quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Laten we hier dan maar weer verder gaan
en over de Grip werd er gezegd dat er niets beter is op dit moment,
Jep, over zijn beschermende (quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
Rijd ie dan verkleed op motor mee ?
Die grip is echt fenomenaal hoor,quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:44 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb hem er ook op aan de voorkant. Achter heb ik nog een bt20 maar die gaat er met 2k te gaan ook af.
Was dat ook die bout die ik Afgelopen zaterdag al aanwees dat ie stuk zou gaan als je hem los zou draaien ? die was al erg ver heenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef Didiot het volgende:
Uitlaat zit eronder
Is echt supermooi geluid
En nog steeds beschaafddus geen ruzie met de buren
Nu alleen nog ff wat ophangmateriaal halen... er zijn twee moeren gebroken van het oude ophangmateriaal (waarvan 1 moer nu overbodig, wordt niet meer gebruikt met nieuwe uitlaat)
Jupsquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Was dat ook die bout die ik Afgelopen zaterdag al aanwees dat ie stuk zou gaan als je hem los zou draaien ? die was al erg ver heen![]()
Kan je nagaan straks met dynokit en afstellen (dat laatste doet nog het meest)quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Didiot het volgende:
Zo, en weer terug is...
Motor rijdt echt een heel stuk beter nu, trekt beter in toeren door enzo. En de BT-45's?
En hij klinkt een partij lekker![]()
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Jullie "negeren" mij gewoon omdat ik een koekblikchauffeur ben hè?
Nee omdat je stinktquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Nietesquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
de komende weken hoef je nergens heen?quote:
En ik kan lekker kiezen welk vervoer ik kiesquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de komende weken hoef je nergens heen?
Ik wel, en dan zit ik lekker warm, met mijn eigen muziek achter het stuur
biertje?
AHAAA, een koekblikdessateurchauffeurquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:40 schreef Makster het volgende:
[..]
En ik kan lekker kiezen welk vervoer ik kies![]()
Na na nana na![]()
Zo moet je het niet zien, ik houdt gewoon mijn opties open en zo kan ik ook nog genieten van alle voordelenquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
AHAAA, een koekblikdessateurchauffeur![]()
2 x 2 wielen is natuurlijk helemaal topquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien, ik houdt gewoon mijn opties open en zo kan ik ook nog genieten van alle voordelen
Maar mijn hart ligt bij 2 wielen
Ik zit ook warm en droog, kwestie van goede kleding.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de komende weken hoef je nergens heen?
Ik wel, en dan zit ik lekker warm, met mijn eigen muziek achter het stuur
biertje?
Stinkerdquote:
Met het blote oog zie je meer als door een lens denk ik.quote:Op zondag 19 december 2004 11:24 schreef Didiot het volgende:
[..]
Sterker nog, ik stond aan die zijde te filmen
Uhm, jij bent meer iemand met een zeer kleine belevingswereld. Iemand die in zijn absolute gelijkheid gelooft...quote:Op zondag 19 december 2004 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus PatM
Omdat ik constateer dat iemand een paar keer fout schakel op Pepijn's BMW heb ik gelijk alle wijsheid in pacht? Word nu wel een beetje onorigineel om dat telkens te zeggen over mij
Kom eens met wat nieuws hee..... ik weet nu onderhand wel dat jullie mij op elk mogelijke manier zwart proberen te maken (van jou had ik eigenlijk nog niet zo verwacht, maar ja, blijkbaar ben jij ook zo'n kuddedier)
(ik heb het ander topic gevolgd) een beetje open minded en je komt al een heel eind, op deze manier valt er niet te discussieren met jou riet.quote:Op zondag 19 december 2004 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Discussies kom je gewoon niet uit hier....
daar wel, maar hier zitten jullie weer in de clinch.quote:Op zondag 19 december 2004 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond het anders best beschaafd en dat vonden de moderators ook......
het is een welles/nietes spelletje. en zolang niet een van jullie de meest wijze is en er gewoon niet op reageert blijft dit altijd. niet alleen bij deze discussie.quote:Op zondag 19 december 2004 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar wel, maar hier zitten jullie weer in de clinch.
Volgens mij is het het beste als jij eens een weekje rust krijgt en niet meer in PTA kan komenquote:Op zondag 19 december 2004 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb het topic nog eens nagelezen...... over die motorrijders op fok.... en ik beledigd niemand opzettelijk.... ga ook tegen niemand de aanval in.... dus, ik snap het niet![]()
Ja hier wel, nadat PatM met zijn![]()
smilies ineens uithaalde naar mij in dat motorrijders op fok-topic...
Weet je Tjabbo, we hebben het er al over gehad op MSN, mij lijkt het beste als de SC gewoon voor een weekje dicht gaat. Ff rust in de tent brengen... zodat we weer met een schone lei kunnen beginnen....
Heb wel zin om zo ff een stuk te rijden ja. Ben nu alleen nog bezig om de Kwaak winterklaar te maken samen met de beemerquote:Op zondag 19 december 2004 12:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar werk je?
Hee PatM, zin om een stukje te gaan rijden zo?
Ey, begrijp een ding goed, ik mag je (graag zelfs). Alleen ik heb een hekel aan de manier waarop jij post...quote:Op zondag 19 december 2004 13:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet de reactie die ik verwacht had
Dus heb je een hekel aan mij..... want t blijft dezelfde persoon.... ga me hier me niet anders voordoen dan dat 'k ben.quote:Op zondag 19 december 2004 13:20 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ey, begrijp een ding goed, ik mag je (graag zelfs). Alleen ik heb een hekel aan de manier waarop jij post...
Heb ook effe gereden net, een 40km.....quote:Op zondag 19 december 2004 13:22 schreef Didiot het volgende:
* Didiot gaat ook ff z'n KLX droogrijden
Dan ben je dus, als ik het goed begrijp, echt zo'n el eikelo extremo die op internet alles durft te zeggen maar IRL een verlegen jongetje is?quote:Op zondag 19 december 2004 14:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus heb je een hekel aan mij..... want t blijft dezelfde persoon.... ga me hier me niet anders voordoen dan dat 'k ben.
Dat lijkt misschien maar zo. Hier op het forum kies je gewoon zelf de topics uit waar je in wilt spreken en heb je ook nog tijd om wat te bedenken en wat te zeggen. IRL moet je met elke topic gewoon meedoen en kan je niet ondertussen even MSNen ofzoquote:Op zondag 19 december 2004 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat meer dan de helft van de mensen op internet losser is dan in t echt....
Dan ben je pas ver heen, als je een gespreksonderwerp in het echt een topic noemtquote:Op zondag 19 december 2004 16:44 schreef Youssef het volgende:
IRL moet je met elke topic gewoon meedoen
Wat ik er mee aan probeer te geven, is dat eigenlijk iedereen die jou IRL heeft ontmoet jou aardig vind. Maar juist vanwege jouw gedrag in je posts hier niet tot nauwelijks meer komen...quote:Op zondag 19 december 2004 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat jij wilt PatrickNooit geweten dat ik verlegen ben
Ik vind dat ik geen grote bek heb op internet, maar misschien word dat anders opgevat.
Jij post hier ook hele verhalen en soms hele bijdehande teksten, terwijl ik in het echt ook niet de indruk heb dat jij een spraakwaterstokerij thuis hebt
Ik denk dat meer dan de helft van de mensen op internet losser is dan in t echt....
Maar verlegen, nee
WD40 stinkt en blijft niet zitten... doe mij maar S100 totaalbeschermer. En dan van het voorjaar weer een goede schoonmaakbeurt met S100 Totaal Reiniger en een poetsbeurtquote:Op zondag 19 december 2004 16:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik gebruik gewoon WD40.... net motor met koud water afgespoeld
Verder ga ik met dit weer niet echt gekke dingen proberen zoals plat gaan op rotonde's, zeker niet met een kale achterband![]()
Ik ga maandag voor een nieuwe achterband, word weer een Pilot Road
Ja, zo'n KLX is een echte gumfiets
Door mij wegblijven...... das een goeiequote:Op zondag 19 december 2004 16:55 schreef Didiot het volgende:
[..]
Wat ik er mee aan probeer te geven, is dat eigenlijk iedereen die jou IRL heeft ontmoet jou aardig vind. Maar juist vanwege jouw gedrag in je posts hier niet tot nauwelijks meer komen...
En dat is nou ook juist het duale ervan. Als jij nou op de meets echt een of andere el eikelo extremo had geweest, of jij nooit bij meets had geweest, had je hier al lang geen leven meer gehad. Maar nu haken er juist mensen af die het hier leuk vinden, maar juist door jou hier wegblijven. En dat is gewoon heel erg jammer...
netjes hoor,quote:Op zondag 19 december 2004 16:46 schreef Didiot het volgende:
btw, allebei m'n motoren zijn winterklaar. Met S100 Totaal Reiniger schoongemaakt (1 fucking hele liter in een keer er doorheenmaar voor de volgende keer weet ik al hoe ik het aan ga pakken).
En met S100 Totaal Beschermer bij de beemer alle cruciale boutjes en moertjes enzo ingespoten en de velgen en cardanas ook ingespoten.
Bij de kwaak het frame ingespoten, achterbrug, voorvork en wielen ingespoten. Moest met de kwaak wel eerst ff m'n remmen weer schoonremmen omdat er door de paar spetters die op de remschijf waren gekomen er gelijk niets meer gebeurde bij het remmen. Maar de voorrem is iig nu inmiddels weer schoon, alleen achter is nog een beetje twijvelachtig.
Met het droogrijden was wel gaaf. Ff een rotonde gepakt en paar keer rond gegaan. Ging al aardig plat. Ging ik ff aan de kant... bleek ik nog gewoon iets van een cm of 2 a 3 schaamrand te hebben... oftewel... fiesta als ik de fiets goed genoeg ken
Ik gebruik zelf F650 van Scott Oiler, dit is conserverings olie moet goed spul zijn maar dat zie ik in het voorjaar pas.quote:Op zondag 19 december 2004 16:46 schreef Didiot het volgende:
btw, allebei m'n motoren zijn winterklaar. Met S100 Totaal Reiniger schoongemaakt.
Ik wou eigenlijk ook dat spul nemen, maar dat is op een of andere manier nergens te vinden. En bij MDI kost het incl verzenden iets van 20 euro voor een flesquote:Op zondag 19 december 2004 17:04 schreef RB het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf F650 van Scott Oiler, dit is conserverings olie moet goed spul zijn maar dat zie ik in het voorjaar pas.![]()
Dat is echt de grootste onzin die ik telkens maar weer hoorquote:
Klopt het is nie goedkoop maar kwam bij tests er heel goed uit. Heb het samen met de olie voor de ketting besteld.quote:Op zondag 19 december 2004 17:08 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk ook dat spul nemen, maar dat is op een of andere manier nergens te vinden. En bij MDI kost het incl verzenden iets van 20 euro voor een fles
Tja, zuinigheid heet zoietsquote:Op zondag 19 december 2004 17:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste onzin die ik telkens maar weer hoorJe gaat toch ook niet opeens niet meer autorijden, fietsen, nieuwe schoenen aantrekken, paardrijden
Een motor moet je gewoon gebruiken, het is geen voetbal ofzo dat er een winterstop inzit
Liever na 5jaar een minder mooie motor dan maar 2,5 jaar erop gereden te hebben.
Feitelijk gezien zijn eigenlijk alle rellen die er ooit geweest zijn begonnen met jouquote:Op zondag 19 december 2004 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Door mij wegblijven...... das een goeieKlinkt een beetje als een zondebok-cliché
Alsof ik de enige ben die altijd rellen veroorzaak...... je kan lullen wat je wilt maar ik ben dus echt niet de enige schuldige.... ok ik kan fel reageren maar verder ben ik echt niet 1 of andere boeman, je kan het ook overdrijven.
Tell me, wie blijven er door mij weg dan? Ik ben zelfs zelf een tijdje weggebleven
Het is makkelijk om de schuld op mij af te schuiven, maar het is net zoals de moderators al zeggen, iedereen doet eraan mee...... elke ''regular'' hier....
Een betere wereld begint bij jezelf.
Goh, ik maar denken dat ik de enige ben met die indruk over Rietvaerder...quote:Op zondag 19 december 2004 11:34 schreef Didiot het volgende:
[..]
Uhm, jij bent meer iemand met een zeer kleine belevingswereld. Iemand die in zijn absolute gelijkheid gelooft...
Wat ik ook frapant vind is dat jij zegt dat jij mensen pas met respect behandeld als jij met respect behandeld wordt. Ik heb nieuws voor je: als je niemand met respect behandeld zal je ook nooit respect terugkrijgen.
Ook ben jij gewoon de grootste belemmering hier om nieuwe aanwas te krijgen, aangezien er nog maar een paar zijn die jouw gedrag nog enigzins accepteren omdat we weten dat je IRL een schuchtere en best aardige gozer bent. Daarom is het juist zo jammer dat je je op internet af en toe gewoon als een hork gedraagt zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
En zelf vergoedelijk je alles altijd weer als: ja, dat heb ik niet zo bedoeld, dat is de beperking van het internet etc. etc.
Fuck off, je kan je ook gewoon aanpassen aan de beperktheid van internet. Nu ben je feitelijk gewoon zo'n kneus die IRL niets tot weinig durft te zeggen (iig is dat zeker de indruk op de meets) en op internet de grootst mogelijke bek heeft...
En tuurlijk, onderhand weet ik ook wel dat alles aan iedereen legt behalve aan jou. Dat verhaal kennen we inmiddels wel. Bovendien is het misschien wel eens handig om jezelf de vraag te stellen waarom er steeds minder mensen posten in 'onze' SC topic...
Ik heb iig al wel het antwoord voor je.
Weet je Riet, van mij mag je gewoon hier hartstikke wegblijven, iig 'onze' SC topic. Daar wordt het zeker een stuk gezelliger van
Further, I rest my case... en je kan zoveel posten als je wilt als reactie hierop, maar ik ga er verder niet meer op in...
Ik ga nu ff de motoren winterklaar makenlang leve S100 Totaal Reiniger en S100 Totaal Beschermer
Echt zo'n kansloze reply gewoon.. Je kent mij niet eensquote:Op maandag 13 december 2004 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Fok Motorclub [SC deel 139]
[..]
Dan heb jij vast niet gezegd dat je een pubertje bent met een Kreidler en sindskort een puber met een B-rijbewijs..... dan is het namelijk ineens geen leuk forum meer voor je
ZO bedoelde jij het?? Jij noemde mij een puber met een Kreidler..quote:Op zondag 19 december 2004 17:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Helemaal niet...... ga jou niet in de grond lopen stampen.
En wederom word ik weer verkeerd begrepen.... refereerdee daarmee naar mezelf, als je 18 of ouders bent met een motorrijbewijs en een motor is het een leuk forum..... ben je jonger en heb je een scooter/brommer word je uitgekotst
Zo bedoelde ik het dus.
Dan ben je gewoon niet zo heel slim en weet je dingen verkeerd te verwoordenquote:Op zondag 19 december 2004 18:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, puber met Kreidler.... ik was toen toch ook een puber(nog steeds misschien
)
IIG was het niet beledigend bedoeld...
Okequote:Op zondag 19 december 2004 18:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, zoals ik al zei, dingen van mij worden vaak verkeerd opgevat.... daar moet ik dan misschien aan gaan werken. Eerst 3x opnieuw lezen voordat ik een post neerzet ofzo
Misschien goed voornemen voor het nieuwe jaar?
Dus nogmaals..... wil niemand beledigen...
Als het even meezit heb ik zo rond juli/augustus 2005 me papiertje, dus count me inquote:Op zondag 19 december 2004 18:10 schreef Youssef het volgende:
Dus denken jullie dat er nog meetings uit dit topic voortkomen in het nieuwe jaar? Zeg maar rond volgend half jaar![]()
??
Natuurlijk, en dan zeker zonder gezeikquote:Op zondag 19 december 2004 18:10 schreef Youssef het volgende:
Dus denken jullie dat er nog meetings uit dit topic voortkomen in het nieuwe jaar? Zeg maar rond volgend half jaar![]()
??
Ik ben de aardigheid zelfquote:Op zondag 19 december 2004 18:15 schreef Sport_Life het volgende:
Of ik moet een lift kunnen krijgen van een aardige fokker![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 18:10 schreef Youssef het volgende:
??
Ik moet nog eens even rondkijken welke passen we gaan doen, en dan de aanrijroute's bepalen.quote:Op zondag 19 december 2004 18:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt wel
is er al iets bekend over de route ?
Jezus wat lang nogquote:Op zondag 19 december 2004 18:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Als het even meezit heb ik zo rond juli/augustus 2005 me papiertje, dus count me in. Of ik moet een lift kunnen krijgen van een aardige fokker
![]()
Ik heb geen geldquote:Op zondag 19 december 2004 18:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jezus wat lang nogWaarom dan? Ben je al begonnen?
Ik denk dat er genoeg vertrouwen in jou is om dat tot een goed einde te brengenquote:Op zondag 19 december 2004 19:46 schreef Didiot het volgende:
Zijn er trouwens nog voorkeuren voor passen of heb ik de volledige vrijheid?
Motorvakantie in juli (de voorlopige planning in exacte dagen: 16 juli tot 24 juli (als ik het goed heb)).quote:Op zondag 19 december 2004 20:06 schreef Youssef het volgende:
Wie zijn 'we' en wat gaan 'ze' doen? Iets van een motorvakantie? Gaan jullie een paar dagen weg ofzo?.
quote:
iddquote:
Riet, je hebt nu echt definitief voor me afgedaan...quote:Nu moet je nokken PatM....... alsof het door mij kwam dat dat weekendje
Ring niet doorging. Er was namelijk geen respons van jullie kant,
niemand gaf duidelijk een bevestiging dat hij of zij mee ging. De week
daarna ging ik op vakantie naar Italie en ik heb aan Ralf gevraagd of
hij het hotel kon opbellen ivm de taal, dit wou hij niet omdat ik het
zou regelen. Wat moet ik dan nog verder doen.... beetje aan de late kant
ook allemaal hè.
Enne, verder, overdrijf je heel erg.... wat ik jou persoonlijk heb
misdaan is mij nog steeds een raadsel, maar goed, het zal allemaal wel.
Wel een beetje jammer allemaal.
Gr,
Riet
PS: Als je mij nu ook via mail gaat negeren ben je wel heeeeeeeeeel
zielig bezig, wees een man en kom de feiten gewoon onder ogen
En dan natuurlijk de vraag die niet te vermijden is:quote:Op zondag 19 december 2004 20:43 schreef Makster het volgende:
Zo, ben goed bezig geweest. Heb nu ook gaas in de voorkappen zitten en dus oo kde achterkappen. Voor is een aardig kut karwij, ben er lang mee bezig geweest. Zelfs met 3 man op een gegeven moment
Ziet er wel blits uit dus meer dan prima allemaal
Ik zie dat er ook weer heel veel gejankt is vandaag en kan niet meer concluderen dan dat ik er totaal moe van word. Vraag me serieus af wie er over een paar maanden nog wel zin heeft om op vakantie te gaan. Lijkt me leuk om met zijn alle 4 dagen lekker te zeiken op elkaar en toffer te doen dan we zijn![]()
![]()
Huillie.....quote:Op zondag 19 december 2004 21:15 schreef Didiot het volgende:
quote:Fok! definitief niet meer
Ik mail je wel tegen de tijd dat ik me papiertje heb ..quote:Op zondag 19 december 2004 21:28 schreef Youssef het volgende:
Jammer zegToch maar eens kijken of ik op Motor-Forum dan maar mijn stekkie kan vinden
quote:Op zondag 19 december 2004 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij woont toch bij de zendmast? Dat is vlakbij
1e page geen reactie.....quote:Hee maaruh, ik wil dat echt weleens doen met jullie........ ik weet een heel goed hotelletje in de buurt van de Nordschleife.... en helemaal niet duur. 25 euro per nacht + ontbijt, per persoon!
Gewoon van donderdag t/m zondag ofzo..
Donderdag ochtend weg, 9 uur vertrek ofzo, zijn we er om 12 uur. Zondag ochtend weer weg
Reactie van Mercy:quote:Hee maaruh, ik wil dat echt weleens doen met jullie........ ik weet een heel goed hotelletje in de buurt van de Nordschleife.... en helemaal niet duur. 25 euro per nacht + ontbijt, per persoon!
Gewoon van donderdag t/m zondag ofzo..
Donderdag ochtend weg, 9 uur vertrek ofzo, zijn we er om 12 uur. Zondag ochtend weer weg
daarna word er niet meer over gesproken, tot het topic dicht zit.. en dat 3 weken van tevoren (daarna was mijn vakantie afgelopen)quote:Er reageert volgens mij niemand he ?
sorry
ben niet van de veel snelweg KM
Dan mag jij mij uitleggen wat je er dan mee bedoeldquote:Op zondag 19 december 2004 21:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie zegt dat ik wil gaan rijdenIk rijd tenslotte niet met newbies, weet je nog
![]()
![]()
Ah, lijkt me leuk.quote:Op zondag 19 december 2004 21:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik mail je wel tegen de tijd dat ik me papiertje heb ..Ik heb waarschijnlijk toch bijna niemand anders om mee te rijden
.
quote:Op zondag 19 december 2004 22:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ah, lijkt me leuk.Al weet ik eigenlijk helemaal niet hoe mijn motortoekomst eruit ziet, grote verhalen, maar straks zul je zien dat mijn vader me in de wurgreep houd als ik een motor ga proberen te kopen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |