Dank u!quote:Op zondag 12 december 2004 17:53 schreef Bioslock het volgende:
Hoi Annelies,
Ik wilde je even de groetjes doen en plezier wensen op dit leuke forum!.
Doei!.
Groetjes,
Bioslock.
Als je beginnend motorrijder bent en niet te groot van stuk dan heb je een leuke motorfiets aan een Rebelquote:Op zondag 12 december 2004 17:59 schreef Lovelyliesje het volgende:
Een rebel een brommer noemen, nou ja vooruit dan.. Wacht maar tot je me ziet en hoort rijden!! Ietsje beter dan een brommer toch?
mjah vandaag heb ik m nog wat aan zn carburateur afgesteldquote:Op zondag 12 december 2004 17:59 schreef Lovelyliesje het volgende:
Een rebel een brommer noemen, nou ja vooruit dan.. Wacht maar tot je me ziet en hoort rijden!! Ietsje beter dan een brommer toch?
Nee joh gekkie !quote:Op zondag 12 december 2004 18:00 schreef Lovelyliesje het volgende:
Een racert..
dat zeker.. helemaal als je m gratis krijgtquote:Op zondag 12 december 2004 18:01 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Als je beginnend motorrijder bent en niet te groot van stuk dan heb je een leuke motorfiets aan een Rebel
oeps, sorryquote:Op zondag 12 december 2004 18:04 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Nee joh gekkie !
Duitsche tourmachine
Jaja hij komt wel hoor!!quote:Op zondag 12 december 2004 18:09 schreef Lovelyliesje het volgende:
halen dat rijbewijs sport_life!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |