoluut niet tegen mensenmassa's.![]()
![]()
ik ook niet daarom heb ik broodjes uitgehold, deze gevuld met een mengsel wat ik normaal gebruik voor omelet en dat bedekt met ontbijtspek in de ovenquote:Op zondag 19 december 2004 18:33 schreef ChOas het volgende:
Ik ben weer thuis
Lekker met de band geoefend
Ik heb geen zin om te koken
Doe ik niet aanquote:Op zondag 19 december 2004 18:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Magnetron maaltijden is het toverwoord in deze![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |