Tuurlijk Riet, jij weet alles zo goed he... jij hebt echt DE wijsheid in pachtquote:Op zondag 19 december 2004 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Whatever.... jullie weten het toch beter blijkbaar. Ondanks dat er ik nog geen meter naast stond. En ik weet wel wat slecht voor een bak is en wat niet.
mensenquote:Op zondag 19 december 2004 11:01 schreef Didiot het volgende:
[..]
Tuurlijk Riet, jij weet alles zo goed he... jij hebt echt DE wijsheid in pacht![]()
Sterker nog, ik stond aan die zijde te filmenquote:Op zondag 19 december 2004 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus jij stond er naast en zag hoe hij schakelde op Pepijn's BMW?
Dan doe je't dus goed !quote:Op zondag 19 december 2004 16:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog nooit bijgeluiden gehoord .. ook niet als ik zonder koppeling schakel met het gas vol open.
![]()
(onsteking gaat wel even uit, want hij gaat dan daarvoor net de toerenbegrenzer in)
quote:Op zondag 19 december 2004 16:20 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Dan doe je't dus goed !
Wel bij schakelen zonder koppeling heel eventjes de druk van de ketel halen om niet te veel kracht op je schakelpook te hoeven zetten hoor.
Geen rijbewijs, maar wel de plannen ervoorquote:Op zondag 12 december 2004 17:48 schreef Lovelyliesje het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben Annelies en ben (mede dankzij mijn vriendje) een motorfan geworden. 15 juli heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en we zijn een halve maand erna op vakantie geweest. Mijn vriend en ik allebei op onze eigen motor, ik heb een honda rebel 250. Dat is een choppertje. Ik vind het motorrijden erg leuk, natuurlijk om het vrije gevoel maar ook omdat niet iedereen motor rijdt. Het is toch, vind ik, iets aparts. Zeker als je net als ik jong en van het vrouwelijk geslacht bent.
Ik vroeg me af wie er nog meer een motorrijbewijs hebben hier op t fok..
Mooie fietsquote:Op zondag 19 december 2004 16:51 schreef RB het volgende:
Mijn tweewieler van de afgelopen 7 maanden![]()
[afbeelding]
Hij heeft mij al veel genot verschaft![]()
btw zitten jullie niet in het verkeerde topic![]()
hebben!!! Mooie motor heb je daar!!!quote:Op zondag 12 december 2004 19:01 schreef -CRASH- het volgende:
En zo'n exemplaar heb ik.
Honda Shadow 600 van '91
[afbeelding]
Op motor-forum.nl zitten genoeg dames hoorquote:Op zondag 19 december 2004 17:34 schreef Lovelyliesje het volgende:
hallo allemaal, ik ben er weer es een keer. Sorry heb niet altijd internet bij de hand...
Maar er zijn dus bijna geen vrouwen die motorrijden, wel jammer. Ik ga ook maar es kijken op motor.forum. Ik zal trouwens es kijken of ik een foto van mn motor kan plaatsen.
Vrijdag nog accu moeten vervangen, laadde niet meer bij.
Hebben meer mensen problemen met het rijden in de kou, motor die stilvalt bij stoplichten enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |