Dank u!quote:Op zondag 12 december 2004 17:53 schreef Bioslock het volgende:
Hoi Annelies,
Ik wilde je even de groetjes doen en plezier wensen op dit leuke forum!.
Doei!.
Groetjes,
Bioslock.
Als je beginnend motorrijder bent en niet te groot van stuk dan heb je een leuke motorfiets aan een Rebelquote:Op zondag 12 december 2004 17:59 schreef Lovelyliesje het volgende:
Een rebel een brommer noemen, nou ja vooruit dan.. Wacht maar tot je me ziet en hoort rijden!! Ietsje beter dan een brommer toch?
mjah vandaag heb ik m nog wat aan zn carburateur afgesteldquote:Op zondag 12 december 2004 17:59 schreef Lovelyliesje het volgende:
Een rebel een brommer noemen, nou ja vooruit dan.. Wacht maar tot je me ziet en hoort rijden!! Ietsje beter dan een brommer toch?
Nee joh gekkie !quote:Op zondag 12 december 2004 18:00 schreef Lovelyliesje het volgende:
Een racert..
dat zeker.. helemaal als je m gratis krijgtquote:Op zondag 12 december 2004 18:01 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Als je beginnend motorrijder bent en niet te groot van stuk dan heb je een leuke motorfiets aan een Rebel
oeps, sorryquote:Op zondag 12 december 2004 18:04 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Nee joh gekkie !
Duitsche tourmachine
Jaja hij komt wel hoor!!quote:Op zondag 12 december 2004 18:09 schreef Lovelyliesje het volgende:
halen dat rijbewijs sport_life!!!
ik wou in t voorjaar oid ook mn fiets-rijbewijs halen.. t probleem is alleen dat ik gisteravond mn auto in de prak heb gereden en dat gaat veel geld kosten vrees ik...quote:Op zondag 12 december 2004 18:11 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jaja hij komt wel hoor!!. Maar ik wil ook nog in de zomer 3 weken rotsklimmen en in januari op wintersport!! aaaaaagggh waarom is alles zo duur!
.
mijn achterbuurmeisje (18) net der rijbewijs gehaaltquote:Op zondag 12 december 2004 18:10 schreef Lovelyliesje het volgende:
ken je nog meer bikerbabes nXn?
Kan niet...quote:Op zondag 12 december 2004 18:26 schreef braserman het volgende:
Hallo Annelies, Leuk zeg motormuisje zo'n REBEL
Ik zelf rij op een Yamaha V-Max 1100
ik heb de neiging om dat er zelf op te zetten...quote:Op zondag 12 december 2004 18:56 schreef speedrock het volgende:
ik heb ook een kruis bij A op me rijbewijs staan
Vooruit dan,voor deze keer....quote:Op zondag 12 december 2004 19:05 schreef braserman het volgende:
mugenzifters, sorry hoor maar 1100 moet 1200 zijn ( soms bij controle lees je er zo over heen)![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 19:24 schreef Ruimschubber het volgende:
Bedenk wel ff dat met die 25 kw regelgeving het net ff wat anders werkt voor beginnende motorrijd(st)ers. Sportief heeft ook mijn voorkeur maar dat gaat dus niet met 25 kw.
Of je goochelt wat met je tandwielen en je hebt de keus om met de acceleratie de "grote jongens" bij te houden of er wat langer over te doen en een hogere top te hebben.quote:Op zondag 12 december 2004 20:44 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Wat versta je onder sportief, alleen het model of ook het rijden? Met 25 kw kan je ook KD over een klaverblad op een SS model dus het kan heus wel. Alleen je gaat inderdaad niet harder dan 160 ofzo![]()
Pcies. Soms leggen mensen op een 400 supersport het af tegen een 25kw, met name op het klaverblad, he Makster?quote:Op zondag 12 december 2004 20:44 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Wat versta je onder sportief, alleen het model of ook het rijden? Met 25 kw kan je ook KD over een klaverblad op een SS model dus het kan heus wel. Alleen je gaat inderdaad niet harder dan 160 ofzo![]()
Dan heb jij vast niet gezegd dat je een pubertje bent met een Kreidler en sindskort een puber met een B-rijbewijs..... dan is het namelijk ineens geen leuk forum meer voor jequote:Op zondag 12 december 2004 18:12 schreef Sport_Life het volgende:
Trouwens ken je www.motor-forum.nl al? Daar zit ik ook weleens, erg leuk motor forum!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |